69o Φεστιβάλ Βενετίας

shokuzai-drama.jpg


Shokuzai

Βενετία 2012: Ο Κιγιόσι Κουροσάβα σου δίνει 270 λεπτά για να βρεις το δολοφόνο!


Πόσο συναρπαστική μπορεί να είναι μια ταινία που διαρκεί τεσσερισήμιση ώρες;
Αρκετά, αν είναι σκηνοθετημένη από τον Κιγιόσι Κουροσάβα και διατρέχει όλη την ιστορία του ιαπωνικού τρόμου,
λογοτεχνικού και κινηματογραφικού, στη μορφή ενός αστυνομικού κινηματογραφικού best-seller που δεν αφήνεις κάτω παρά μόνο όταν έχει τελειώσει.

Γυρισμένη αρχικά για την ιαπωνική τηλεόραση σε μορφή μίνι – σειράς, η «Τιμωρία» του Κιγιόσι Κουροσάβα έφτασε στη Βενετία (και θα ταξιδέψει και στο Τορόντο) ως ένα από τα αξιοπερίεργα του Φεστιβάλ.

Τα 270 λεπτά της δεν είναι ακριβώς μια ενθαρρυντική διάρκεια (ειδικά εν μέσω ενός φεστιβάλ που σε διάρκεια 4.5 ωρών χωράνε δύο ή και τρεις ακόμη ταινίες) και η πρακτική μιας τηλεοπτικής σειράς μονταρισμένης για το σινεμά έχει λειτουργήσει στην ιστορία του σινεμά μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις (βλ. «Berlin Alexanderplatz» του Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ και «Φάνι και Αλέξανδρος» του Ινγκμαρ Μπέργκμαν).

Φυσικά και δεν συγκρίνει κανείς την «Τιμωρία» με τα αριστουργήματα του Φασμπίντερ και του Μπέργκμαν, αλλά δεν μπορείς παρά να δηλώσεις ενθουσιασμό για μια ταινία 270 λεπτώ που κυλάει σχεδόν χωρίς να το καταλάβεις, καταφέρνοντας να κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον από την πρώτη μέχρι και την τελευταία σκηνή της.

Σε αυτό βέβαια βοηθάει η ιστορία και το πώς ακριβώς έιναι δομημένη, αλλά κυρίως η ικανότητα του Κουροσάβα να ταξιδεύει μέσα στα είδη του αστυνομικού θρίλερ, της ταινίας τρόμου και του μελοδράματος σαν να θέλει με μια και μόνο ταινία να αποτίσει φόρο τιμής στη μεγάλη ιστορία του ιαπωνικού σινεμά και της λογοτεχνίας.

Ολα ξεκινούν όταν σε ένα σχολείο του Τόκιο, ένα κορίτσι δολοφονείται άγρια από έναν άγνωστο άντρα. Μοναδικοί μάρτυρες του φόνου είναι τέσσερα κορίτσια που αρνούνται να θυμηθούν την ταυτότητα του άντρα και τη διαδοχή των γεγονότων μέχρι την τραγική στιγμή του φόνου. Μια υπόσχεση όμως που θα δώσουν στη μητέρα του άτυχου κοριτσιού θα της κυνηγάει 15 χρόνια μετά, όταν πια μεγάλες γυναίκες θα αποφασίσουν μια μια ξεχωριστά να τιμωρήσουν τον ένοχο του φόνου.

Χωρισμένο σε πέντε κεφάλαια (ένα για κάθε κορίτσι και ένα για τη τραγική μητέρα), το φιλμ του Κουροσάβα είναι στην πραγματικότητα πέντε διαφορετικές ταινίες μεγάλου μήκους που η κάθε μία χαρακτηρίζεται από διαφορετικό κινηματογραφικό στιλ.

Αριστος γνώστης του μεταφυσικού (οι περισσότερες ταινίες του, ανάμεσα τους οι πιο γνωστές όπως το «Pulse» και το «Bright Future» ανήκουν εκεί), ο Κουροσάβα στήνει μικρές αστυνομικές ιστορίες σε ομόκεντρους κύκλους με την κεντρική δολοφονία του μικρού κοριτσιού χαρτογραφώντας τον γυναικείο ψυχισμό μέσα από την μυθολογία του σινεμά του φανταστικού.

