Αγορά digital.

• Φωτογραφική συνάντηση στην Αθήνα!

Αυτό το Σάββατο, στις δέκα το πρωϊ (10:00) στο Πάρκο Τρίτση. Λεπτομέρειες και συμμετοχές εδώ.

nikos 1850

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,422
Λάρισα
Ενόψει του καλοκαιριού προσανατολίζομαι να αγοράσω μια ψηφιακή φωτογραφική μηχανή.
Δεν θέλω όμως να ξεπεράσω τα 200€.
Επειδή είμαι άσχετος γενικά τί θα μου προτείνατε?

Εγώ πέρα από την δικιά μου Panasonic FX01 στα 225Ε για την οποια μπορεις να διαβασεις εντυπωσεις στο αναλογο θεμα που έχω ανοίξει και να δεις και δείγματα
θα ελεγα και την fuji F30 F31fd που είναι στα ίδια χρηματα περιπου.

Η panasonic έχει ως ατου σε σχεση με τον ανταγωνισμο τον ευρυγωνιο φακο 28-108 και τον οπτικο σταθεροποιητη και η Fuji ειναι η κορυφή σε iso πανω από 400 αλλά χωρις σταθεροποιητη και ευρυγωνιο (38-105).

Αν τα 25 Ε δεν θελεις να τα διαθεσεις πας σε αυτην που προτεινει ο Βλασιδης.

Με βάλατε στον τζόγο και τα βράδια ψάχνω πυρετωδώς...
Ετοιμάζω λίστα με τις υποψήφιες για αγορά.

Δεν χρειάζεται να ψάχνεις πολύ. Καλύτερο θα είναι να αφιερώσεις αρκετό χρόνο για να μάθεις καλύτερα πώς λειτουργεί η μηχανή σου σε κάθε περίπτωση και τί πρέπει να κάνεις εσύ κάθε φορά για να τραβήξεις την καλύτερη δυνατή φωτογραφία.

Sorry που καταχρώμαι το thread του Νίκου αλλά έχω τι ίδιο θέμα με άλλο όμως μπάτζετ.

Θέλω λοιπόν να πάρω δώρο στην καλή μου μια κόμπακτ με βασικά κριτήρια τη φορητότητα, την ευκολία χρήσης την καλή ποιότητα στην εκτύπωση 10Χ13 και το design.
Θα τραβάει κυρίως τα παιδάκια μας (αεικίνητο θέμα), εκδηλώσεις σε εσωτερικούς χώρους και σπανιότερα κανένα τοπίο (Θα την χρησιμοποιώ κι εγώ φυσικά :AFADF0: ).
Ως εκ τούτου πιστεύω ότι χρειάζεται ευρυγώνιος φακός και σταθεροποιητής εικόνας. Έχω καταλήξει καταρχάς στην canon ixus 850 is και στην lumix fx07. Υπάρχει μια σημαντική διαφορά της τάξης των 100€ στην τιμή αλλά σε ενάμισι μήνα που θα την πάρω, πιστεύω ότι η canon (την οποία ζαχαρώνω βασικά) θα έχει πέσει πέσει γύρω στα 300.
Τι λέτε γιαυτές τις δύο μηχανές;