Aγωγός Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη.

Ξαναλέω, στο χέρι μας είναι το τί βαπόρια θα δεχτούμε για φόρτωση...και απο τι εγκαταστάσεις θα φτιάξουμε, έτσι;

Το μέγεθος των πλοίων είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων, πρώτα από όλα δεν ξέρω την υποδομή στο τέρμιναλ της Αλεξ/λης (βυθίσματα, μέγιστο μήκος, προβλήτες ή SBM κτλ) όπως δεν ξέρω και την παροχή του αγωγού για να σπεκουλάρω στο πόσο μεγάλα βαπόρια θα πηγαίνουν.

Έχοντας ακούσει όμως ότι ετησίως θα διακινούνται 35-50 εκ. τόνοι μας βγαίνουν 116 ή 167 φορτώσεις ετησίως (για V.L.C.C. 300,000 τόννων), δηλαδή ένα κάθε 3 ή 2 ημέρες που δεν νομίζω να είναι και κάτι το τρομερό σαν κίνηση στο Αιγαίο..δες απλώς πόσα περνάνε απο Σιγκαπούρη κάθε μέρα.

Δεν πρόσεξα ποιος ανέφερε τους Ισπανούς αλλά αν μελετήσει καλά το συμβάν και τις και τις αντιδράσεις τους και έχει την ελάχιστη σχέση με ναυτιλία και πετρέλαια θα διαπιστώσει οτι πάθανε λίγα!!!!
Αφού τους ανάφερε ο καπετάνιος το πρόβλημα γιατί δεν του δώσανε λιμάνι καταφυγής όταν απλώς ήταν ένα ρήγμα αλλα αντί αυτού βγάλανε τα πολεμικά να το διώξουν πάνω απο τα 200 χλμ απο τις ακτές με πολύ άσχημο καιρό;;;
Δηλαδή, τώρα που βούλιαξε στα 250 χλμ είναι καλύτερα;;
Και η φίλη μου η Loyola de Palacio συνεχίζει να σκούζει...
 
Last edited:
ρε παιδια γνωμη μου ειναι και φτου κακα στο στομα μου το Αιγαιο δεν ειναι και βορειος παγωμενος ωκεανος ουτε καν Ατλαντικος λιμνουλα ειναι για τα super tanker...