5090h - πρόβλημα ήχου

dankgr

New member
27 January 2009
17
Καλησπέρα σε όλους,

άνοιξα σήμερα την τηλεόραση και ακούω ένα συνεχή βόμβο μόνο στα αναλογικά κανάλια χωρίς να ακούγεται καθόλου ο ήχος από το πρόγραμμα. Αυτό ισχύει σε όλα τα αναλογικά κανάλια. Στα ψηφιακά και δορυφορικά ακούω κανονικα.
Τσεκάρισα όλα τα settings, την έγβαλα από την πρίζα, μέχρι και upgrade έκανα με το καινούργιο firmware μπας και γίνει κάτι, αλλά τίποτα.

Εχει να προτείνει κανείς κάτι (εκτός από αλλαγή αναλογικού tuner) ;
 
να την επιστρεψεις χωρις να μπλεκεις με σερβις, επισκευες και πρασινα αλογα (αν φυσικα η ΤV ειναι καινουρια)
 
Την πήρα πριν από ένα μήνα από το pioneer center. Mου είπαν από το service της pioneer θα έρθουν να την πάρουν σήμερα για να δουν τι έχει. Αντε να δούμε...
 
Την πήρα πριν από ένα μήνα από το pioneer center. Mου είπαν από το service της pioneer θα έρθουν να την πάρουν σήμερα για να δουν τι έχει. Αντε να δούμε...

δοκιμασε να βαλεις μια εσωτερικη κεραια.
μπορει να σου κανει κανα βραχυκυκλωμα η εξωτερικη.
 
δοκιμασε να βαλεις μια εσωτερικη κεραια.
μπορει να σου κανει κανα βραχυκυκλωμα η εξωτερικη.

Λογικό, αλλά από την ίδια κεραία παίρνουν άλλες 4 +1 τηλεοράσεις (η +1 είναι άλλη μία 5090h:flipout:) και δεν υπάρχει πρόβλημα. Σύνδεσα ακόμα και σε άλλη θέση το καλώδιο μου στο splitter μήπως και είχε κάποιο πρόβλημα η έξοδος, αλλά τίποτα. Βέβαια εάν είχε πρόβλημα η έξοδος θα το είχε και στην εικόνα. Οχι μονο στον ήχο.
 
Καλησπέρα σε όλους,

μέχρι και upgrade έκανα με το καινούργιο firmware μπας και γίνει κάτι, αλλά τίποτα.

Upgrade με καινούργιο firmware! για πές και σε εμένα που την έχω μόλις 5 ημέρες τι παίζει?
 
Re: Απάντηση: 5090h - πρόβλημα ήχου

Καλησπέρα σε όλους,

μέχρι και upgrade έκανα με το καινούργιο firmware μπας και γίνει κάτι, αλλά τίποτα.

Upgrade με καινούργιο firmware! για πές και σε εμένα που την έχω μόλις 5 ημέρες τι παίζει?

http://www.pioneer.eu/eur/content/support/support/upgrade/G9PDP.html
Είναι το version 0907-0701 που πιθανότατα η δικιά σου το έχει ήδη. Αλλά και να μην το έχει το μόνο που κάνει είναι να προσθέσει support για το Νορβηγικό DVB-T. Εγώ απλά το έβαλα μπας και ξεκόλαγε τίποτα ή γινόταν κανένα reset με την αναβάθμιση, αλλά τίποτα. Μάλλον για hardware το βλέπω...
 
Λογικό, αλλά από την ίδια κεραία παίρνουν άλλες 4 +1 τηλεοράσεις (η +1 είναι άλλη μία 5090h:flipout:) και δεν υπάρχει πρόβλημα. Σύνδεσα ακόμα και σε άλλη θέση το καλώδιο μου στο splitter μήπως και είχε κάποιο πρόβλημα η έξοδος, αλλά τίποτα. Βέβαια εάν είχε πρόβλημα η έξοδος θα το είχε και στην εικόνα. Οχι μονο στον ήχο.

κοτσαρε της μια εξωτερικη να δουμε τι παιζει..
 
