Abyss 1266

Re: Απάντηση: Abyss 1266

Μια χαρά είναι η χαράδρα εκεί.
Συριστικά νιέντε!:flipout:

και νιέντε όλο το ωφέλιμο φάσμα των πενηντάρηδων....
 
Η αλήθεια είναι πως είναι σημαντική περιοχή.
Δίνει διαύγεια,ανοιχτό ήχο και η έλλειψη αντιστοιχεί σε μειωμένη ενέργεια και presence.
Και μην ξεχνάμε πως το άνω άκρο του snare εκεί βαράει.
Το πολύ κακό θα ήταν η υπερβολή,εκεί σκληραίνει αδυσώπητα.
 
το θέμα είναι το hype του marketing.
Που ένα ακουστικό με κορυφαία τιμή (και υποτίθεται και απόδοση - λέγε με κύρια στο κάτω φάσμα - εξ ού και άβυσσος) περνάει στο ντούκου την οπή αυτή.....

Τελικά δεν πουλάνε (πλασάρονται) πλέον τα ακουστικά με ομαλές καμπύλες απόκρισης, αλλά αυτά με τις εκτεταμένες (αν όχι πουσαρισμένες) στα άκρα και ανάμεσα άστα να πάνε.
Ίσως όπως είπε ο Σωκ "αγαπητοί πελάτες σας κόψαμε το siblilance" .

Φυσικά πρέπει να παραδεχτώ ότι μετά τους 10Κ και μέχρι το 20Κ είναι από τα λίγα ακουστικά που η καμπυλη πλησιάζει το 0. (όλα έχουν 10-20 db κάτω, προφανώς διότι το 80% έως το 100% των εν δυνάμει αγοραστών των ακουστικών άνω των 1000 ευρώ δεν ακούν πάνω από το όριο αυτό)
 
...............................
Τελικά δεν πουλάνε (πλασάρονται) πλέον τα ακουστικά με ομαλές καμπύλες απόκρισης, αλλά αυτά με τις εκτεταμένες (αν όχι πουσαρισμένες) στα άκρα και ανάμεσα άστα να πάνε.
Ίσως όπως είπε ο Σωκ "αγαπητοί πελάτες σας κόψαμε το siblilance" .
..................................
Κι' αυτός ο διαχωρισμός ανάμεσα σε ακουστικά Studio και σε ακουστικά Hi-Fi, ανύπαρκτος πριν μερικά χρόνια, καθορίζεται από το marketing και πάλι.
Κανονικά δε θα'πρεπε να υπάρχει.

Μην το ξεχάσω: 660 γραμμάρια; Παρά κάτι, 666! :devil-smiley-029:

Το Marketing κάνει και πάλι το θαύμα του. Βαφτίζουμε την αίσθηση δυσφορίας σε αίσθηση πολυτέλειας και καθαρίσαμε. Η τεχνολογική πρόκληση εδώ που τα λέμε, είναι να δώσεις σε ακουστικά αυτής της κατηγορίας την ελαφράδα και την ευχρηστία που διαθέτουν τα φτηνά ακουστικά. Όποιος το καταφέρει, μπράβο του!

Αυτό τον καιρό ασχολούμαι με τα δικά μου, τα Mo-Fi. 466 γραμμάρια, 200 λιγότερα από Abyss.
Σας διαβεβαιώνω λοιπόν, πως πέρα από τα όποια άλλα τεχνικά και ηχητικά πλεονεκτήματα τους, -θα τα συζητήσουμε στο νήμα τους κάποια στιγμή- το βάρος αυτό καταγράφεται στα αρνητικά τους. Να τα φοράς για πολλή, πολλή ώρα είναι ένα θέμα. Να ακούσεις μουσική απ' αυτά ξαπλωμένος, ούτε λόγος!
Κι' αυτό ισχύει για όλα τα σύγχρονα ακουστικά της μεγάλης κατηγορίας. Όπου μαζί με το μεγάλο ήχο πάει πακέτο και ο μεγάλος όγκος και το μεγάλο βάρος.
Και τότε τι μένει από τη χρηστική αξία των ακουστικών; :nounder:
 
c1616bd8c0e52cdf4fe6580e32c2ad64.png


--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

JPSLabs_AbyssAB1266_Graph_Measurements.jpg


--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

αυτά που λεμε "μαλακωσιές"...
μια τρυπάρα νααα -15 στο κρίσιμο των 4-5Κ

Μήπως αυτή είναι η Άβυσσος που εννοεί ο ποιητής;Εκεί στα 5κ ίσως να μην είναι και η Άβυσσος του Μιντανάο (ας μην είμαστε υπερβολικοί) αλλά φέρνει στο Βάραθρο των Ιονίων.
 
