ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΗΝ AUREA.ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Ευχομε καλο τελος στην περιπετεια μιας και σαν τετοιο διαγραφετε Αλλα εχω μια ερωτηση :
Ποτε επιτελους θα φανε :7SFGSFG:τουλαχιστον σε ειδη ακριβης τεχνολογιας αυτα τα .....μαγαζα της Η.Α. ?
Νισαφι ποια :violent-smiley-030:
 
Last edited by a moderator:
Re: Απάντηση: ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΗΝ AUREA.ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Εγω το εχω ξαναγραψει καπου εδω μεσα στο φορουμ.Ουτε προφυλακτικο den ψωνιζω απο την Philips. Ωραιες ιδεες, κακιστες υλοποιησεις.

Ίσα ίσα που προφηλακτικό πρέπει να το ψάχνεις περισσότερο κ απο την τηλεόραση για να ψωνίσεις, βλέπεις εκεί η άντικατάσταση ή η επισκευή δεν έχουν και ιδιαίτερη σημασία μιας και το κακό έχει ήδη γίνει.
 
Ημερα 3η.Σημερα Τεταρτη η PHILIPS αντικατεστησε την τηλεοραση η οποια παιζει αψογα και μου εκανε και δωρο ενα ζευγαρι ΑΣΥΡΜΑΤΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ.Ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ στην PHILIPS που μου εδειξε οτι με σεβεται σαν καταναλωτη.:fahne90:
 
Re: Απάντηση: ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΗΝ AUREA.ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Ημερα 3η.Σημερα Τεταρτη η PHILIPS αντικατεστησε την τηλεοραση η οποια παιζει αψογα και μου εκανε και δωρο ενα ζευγαρι ΑΣΥΡΜΑΤΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ.Ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ στην PHILIPS που μου εδειξε οτι με σεβεται σαν καταναλωτη.:fahne90:



μπραβο στην PHILIPS

ολα καλα λοιπον
 
Re: Απάντηση: ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΗΝ AUREA.ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Ημερα 3η.Σημερα Τεταρτη η PHILIPS αντικατεστησε την τηλεοραση η οποια παιζει αψογα και μου εκανε και δωρο ενα ζευγαρι ΑΣΥΡΜΑΤΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ.Ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ στην PHILIPS που μου εδειξε οτι με σεβεται σαν καταναλωτη.:fahne90:

Μπράβο στην PHILIPS!!!!!!
Για άλλη μια φορά αποδεικνύει ότι σέβεται τον καταναλωτή!!!!
 
Μετα απο τετοια εξυπηρετηση....εεεε....και το γκρι σκουρο που εχει μπορεις να το δεις για ΜΑΥΡΟ!!! :grinning-smiley-043
 
Χωρίς να παραβλέπω την περιπέτειεα του φίλου που έσκασε 4.000 και ...λαχτάρισε, θεωρώ και εγώ ότι αυτή η κίνηση της Philips δείχνει σεβασμό προς τον καταναλωτή, ο οποίος δυστυχώς στην Ελλάδα μας εκλείπει...
 
Απάντηση: Re: ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΗΝ AUREA.ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Χωρίς να παραβλέπω την περιπέτειεα του φίλου που έσκασε 4.000 και ...λαχτάρισε, θεωρώ και εγώ ότι αυτή η κίνηση της Philips δείχνει σεβασμό προς τον καταναλωτή, ο οποίος δυστυχώς στην Ελλάδα μας εκλείπει...

Γεια σου Βαγγελη με τις Philips σου -bye-
 
Βρέ Πάνο ,μην του το χαλάς του ανθρώπου!!

Κοίτα φίλε ,ότι και να σου λένε μην "μασάς".Ambilight (και φαντάζομαι ότι σου´αρέσει για να το πάρεις) έχεις μόνο εσύ.
Τώρα τούς KURO-siwoικους ,με το μαύρο ,μην τους ξεσινερίζεσαι ,είναι "άνθρωποι του σκότους" ,τού απόλυτου μαύρου , άρα της μαύρης νύχτας (Μαύρη ειναι η νύχτα στα βουνα -που λέει και το δημώδες),αλλά εγώ θα τους θυμίσω ότι "όποιος νύχτα(και δη κατάμαυρη) περπατεί ,λάσπες και σκ@τ@ πατεί " ,ή ακόμα-ακόμα αυτό που είχε πεί γνωστός πολιτικός εκ Κρήτης ορμόμενος "τελειώνει η νύχτα..γλυκοχαράζει η αυγή στόν ορίζοντα".
Οπόταν οι δυνάμεις του φωτός ,βλ. LCD θα επικρατήσουν τού σκότους βλ.plasma.

Καλά τη με έπιασε πρωί-πρωί με τα λογύδρια,μάλλον το κινέζικο χτές βράδυ ήταν πολύ καυτερό!!

´---STARK---

ΥΓ.Εννοείται ότι αστειεύομαι!Καλές θεάσεις φίλε!!
ΥΓ2 Δεν κοιτάται και ένα post μου εδώ μήπως κάποιος ,έχει την απάντηση παίδες.
Και Kurosiwoikoi ευπρόσδεκτοι ,αλλά οι Sonakides θα ξέρουν καλύτερα.
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=16873
 
Re: Απάντηση: Re: ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΗΝ AUREA.ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Γεια σου Βαγγελη με τις Philips σου -bye-
Δεν κρατήθηκα ε?:AFADF0: Και έπεται και συνέχεια...:firstprize:
 
Re: Απάντηση: ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΗΝ AUREA.ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Ημερα 3η.Σημερα Τεταρτη η PHILIPS αντικατεστησε την τηλεοραση η οποια παιζει αψογα και μου εκανε και δωρο ενα ζευγαρι ΑΣΥΡΜΑΤΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ.Ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ στην PHILIPS που μου εδειξε οτι με σεβεται σαν καταναλωτη.:fahne90:

Αν είναι έτσι να δεις που και εγω θα αγοράσω Philips για πρώτη φορά στη ζωή μου....(μέχρι τώρα μόνο Sony):icon15::icon15:
 
Ego pali exo tin aurea kanena provlima oyte me hxo akoma kai to dvd tis philips 5980 klidonei sta 1080p gia to ps3 den to sizitao...
telos panton philips kai mono,gia to service pantos exete dikio para poly kalo exo akoysei,an kai den xreiastika pote apo thn sigekrimeni eteria
 
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΗ ΣΤΟ STAND ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΑΠΟ 09:00-21:00 ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΟΙΚΤΑ. ΨΗΝΕΤΑΙ ΒΕΒΑΙΑ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΝΕΝΑ.
 
Για μενα προσωπικα μετα απο πολλες αγορες που εχω κανει, σε προτεραιοτητα βαζω το support και την ανταποκριση στον πελατη...
Μπραβο στην philips και στην καθε philips που συμπεριφερεται ετσι...Μακαρι ολες οι εταιριες να ειχαν τετοιο support γιατι πραγματικα πιστευω οτι μας λειπει και μας αξιζει ειδικα τον τελευταιο καιρο που ξερετε ποσο δυσκολα βγαινουν τα χρηματα...
οσο για τον φιλο hdmaniac και την ταλαιπωρια που υπεστη, (ξερω πολυ καλα ποσο ψυχοφθορο ειναι φιλε μου) ξεχνα το και κοιτα να την χαρεις γιατι για μενα εκανες αριστη αγορα..!
Καλες θεασεις!! :2thumb22sup: