Αγορά νέου μοντέλου αυτοκινήτου ή του παλαιού σε καλή τιμή;

Απάντηση: Re: Αγορά νέου μοντέλου αυτοκινήτου ή του παλαιού σε καλή τιμή;

Ποιος Μιχάλης θα μου πει; Ειδοποιήστε τον να μου πει αν είναι...

Το honda civic 1.4 5d με τους 100 ίππους, την σπορ έκδοση ζαχαρώνω, το δίνει 17.800 πλήρες με δώρο τέλη και ασφάλεια 6 μηνών και ότι άλλο τσιμπήσω με την αγορά, αν και είναι πλήρες όπως είπα και πριν.

Θέλω ένα αμάξι με χώρους (485 λίτρα χώρος αποσκευών), μικρό σχετική μήκος αυτοκινήτου (4285), 5θυρο, όχι τούρμπο, να μην κάει τα άντερα του (το focus καίει) και γιαπωνέζικο, δεν θα έπαιρνα ποτέ Ιταλικό, Γαλικό και τώρα με την κρίση Γερμανικό.

Το νέο μοντέλο έχει 407 λίτρα χώρο αποσκευών και είναι λίγο μεγαλύτερο σε μήκος, το μόνο που μου αρέσει είναι που έχει σύστημα start & stop.
Εγώ είμαι ο Μιχάλης ! -bye-
Ξέρεις, υπάρχει κόσμος που του αρέσει να έχει στην κατοχή του πάντα το τελευταίο μοντέλο, οπότε επιλέγει αμάξι σύμφωνα με αυτό που "τρέχει" στην αγορά.
Από εκεί κ πέρα, αν εσένα σου αρέσει το τρέχον μοντέλο κ όχι το νέο, τότε πας για αυτό.
Το 1.4 με τα 100 άλογα το έχω οδηγήσει, γιατί το έχει φίλος μου, είναι απλά αρκετό σε ότι αφορά την ισχύ του μοτέρ, καθώς το αμάξωμα είναι βαρύ.
Αν θες επιδόσεις τότε πας για 1.8.
Αν δεν θες, τότε τα 100 άλογα είναι μια χαρά.
Κινούν το αμάξωμα σε καλούς ρυθμούς, είναι πολύ οικονομικό, δεν σπάει, δεν χαλάει που λένε...
Τα 17.800 δεν είναι κ λίγα πάντως, αν κ ξέρω ότι κυκλοφορεί πλήρως εξοπλισμένο, όπως λίγα στην κατηγορία του, που πληρώνεις ακόμα κ το τασάκι με τον αναπτήρα ως σετ καπνιστού...
Παιδικές ασθένεις έχουν εξαλειφθεί πλήρως, καθώς τα μοντέλα τώρα είναι facelift.
Πάντως το νέο civic είναι εξέλιξη του τωρινού, οπότε θεωρείτε ακόμα πιο εξελιγμένο μοντέλο κ δεν περιμένουν να έχει παιδικές ασθένειες.
Το αμάξι είναι παραγωγής Αγγλίας κ το τωρινό μοντέλο κ το νέο.
Από θέμα χώρων είναι πραγματικά τεράστιο, αν κ οπτικά δεν του φαίνεται πολύ, καθώς έχει σχήμα σφηνοειδές.
Αν σε παίρνει οικονομικά πήγαινε στο 1.8.
Η κατανάλωση εντός πόλης του 1.8 είναι γύρω στα 7.5 λίτρα, ενώ εκτός είναι γύρω στα 6.
Το 1.4 είναι ακόμα πιο χαμηλά.
Από θέμα συντήρησης είναι χαμηλά επίσης, 120-150 ευρώ τον χρόνο για λάδια, φίλτρα.
Το μοτέρ έχει καδένα κ όχι λουρί, οπότε δεν αλλάζει μετά από κάποια χρόνια.
Μπουζί φορά ιριδίου, οπότε τα αλλάζεις κάθε 40.000 χλμ.
Λόγω του ότι είχα το 1.8 κ μετά το έδωσα για ένα type r, αλλά κ γιατί είμαι ενεργός μέλος σε φόρουμ με αυτά τα αυτοκίνητα, μπορώ να σου πω ότι θα το καταευχαριστηθείς, όπως όλοι οι κατοχοί του μέχρι τώρα.
Δεν πρόκειται να έχεις χαζοπροβλήματα, ενώ υπάρχει μέλος του παραπάνω φόρουμ που σου λέω, ο οποίος ζει Θεσσαλονίκη, δουλεύει Βόλο κ καθημερινά κάνει αυτή την απόσταση οδικώς, με αποτέλεσμα να έχει στα 4-5 χρόνια που το έχει πάνω από 200.000 χλμ με κανένα πρόβλημα μηχανικό.
 
