Αγορά Sony CyberShot DSC-W55

Οι εταιρειες συνηθως σε καθε σειρα τους κρατανε τον ιδιο σενσορα μεγαλωνοντας την αναλυση (περισσοτερα πιξελς) σε καθε νεο μοντελο. Γιατι το κανουν αυτο? ..Marketing hype...Ο κοσμος ζηταει την υψηλοτερη αναλυση. Αυτο πουλαει. Παρε 8,9,10MP να ευχαριστηθει η ψυχη σου.
Αυτος ομως ο φουκαρας ο σενσορας μεχρι ποσα MP μπορει να σηκωσει στις πλατες του πριν η αποδοση της μηχανης αρχισει να παιρνει την κατω βολτα. 5,6...8...10 ?
Καθε σειρα εχει συνηθως το δικο της "sweet spot" εκεινη την αναλυση δηλ που ο σενσορας πιανει το peak του και μετα απ αυτην τα αποτελεσματα στην ποιοτητα εικονας ειναι τα ιδια ή χειροτερα.

Bottom line, μεγαλυτερη αναλυση δεν σημαινει και καλυτερη ποιοτητα φωτογραφιας.

Οσον αφορα τις επιλογες για τον p23os, η ταπεινη μου γνωμη για ultra compact θα ηταν
για καλυτερη αποδοση στα υψηλα iso (το αντικειμενο της δουλειας σου), την fudji f31 και την f30, δες εδω:
http://www.dpreview.com/reviews/fujifilmf31fd/page17.asp

και για λιγο χαμηλοτερη αποδοση στα ψηλα iso αλλα καλυτερη ποιοτητα overall (μερα, ευκολιες...) την canon SD700IS πριν την SD800 κλπ. Δες εδω:http://www.dpreview.com/reviews/canonsd700is/page11.asp
 
Αν είσαι Θεσσαλονίκη ή εδώ γύρω μπορώ να σου δώσω τη FUJI F20 για να δεις μόνος σου τις δυνατότητές της, είτε σε πολύ, είτε σε λίγο φως.

Επίσης για τη δουλειά που τη θέλεις, θα πρέπει η μηχανή να έχει και εξαιρετικό White balance, έτσι ώστε να βλέπεις ακριβώς τα χρώματα που θέλεις και όχι κιτρινωπές αποχρώσεις. Η SONY T100 έχει πρόβλημα σε αυτό.
 
Οι εταιρειες συνηθως σε καθε σειρα τους κρατανε τον ιδιο σενσορα μεγαλωνοντας την αναλυση (περισσοτερα πιξελς) σε καθε νεο μοντελο. Γιατι το κανουν αυτο? ..Marketing hype...Ο κοσμος ζηταει την υψηλοτερη αναλυση. Αυτο πουλαει. Παρε 8,9,10MP να ευχαριστηθει η ψυχη σου.

και όχι μόνο για αυτό το λόγο. Το μάρκετινγκ απαιτεί όλο και μικρότερες μηχανές, έτσι μεγαλύτερος σένσορας θα απαιτούσε υποχρεωτικώς και μεγαλύτερο φακό.

Βέβαια ο καταναλωτής δεν καταλαβαίνει ότι στις μικροσκοπικές κόμπακτ παίρνει απλώς ένα αρχείο αποτελούμενο από 8 ή 10 εκ. πίξελς, δίχως περισσότερη (εάν όχι λιγότερη) ευκρίνεια από μία κόμπακτ με μεγαλύτερο αισθητήρα έστω 5 ή 6 mp και μεγαλύτερο και οξύτερο φακό.
 
δυστηχως ειμαι μακριά ειμαι απο πατρα αρα δεν θα μπορώ να την δω απο κοντά . η fuji f40 ειναι καλυτερη οσον αφορα το white balance απο την f20 ?
γιατι την θέλω για καλύτερη λεπτομέρια σε κλειστούς φωτιζόμενους χώρους ..
 
νομίζω ότι ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματα της f40 έναντι των f20/30/31, είναι ότι παίρνει και SD κάρτα (κατά πολύ φθηνότερη και γρηγορότερη των xD). Επίσης έχει μεγάλο αισθητήρα 1/1.6'' των 8 mp. Τώρα για ισορροπία λευκού...
 
Νομίζω η Fuji θα σου κανει την καλυτερη δουλεια... όλες οι μικρες λίγο πολυ ειναι ίδιας αποδοσης νομιζω στα γενικοτερα χαρακτηριστικα τους... εκεινες που ξεχωριζουν λίγο σε χαρακτηριστικα ειναι η fuji λογω αριστης αποδοσης σε εσωτερικους χωρους με χαμηλο φωτισμο και η πανασονικ λογω ευρυγωνιου...

επειδη το ευρυγωνιο δεν ειναι στις προτεραιοτητες σου νομιζω η fuji θα σε βολεψει... χωρια οτι εκτος απο καλη αποδοση σε υψηλα iso εχει και χειροκινητη ρυθμιση διαφραγματος η κλειστρου (F30)

τωρα σε wb η σε macro καταστασεις (που τα χρειαζεσαι) πιστευω πως ολες ειναι πανω κατω τα ιδια (εκτος αν για καποια εχουν ακουστει ιδιαιτερα προβληματα).

Να επαναλαβω πως κατα τη γνωμη μου για κομπακτ δεν αξιζει να διαθεσεις πανω απο 250Ε και η fuji ειναι σε αυτη την κατηγορία.