Αεροπορικα Ατυχηματα

Re: Απάντηση: Αεροπορικα Ατυχηματα

Εντάξει, δεν το λες και συντριβή αυτό. Απλώς έσπασε λίγο :p

Μιά καλή οξυγονοκόληση .......... μια ευθυγράμιση ......... καί "τσούπ" έτοιμο το πλοίο!!!! :Banane0:
 
Re: Απάντηση: Αεροπορικα Ατυχηματα

BW001.jpg


Λίγο πιό φωτεινές!!!

BW003.jpg
 
Παρομοιο ατυχημα με το Airbus 340 της Air France πριν χρονια...



Γιατί έχει κολλήσει σε πολλούς οτι η πτήση AF447 ήταν με Α340; Ακόμα κι εγω μερικές φορές μπερδεύομαι.

Μάλλον η διαδρομή Ρίο-Παρίσι μας φαίνεται μεγάλη για Α330.
 
Re: Απάντηση: Αεροπορικα Ατυχηματα

Μιά καλή οξυγονοκόληση .......... μια ευθυγράμιση ......... καί "τσούπ" έτοιμο το πλοίο!!!! :Banane0:

Βρίσκεις και καμιά αφρικανική εταιρία (κατα προτίμηση με Έλληνα CEO :p ) και το μοσχοπουλάς :laugh:


Πόσο μικρό φαίνεται το 738 σε σχέση με του ανθρώπους στο βάθος! Άτιμη προοπτική...
 
Γιατί έχει κολλήσει σε πολλούς οτι η πτήση AF447 ήταν με Α340; Ακόμα κι εγω μερικές φορές μπερδεύομαι.

Μάλλον η διαδρομή Ρίο-Παρίσι μας φαίνεται μεγάλη για Α330.

Και εμενα δεν ξερω που μου κολλησε.

Στο ντοκυμαντερ δεν βλεπουμε στην αναπαρασταση να επιστρεφει ο επικεφαλης πιλοτος Marc Dubois (pilot in command) στο cockpit.

Απο οτι λεγεται ειχε παει πισω στους επιβατες η για ξεκουραση αλλα το σιγουρο ειναι οτι δεν ηταν στο cockpit οταν το αεροσκαφος συναντησε την κακοκαιρια.
 
Και εμενα δεν ξερω που μου κολλησε.

Στο ντοκυμαντερ δεν βλεπουμε στην αναπαρασταση να επιστρεφει ο επικεφαλης πιλοτος Marc Dubois (pilot in command) στο cockpit.

Απο οτι λεγεται ειχε παει πισω στους επιβατες η για ξεκουραση αλλα το σιγουρο ειναι οτι δεν ηταν στο cockpit οταν το αεροσκαφος συναντησε την κακοκαιρια.

Λάθος των πιλότων, λάθος διαχείριση πληρώματος, ελλιπής εκπαίδευση.

Τα "σωληνάκια" μπορεί να ήταν προβληματικά αλλα δεν έριξαν το αεροπλάνο.
 
Δεν ειχαν καποιο προβλημα οι σωληνες Pitot , το να πιασουν παγο δεν ειναι και σπανια περιπτωση.

Απλως οι περισσοτεροι πιλοτοι πλεον δεν εχουν μεγαλη εμπειρια στο να πετανε χειροκινητα οπως παλιοτερα και στηριζονται πολυ στα ηλεκτρονικα βοηθηματα.
 
Δεν ειχαν καποιο προβλημα οι σωληνες Pitot , το να πιασουν παγο δεν ειναι και σπανια περιπτωση.

Απλως οι περισσοτεροι πιλοτοι πλεον δεν εχουν μεγαλη εμπειρια στο να πετανε χειροκινητα οπως παλιοτερα και στηριζονται πολυ στα ηλεκτρονικα βοηθηματα.

Οι συγκεκριμένοι είχαν πρόβλημα και η Airbus είχε προτείνει την αντικατάσταση τους, κάτι που η AF άρχισε να κάνει αλλά δεν πρόλαβε να φτάσει στο συγκεκριμένο αεροσκάφος.

Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί, και άλλο A330 της AF είχε πρόβλημα σχεδόν στο ίδιο σημείο, εκπέμποντας μάλιστα και mayday. Δυστυχώς το δελτιο τύπου έχει εξαφανιστεί απο το site της AF.

http://www.avherald.com/h?article=42380873&opt=0e
 
Aκομα κι ετσι, υπαρχει ορισμενη στα βιβλια διαδικασια, για το τι κανεις οταν δεν εχεις οργανα, αναλογα με το υψος πτησης. Επισης, υπαρχει συγκεκριμενη διαδικασια για να βγεις απο απωλεια στηριξης, που ειναι απο τα βασικα της εκπαιδευσης στον εξομοιωτη και ειναι σχεδον η ιδια για ολους τους τυπους.
 
Γιατί έχει κολλήσει σε πολλούς οτι η πτήση AF447 ήταν με Α340; Ακόμα κι εγω μερικές φορές μπερδεύομαι.

Μάλλον η διαδρομή Ρίο-Παρίσι μας φαίνεται μεγάλη για Α330.

http://flighttime-calculator.com/

Σε κανονικές συνθήκες Ρίο - Παρίσι 11 ώρες 18 λεπτά, ενώ το Α-330(200) μπορεί να πετάξει 12+ ώρες.
 
Υπερατλαντικές πτήσεις κάνουν πλέον Α-318, Β737, Β757 ........ καί έπεται συνέχεια.:ADFAD2:
 
Ποιός μπορεί να βάλει A318 σε υπερατλαντική πτήση;Εδώ Αθήνα-Heathrow πας πλέον με 767.
 
Πες μου ποιος κάνει υπερατλαντικές με Α318 και 737 για να τον βάλω στη μαύρη λίστα :p

Καλό σας μήνα!

1η εταιρεία γιά τη μαύρη λίστα ................η British Airways, αφού "τόλμησε" να πετάξει με Α-318 από το Λονδίνο (LCY) στη Νέα Υόρκη:

Η πτήση ΒΑ001 αναχωρεί καθημερινά (Δευτέρα - Παρασκευή)

http://www.londoncityairport.com/FlightInformation/Departures.aspx

Οσο γιά το εισητήριο ....... κάπου μεταξύ 4.000 - 5.000 λίρες Αγγλίας

http://www.youtube.com/watch?v=l2WovEURsaw&feature=related
 
Πετούσε καί η KLM από Αμστερνταμ - Χιούστον με Β737, αλλα δεν είμαι σίγουρος αν ακόμα συνεχίζει .....

This is a special flight that KLM offers every month form the 1st to the 7th. For instance, It flys July 1,2,3,4,5,6,7.And that each month. It is a business class only and yes there were kids. I am a frequent flyer and collect miles therefore i almost get in these private jet automatically. But you can book them on request which will cost more, or you book business class and get on it by randoms picks (only when the business class in regular 747 is full) very convenient. Very empty!

http://www.youtube.com/watch?v=M7NQJHvCh9g

ΥΓ: Η Privat Air ανήκε στην οικογένεια Λάτση πρίν από μερικά χρόνια.

http://www.privatair.com/cda/privat...content.jsp?zn=privatair&cp=1-2-7-28_4000_0__


Airline Operations

In June 2002, PrivatAir revolutionised the concept of business class travel with the introduction of the world’s first intercontinental business class only scheduled service on behalf of Lufthansa, linking Dusseldorf to New York City’s Newark Liberty International Airport. This point-to-point service, connecting two important economic regions (the United States’ New York area and Germany’s North Rhine-Westfalia) proved extremely successful.
 
To City δεν 'χωραει' μεγαλυτερα αεροπλανα βρε σεις... Επισης ειναι διπλα (κυριολεκτικα) στο Canary Wharf, εδρα πλεον αρκετων τραπεζων και αλλων οργανισμων, οποτε βοηθαει πολυ για business class καταστασεις...
 
Και μόνο που σκέφτομαι 8-9 ώρες σε Α318 ή Β737 με πιάνει ανατριχίλα. Δεν έχω κλειστοφοβία αλλά θα αποκτήσω αν κάνω τέτοια πτήση (δεν πρόκειται αλλά ας κάνουμε μια υπόθεση εργασίας :p)