Αγαπητοί φίλοι,
Πριν ενάμιση χρόνο περίπου αγόρασε, μετά απο αρκετή έρευνα αγοράς, την Philips 32PFL9604 πιστεύοντας, βάση των τεχνικών χαρακτηριστικών στο επίσημο site της Philips Ελλάς αλλά και βάση των διαβεβαιώσεων του πωλητή από το κατάστημα που αγόρασα τη συσκευή, ότι αγοράζω μια συσκευή η οποία είναι καθόλα έτοιμη για να καλύψει την μετάδοση του επερχόμενου ψηφιακού σήματος αλλά και όλων των ψηφιακών υπηρεσιών που αυτό θα προσφέρει.
Κιόμως όχι, η τηλεόραση συντονίστηκε χωρίς κανένα πρόβλημα στο νέο MPEG4 σήμα μετάδοσης αλλά όχι και στις ψηφιακές υπηρεσίες που αυτό έχει, δηλαδή στην υπηρεσία guide ή EPG.
Μετά από τηλεφώνημά μου στην εξυπηρέτηση πελατών της Philips με ενημέρωσαν ότι η τηλεόρασή μου δεν έχει κάποιο πρόβλημα, δυσλειτουργία ή ελάττωμα αλλά ότι είναι θέμα αναβάθμισης του λογισμικού μιας και στο υπάρχων λογισμικό η λειτουργία του EPG για την Ελλάδα δεν είναι ενεργοποιημένη και ότι το πρόβλημα αυτό τους είναι γνωστό και έχουν ήδη ενημερώσει την Philips Ολλανδίας για την ανάγκη αναβάθμισης του λογισμικού για την λειτουργία του EPG στην Ελλάδα.
Πράγματι τα λεγόμενά τους τα επιβεβαίωσα συντονίζοντας τα κανάλια της τηλεόρασης σε άλλη γλώσσα και χώρα ΠΧ Αγγλικά, όπου εκεί πλέον το EPG δούλευε κανονικά αλλά με λάθος ώρες μετάδοσης τω προγραμμάτων λόγω της διαφορετική ώρας που έχουμε με τις χώρες αυτές.
Το θέμα είναι ότι από τότε, και παρόλο τις επανειλημμένες μου ενοχλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών, νέο λογισμικό δεν έχει βγει με το τελευταίο να είναι στις 15-07-2010 το οποίο είναι και αυτό που έχω στην συσκευή.
Και αναρωτιέμαι, αυτή είναι η εξυπηρέτηση και η υποστήριξη της Philips στους κάτοχους πελάτες της με αυτή την σειρά τηλεοράσεων στην Ελλάδα που την πλήρωσαν στην μη ευκαταφρόνητη τιμή των 1100€;;
Οι πληροφορίες που θα ήθελα από εσάς φίλοι μου είναι αν έχετε αντιμετωπίσει και εσείς αυτό το πρόβλημα με την ίδια σειρά τηλεοράσεων ή με άλλες σειρές της Philips και αν υπάρχει κάποια άλλη λύση αντιμετώπισης του προβλήματος.
Επίσης διαβάζω στο forum για κρυφά και service menu που έχουν οι τηλεοράσεις και αναρωτιέμαι πως ενεργοποιούνται στην δική μου τηλεόραση και αν προσφέρουν κάποιες χρήσιμες λειτουργίες και φυσικά μήπως μπορούν να λύσουν το πρόβλημα που αντιμετωπίζω.
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας και ζητώ συγνώμη για μεγάλο μου post.
Πριν ενάμιση χρόνο περίπου αγόρασε, μετά απο αρκετή έρευνα αγοράς, την Philips 32PFL9604 πιστεύοντας, βάση των τεχνικών χαρακτηριστικών στο επίσημο site της Philips Ελλάς αλλά και βάση των διαβεβαιώσεων του πωλητή από το κατάστημα που αγόρασα τη συσκευή, ότι αγοράζω μια συσκευή η οποία είναι καθόλα έτοιμη για να καλύψει την μετάδοση του επερχόμενου ψηφιακού σήματος αλλά και όλων των ψηφιακών υπηρεσιών που αυτό θα προσφέρει.
Κιόμως όχι, η τηλεόραση συντονίστηκε χωρίς κανένα πρόβλημα στο νέο MPEG4 σήμα μετάδοσης αλλά όχι και στις ψηφιακές υπηρεσίες που αυτό έχει, δηλαδή στην υπηρεσία guide ή EPG.
Μετά από τηλεφώνημά μου στην εξυπηρέτηση πελατών της Philips με ενημέρωσαν ότι η τηλεόρασή μου δεν έχει κάποιο πρόβλημα, δυσλειτουργία ή ελάττωμα αλλά ότι είναι θέμα αναβάθμισης του λογισμικού μιας και στο υπάρχων λογισμικό η λειτουργία του EPG για την Ελλάδα δεν είναι ενεργοποιημένη και ότι το πρόβλημα αυτό τους είναι γνωστό και έχουν ήδη ενημερώσει την Philips Ολλανδίας για την ανάγκη αναβάθμισης του λογισμικού για την λειτουργία του EPG στην Ελλάδα.
Πράγματι τα λεγόμενά τους τα επιβεβαίωσα συντονίζοντας τα κανάλια της τηλεόρασης σε άλλη γλώσσα και χώρα ΠΧ Αγγλικά, όπου εκεί πλέον το EPG δούλευε κανονικά αλλά με λάθος ώρες μετάδοσης τω προγραμμάτων λόγω της διαφορετική ώρας που έχουμε με τις χώρες αυτές.
Το θέμα είναι ότι από τότε, και παρόλο τις επανειλημμένες μου ενοχλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών, νέο λογισμικό δεν έχει βγει με το τελευταίο να είναι στις 15-07-2010 το οποίο είναι και αυτό που έχω στην συσκευή.
Και αναρωτιέμαι, αυτή είναι η εξυπηρέτηση και η υποστήριξη της Philips στους κάτοχους πελάτες της με αυτή την σειρά τηλεοράσεων στην Ελλάδα που την πλήρωσαν στην μη ευκαταφρόνητη τιμή των 1100€;;
Οι πληροφορίες που θα ήθελα από εσάς φίλοι μου είναι αν έχετε αντιμετωπίσει και εσείς αυτό το πρόβλημα με την ίδια σειρά τηλεοράσεων ή με άλλες σειρές της Philips και αν υπάρχει κάποια άλλη λύση αντιμετώπισης του προβλήματος.
Επίσης διαβάζω στο forum για κρυφά και service menu που έχουν οι τηλεοράσεις και αναρωτιέμαι πως ενεργοποιούνται στην δική μου τηλεόραση και αν προσφέρουν κάποιες χρήσιμες λειτουργίες και φυσικά μήπως μπορούν να λύσουν το πρόβλημα που αντιμετωπίζω.
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας και ζητώ συγνώμη για μεγάλο μου post.