Γεια σου Μιχάλη! -bye-

Η παρουσίαση του αυτοκινήτου σου είναι άψογη! Το έχεις κάνει αληθινό διαστημόπλοιο! :grinning-smiley-043
Έβλεπα πάντα το θέμα που έγραφε ''Το διαστημόπλοιο προσγειώθηκε !'' αλλά ποτέ δεν είχα μπει να το διαβάσω...
Σήμερα το διάβασα όλο! :idea:

Ευχαριστώ για την άποψη σου και για όλα όσα διάβασα από όλα τα παιδιά.
Το 1.8 είναι ακριβό και όλα μετά ανεβαίνουν, τέλη, ασφάλεια κτλ.
Εγγύηση η honda τώρα έχει 3 χρόνια μόνο ενώ όταν το είχες πάρει εσύ έδινε 10; :argue:
Γιατί έτσι; Λαλακία πάντως η αντιμετώπιση αυτή.

Μάλλον θα πάω για το παλαιό μοντέλο αλλά δεν βιάζομαι και τόσο, περιμένω ακόμα λίγες ημέρες.

Γιάννης
 
Το δίνει 17.800 (-1.500 τα έχει αφαιρέσει ήδη) πλήρες με δώρο τέλη και ασφάλεια 6 μηνών και ότι άλλο τσιμπήσω με την αγορά.
Πιστεύετε ότι αντί για δώρα μπορεί να κατεβάσουν και άλλο την τιμή;
Γιατί εγώ δεν το βλέπω αυτό, Σαρακάκης βλέπεις!
 
Απάντηση: Re: Αγορά νέου μοντέλου αυτοκινήτου ή του παλαιού σε καλή τιμή;

Γεια σου Μιχάλη! -bye-

Η παρουσίαση του αυτοκινήτου σου είναι άψογη! Το έχεις κάνει αληθινό διαστημόπλοιο! :grinning-smiley-043
Έβλεπα πάντα το θέμα που έγραφε ''Το διαστημόπλοιο προσγειώθηκε !'' αλλά ποτέ δεν είχα μπει να το διαβάσω...
Σήμερα το διάβασα όλο! :idea:

Ευχαριστώ για την άποψη σου και για όλα όσα διάβασα από όλα τα παιδιά.
Το 1.8 είναι ακριβό και όλα μετά ανεβαίνουν, τέλη, ασφάλεια κτλ.
Εγγύηση η honda τώρα έχει 3 χρόνια μόνο ενώ όταν το είχες πάρει εσύ έδινε 10; :argue:
Γιατί έτσι; Λαλακία πάντως η αντιμετώπιση αυτή.

Μάλλον θα πάω για το παλαιό μοντέλο αλλά δεν βιάζομαι και τόσο, περιμένω ακόμα λίγες ημέρες.

Γιάννης
:ernaehrung004:
Γιάννη,
Η επίσημη εγγύηση της Honda είναι 3 χρόνια παγκοσμίως.
Τα υπόλοιπα χρόνια είναι επιπρόσθετα, είναι στην ουσία μέσω ασφάλειας κ καλύπτει κάποια μεγάλα μηχανικά μέρη του αμαξιού, εφόσον η συντήρηση γίνεται στην αντιπροσωπεία κτλ.
Χαζομάρες δλδ...
Το 1.8 έχει μεγαλύτερη τέλη, είναι αλήθεια, αλλά όλα τα άλλα είναι σχεδόν ίδια...ασφάλεια του 1800 με το 2000 πχ είναι στο έτος διαφορά 40 ευρώ.
Κατανάλωση μικρή διαφορά.
Σέρβις σχεδόν ίδια.
Αν με ρώταγες, εγώ θα πήγαινα σε 1.8, όχι σε 1.4.
Το έχω οδηγήσει το 1.4 κ έχει διαφορά μεγάλη με το 1.8.
Αν το έχεις οδηγήσει όμως κ σε καλύπτει, τότε κανένα πρόβλημα, εσύ ξέρεις καλύτερα κ είσαι σίγουρος για την επιλογή σου.
 
Πχ σε αλλες αντιπροσωπειες σου λενε ή δωρα ή -600-750
Με αυτα τα χρηματα πάντως θα αγοραζα ενα golf tsi ...Απλα δεν εχει τους ιδιους αποθηκευτικους χωρους...
 
Το δίνει 17.800 (-1.500 τα έχει αφαιρέσει ήδη) πλήρες με δώρο τέλη και ασφάλεια 6 μηνών και ότι άλλο τσιμπήσω με την αγορά.
Πιστεύετε ότι αντί για δώρα μπορεί να κατεβάσουν και άλλο την τιμή;
Γιατί εγώ δεν το βλέπω αυτό, Σαρακάκης βλέπεις!

Και από ποιόν το αγοράζεις?
 
Απάντηση: Re: Αγορά νέου μοντέλου αυτοκινήτου ή του παλαιού σε καλή τιμή;

Πχ σε αλλες αντιπροσωπειες σου λενε ή δωρα ή -600-750
Με αυτα τα χρηματα πάντως θα αγοραζα ενα golf tsi ...Απλα δεν εχει τους ιδιους αποθηκευτικους χωρους...

Δεν έχει τους ίδιους χώρους, δεν έχει το ίδιο μοτέρ (ευτυχώς), δεν έχει τον ίδιο εξοπλισμό (έχει λιγότερο εκτός αν πληρώσεις), δεν έχει σχεδιαστική προσωπικότητα, δεν...

Βέβαια αυτά είναι υποκειμενικά...
 
Απάντηση: Re: Αγορά νέου μοντέλου αυτοκινήτου ή του παλαιού σε καλή τιμή;

Το δίνει 17.800 (-1.500 τα έχει αφαιρέσει ήδη) πλήρες με δώρο τέλη και ασφάλεια 6 μηνών και ότι άλλο τσιμπήσω με την αγορά.
Πιστεύετε ότι αντί για δώρα μπορεί να κατεβάσουν και άλλο την τιμή;
Γιατί εγώ δεν το βλέπω αυτό, Σαρακάκης βλέπεις!

Να γυρίσεις τους αντιπροσώπους να δεις τι προσφορές κάνουν.
πχ εγώ είχα γυρίσει 4 αντιπροσώπους κ υπήρχε άλλος που έδινε μόνο πατάκια δώρο, ενώ άλλος μου έδινε συναγερμό με ραντάρ στην καμπίνα, τέλη, αεροτομή, πατάκια κτλ.
 
19.900 η τιμή του νέου civic (1.4 sport έκδοση) στην Ιταλία, μόλις τώρα την είδα, εδώ πιστεύω ότι θα είναι χαμηλότερη ή θα κάνει κάποια έκπτωση λόγο της κρίσης, θα περιμένω σίγουρα να ανακοινώσουν τιμή και στην χώρα μας γιατί βλέπω να έχουν μικρή διαφορά στην τιμή παλαιό και νέο μοντέλο.

Όσο για το golf ωραίο αμάξι αλλά θέλω χώρους όπως έχω ξαναγράψει.
 
Aν παλιο με καινουργιο εχουν ελαχιστη διαφορα (1000-1500 ) , προφανως πας για το καινουργιο.Και αλλη αισθηση θα σου δωσει, και φυσικα θα κρατησει καλυτερα την αξια του (στην χειροτερη περιπτωση οση και η διαφορα που θα πληρωσεις).
 
Πάντως το τωρινό σιβίκ αλλά κ το νέο σιβίκ είναι αρκετά βαριά κ είναι ένα μείον όσον αφορά τις επιδοσείς τους.
Το προτέρημά τους όμως είναι το αεροδυναμικό τους σχήμα, όπου ο λόγος αντίστασης αέρα είναι από τους καλύτερους σε αμάξι παραγωγής, οπότε μπορούν κ αντισταθμίζουν το επιπλέον βάρος τους.
Προσωπικά αν αγόραζα τώρα αμάξι θα έκανα δοκιμή στον δρόμο το νέο αμάξι κ μάλλον αυτό θα αγόραζα.