Air Force Planes

H παρακατω φωτο ειναι επιτηδες επιλεγμενη για να αποκαλυπτει οτι ΔΕΝ ειναι μονο το B-52
απο τα μακροβιοτερα βομβαρδιστικα ....

A3HKUVVX2RFS7JRJPSUGQIBR5M.JPG


Παιδια, εαν περνουσε απο το χερι μου, ΟΛΕΣ οι μηχανες (χαμηλης η υψηλης τεχνολογιας)
θα ηταν ΤΡΕΙΣ φορες βαρυτερες, αποτελουμενες απο ΤΡΙΠΛΑΣΙΑ ποσοτητα υλικων απ'οτι χρειαζεται
και ΤΡΙΠΛΑΣΙΑΣ ισχυος .... μονο και μονο για να .... βαστηξουν ΔΥΟ αιωνες (minimum).

Ειμαι DURABILITY FREAK ! Να με δικαιολογειται :rolleyes: .... δεν ειμαι χαζος ... ειμαι ρομαντικος-νοσταλγικος. :rolleyes:
Και ενας δεινοσαυρος που εκλειπει σιγα-σιγα στην επελαση της αντιληψης οτι αν χαλασει ενα κυκλωμα
πετιεται ολοκληρη η συσκευη.
 
Tu95 Bear αλλά μάλλον σε διαμόρφωση ELINT και όχι βομβαρδιστικού. Δεν νομίζω να έχουν μείνει επιχειρησιακά tu95 σε ρόλο βομβαρδιστικού. Φαντάζομαι ότι το f22 έχει αναχαιτίσεις την αρκούδα και προέρχεται από τη 90 μοίρα ορμώμενη από το elmendorf. Παιχνίδια υπερδυνάμεων πάνω από τους πάγους...
 
Και όμως οι αρκούδες εξακολουθούν να έχουν το ρόλο βομβαρδισμούς και μάλιστα εκτοξεύοντας πυραύλους cruise. Είχα την εντύπωση ότι είχαν ρόλο μόνο ηλεκτρονικού πολέμου και ναυτικής παρακολούθησης.
 
Re: Απάντηση: Air Force Planes

Γραψε παιδι μου τι ειναι ELINT ? :smash:

Δεν κατεχουμε :proud: ...
Electronic intelligence. Ηλεκτρονική παρακολούθηση, κατασκοπευτικό κτλπ.
 
Thanks :proud:

Υπαρχει (βεβαια) και το Tu-160 ... αλλα ειναι copy-paste απο B-1 !

1053312732.jpg


... και γιαυτο δεν με ιντριγκαρει τοσο πολυ :nounder:

201932610480770.jpg


To Τu-95 .... ειναι πιο "ρωσικο" :proud: ... πιο αρκουδισιο :proud: ... βαρυ και θορυβωδες (σχεδον το ακους ! :rolleyes:)

195428b778908d64375e3bd32411956c.gif
 
Πως (αλλιως) αποφευγεις τον εντοπισμο απο ρανταρ (... γιατι, τελικα, τον εντοπισμο απο δορυφορο ... δεν τον ξεφυγε !)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Και πως χρησιμοποιεις το ground effect AΝΤΙΣΤΡΟΦΑ απο τον τροπο που χρησιμοποιειται στα μονοθεσια της F1.
 
Πολυ εντυπωσιακο, αλλα ενα ακομη project το οποιο ειχε πολυ περιορισμενη εφαρμογη. Απο οτι θυμαμαι, το μεγαλο του προβλημα ηταν οτι δεν τα πηγαινε καλα σε θαλασσα με ασχημο καιρο και κυμματα. Κοινως δεν μπορουσε να χρησιμοποιηθει στους ωκεανους, ισως ουτε καν στην μεσογειο. Δεν ειναι τυχαιο οτι ειδε χρηση μονο στην μαυρη θαλασσα. Επισης (και εδω ειναι καθαρα υποθεση δικη μου) ποσο χρησιμο μπορει να ειναι κατα στοχων επιφανειας, οταν "πεταει" τοσο χαμηλα και επομενως το ρανταρ του δεν μπορει να "δει" αρκετα μακρυα για να ανιχνευσει στοχους;
 
Απάντηση: Re: Air Force Planes

Πολυ εντυπωσιακο, αλλα ενα ακομη project το οποιο ειχε πολυ περιορισμενη εφαρμογη. Απο οτι θυμαμαι, το μεγαλο του προβλημα ηταν οτι δεν τα πηγαινε καλα σε θαλασσα με ασχημο καιρο και κυμματα. Κοινως δεν μπορουσε να χρησιμοποιηθει στους ωκεανους, ισως ουτε καν στην μεσογειο. Δεν ειναι τυχαιο οτι ειδε χρηση μονο στην μαυρη θαλασσα. Επισης (και εδω ειναι καθαρα υποθεση δικη μου) ποσο χρησιμο μπορει να ειναι κατα στοχων επιφανειας, οταν "πεταει" τοσο χαμηλα και επομενως το ρανταρ του δεν μπορει να "δει" αρκετα μακρυα για να ανιχνευσει στοχους;

Δεν εχω απαντηση :nounder: .... (ενας απλος Γουκας ειμαι :afro:)
 
O δευτερος μεγαλος μου ερωτας :love: ....

XB-70 Valkyrie ... (attention on deck !!! :coool:)

6 General Electric ΤurboJet
(χωρις μετακαυση : 90 ΚNewton ο καθενας, συνολο 540 KNewton
με μετακαυση : 120 ΚΝewton ο καθενας, συνολο 720 KNewton)

Μεγιστη ταχυτητα : 3.1 Mach (για 32 λεπτα συνεχομενα)
Μεγιστη διαρκεια πτησης : 3 ωρες + 40 λεπτα (στα 2.6 Μach)
Mεγιστο υψος πτησης : 24 χιλιομετρα ! (να ξελαμπικαρει η οραση ... :smash:)

XB-70-Wings-Down.jpg

nKoo-FjeGSCTc4LTMf_T6DbLDrt9cbKO-ocf2H4xOhA.jpg


Valkyrie_12.jpg


061122-F-1234P-027.JPG


ca5113d51a2d1f5938ce6831cbf06083.jpg


Valkyrie_04.jpg


XB-70.jpg


North_American_XB-70A_Valkyrie_in_flight_with_wingtips_in_65_percent_(full)_drooped_position_061122-F-1234P-021.jpg


36581f5415a872ed3589d7ab6dc8bf1e.jpg


359344main_ECN-2128_full.jpg


1280px-north_american_xb-70a_valkyrie_in_flight_with_wingtips_in_25_percent_transitional_drooped_position_061122-f-1234p-020.jpg


359284main_EC68-2101_full.jpg


359332main_ECN-1814_full.jpg


North_American_XB-70A_Valkyrie_clean_low_level_pass_061122-F-1234P-029.jpg


Οπτασιες ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ :blush: ..... ποτε δεν θα ναι φθηνες .... NOT EVER ! :furious3: ... φραγκοφονιαδες ! :icon15:
Κοστος : 1.5 ΔΙΣ $ απο το 1964 μεχρι το 1969 ... περιπου 10.5 ΔΙΣ $ με τρεχουσες κοστολογησεις ... και λιγο σας ειναι, ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ! :slapface:
Τα ονειρα ΠΡΕΠΕΙ να ειναι ακριβα, απλησιαστα, στρατοσφαιρικα :angel:.... για να μην τα αγγιζει ο καθε τυχαρπαστος :angry: ... και ξεφτιζουν, ξεθωριαζουν, χανονται !

https://i.redd.it/fh7qvuiq41i11.jpg
 
Επειδη θα με προλαβει ο Χαρης (Αvpap) :rolleyes: ....

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

... "live fast, die young" ... ισως ειναι η μοιραια καταληξη για ΠΟΛΥ φιλοδοξες ντιβες !
 
Φανταστικό airframe και πολύ πιο φουτουριστικό από οτιδήποτε πετάει τώρα σε αυτό το μέγεθος. Σοκαριστικό το γράφημα με τα συγκριτικά μεγέθη!!!

Το έφαγε όμως η αλλαγή των συνθηκών. Ο σκοπός ήταν να αποφύγουν τα αναχαιτιστικα πετώντας πολύ ψηλά αλλά η εισαγωγή των SA2 σόκαρε τους Αμερικανούς. Σταδιακά αυξήθηκαν και οι ακτίνες των βαλλιστικών πυραύλων και βρέθηκε χωρίς αποστολή.
 
φραγκοφονιάδες.... θα τα έκανα όλα να αντέχουν μια ζωή.... και τα παρόμοια.

όλη την εβδομάδα μιλώ με αναλογιστές και cost effective managers για αξιολογήσεις (σε προγράμματα ανθρωπιστικών επιστημών κι ανταλλαγές προσωπικού). Όταν εξέφρασα το παράπονο για όλα όσα αναφέρεις στην κανονικότητά μας και στην καθημερινή ζωή μας, η απάντηση ήταν ότι αν δεν κυνηγούσαμε τόσα χρόνια την περικοπή του κόστους και αφήναμε τον τρόπο παραγωγής τροφίμων όπως στις δεκαετίες του 1950-60 (τότε που όλα ήταν αγνά και από το χωριό) το ψωμί θα είχε 4,5 ευρώ η φραντζόλα, το κρέας το λιγότερο 16 ευρώ το κιλό, και τα μακαρόνια 4-5 ευρώ το πακέτο. Το γάλα στα 2,5 ευρώ. Άρα για να έχουμε το τωρινό επίπεδο ζωής θα έπρεπε οι απολαβές να ανέλθουν καθαρές σε 2300-2500 ευρώ το μήνα, ή θα πενόμασταν (φτώχεια καταραμένη).

Επίσης μου έδειξε ότι για να πιάσουμε το επίπεδο ζωής του μέσου υπαλλήλου με πτυχίο 35-40 ετών με περίπου 10 χρόνια υπηρεσίας από το 1965 μέχρι το 1979 και με τις τωρινές υποχρεώσεις (εφορία, ασφαλιστικές εισφορές,λογαριασμοί, κλπ) οι αποδοχές μεικτές θα έπρεπε να είναι άνω των 2.600 ευρώ. Στην αντίδρασή μου μου έδειξε ότι το σύνολο των κρατήσεων μέχρι τότε ήταν λίγο πάνω από το 10% (συνήθως 11,5%) και οι λογαριασμοί ανύπαρκτοι (π.χ. το μισό λεκανοπέδιο της εποχής δεν πλήρωνε ΕΥΔΑΠ) ή ότι πραγματικά πολλές εταιρίες ιδιωτικού τομέα πρόσφεραν επιπλέον παροχές στους εργαζομένους τους.

Αυτά όχι στο μιλητό, αλλά μέσα από τα πακέτα ανάλυσης δεδομένων και στατιστικής επεξεργασίας, που πληρώνει το πανεπιστήμιο 13.000 ευρώ ανά θέση εργασίας ανά έτος. Κι εκεί έχουν περάσει όλα τα δεδομένα από την Στατιστική Υπηρεσία και τα Γενικά Αρχεία του κράτους.

Άρα αν αυτό συνέβαινε στα της καθημερινότητας, μπορείς να φανταστείς τί θα πληρώναμε χωρίς να το γνωρίζουμε σε όπλα τέτοιου βεληνεκούς . Καλώς ήρθαν επομένως οι αναλογιστές.
 
Bλασση

μπορουμε να ονειρευομαστε εναν ΝΟΝ-cost effective .... κοσμο ?

Αλλωστε .......... δεν νομιζω να κατασκευαζουμε κανα XB-70 εδω μεσα ....

Νοσταλγικο-ενημερωτικο ειναι το νημα (τετοια εντυπωση εχω ... πες μου και εσυ !)
 
εν τω μεταξυ, αυτο το πραγμα ειναι τοσο τεραστιο και οχι τοσες πολλες ορθες γωνιες, που πιστευω οτι θα μπορουσα να το ανιχνευσω και με την κεραια της τηλεορασης μου.... αν την βαλω στο υπογειο :)
 
Re: Απάντηση: Air Force Planes

Bλασση

μπορουμε να ονειρευομαστε εναν ΝΟΝ-cost effective .... κοσμο ?

Αλλωστε .......... δεν νομιζω να κατασκευαζουμε κανα XB-70 εδω μεσα ....

Νοσταλγικο-ενημερωτικο ειναι το νημα (τετοια εντυπωση εχω ... πες μου και εσυ !)

να σου θυμίσω τη συζήτηση στο διάλειμμα του διεθνούς συνεδρίου φιλοσοφίας το 2013 εδώ στη Θεσσαλονίκη, όπου τέθηκε αυτό το θέμα μεσούσης της κρίσης θυμίζω. Η απάντηση των δυο συναδέλφων από την Ολλανδία ήταν "... νοσταλγείτε την εποχή της εργασίας των δούλων στην κλασική αρχαιότητα;;;" . Δεν ξαναρώτησα.

Επίσης να θυμίσω ότι στο συνέδριο των δελφών φέτος αυτά που ακούστηκαν ως περιγραφή του άμεσου μέλλοντος για τη νέα γενιά είχαν το εξής disclaimer σε ´λες τις περιπτώσεις. Αν δεν μπορείς να υπολογίζεις καθημερινά τα έξοδά σου και τις επενδύσεις, δεν θα είσαι ανταφωνιστικός, δεν θα ζήσεις.