Αγορά LCD 40''. Ποια όμως, ποια?

serafeim

New member
25 September 2007
31
0
Θεσσαλονίκη
Καλημέρα παιδιά,

Είμαι καινούργιος στο foroum του AVCLUB και θα ήθελά την βοήθεια σας για την αγορά μιας LCD 40''.
Επειδή είναι πάρα πολλά τα μοντέλα που υπάρχουν σε 40'' και την τελευταία εβδομάδα κοντεύει να μου σαλέψει, θα ήθελα πάρα πολύ να με βοηθήσετε να ξεκαθαρίσω τα πράγματα μέσα στο μυαλό μου.
Καταρχήν η απόσταση είναι 3-3.5m.
Η χρήση της τηλεόρασης είναι για:
Επίγεια κανάλια: 30%
Δορυφορικά κανάλια: 30%
DVD: 30%
PS3: 10%
Το ποσό που διαθέτω είναι μέχρι 2000€.
Σύμφωνα με τα παραπανώ ποια είναι κατά τη γνώμη σας η καλύτερη επίλογή?
Ετχαριστώ

Πότε υπολογίζεται να βγει η καινούργια Sony? Απ'όσα έχω διαβάσει μέχρι στιγμής εδώ μέσα, είναι καλύτερα να είναι full HD με 100ΗΖ? Είμαι άσχετος και γι'αυτό συγχωρέστε με για τις ερωτήσεις.

Τα 100ΗΖ βοηθανε στην κινηση και περισσοτερο στις γρηγορες σκηνες. Υπαρχουν ομως και αναφορες (δες μοντελο Samsung F86) οπου εαν εχεις ενεργοποιημενο το 100Hz δημιουργει καποια σπασιματα στην εικονα. Βεβαια μιλαμε για εξαιρεσεις, γιατι σε ολες τις αλλες περιπτωσεις προσδιδει μια φυσικοτητα στην κινηση.
Το FULL HD ειναι η πραγματικη αναλυση του 1080p (progressive). Οποτε θα εισαι απολυτα καλυμμενος, κανοντας μια μικρη υπομονη σε αναλογικα καναλια, οπου θα φαινονται περισσοτερο οι ατελειες του τηλεοπτικου σηματος, ιδιαιτερα οταν αυτο ειναι αδυναμο.

1.Στα 3.00-3.50 μετρα δεν θα επαιρνα τιποτα λιγοτερο απο 40αρα.
2. Αν στον χωρο σου δεν εχεις πολυ φυσικο φως να κτυπαει την τηλεοραση (πολλα παραθυρα) κοιτα και πλασμα. (panasonic)
3. Στις lcd οι philips και sony που ανφερθηκαν θα ειναι απο τις καλυτερες.
4. Με τα μεχρι σημερα δεδομενα, σε τηλεοπτικο σημα οι hdready 100hz ειναι λιγο καλυτερες απο τις full hd 100hz. Σε λιγο καιρο ομως δεν θα υπαρχουν hd ready. Ολες θα ειναι full hd.

Η Philips 42PFL9732 κυκλοφορει ηδη και μπορεις να την βρεις περιπου στα 2250.
Για τη Sony αναμενουμε...