Φετίχ, φαντάσματα, εκβιασμοί, νευρώσεις, κατά συρροήν δολοφόνοι, ψυχοπαθολογίες, σασπένς, ανομολόγητα μυστικά, μικρά και μεγάλα εγκλήματα, όλα έχουν θέση στην «Τιμωρία» καθώς το βασικό μυστήριο αρχίζει να λύνεται αργά αλλά σταθερά λίγο πριν το τελευταίο και πιο «φορτωμένο» κεφάλαιο. Ο Κουροσάβα, όμως, δεν αρκείται σε αυτό. Μέσα από τις ιστορίες του χαρτογραφεί και την ίδια την Ιαπωνία, σαν μια χώρα γεμάτη θρύλους, σκοτεινά μυστικά, ανοιχτές πληγές και μια σειρά λογαριασμών που δεν έχουν πληρωθεί και αναμένουν σε πρώτη ευκαιρία να εμφανιστούν ξανά στην επιφάνεια.

Μπορεί κάθε μία από τις ιστορίες της «Τιμωρίας» να μην είναι τόσο συμπαγής όσο να σταθεί από μόνη της σαν αυτόνομη ταινία, μπορεί το ψηφιακό γύρισμα να προδίδει συχνά την τηλεοπτική παραγωγή και μπορεί το φινάλε (και η λύση του μυστηρίου) να καταλήγει περισσότερο μελοδραματικό απ’ όσο θα άξιζε μια τέτοια αστυνομική ίντριγκα.

Αλλά αν για 270 λεπτά κάποιος καταφέρνει να σου τραβάει συνεχώς την προσοχή με σεναρική και κυρίως σκηνοθετική δεξιοτεχνία, τότε μπορείς να συγχωρήσεις πολλά και κυρίως να μην νιώσεις καμία ενοχή πως έχασες 4.5 ώρες από τη ζωή σου. Ειδικά σε ένα κινηματογραφικό φεστιβάλ που μαθηματικά υπάρχουν ταινίες που κρατούν 80 λεπτά και νιώθεις πως δεν θα τελειώσουν ποτέ...


πηγή : flix


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
92415814-passion.jpg



Passion


Είναι δύσκολο να το πιστέψετε.
Οσο δύσκολο ήταν και για κάποιον να το βλέπει.
Αλλά ο Μπράιαν Ντε Πάλμα επιστρέφει με μια παρωδία των «χιτσκοκικών» εμμονών του,
που μπορεί να διαφημίστηκε δεόντως ως «σέξι» αλλά είναι σχεδόν ανυπόφορα κιτς!



Δύο είναι τα τινά!
Ή ο Μπράιαν Ντε Πάλμα ξεμωράθηκε ή στην προσπάθεια του να αποδομήσει όλα τα στοιχεία που κάποτε χαρακτήριζαν το έργο του
- και μαζί τις χιτσκοκικές και όχι μόνο εμμονές χρόνων - ξέχασε πώς να κάνει σινεμά.

Πραγματικά, δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός πως το «Passion» είναι το ίδιο φτηνό με τον τίτλο του,
μοιάζει να έχει σκηνοθετηθεί από κάποιον που παρωδεί τον Μπράιαν Ντε Πάλμα και το μόνο που αναδύει είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από... πάθος.

Για όποιον όμως είχε δει την «Αντίζηλο» , την τελευταία ταινία του Αλέν Κορνό πάνω στην οποία βασίζεται το «Passion»,
η ιδέα ότι ο Ντε Πάλμα θα έβαζε το χέρι του σε ένα παιχνίδι εξουσίας, έρωτα, διαστροφής και εγκλήματος
ανάμεσα σε δύο γυναίκες (τότε την Κριστίν Σκοτ Τόμας και τη Λουντιβίν Σανιέ,
τώρα την Ρέιτσελ ΜακΑνταμς και τη Νούμι Ραπας) με φόντο τον υψηλόβαθμο επιχειρηματικό κόσμο,
έμοιαζε τουλάχιστον... ξεσηκωτική.



