Advance Acoustic

Φιλε μου εγω που πηρα τα μηχανηματα, ουτε τον ηξερα ουτε εχω δει τον Δημητρη, του εστειλα τα χρηματα και μου εστειλε τα μηχανηματα. Η ενεργεια που εκανα ηταν να παρω τηλεφωνο πραγμα που αναφεροταν απο το πρωτο μυνημα στην αγγελια. Δεν νομΙζεις οτι αυτη ειναι πιο αμεση επικοινωνια απο την αλληλογραφια;
 
η αλληθεια ειναι οτι απαντησα σε ολα τα πμ η τουλαχιστον ετσι νομισα μεχρι τωρα

μετα απο την παρατηρηση αυτη πηγα στα εξερχομενα να κανω κοπυ την απαντηση μου και ειδα οτι οντως δεν υπαρχει ,τοσο για σενα οσο και για καποιους ακομη

οφειλω μια συγνωμη λοιπον γιαυτο
 
Με απολυτα φιλικη διαθεση να πω οτι καλο θα ηταν σε αναλογες περιπτωσεις να αναφερει ο πωλητης οτι καποιο μελος εχει "κλεισει" τη πωληση απλα αυτη δεν εχει ολοκληρωθει.Δε χρειαζεται να στειλει pm σε ολους απλα το γραφει εδω.Παντως εχω ειχα αμεση ενημερωση απο το Δημητρη για τη συγκεκριμενη αγγελια με προσωπικο μηνυμα.
 
Re: Απάντηση: Re: Advance Acoustic

Μα βρε φιλε το παλικαρι το εχει πουλησει και το γραφει μεσα στην αγγελια. Τι πιο ξεκαθαρο απο αυτο? Αν του εχουν στειλει 100 ατομα pm πρεπει να απαντησει ξεχωριστα σε ολους? Εγραψε μεσα στην αγγελια οτι πουληθηκε και τελος.

Στο pm ζητούσα από τον πωλητή κάποιες τεχνικές διευκρινήσεις, εκφράζοντας παράλληλα το άμεσο ενδιαφέρον μου. Αυτό στις 19/02, όπου εάν παρατηρήσεις τα μηχανάκια ήταν διαθέσιμα προς πώληση. Εάν είχε κρατηθεί σειρά προτεραιότητας, πιστεύω ότι τα μηχανάκια θα είχαν κλείσει από τότε.

Το πρόβλημα μου είναι η ασυνέπεια του πωλητή ως προς την τήρηση σειράς προτεραιότητας στην εκδήλωση ενδιαφέροντος. Όσο για την τηλεφωνική επικοινωνία, από τη στιγμή που επικοινώνησα διακριτικά μέσω pm κ αγνοήθηκα παντελώς δεν θα ενοχλούσα περαιτέρω κ με τηλέφωνο.

Παρόλαυτα, εκτιμώ την συγγνώμη του πωλητή, ως άνθρωποι κάνουμε όλοι λάθη, το ζήτημα είναι να μπορούμε να τα αναγνωρίζουμε κ μάλιστα η δημόσια παραδοχή αυτών, μου δείχνει τουλάχιστον ευσυνείδητο άνθρωπο ο οποίος έκανε ένα άδολο λάθος.

Θεωρώ το ζήτημα κλεισμένο.