Ευχαριστώ παιδιά γιατί αν και πολύ φρέσκια μάλλον έχει το παλιό firmware απ'ότι είδα.Σπεύδω για αναβάθμιση.-bye-
 
Τελικά μου την έφεραν πίσω σήμερα, μετά από 1 εβδομάδα. Ηταν καμένο κάποιο ολοκληρωμένο, υπεύθυνο για τον ήχο στα αναλογικά κανάλια. Το κακό όμως είναι ότι (όπως γίνεται συνήθως όταν πας κάτι για επισκευή) γύρισε με μία γρατζουνιά στο μαύρο πλαίσο, η οποία όπως φαντάζεστε φένεται από όπου και αν κάτσεις. Χώρια που η οθόνη είναι κ..λος. Εχει κανείς καθαρίσει οθόνη και αν ναι πώς; Οσον αφορά την γρατζουνια υπάρχει καμία σκέψη; Το να τους πω ότι μου έκαναν ζημιά φαντάζομαι ότι δεν θα έχει κάποιο αποτέλεσμα γιατί κάλλιστα μπορούν να ισχυριστούν ότι η γρατζουνιά προυπήρχε...:mad::mad::mad:

Edit: Σκέφτηκα να βάλω λίγο κερί για τα αυτοκίνητα, αυτά που σου "εξαφανίζουν" τις γρατζουνιές στό χρώμα. Το πολύ πολύ εάν δεν κάνει τίποτα το ξεπλένω και φεύγει... φαντάζομαι...
 
Last edited:
Τελικά μου την έφεραν πίσω σήμερα, μετά από 1 εβδομάδα. Ηταν καμένο κάποιο ολοκληρωμένο, υπεύθυνο για τον ήχο στα αναλογικά κανάλια. Το κακό όμως είναι ότι (όπως γίνεται συνήθως όταν πας κάτι για επισκευή) γύρισε με μία γρατζουνιά στο μαύρο πλαίσο, η οποία όπως φαντάζεστε φένεται από όπου και αν κάτσεις. Χώρια που η οθόνη είναι κ..λος. Εχει κανείς καθαρίσει οθόνη και αν ναι πώς; Οσον αφορά την γρατζουνια υπάρχει καμία σκέψη; Το να τους πω ότι μου έκαναν ζημιά φαντάζομαι ότι δεν θα έχει κάποιο αποτέλεσμα γιατί κάλλιστα μπορούν να ισχυριστούν ότι η γρατζουνιά προυπήρχε...:mad::mad::mad:

Edit: Σκέφτηκα να βάλω λίγο κερί για τα αυτοκίνητα, αυτά που σου "εξαφανίζουν" τις γρατζουνιές στό χρώμα. Το πολύ πολύ εάν δεν κάνει τίποτα το ξεπλένω και φεύγει... φαντάζομαι...



Ελλαδάρα μου αθάνατη.
 
Αφού είναι από pioneer center για μίλησε με τον κ. Καλογερόπουλο και ενημέρωσέ μας. Δεν χάνεις τίποτα.

Πάντως κακά τα ψέματα, όσο το πονάει ο ιδιοκτήτης το δικό του αντικείμενο δεν το πονάει κανένας τεχνικός και κανένας μεταφορέας, είτε τηλεόραση είναι αυτό, είτε αυτοκίνητο είτε οτιδήποτε άλλο....

Ηθικό δίδαγμα, καλύπτουμε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ την οθόνη μαζί με τα μαύρο πλαίσιο με νάυλον, αυτό με τις φουσκάλες και το στηρίζουμε με χαρτοταινία. Ετσι κι αλλιώς οποιοαδήποτε εργασία χρειάζεται να γίνει, θα γίνει από την πίσω μεριά (ξεβίδωμα κλπ).
 
Ευχάριστα νέα.
Εστειλα σήμερα το παρακάτω μήνυμα στο Pioneer Center.

