Για την ιστορία, αγόρασα την ΚΥ 22/11 την προσφορά του you (στα 299 με 12 άτοκες δόσεις), την παρέλαβα χθες (ΤΡ 24/11) και, μετά τη σάρωση, διαπίστωσα ότι ταξινομεί τα κανάλια κατ' απόλυτο αλφαβητική σειρά. Προσπάθησα να αλλάξω τη σειρά αλλά η επιλογή "Αλλαγή αριθμού" είναι ανενεργή (!!!).
Κάτι ψυλιάστηκα, επειδή στο e-manual έλεγε ότι αυτό δεν είναι ενεργό για ορισμένες χώρες, αλλά άφησα να ξημερώσει η μέρα και να επικοινωνήσω με τη Samsung.
Σήμερα ΤΕ 25/11, και με βάση τον κωδικό μοντέλου, η υποστήριξη της Samsung με πληροφόρησε ότι η τηλεόραση προορίζεται για Ιταλία και γι' αυτό είναι ανενεργή η επιλογή (!!!).
Επικοινώνησα, αγανακτισμένος, με το you και ο υπάλληλος είπε ότι εισάγουν από χώρες της ΕΕ αλλά δεν γνωρίζει ειδικά το συγκεκριμένο θέμα και, σε κάθε περίπτωση, θα αντιμετωπιστεί με ένα από τους διαθέσιμους τρόπους (επιστροφή με πιστωτικό ή επιστροφή χρημάτων, αγορά άλλης κλπ).
Το απόγευμα τηλεφώνησε πάλι περιγράφοντας τη διαδικασία επιστροφής της τηλεόρασης (ανέξοδα, μέσω της ACS) και προτείνοντας άλλη, σε πολύ υψηλότερη αλλά συζητήσιμη τιμή.
Δεν είμαι διατεθειμένος να παίξω αυτό το παιχνίδι και θα ζητήσω την επιστροφή των χρημάτων (δηλαδή της Α´δόσης ου έχει ήδη καταβληθεί και ακύρωση των υπόλοιπων) και, στη συνέχεια, ανάλογη κριτική στο skroutz και αλλού.
Διερωτώμαι, όμως, είναι δυνατόν να πουλάει αυτό το μαγαζί μια τηλεόραση που δεν λειτουργεί σωστά στην Ελλάδα;
Με λίγα λόγια, απαράδεκτη πολιτική.