Re: Φωτογραφικός εξοπλισμός - Προσφορές και χαμηλότερες τιμές!
Αυτό που κάνει το amazon είναι το πλέον ηθικό διότι δίνει την ευκαιρία στον πελάτη του να δοκιμάσει αυτό που αγόρασε για έναν ολόκληρο μήνα ώστε να διαπιστώσει αν του κάνει και αν θέλει να το κρατήσει.
Νομίζω πως είναι αυτονόητο πως είναι απείρως προτιμότερο από πολιτικές του τύπου "μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται"....
Τους 3 μήνες τους προσφέρει διότι πολύς κόσμος στο εξωτερικό έχει ήδη αρχίσει να αγοράζει δώρα για τις γιορτές τα οποία όμως δε θα δοθούν νωρίτερα από το 3ο δεκαήμερο του Δεκέμβρη - επομένως, για να καλύψει και αυτή την περίπτωση, δίνει ένα μήνα+ από την ημερομηνία που ο κόσμος ανταλλάσει δώρα.
Όσον αφορά τις επιστροφές:
- η επιστροφή χρημάτων γίνεται ακριβώς με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο έγινε η πληρωμή.
- σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο πρόβλημα ή αν είναι αγορασμένο από warehouse deal και είχε κάποιο θέμα το οποίο δεν είχαν αναφέρει (πχ καμμένο πιξελ), μαζί με το refund σου επιστρέφουν τα μεταφορικά (χρειάζεται να τους στείλεις κάποιο αποδεικτικό πληρωμής από την κούριερ όπου θα αναγράφονται οι σχετικές λεπτομέρειες). Αν το προϊόν είναι κανονικά αγορασμένο από το amazon και όχι από warehouse deal, μπορεί να σου προτείνουν να στο αλλάξουν με καινούργιο, με την προϋπόθεση ότι υπάρχει διαθεσιμότητα. Αξίζει να σημειωθεί που σε περίπτωση που κάποιος αγοράσει κάτι από warehouse deal και η περιγραφή του δεν ήταν ακριβής, είναι πολύ πιθανό να έχει partial refund δηλαδή επιστροφή ενός μέρους του συνολικού ποσού.
- σε περίπτωση που το προϊόν δεν έχει πρόβλημα αλλά απλά αποφάσισες ότι δεν το θες, το πιο πιθανό είναι πως θα επιβαρυνθείς με τα μεταφορικά που για Αγγλία ή Γερμανία δεν είναι και λίγα (επέστρεψα φακό -πακέτο 1 κιλού- Αγγλία και το κόστος ήταν περίπου 28ευρώ).
Πώς γίνεται η επιστροφή:
- για επιστροφή εντός μηνός αυτόματα από το σύστημα your account -> your orders -> return item.
- για επιστροφές λόγω προβλήματος μετά το πέρας του 1 μήνα, πας help (κάτω κάτω) -> need more help -> contact us. Επιλέγεις την παραγγελία (πεδίο 1), στο πεδίο 2 επιλέγεις τι είδους πρόβλημα έχεις και στο πεδίο 3 επιλέγεις τον τρόπο με τον οποίο θες να επικοινωνήσεις μαζί τους (συστήνω το email).
Μόλις στείλεις το email περιγράφοντας το πρόβλημα συνήθως σου απαντών εντός λίγων ωρών. Από εκεί και πέρα η διαδικασία είναι εύκολη διότι θα κοιτάξουν να σε εξυπηρετήσουν, με την προϋπόθεση βέβαια ότι δεν πας να τους πιάσεις κορόιδο.