Δεν είναι όμως,
αφού ο Ντε Πάλμα κάνει τα πάντα ακόμη και για να αφαιρέσει από την πρωτότυπη ταινία
ακόμη και εκείνα τα στοιχεία που στα χέρια του ανθρώπου που είναι υπεύθυνος
για το «Dressed to Kill» και το «Βody Double»,
θα μπορούσαν να οδηγήσουν αυτό το θρίλερ σε ένα πραγματικά δαιμόνιο tour de force
πάνω στη γυναικεία σεξουαλικότητα και την ανταλλαγή των ρόλων του θύτη και του θύματος.

Ισως όλα είναι λάθος βέβαια από την αρχή.

Και λέγοντας αρχή εννοούμε τις δύο κεντρικές πρωταγωνίστριες του,
εδώ στους πιο απαιτητικούς ρόλους που κλήθηκαν να παίξουν ποτέ.
Η Ρέιτσελ ΜακΑνταμς είναι επιεικώς λίγη στο ρόλο της ψυχωτικής σκύλας που εκμεταλλεύεται τους πάντες
και τα πάντα για να αυτοεπιβεβαιωθεί και η Νούμι Ραπάς παραείναι στεγνή για να πείσει είτε ως φιλόδοξη αριβίστρια
είτε ως θύμα μιας ανήλεης εκμετάλλευσης - σε πλήρη αντίθεση από τις υπέροχες Κριστίν Σκοτ Τόμας και Λουντιβίν Σανιέ
σε υποδειγματικό κάστινγκ στην πρωτότυπη ταινία.

Οσο κι αν οι δυο τους προσπαθούν φιλότιμα να «υποδυθούν» τους ρόλους τους
(και αυτό δυστυχώς φαίνεται), άλλο τόσο ο Ντε Πάλμα τις κινηματογραφεί μάλλον σαν δύο άντρες,
αφαιρώντας τους τη θηλυκότητα που αποτελεί αφετηρία της σχέσης τους,
αφήνοντας τις χωρίς καθοδήγηση και χωρίς ούτε πραγματικά μια σκηνή που να δικαιολογεί τις πράξεις τους.


Αν προσθέσει κανείς το γεγονός πως ο Ντε Πάλμα ενδίδει χωρίς καμία ενοχή σε εύκολες σεναριακές λύσεις,
φτηνά ξεσπάσματα τρόμου και σχεδόν σπουδαστικά split screens και flashbacks, την ίδια στιγμή που χρησιμοποιεί
τις χιτσκοκικές αναφορές του (από την ξανθιά της ΜακΑνταμς μέχρι την ανατροπή του φινάλε)
υποβιβάζοντας τις σε κιτς βοηθητικά τρικς, τότε δεν χρειάζεται κανείς να εξηγήσει κανείς περισσότερο
γιατί το «Passion» είναι μια χαμένη ευκαιρία.

Και μαζί ένα ψευτό-αισθησιακό ευρωπαϊκό φιλμ που αντιλαμβάνεται την καταγωγή του
- να θυμίσουμε πως το «Passion» είναι γαλλογερμανική παραγωγή - με το να βάζει ανενόχλητο τους ήρωες του
να καπνίζουν και την έννοια ερωτικό θρίλερ με πεταχτά λεσβιακά φιλιά στο στόμα
(πιστέψτε μας, η φωτογραφία με την ΜακΑνταμς και τη Ραπάς λίγο πριν φιληθούν είναι πιο σέξι απ' ολόκληρη την ταινία του).

Περισσότερο απ' όλα το «Passion» είναι η ταινία που επιβεβαιώνει πως ο Ντε Πάλμα
σταμάτησε δυστυχώς να κάνει καλές ταινίες το 1993 («Carlito's Way»),
έχοντας ξεχάσει προ πολλού την τέχνη και το ταλέντο του.
Κάνοντας επιπλέον - τι ειρωνία! - την μέτρια ταινία του Κορνό να μοιάζει σχεδόν αριστούργημα.


πηγή: flix


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
un-giorno-speciale-la-locandina-del-film-250328.jpg




Un Giorno speciale


Πόσο πολύ πρέπει να ήθελε το Φεστιβάλ Βενετίας να συμπεριλάβει στο διαγωνιστικό του τμήμα την ταινία μια ιταλίδας σκηνοθέτιδος;
Τόσο, ώστε να πλασάρει το «Un Giorno Speciale» της Φραντσέσκα Κομεντσίνι
ως κάτι ανώτερο από μια μικρή ρομαντική κομεντί που κανονικά δεν θα έπαιζε ούτε στο παράλληλα προγράμματα ενός διεθνούς Φεστιβάλ!



Μια νεαρή όμορφη κοπέλα που θέλει να γίνει ηθοποιός ξεκινά από τα εργατικά προάστια της Ρώμης για να επισκεφθεί έναν γερουσιαστή της ιταλικής Βουλής που θα τη «βοηθήσει» στην καριέρα της.
Για να φτάσει μέχρι εκεί, ο γερουσιαστής στέλνει τον οδηγό του, έναν νεαρό επίσης από τα προάστια που βρίσκεται στην πρώτη μέρα της νέας του δουλειάς.
Το όχι και τόσο αταίριαστο ζευγάρι θα διασχίσει την εθνική οδό για να φτάσει στο κέντρο της Ρώμης,
ο γερουσιαστής όμως θα ειδοποιήσει πως θα καθυστερήσει να δεχθεί τη νεαρή κοπέλα
και έτσι οι δυο τους θα περάσουν μια μέρα διαφορετική απ' όλες τις άλλες με την ατρόμητη Τζίνα να παρασύρει τον σεμνό Μάρκο σε πράγματα που ποτέ δεν θα είχε σκεφτεί να κάνει μόνος του.


Βασισμένη στο μυθιστόρημα του Κλαούντιο Βιγκάλι «Il Cie Lo con un Dito»,
η «Ξεχωριστή Μέρα» της Φραντσέσκα Κομεντσίνι διαθέτει μια ωραία ιδέα
(μια ημέρα στη ζωή δυο νέων που θέλουν να πιάσουν την «καλή» επαναστατώντας απέναντι στο σύστημα),
δύο φρέσκους πρωταγωνιστές (με την πρωτοεμφανιζόμενη Τζιούλια Βαλεντίνι να κλέβει την παράσταση) και τον Λούκα Μπιγκάτζι,
τον διευθυντή φωτογραφίας του Πάολο Σορεντίνο, του Τζιάνι Αμέλιο και του Σίλβιο Σοντίνι να δίνει χρώμα και φως σε μια νεανική ιστορία.



Και κάπου εκεί σταματούν όλα τα καλά που μπορείς να βρεις σε αυτό το απλοϊκό ρομάντζο που εξαντλείται σε μια αφελή κριτική της υψηλής τάξης
(όταν οι ήρωες κλέβουν ένα πανάκριβο φόρεμα από μια μπουτίκ στο κέντρο της Ρώμης),
σε μελοδραματικές αφηγήσεις για το παρελθόν του κάθε ήρωα
(με μάνες καθαρίστριες που προσφέρουν δωρεάν υπηρεσίες για να εξασφαλίσουν το μέλλον του γιου τους),
σε γραφικά κατηγορώ για το ποιόν των ιταλών πολιτικών
(που βοηθούν νεαρές κορασίδες κατεβάζοντας απλά το φερμουάρ του παντελονιού τους)
και σε μια πέρα από παλιομοδίτικη άποψη για το πως γίνονται διάσημα τα φτωχά κορίτσια σε αυτήν την πουτάνα την κοινωνία!

Ικανό μόνο για να λειτουργήσει ως έναν τέλειος ταξιδιωτικός οδηγός για το πως να περάσεις μια μέρα στη Ρώμη
τρώγωντας τον καλύτερο αστακό, κάνοντας τατουάζ και παραβιάζοντας αρχαιολογικούς χώρους,
το «Un Giorno Speciale» ήρθε να επικυρώσει το μάλλον αμφιλεγόμενο παρελθόν της Κομεντσίνι
(με συμμετοχές στη Βενετία και τις Κάννες εδώ και τρεις δεκαετίες)
και να συμπληρώσει ακόμη μια γυναίκα στο διαγωνιστικό πρόγραμμα της Βενετίας
που θέλησε να «την πει» στις Κάννες για την πλήρη απουσία γυναικών δημιουργών.

Με το ζόρι όμως δεν αλλάζει ο κόσμος, πόσο μάλλον το σινεμά. Για να μην μιλήσει κανείς για ένα Φεστιβάλ...


πηγή: flix



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
titloi1-thumb-large.jpg



Τίτλοι Τέλους


αντιγράφω από το flix


Το «Tίτλοι Τέλους» του Γιώργου Ζώη που διαγωνίζεται ανάμεσα σε 13 ταινίες μικρού μήκους στο 69ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας διαρκεί 11 λεπτά. Και αποτελείται από πλάνα άδειων υπαίθριων διαφημιστικών πινακίδων στην Αθήνα της κρίσης. Σημάδι και σημαινόμενο μιας χώρας...κενής!


Με έμπνευση τις υπαίθριες διαφημίσεις που απαγορεύτηκαν σύμφωνα με νόμο, μετά από αιτήσεις πολιτών για την επικινδυνότητα τους στο να προκαλέσουν δυστυχήματα, ο Γιώργος Ζώης συνθέτει με τους «Τίτλους Τέλους» κάτι περισσότερο από ένα εικαστικό πρότζεκτ που αποτελείται μια απλή διαδοχή πλάνων της Αθήνας στα οποία πρωταγωνιστούν τα άδεια κάδρα των διαφημιστικών πινακίδων.

Επιλεγμένο με προσοχή, το κάθε πλάνο διαρκεί όσο χρειάζεται μέχρι το βλέμμα σου να ξεκολλήσει από την πινακίδα και να κινηθεί στο γύρω χώρο, είτε αυτός είναι ένα χωράφι κατά μήκος της Αττικής Οδού, είτε ένας πολυσύχναστος δρόμος στο κέντρο της πόλης.

Χωρίς λόγια, το κάθε πλάνο μοιάζει να έχει το δικό του soundtrack, μια μείξη αστικών θορύβων και ήχων της φύσης σε μια ενιαία σύνθεση που κάνει τις άδειες πινακίδες να μοιάζουν σχεδόν ζωντανές, σύμβολα μιας απόκοσμης μοναξιάς και ησυχίας.

Στη σειρά, όλα μαζί τα πλάνα, όλα όμοια και όμως όλα διαφορετικά, συνθέτουν αυτό που είναι τελικά οι «Τίτλοι Τέλους»: μια διαδοχή άδειων κάδρων, όπου, εκεί που κάποτε ήταν κολημμένες υπερμεγέθεις διαφημίσεις, αντανακλάται σήμερα το κενό μιας ολόκληρης χώρας.

Δεν είναι μόνο οι ελληνικές σημαίες που κυματίζουν σε τρία από αυτά τα πλάνα που προδίδουν ότι, ενώ οι «Τίτλοι Τέλους» θα μπορούσαν να είχαν γυριστεί οπουδήποτε στον κόσμο, στην πραγματικότητα μεταφέρουν εικόνες ενός απτού ελληνικού σήμερα με φόντο την οικονομική (και όχι) μόνο κρίση.

Ούτε μόνο το γεγονός πως ο Ζώης μοιάζει εδώ πιο ελεύθερος από την κατασκευή του «Casus Belli», αφήνοντας την όποια αίσθηση λαμβάνει κανείς να δυναμώνει υπόγεια, επιλέγοντας επιπλέον να μην εξηγήσει τι είναι οι πινακίδες που βλέπουμε αφήνοντας τις ανοιχτές σε ερμηνείες και αίσθηση.

