Καλησπέρα σας,
Την Κυριακή 8 Νοεμβρίου έκανα 2 αγορές με χρεωστική Mastercard μέσω Internet, μία μέσω του Audioaffair.co.uk και μία μέσω του dustin.dk.
Αμέσως μετά την διαδικασία πληρωμής στην Audioaffair η ιστοσελίδα τους έβγαλε μήνυμα "The Authorisation has been rejected by the vendor due to insufficient authentication. Please try a different card. "
Η αγορά στην Dustin έγινε κανονικά.
Μετά, μέσω e-banking, τσέκαρα το λογαριασμό μου. Διαπίστωσα πως τα χρήματα και των δύο αγορών έιχαν κρατηθεί χωρίς όμως να τα έχουν πάρει. Αυτή η κατάσταση παραμένει μέχρι και σήμερα.
Η τράπεζα μου έιπε πως είναι θέμα του Audioaffair, δεν μπορούν να "ακυρωσουν την αγορα" και μου παρότρυναν να επικοινωνήσω με το μαγαζί. Η audioaffair επιβεβαίωσε πως η αγορά δεν έγινε και είπε να περιμένω κάποιες μέρες και αν τα χρήματα δεν είναι διαθέσιμα πάλι στο λογαριασμό μου να τους ξανατηλεφωνήσω.
Φαντάζομαι το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι να περιμένω λίγες μέρες ακόμα...Σας έχει τύχει ποτέ αυτό?
Την Κυριακή 8 Νοεμβρίου έκανα 2 αγορές με χρεωστική Mastercard μέσω Internet, μία μέσω του Audioaffair.co.uk και μία μέσω του dustin.dk.
Αμέσως μετά την διαδικασία πληρωμής στην Audioaffair η ιστοσελίδα τους έβγαλε μήνυμα "The Authorisation has been rejected by the vendor due to insufficient authentication. Please try a different card. "
Η αγορά στην Dustin έγινε κανονικά.
Μετά, μέσω e-banking, τσέκαρα το λογαριασμό μου. Διαπίστωσα πως τα χρήματα και των δύο αγορών έιχαν κρατηθεί χωρίς όμως να τα έχουν πάρει. Αυτή η κατάσταση παραμένει μέχρι και σήμερα.
Η τράπεζα μου έιπε πως είναι θέμα του Audioaffair, δεν μπορούν να "ακυρωσουν την αγορα" και μου παρότρυναν να επικοινωνήσω με το μαγαζί. Η audioaffair επιβεβαίωσε πως η αγορά δεν έγινε και είπε να περιμένω κάποιες μέρες και αν τα χρήματα δεν είναι διαθέσιμα πάλι στο λογαριασμό μου να τους ξανατηλεφωνήσω.
Φαντάζομαι το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι να περιμένω λίγες μέρες ακόμα...Σας έχει τύχει ποτέ αυτό?