αχχχ...βαχχχ...DAC...??

Μου είχε μισοξεφυγει το νήμα αλλα αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι..

Ελα doc.. γυρισες απο Ιταλια που σε εστειλα...? :P

Το μεγαλυτερο κουβαρι ουσιαστικα το εχουμε λυσει εδω με την παρεα, εγω θα ηθελα να σε συγχαρω για το review και να σε ρωτησω.
Τα teac απουσιαζαν απο το μινι συγκριτικο. αν και παιζουν στην κατηγορια τιμης του aune. Υπηρχε λογος γι'αυτο η ετυχε?

Ακομα, εχει τυχει να ακουσεις το νεο teac ud503? αν ναι θα μπορουσες να μας δωσεις μια-δυο αποψεις εν συγκριση με τα aune η/και pioneer?
 
Το 503 δεν το εχω ακούσει οποτε προφανώς δεν μπορούσε να μπει στο άρθρο. Το παλαιότερο TEAC 501 δεν ειχε νόημα λογω απόσυρσης αλλα και μάλλον μετρίων επιδόσεων. Θα μου πεις εβαλα το Μυτεκ, αλλα αυτο ηταν ενα σαφώς πιο επιτυχημένο, εμπορικά μιλώντας, DAC το οποιο γνωρίζουν αρκετοί αρα μπορουν να το ανακαλέσουν σαν σημείο σύγκρισης.

Το Pioneer ειναι μια παρα πολυ καλη περίπτωση, αν ηταν να διαλέξω αναμεσα στα δυο θα επέλεγα με βαση το σύστημα και το γούστο μου. Εχω εξηγήσει την σκεψη μου επ' αυτου, δλδ πως στην συγκεκριμένη οικονομική κατηγορία θα υπάρξουν συμβιβασμοί. Δεν υπάρχει κανένα DAC που να τα κανει ολα σωστά κατω απο τα 3-4Κ, ποσο μαλλον κατω απο 2Κ.

Με βάση αυτη την λογική, σε ενα σύστημα που ειναι ήδη "μονιτορε", ουδέτερο κτλ θα πήγαινα στο Aune ενω σε σύστημα που ίσως να του λειπει η λεπτομέρεια ή να ειναι ζεστο (ή χειρότερα θολο, πλαδαρό) θα κοίταζα το Pioneer. Και τα 2 ειναι πολυ καλες αγορες.

Προσωπικα, αν το σύστημα ειναι σχετικα ισορροπημένο θα θυσίαζα το απόλυτο χαμηλο και λεπτομέρεια προς όφελος μια πιο φυσικής χροιας στις κρίσιμες μεσαίες. Τι να το κανω το slam αν οι φωνές και τα όργανα ακούγονται τσίγκινα. Το παω στα ακρα για να γινω κατανοητός (ουτε το Pioneer ειναι τσιγκινο, ουτε εχει βέβαια και το απόλυτο χαμηλό)

Ελπίζω να βοήθησα
 
Φιλε Pan Κ πάντως τα δυο συστήματα (σαν διαφορετικά) που περιγράφεις, είναι πανομοιότυπα, πχ το μονιτορέ-ουδέτερο είναι και συνήθως ισορροπημένο (τονικά) και αυτά τα χαρακτηριστικά μόνο από φροντισμένο χώρο (μην γελιόμαστε) προκύπτουν και όχι από συσκευές!
 
Περίπου. Τα ηχεία της Sonus Faber πχ είναι ζεστά σε ότι χώρο και να τα βάλεις, με ότι ενισχυτή και να τα παίξεις. Τα ATC είναι πάντα πιο καθαρά και λεπτομερή.
 
Αυτό είναι κάτι διαφορετικό, μιλάς για χροιές και ηχεία (η και συσκευές ακόμα) που χρωματίζουν η και να "τονίζουν" πχ.
η απουσία ισορροπίας - ουδετερότητας μπορεί να οφείλεται λόγω υλικών κατασκευής, η αδυναμίας των μονάδων/καμπίνας κατασκευής τους,
η ακόμα και σε ακριβές μονάδες, η κάθε εταιρία μπορεί να "κουρδίζει" την φιλοσοφία της.
 
Από την στιγμή που σύστημα-χώρος είναι δεδομένα,το κάθε τι βάζει την πινελιά του.
Το τι είναι ισορροπημένο τώρα στα φτηνά μετρητικά,στα ακριβά μετρητικά και το τι στο αυτί είναι μεγάλη κουβέντα.
Και πάλι σταθερό δεν είναι,και μόνο την καμπύλη ακουστότητας να βάλει κανείς στην εξίσωση καταλαβαίνει με τι έχει να κάνει.