Αλλά είναι κυρίως η σχεδόν ambient ατμόσφαιρα μιας παρακμής, όπου, καθώς η μια εικόνα διαδέχεται την άλλη αρχίζει να σχηματίζεται η εικόνα μιας πόλης που αδειάζει από πράγματα που θα μπορούσε να «διαφημίσει» αλλά ταυτόχρονα αρνείται να γκρεμίσει τα απομεινάρια της ψεύτικης ευδαιμονίας της.
 
5554079D8E48795EDC5CA2F96348E972.jpg

ALeqM5iaZ0KOKoJ0n6_1pDq83HIw_ooRpQ


Η Κριτική Επιτροπή του Διαγωνιστικού Τμήματος,
με Πρόεδρο τον Μάικλ Μαν
και μέλη τους
Ματέο Γκαρόνε,
Μαρίνα Αμπράμοβιτς,
Λετίσια Κάστα,
Πίτερ Χο-Σαν Τσαν,
Ούρσουλα Μεγιέρ,
Αρι Φόλμαν,
Σαμάνθα Μόρτον
και Πάμπλο Τραπέρο,
επέλεξε να τιμήσει τους παρακάτω:

Χρυσό Λιοντάρι:
Κιμ Κι Ντουκ για το «Pieta»

Βραβείο της Επιτροπής:
Ούλριχ Ζάιντλ «Paradise: Faith»

Βραβείο Σκηνοθεσίας:
Πολ Τόμας Αντερσον «The Master»

Βραβείο Ανδρικού Ρόλου:
Χοακίν Φίνιξ και Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν για το «The Master»

Βραβείο Γυναικείου Ρόλου:
Χαντάς Γιαρόν για το «Fill the Void»

Βραβείο Σενάριου:
Ολιβιέ Ασαγιάς για το «Apres Mai»

Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενου Ηθοποιού:
Φαμπρίτσιο Φάλκο για το «È stato il figlio»

Βραβείο « Luigi de Laurentiis»
Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη:
Küf

Βραβείο Τεχνικής Συνεισφοράς
στον Ντανιέλε Τσίπρι για το «E Stato il Figlio»

Βραβείο Orizzonti Μικρού Μήκους Ταινίας:
«Invitation» του Μιν Γιανγκ Γιου

Βραβείο Διεθνούς Ενωσης Κριτικών Κινηματογράφου (FIPRESCI):
The Master του Πολ Τόμας Αντερσον


Queer Χρυσό Λιοντάρι:
«The Weight» του Τζέον Κιου-Χουάν


Και κυριολεκτικά λίγο πριν τους τίτλους τέλους της φετινής απονομής...
η μεγάλη ευχάριστη έκπληξη:

Βραβείο ταινίας μικρού μήκους που προτείνει η Βενετία
για τα Ευρωπαϊκά Βραβεία:
«Τίτλοι Τέλους» του Γιώργου Ζώη


Σύμφωνα με τους κανονισμούς των Ευρωπαϊκών Βραβείων,
δεν μπορείς να καταθέσεις την ταινία μικρού μήκους σου σ' αυτά
αν δεν έχεις κερδίσει ένα τέτοιο βραβείο από συγκεκριμένα φεστιβάλ.
Το Φεστιβάλ Βενετίας είναι ένα από αυτά, και η ψήφος εμπιστοσύνης τους φέτος πήγε στην Ελλάδα.

πηγή: flix


Το Ασημένιο Λιοντάρι σκηνοθεσίας κέρδισε ο Πολ Τόμας Άντερσον για την ταινία The Master,
ενώ οι αμερικανοί ηθοποιοί Χοακίν Φοίνιξ και Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν μοιράστηκαν το βραβείο καλύτερου ηθοποιού
για τη συγκεκριμένη ταινία, που σκιαγραφεί την αρχή μίας αίρεσης, παρόμοιας με τη Σαϊεντολογία.

«Ευχαριστώ πολύ.
Μόλις πριν από πέντε λεπτά κατέβηκα από το αεροπλάνο.
Φόρεσα το κοστούμι μου μέσα στην τουαλέτα
»
είπε αστειευόμενος ο Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν, παραλαμβάνοντας το βραβείο.
Δικαιολογώντας την απουσία του συμπρωταγωνιστή του είπε:
«Ο Χοακίν Φοίνιξ είναι μια δύναμη ζωής, αδάμαστη».

πηγή: in.gr



Μεταφράζω από το THR

Πηγές αναφέρουν πως η επιτροπή είχε αποφασίσει το μεγάλο βραβείο να πάει στο "The Master"
άλλα λόγω κανονισμών μια συμμετοχή δε μπορεί να κερδίσει πάνω από 2 μεγάλα βραβεία

Έτσι το Χρυσό Λιοντάρι πήγε στην "Pieta"
 
Mπραβο βρε ΜΟdIS
για την εξαιρετικη εημερωση !

ελπιζω συντομα να γνωρισουμε την ταινιαρα του Αντερσον
και την επιστροφη του Κορεατη


αλλα ο δικαστης Dredd ειχε 180 αναγνωσεις
και το φεστιβαλ Βενετιας μονο 28

.
 
Re: Απάντηση: 69o Φεστιβάλ Βενετίας

Mπραβο βρε ΜΟdIS
για την εξαιρετικη εημερωση !

ελπιζω συντομα να γνωρισουμε την ταινιαρα του Αντερσον
και την επιστροφη του Κορεατη


αλλα ο δικαστης Dredd ειχε 180 αναγνωσεις
και το φεστιβαλ Βενετιας μονο 28

.

Πόσες φορές θα το πούμε Στέλιο μου?
Λίγοι και καλοί. Αναμένω με ανυπομονησία την ταινία του Ντιούκ.

Υ.Γ. Στέλιο......νικήσαμε!!!!!!!!!!!!!!!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: 69o Φεστιβάλ Βενετίας

Πόσες φορές θα το πούμε Στέλιο μου?
Λίγοι και καλοί. Αναμένω με ανυπομονησία την ταινία του Ντιούκ.

Υ.Γ. Στέλιο......νικήσαμε!!!!!!!!!!!!!!!

σε προσκαλω στην πρεμιερα !

ο Στεργακης την εκλεισε πριν παρει το βραβειο

αν δειξει καλη διαγωγη θα παρουμε και τον superfly

αν και ασχολειται τωρα με κατι σκοτεινους ιπποτες .....
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: 69o Φεστιβάλ Βενετίας

σε προσκαλω στην πρεμιερα !

ο Στεργακης την εκλεισε πριν παρει το βραβειο

αν δειξει καλη διαγωγη θα παρουμε και τον superfly

αν και ασχολειται τωρα με κατι σκοτεινους ιπποτες .....

Για τον κορεατη μιλαμε?
Δεν ερχομαι γιατι δεν ειναι κουνγκ φου...Και το ταε κβο ντο δεν μ'αρεσει...:chinese:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: 69o Φεστιβάλ Βενετίας

Για τον κορεατη μιλαμε?
Δεν ερχομαι γιατι δεν ειναι κουνγκ φου...Και το ταε κβο ντο δεν μ'αρεσει...:chinese:



μα δεν ειπαμε οτι θα σε παρουμε
ειπαμε αν ....

και με τους Κορεατες μου οχι και πολλα
.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: 69o Φεστιβάλ Βενετίας

σε προσκαλω στην πρεμιερα !

ο Στεργακης την εκλεισε πριν παρει το βραβειο

αν δειξει καλη διαγωγη θα παρουμε και τον superfly

αν και ασχολειται τωρα με κατι σκοτεινους ιπποτες .....

Γνωρίζεις ημερομηνία προβολής στην Ελλάδα?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: 69o Φεστιβάλ Βενετίας

Γνωρίζεις ημερομηνία προβολής στην Ελλάδα?

αρχες Δεκεμβριου

τωρα ξεκιναμε με LOVE και Ηaneke σε λιγες μερες στις ΝΥΧΤΕς ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ !!

.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: 69o Φεστιβάλ Βενετίας

αρχες Δεκεμβριου

τωρα ξεκιναμε με LOVE και Ηaneke σε λιγες μερες στις ΝΥΧΤΕς ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ !!

.

Eσύ εκεί και εγώ στις "Νύχτες Σωτηρίας"!!!!!! :flipout::flipout::flipout: