Air Force Planes

Απάντηση: Re: Air Force Planes

Οκ, έκανα λάθος, το F35 δεν είναι άσχημο αεροσκάφος. Είναι ένα γκροτέσκο κατασκεύασμα που έχει και ικανότητα πτήσης. Ούτε να το βλέπω δε θέλω,ειδικά τα κάθετης προσ-απογείωσης.

Mπρος στα καλλη (στιλπνοτητα F-14, F-15, F-16, F-18) :rolleyes: ... τι ειναι ο πονος (ευελιξια F-35) ? ... :flipout:

Σιγουρα ειναι γκροτεσκο, Νικο μου (... αλλα και το Millennium Falcon, γκροτεσκο του κερατεως ΕΙΝΑΙ :laugh:)
 
Στο ιδιο μοτιβο με το προηγουμενο βιντεο που εβαλε ο avpap, εξαλου προερχεται ;πο τον ιδιο φορεα, το Εθνικο Ναυτικο, αλλα με περισσοτερες επιταχυνσεις και κατι ρυθμους που φερνουν ζαλη...

Navy Rafale Need for Speed
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Eνα F18C με καποια ιδιαιτερα γηινα χρωματα που ανηκει στην Μοναδα VMFAT-101 “Sharpshooters” των Pεζοναυτων. Σπαζοκεφαλια...γιατι στο αεροσκαφος υπαρχει σηματoδωτηση Navy. Πανεμορφο και στο καμουφλαζ χωματος και πετρας.

2019_SWCBanner.jpg
 
Για οποιον θυμαται στο παραλληλο νημα που ειχα βαλει video με τον Captain Babouc, Demo Pilote Rafale.

Eδω δυο φανταστικα βιντεο, με ενα αλλο φανταστικο αεροπλανο που ελπιζω καποτε θα παραλαβει η Ελληνικη αεροπορια. Το F16 Viper με τους Αμερικανους ομολογους και συναδελφους του.

Eδω με τον εκπληκτικο Captain Jacob “Primo” Impellizzeri. Στην Ιαπωνια.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Να σε πιανει ζαλαδα.

Και εδω με τον Major Craig "Rocket" Baker

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Και τιμης ενεκεν ας ξαναβαλω τον δικο μας εδω Captain Sebastien 'Babouc' Nativel με Rafale

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Μην ξεχναμε, οι μηχανες δεν ειναι τιποτα απο μονες τους χωρις τους ανδρες αυτου του αναλογου μεγεθους.
 
Απάντηση: Re: Air Force Planes

Eνα F18C με καποια ιδιαιτερα γηινα χρωματα που ανηκει στην Μοναδα VMFAT-101 β€œSharpshooters” των Pεζοναυτων. Σπαζοκεφαλια...γιατι στο αεροσκαφος υπαρχει σηματoδωτηση Navy. Πανεμορφο και στο καμουφλαζ χωματος και πετρας.

To σωστο ειναι ασπρο (με μιση σταγονα γαλαζιο) απο κατω.
Απο πανω, κατι σε γηινο χρωμα (τριχρωμια συνηθως).

Ο λογος που (σχεδον) ποτε δεν ακολουθηθηκε αυτο
ηταν οτι τα οπλικα συστηματα ηταν σε χρωματα που
προδιδαν (εκαναν χρωματικη αντιθεση με) την κοιλια.

Κανονικα, θα πρεπε να βαφουν και τα οπλικα συστηματα, αλλα
meh :icon15: ... I dunno ... your guess is as good as mine :nounder: ....
 
Ερεθιζομαι ασυγκρατητα οταν κατι ειναι και ΥΠΕΡΟΧΑ ΙΣΧΥΡΟ και (ισως) ΑΧΡΕΙΑΣΤΑ .... φιλε Νικο :rolleyes:
Σιγουρα για καποιον λογο εχει ΔΥΟ κινητηρες (επειδη δεν το κοβω ουτε για βομβαρδιστικο, ουτε για
καταδιωκτικο) μαλλον τους ειχε ... για μαραθωνιες διαδρομες !

Aναγνωριστικο ειναι ?
 
Ενα ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ομορφο αεροπλανο ... δεν χρειαζεται αιτιολογια για να φιλοξενηθει (στο νημα) :proud:

14_d.jpg


Αυτο ειναι το εκπαιδευτικο Spit (της RAF) .... Supermarine T Mk VIII .... γιαυτο και ειναι διθεσιο !!!
Στην πραξη .... ΜΟΝΟ ΕΝΑ κατασκευαστηκε ! Και ... ΔΕΝ αξιοποιηθηκε ποτε (απο την RAF).
 
Ενα ειδυλλιο (που ανεπτυξα για ελαχιστα χρονια) ηταν με το κατωθι .... αεροπλανακι.
Αν θελουμε να ειμαστε αντικειμενικοι (που δεν καιγομαι ιδιαιτερα) ΔΕΝ ηταν αεροπλανακι.
Ηταν πυραυλος ... με σταθεροποιητικα πτερυγια. Μανουβρες, αυτο το πραγμα .... ΔΕΝ !

North American Χ-15Α (1959-1968) https://www.nasa.gov/centers/dryden/multimedia/imagegallery/X-15/EC88-0180-1.html

X-15A.jpg

Ομως, στο ελαχιστο διαστημα που διεσχισε τους αιθερες ... εκανε μερικα αξιοσημειωτα ρεκορ.
Υψος πτησης : 32 χιλομετρακια !!! Μεγιστη ταχυτητα : 6.7 Mach (περιπου 2 χλμ το δευτερολεπτο) !!!!
Λυπαμαι που θα το πω (επειδη θα μ'ακουσει η μεγαλη Αγαπη μου) μαλλον ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΑ ρεκορ
μεχρι σημερα απο οποιαδηποτε πτητικη μηχανη (οι πυραυλοι ΔΕΝ ειναι πτητικες μηχανες, ειναι
προωθητικες μηχανες με μηδενικη ανθρωπινη παρεμβαση οσο "καινε"). Το ρεκορ των 6.7 Μach
ακομα και αν υπαρχει Aurora (η SR-72) ... το βλεπει και κλαιει ! Προσπαθει ομως για το Mach 5.
Δηλαδη, μαθητης του 16 (μια χαρα βαθμολογια ειναι και αυτη ... δεν καταλαβα δηλαδη :angry:)

Βεβαια, ο αριστευσας (οπως ΚΑΘΕ αριστευσας) ριψοκινδυνευσε για το 20αρι ...
https://www.ptisidiastima.com/x-15a-2-hot-record/ και μερικα αδελφακια του
θυσιαστηκαν στo κυνηγι της επιδοσης https://theaviationgeekclub.com/wp-content/uploads/2017/05/X-15-McKay.jpg

When you fly TOO high, TOO fast .... hubris is ΝΟΤ tolerated by Gods.

Το οποιο ισχυει και για την δικη μου Αγαπη (δεν εξαιρω καμια πτητικη μηχανη).
Θα μου πειτε "στο επιπεδο της θαλασσας, μπορει να επιτευχθει Mach 6.7 η εστω Mach 3.0 ?"
Aυτονοητα .... ΟΧΙ ! Γιαυτο και καποιος ειπε καποτε "twice the pride, twice the fall" :rolleyes: ....
 
... ειναι και ΥΠΕΡΟΧΑ ΙΣΧΥΡΟ και (ισως) ΑΧΡΕΙΑΣΤΑ .... φιλε Νικο :rolleyes:
Σιγουρα για καποιον λογο εχει ΔΥΟ κινητηρες (επειδη δεν το κοβω ουτε για βομβαρδιστικο, ουτε για
καταδιωκτικο) μαλλον τους ειχε ... για μαραθωνιες διαδρομες !

Aναγνωριστικο ειναι ?

Μάνο, με ξαφνιάζεις !!. Αν είναι δυνατόν να είναι αχρείαστη η ισχύς σε μαχητικό αεροπλάνο (= ταχύτητα, ρυθμός ανόδου κλπ)

Το κόνσεπτ του δικινητήριου μαχητικού/πολλαπλών ρόλων είχε ήδη επιτύχει με το P38 lightning το οποίο ήταν το ταχύτερο της εποχής του, με το μεγαλύτερο επιχειρησιακό ύψος, ασύγκριτη δύναμη πυρός σε σχέση με τα μονοκινητήρια και φυσικά μπορούσε να επιστρέψει στην βάση και με έναν κινητήρα ..
Πολλαπλών ρόλων
- και αναγνώριση/κατασκοπεία (λόγω των 2 ελίκων με ανάστροφη φορά είχε λιγότερους κραδασμούς η κάμερα και έβγαζε πιο καθαρές φωτό)
- και μεγάλη εμβέλεια (σε τέτοια αποστολή καθάρισαν τον Yamamoto)
- και ελαφρύ βομβαρδιστικό ακριβείας
- και πολύ αποτελεσματικό ως συνοδό βομβαρδιστικών
- ως καταδιωκτικό (κυρίως βομβαρδιστικών-μεταγωγικών) έχει κάτι χιλιάδες καταρρίψεις .. θεωρείται πρώτο σε καταρρίψεις Ιαπωνικών αεροσκαφών + μπόλικες στον ευρωπαϊκό χώρο ..
- είχε μειονέκτημα ευελιξίας στα χαμηλά ύψη (όχι λόγω βάρους αλλά λόγω σχεδίασης που ευνοούσε την λειτουργία σε μεγάλα ύψη όπου ήταν ΚΑΙ πιο ευέλικτο)
- Το μεγάλο μειονέκτημα (μέχρι την έκδοση J που το διόρθωσαν) ήταν η αστάθεια και το πάγωμα χειριστηρίων κατα τις βυθίσεις με πολύ μεγάλη ταχύτητα. Μέχρι να καταλάβουν τί έφταιγε περάσαν χρόνια. Τελικά κατάλαβαν οτι είχαν μπροστά τους το πρόβλημα της συμπίεσης απο την μετάβαση σε υπερηχητική ταχύτητα !!! (το αντιμετώπισαν με ειδικά φλαπς .. αν κατάλαβα καλά ουσιαστικά το φρενάριζαν κρατώντας το σε υποηχητικά επίπεδα)

Απο την στιγμή που οι σύμμαχοι απέκτησαν την πρωτοβουλία μπορούσαν να εφαρμόζουν την τακτική του να τα σηκώνουν ψηλά και να εφορμούν σε χαμηλότερα ύψη με τρομερή αποτελεσματικότητα.

https://www.youtube.com/watch?v=N4iGbB2vzDs

Μάντεψε ποιός το σχεδίασε-εξέλιξε ;) ..

https://www.youtube.com/watch?v=j4c6L2UjkRY