Και τότε τι μένει από τη χρηστική αξία των ακουστικών; :nounder:

τον τελευταίο καιρό λόγω ηχογραφήσεων και editing χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά για ώρες πολλές ένα ζευγάρι superlux 681 (κλώνο Κ240) και τα Κ240.
Το βάλε βγάλε, το σκύψε, το πιάσε και άφησε όργανα πάει σύννεφο και αν δεν ήταν βολικά δεν θα γινόταν τίποτα. Σκαλώνουν στο κεφάλι και δεν κουνιούνται.
Φυσικά και πάλι ο κλήρος πάει στα 240 λόγω του ουδέτερου χαρακτήρα τους, αλλά κύρια επειδή είναι πολύ πιό χαλαρά στη στέκα.
Και δεν νομίζω ότι έχει χαλαρώσει με τα χρόνια.
Απλά χάσανε από τα superlux αρκετές ώρες χρήσης καθώς θέλουν τα δικά μου να μεταθέσω 2-3 πόντους το καλώδιο στη σύνδεση διότι κάπου δεν κάνει επαφή.
Τα superlux έχουν πιό εμφατικό χαμηλό και κερδίζουν επίσης λίγους πόντους.

Τα super ακουστικά της νέας γενιάς έχουν μαζί τους το κουσούρι της ακρόασης των ηχείων. Ενα virtual sweet spot, δηλαδή μια θέση που κλειδώνεις το κεφάλι, αλλιώς θα σου πέσουν, θα γείρουν, θα ξεκεντραριστούν.
Κάτι που δεν γίνεται ούτε με τα Κ1000.

Παλιά θυμάμαι με τα Κ240 άκουγα ώρες ξαπλωμένος και μπορούσα οριακά να ψιλοστρίψω.
Αρα?
τι μένει από τη χρηστική αξία των ακουστικών;

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

HiFiMAN_HE500_graph_frcompare.jpg


ας μην είμαστε τόσο αυστηροί.
εκεί αρκετά σύγχρονα μοντέλα έχουν θέμα. Σίγουρα όχι τόσο πολύ και εντοπισμένο όπως τα abyss
τουλάχιστον τα abyss μετά είναι γραμμή ενώ όλα αυτά τσιμπάνε και μεταξύ 5-10 Κ
 
http://www.innerfidelity.com/conten...s-k240-sextett-and-k340-electrostatic-dynamic

θα αναφερθώ (και πάλι) σε τετριμμένα πράγματα.
Εδώ βλέπουμε τις αποκρίσεις του κλασικού Κ240 και του υβριδικού ηλεκτροστατικού Κ340.
Με μια σχετική γενίκευση θα δούμε οτι δεν διαφέρει πχ πάρα πολύ η απόκριση των Κ240 (άλλο ο χαρακτήρας) από το παραπάνω διάγραμμα των 4 hifiman

Φυσικά με μιά μεγάλη διαφορά: την χαμηλή περιοχή έως 50 κύκλους.
Εγώ προσωπικά καταλήγω στο ότι οι σύγχρονες τάσεις προσπαθήσαν να διορθώσουν την χαμηλή περιοχή που είναι σίγουρα ακουστή από ΟΛΟΥΣ και αδιαφόρησαν για την περιοχή 5-10 Κ και φυσικά σχεδόν όλοι δεν ασχολούνται καθολου με την 10-20 Κ
 
Η σωστή συμπεριφορά στην ανώτερη οκτάβα για τα ορθοδυναμικά είναι μεγάλη σχεδιαστική πρόκληση...

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Στην παραπάνω τεχνική ανάλυση, τα Hifiman HE-500 είναι τα μόνα "προσιτά" ακουστικά που προσεγγίζουν τη συμπεριφορά που αναμένεται από μια ναυαρχίδα.
 
@supersonic, post #25
Chief, ακριβώς έτσι!
Και δεν μπορώ να μην αναφέρω και τα δικά μου AKG K271, καθ' όλα όμοια με τα δικά σου K240, μόνο κλειστού τύπου.

Σχεδόν ξεχνάς πως τα φοράς, ένα αίσθημα ζέστης το προκαλούν πάντως...

Να έβρισκα και τον ενισχυτή που τους πρέπει! :D