Re: Αγορές εξωτερικού/ Προσφορές και χαμηλότερες τιμές εξοπλισμού - Διαβάστε το 1ο P
στο amazon υπάρχουν 3 ειδών πωλητές:
A. το ίδιο το amazon όπου παίρνεις το full πακέτο υποστήριξης
B. sold από 3rd party αλλά dispatched by/fulfilled by amazon που σημαίνει ότι το προϊόν βρίσκεται σε αποθήκη του amazon, με ο,τι αυτό συνεπάγεται από ασφάλεια αποστολής. Σε αυτή την περίπτωση έχεις τα εξής πλεονεκτήματα: 24/7 Amazon post-order customer service & το amazon αναλαμβάνει customer returns. Σε βάθος χρόνου όμως, το amazon είναι πολύ πιθανό να μη σε καλύψει αν το προϊόν βγει ελαττωματικό κλπ διότι θα σε παραπέμψει στον πωλητή.
Γ. sold και dispatched από 3rd party όπου εδώ μιλάμε για φάση ebay, επίσης με ο,τι αυτό συνεπάγεται.
Στην πράξη, όταν ανοίξεις τη σελίδα του προϊόντος που σε ενδιαφέρει και επιλέξεις το link "new" βλέπεις ποιες είναι οι επιλογές σου:
πχ https://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B00FWUDEEC/ref=dp_olp_new?ie=UTF8&condition=new
εδώ λοιπόν έχουμε τον πωλητή theHMX ο οποίος είναι fulfilled by amazon αλλά έχουμε και τον πωλητή tech sense ο οποίος εκτελεί ο ίδιος της παραγγελίες
μπαίνοντας στη σελίδα του δεύτερου, βλέπεις το πλήρες προφίλ με feedback πελατών και πληροφορίες σχετικά με την εγγύηση, return policy κλπ (υπάρχει ξεχωριστό tab). Επίσης το amazon σου γράφει "contact TECH SENSE to get information about any additional policies that may apply". Τις περισσότερες φορές σε αυτό το tab υπάρχουν τα ψιλά γράμματα.
https://www.amazon.co.uk/sp?_encodi...derID=&seller=A1BH9KDLHV4KB5&tab=&vasStoreID=
σαν γενική οδηγία, όταν ο πωλητής δεν είναι το amazon, πάντα ελέγχουμε το tab "Returns, warranties and refunds" στη σελίδα του πωλητή και για συναλλαγές μεγάλης αξίας είναι καλό να επικοινωνούμε με τον πωλητή για να μάθουμε τι ακριβώς ισχύει από πλευράς επιστροφών και εγγύησης (αν είναι προϊόν παραεισαγωγής κλπ)
στο amazon υπάρχουν 3 ειδών πωλητές:
A. το ίδιο το amazon όπου παίρνεις το full πακέτο υποστήριξης
B. sold από 3rd party αλλά dispatched by/fulfilled by amazon που σημαίνει ότι το προϊόν βρίσκεται σε αποθήκη του amazon, με ο,τι αυτό συνεπάγεται από ασφάλεια αποστολής. Σε αυτή την περίπτωση έχεις τα εξής πλεονεκτήματα: 24/7 Amazon post-order customer service & το amazon αναλαμβάνει customer returns. Σε βάθος χρόνου όμως, το amazon είναι πολύ πιθανό να μη σε καλύψει αν το προϊόν βγει ελαττωματικό κλπ διότι θα σε παραπέμψει στον πωλητή.
Γ. sold και dispatched από 3rd party όπου εδώ μιλάμε για φάση ebay, επίσης με ο,τι αυτό συνεπάγεται.
Στην πράξη, όταν ανοίξεις τη σελίδα του προϊόντος που σε ενδιαφέρει και επιλέξεις το link "new" βλέπεις ποιες είναι οι επιλογές σου:
πχ https://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B00FWUDEEC/ref=dp_olp_new?ie=UTF8&condition=new
εδώ λοιπόν έχουμε τον πωλητή theHMX ο οποίος είναι fulfilled by amazon αλλά έχουμε και τον πωλητή tech sense ο οποίος εκτελεί ο ίδιος της παραγγελίες
μπαίνοντας στη σελίδα του δεύτερου, βλέπεις το πλήρες προφίλ με feedback πελατών και πληροφορίες σχετικά με την εγγύηση, return policy κλπ (υπάρχει ξεχωριστό tab). Επίσης το amazon σου γράφει "contact TECH SENSE to get information about any additional policies that may apply". Τις περισσότερες φορές σε αυτό το tab υπάρχουν τα ψιλά γράμματα.
https://www.amazon.co.uk/sp?_encodi...derID=&seller=A1BH9KDLHV4KB5&tab=&vasStoreID=
σαν γενική οδηγία, όταν ο πωλητής δεν είναι το amazon, πάντα ελέγχουμε το tab "Returns, warranties and refunds" στη σελίδα του πωλητή και για συναλλαγές μεγάλης αξίας είναι καλό να επικοινωνούμε με τον πωλητή για να μάθουμε τι ακριβώς ισχύει από πλευράς επιστροφών και εγγύησης (αν είναι προϊόν παραεισαγωγής κλπ)