Αγορά ΤV/κονσόλας

luxorious

New member
19 February 2008
42
Καλησπέρα πιπλ. Είμαι άσχετος και χρειάζομαι τα φώτα σας. Θέλω να αγοράσω νέα τηλεόραση. Η απόσταση είναι γύρω στα 2.5 με 3 μέτρα, θα βλέπω κυρίως ταινίες που κατεβάζω online, άντε κανένα dvd, έχω sky digital οπότε μάλλον έφτασε η ώρα να ενεργοποιήσω και το HD option του ενώ υπάρχει σκέψη να αγοράσω και μία κονσόλα. Οπότε οι απορίες συνοψίζονται στα παρακάτω:

α. lcd ή plasma?
β. πόσες ίντσες (42' ή περισσότερες) ?
γ. τι τεχνολογία να υποστηρίζει (hd ready ή full hd)?
δ. ποιά κονσόλα αξίζει τα λεφτα της (Xbox360 ή PS3)?

να σημειώσω αναφορικά με το budget ότι δεν θέλω κάτι εξαιρετικά φτηνό αλλά δυστυχώς δεν θέλω να δώσω και 3 χιλιάρικα για μια Kuro που όλοι κόβονται, όχι για τίποτα άλλο απλά πιστεύω ότι δεν θα μπορέσω να την απολάυσω όπως της αρμόζει λόγω τεχνολογίας στην ελλάδα και ασχετίλας δικής μου. είμαι μέσος χρήστης έτσι και αλλιώς και δεν μπορώ να μπλέξω με επιχρυσωμένα καλώδια και λοιπά ταλέντα γιατί δεν κατέχω το σπορ. οπότε λετ δε ντιμπειτ μπιγκιν.

ευχαριστώ α πριόρι

:smash:

α. lcd ή plasma?
β. πόσες ίντσες (42' ή περισσότερες) ?
γ. τι τεχνολογία να υποστηρίζει (hd ready ή full hd)?
δ. ποιά κονσόλα αξίζει τα λεφτα της (Xbox360 ή PS3)?

α)Ειδικα για χρηση με κονσολα καλυτερα LCD
β) 37-42" ειναι καλα
γ)Στο μεγεθος αυτο δεν παιζει κανενα ρολο καθως δεν θα δεις διαφορα
δ)Το ΧΒΟΧ 360 εχει περισσοτερα και καλυτερα παιχνιδια και καλυτερη Online υπηρεσια (XBOX Live)

Περίπου σαν κι εσένα ήμουν και κατέληξα να πάρω την...
http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=19&category=69980053&product=1034154
που είναι πακέτο μαζί με το xbox.

Απόλυτα ευχαριστημένος από την τηλεόραση μέχρι τώρα και απο το xbox φυσικά.
Τώρα για τις ερωτήσεις σου...
α. LCD αν ξοδεύεις πολλές ώρες με games. plasma για καλύτερη ποιότητα στα τηλεοπτικά κανάλια.
β. 42 είναι καλά για την απόσταση σου πιστεύω.
γ. Καλύτερα fullHD αν σε παίρνει οικονομικά. Αν και θα σου είναι ψιλοάχρηστο τώρα ίσως χρειαστεί στο άμεσο μέλλον.