Είμαι εδώ και ένα μήνα κάτοχος μιας 5090h που αγόρασα από το κατάστημά σας. Πριν μία εβδομάδα είχα πρόβλημα στον ήχο της, το ανέφερα στην Pioneer, οι οποίοι ήρθαν, την πήραν, την επισκεύασαν (είχε καεί κάποιο ολοκληρωμένο, υπεύθυνο για τον ήχο στα αναλογικά κανάλια) και μου την έφεραν σε μία εβδομάδα. Δυστυχώς όμως η τηλεόραση γύρισε με την οθόνη μέσα στις δαχτυλιές και το glossy πλαίσιο με αρκετές μικρές αλλά και μία βαθιά γρατζουνιά.
Δοκίμασα να καθαρίσω την οθόνη με στεγνό πανί αλλά το μόνο που καταφέρνω είναι να εξαπλώσω το λίπος της δαχτυλιάς και στην υπόλοιπη επιφάνεια. Η αλήθεια είναι ότι δεν επέμεινα στον καθαρισμό γιατί ήμουν τρομερά εκνευρισμένος. Πείτε μου παρακαλώ τι μπορώ να κάνω στην προκειμένη περίπτωση.
Με τον καθαρισμό, την γρατζουνιά και εν γένει με την συμπεριφορά (πέραν της επισκευής) προς την τηλεόραση. Είμαι σίγουρος ότι ο οποιοσδήποτε από τους κυρίους που "έβαλαν χέρι στην τηλεόραση" είχε πληρώσει 3.000 ευρώ για να την αποκτήσει, το λιγότερο θα φορούσε χειρουργικό γάντι για να την αγγίξει. Συγνώμη αλλά δεν ξέρω τι άλλο να πω.

και μου απάντησαν σε ακριβώς 7 λεπτά !!! (11:29 το έστειλα και 11:36 ήρθε η απάντηση)

Αγαπητέ Νίκο
Λυπάμαι ιδιαίτερα για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε στην τηλεόρασή σου, πράγμα που μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε εξάρτημα
Το γεγονός ότι αποκαταστάθηκε η βλάβη, δεν μπορεί να αναιρέσει τα όσα περιγράφεις και την κατάσταση στην οποία σου παραδόθηκε η τηλεόραση μετά την επισκευή
Δεν μπορούμε να αντιστρέψουμε τα γεγονότα, όμως αυτό που μπορούμε να κάνουμε σαν Pioneer Center είναι να αντικαταστήσουμε άμεσα την τηλεόρασή σου
Είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε, σεβόμενοι την επιλογή σου να επιλέξεις το κατάστημά μας σαν σημείο εξυπηρέτησης και την Pioneer σαν εταιρεία
Μας ενημερώνεις για τις ώρες που σε εξυπηρετούν

Με φιλικούς χαιρετισμούς
Γιώργος Θεοδοσόπουλος

Ισως στην Αμερική (που έχουν θεοποιήσει τον πελάτη γιατί γνωρίζουν πολύ καλά ότι ο ικανοποιημένος πελάτης τους δίνει "ψωμί" να φάνε) και επίσης σε κάποιες άλλες χώρες της Ευρώπης αυτή η κίνηση να φαίνοταν φυσιολογική. Για την Ελλάδα όμως αυτή η κίνηση μπορεί να σχολιαστεί ως :SFGSFGSF::SFGSFGSF::SFGSFGSF:
Η αλήθεια επίσης είναι ότι αν την έπαιρνα απ' έξω (το οποίο επίσης σκεφτόμουνα σοβαρά) θα έκανα τώρα τις πατέντες που έγραψα στο προηγούμενο μου post. Και ας μην ξεχνάμε ότι τα περί δαχτυλιών και γρατζουνιών δεν είναι φταίξιμο του Pioneer Center.
 
Πρωτακουστο για τα ελληνικα δεδομενα!
Φαινεται πως η υποδειγματικη συμπεριφορα του Pioneer Center εξακολουθει και μετα την αγορα του προιοντος.Ευγε:fahne90:
 
Ελλαδάρα μου αθάνατη.



Χαίρομαι που υπάρχουν τέτοιες αντιμετωπίσεις για να βγαίνω ψεύτης.
Μπράβο τους.
Πάνω από όλα για σένα που μπόρω να φανταστώ να έχεις δώσει τόσα λεφτά και να κάνουν τέτοια πατάτα.
Τέλος καλό όλα καλά
 
Αναυδος..
Σχεδόν αψογη εξυπηρέτηση..
Και σχεδον γιατι δεν θα επρεπε καν να σε βαλουν στο κόπο να γραψεις αυτο το mail..
Θα έπρεπε να παραλάμβανες και να απολάμβανες εξ'αρχής απο το service.
 
Ηρθε εχθές το απόγευμα η καινούργια Kuro και πήρε την θέση της σήμερα το πρωί. Επλίζω να φτάσει τις 200 ώρες "α-α-α-προβλημάτιστα" για να δούμε και το fine tuning κάποια στιγμή.:2thumb22sup: