Air Force Planes

Παιδες,

κατι συνεβη (τα μεσανυχτα) και το linking σε πανω απο τις μισες εικονες (σε ολα τα νηματα) ΔΙΕΚΟΠΗ.
Εχω προβλημα ΚΑΙ στο Google Ιmages. Δεν με αφηνει να κανω κλικ στις μισες (και πλεον) εικονες.

Γνωριζει κανεις τιποτα ? (η μονο εγω δεν βλεπω τις εικονες ?)
 
Η τετράγωνη καλύπτρα το ασχημαίνει.

Ετσι νομίζω και εγώ .. έχει ωραίες αεροδυναμικές γραμμές (κάτι μου θυμίζουν πτέρυγες ουραίο και άτρακτος) και μετά .. μπαλώματα τσάτρα πάτρα .. π.χ. εκτός απο την καλύπτρα του θαλάμου και η κωνική καλύπτρα του κινητήρα δείχνει σαν ξένη.

To νημα δεν εχει τιμησει ισοποσα την αντπαλη οχθη της πολεμικης αεροναυπηγικης (Β' ΠΠ) ....

Αλλάζω θέμα ..

Είναι δυνατόν με τέτοιο σχήμα να μην είναι και καλό αεροπλάνο ??

Είναι δυνατόν να είναι γερμανικό ?? ;)

g.56.jpg
g55a_001.jpg



Ιταλικό παρακαλώ .. FIAT G-55/56 Centauro με μηχανές Daimler .. to 56 με την τελευταία και πιο δυνατή 603

Λένε οτι το δοκίμασαν οι Γερμανοί και το βρήκαν καλύτερο απο τα δικά τους .. μόνο που έβγαινε 3 φορές πιο ακριβό λόγω μη αυτοματοποιημένης παραγωγής.

http://airsoc.com/articles/view/id/...rcraft-of-world-war-ii-that-never-saw-service


The G.56 had the misfortune to emerge after the country it was built for had temporarily ceased to exist. Italy’s aircraft industry was wholly located in the new Italian Social Republic, formerly the north of Italy, which was a German puppet state nominally ruled by Mussolini. As a result Italian aircraft design and production after mid 1943 was largely undertaken under German oversight.

Fiat’s earlier G.55, of which some 300 were built, had been rated by a German test commission as the best fighter in the Axis and Kurt Tank (designer of the superlative Focke-Wulf Fw 190) had nothing but praise for the aircraft after he test flew one in late 1943. The G.56 was essentially the same airframe mated to a considerably more powerful Daimler Benz DB 603 engine, this engine was considered too large to be fitted into the Messerschmitt Bf 109, and the Fiat was seen as a leading contender to use it. Daimler Benz accordingly supplied three DB 603s to Fiat in Turin and the first prototype G.56 flew in March 1944.

It was clear from the start that this was a terrific fighter, it was very fast, with an official top speed of 426 mph (the highest to be attained by an Italian designed fighter during the war), yet it retained the superlative handling that had so impressed Tank and other German test pilots. Unlike most Italian fighters, it was very well armed with three (German) 20-mm cannon, one firing through the propeller hub, the others in the wings. In official tests it proved to be superior to the Messerschmitt Bf 109K, Bf 109G and the Focke-Wulf Fw 190 and there was considerable German interest in the aircraft at even the highest levels. However, Italian production methods were not up to German standards and the man-hours required to build the Fiat were seen as prohibitive. Furthermore German industry was producing precious few DB 603s as it was and supplying them to a potentially unreliable ally when Germany’s war was rapidly going downhill seemed an unacceptable risk.

As a result G.56 production was never seriously contemplated by the German authorities, the DB 603 was used in a modified Fw 190 instead (the Ta 152), and only two examples of Fiat’s brilliant fighter ever saw the light of day.

REASONS FOR CANCELLATION:

Engine unavailable,

No spare industrial capacity,

Politics
 
Πανέμορφο το Fiat, δε γνώριζα την ύπαρξή του!

Kαι εγώ χτές το είδα πρωτη φορά.

Πρίν ακόμα καταλάβω οτι βλέπω FIAT αυόο που σκέφτηκα ήταν "σαν Messersmit βελτιωμένο". Στα μάτια μου οι αναλογίες παραπέμπουν σε Me-109 (ίσως αναγκαστικά λόγω Daimler κινητήρων) αλλά βελτιωμένες και η λεπτοδουλειά στα σβησίματα και τις καμπύλες είναι σε άλλο ανώτερο επίπεδο. Σαν να έβαλε το χέρι του κανένας Pininfarina ;)

Πάντως αυτο που δεν φαίνεται σε αυτές τις φωτό είναι η πτέρυγα απο καθ' υψος γωνία .. όπου δείχνει λιγο άχαρη απο ορισμένες γωνίες.
g55-1.jpg


αλλά απο άλλες δείχνει ωραία !!.
 
Eνα αεροπλανο σταθμος στην αναπτυξη, τοσο αεροναυπηγικη οσο και τεχνολογικη, του Ισραηλ που ως γνωστον εχει πλεον την δικη του Silicon Valley

To Nεsher γνωστο στην εξαγωγικη του εκδοση με το ονομα Dagger.

Gnesher-dagger-index.jpg


H ιστορια του ειναι πολυ ενδιαφερουσα. Ξεκιναει με ενα "αγνωστο" Mirage της Dassault το MirageV.
Eυνοητο να ειναι αγνωστο γιατι...σχεδιαστηκε και κατασκευαστηκε απο την Dassault ακριβως για τους Ισραηλινους, μετα απο αιτηση των τελευταιων για ενα αεροπλανο βομβαρδισμου.
Παρηγγειλαν 50 αεροσκαφη τα δοκιμασαν και τοτε εκαναν το πρωτο αλμα. Αφου κατανοησαν τον σχεδιασμο και τις λειτουργιες καθησαν και σεδιασαν πανω στην ιδια πλατφορμα ενα δικο τους μοντελο που ουσιαστικα η οπτικα δεν διαφερει απο το Μιραζ. Προκειται για το Nesher. Πανω στην πλατφορμα αυτην βαλαν δικα τους λειτουργικα συστηματα εως και...δικο τους κινητηρα !!!

Το κατασκευασμα ειχε μικροτερη ισχυ κινητηρα απο το Γαλλικο ( 6000 αντι για 7800 ) αλλα ειχε πιο ανεπτυγμενα ηλεκτρονικα αισθητηρες κλπ.

Το αεροπλανο αυτο "κοστισε" στους Ισραηλινους, αλλα ηταν το αποφασιστικο βημα για να μπουν μεσα στο πολυ κλειστο κλαμπ της αεροβιομηχανιας.

Αποδειχτηκε και πολυ καλο απο επιχειρησιακης αποψης. Οι απαιτουμενες προδιαγραφες ηταν να συντριβουν επιθεσεις τεθωρακισμενων σχηματισμων στο εδαφος, και οντως χρησιμοποιησαν με επιτυχια το αεροπλανο τον πολεμο του 1973, με να "ποτιζουν με βομβες" τις τεραστειες κολωνες τεθωρακισμενων που ερχοντουσαν απο Αιγυπτο και Συρια σε επιχιερησεις αντεπιθεσεων.
Κατα την διαρκεια αυτου του πολεμου 2 Νασερ καταριφθηκαν. Και παρα του οτι δεν ηταν σχεδιασμενα και προορισμενα για αεροπορικη υπεροχη αλλα μονο ως βομβαρδιστικα, καταφεραν να καταριψουν 3 εχθρικα αεροσκαφη, ενα Ιρακινο Hunter και δυο Αιγυπτιακα Il-14 και Su-7.

Μετα απο τον πολεμο ειχαν και εξαγωγικη επιτυχια. Το πουλησαν με την ονομασια Dagger, στην Fuerza Aέrea Argentina, οπου το αεροσκαφος χρησιμοποιηθηκε στον πολεμο των Μαλουϊνων αλλα δεν ειχε και πολυ τυχη αφου χασαν 11 αεροσκαφη 9 εκ των οποιων καταριφθηκαν απο τους "αρλεκινους" (Sea Harrier) των οποιων η ευελιξια ειναι μοναδικη.

Tα Dagger μειναν στην υπηρεσια της Αεροποριας της Αργεντινης ενεργα μεχρι το 2015. Οπου αποσυρθηκαν χωρις να αντικατασταθουν. Ατιμη κριση...

Gnesher-dagger-2.jpg


screenshot.php


IAI_Dagger.jpg
 
To επομενο βημα τους ηταν το πολυ πιο ανεπτυγμενο Kfir
Iδια πλατφορμα αλλα με κινητηρα General Electric που ξεπερνα τους 8 τονους ωθηση...canards και διορθωσεις απο υπολογιστη, προηγμενα ηλεκτρονικα "σπιτισια" και βεβαια απορρητα..δυνατοτητα εναεριου ανεφοδιασμου...
και... κρατηθειτε... Ειναι ακομα στην υπηρεσια της Ισραηλινης αεροποριας.

Gkfir-index.jpg


maxresdefault.jpg


Κφιρ σημαινει λιονταρακι.

KfirBanking8oClock.jpg
 
Μάνο σχετικά με τις έλικες του G-55.,

Σε κάποιες φωτο φαίνεται να είναι αρκετά μεγάλη .. στην 1η του #443 ας πούμε .. αλλά και στις άλλες το πτερύγιο που κρέμεται δείχνει μεγάλο (όσο το ύψος των θεατών μου φαίνεται ..).
Μάλλον είναι θέμα οφθαλμαπάτης / γωνίας λήψης ..

Ωστόσο .. η δύναμη της έλικας εκτός απο το εμβαδό των πτερυγίων και την κλίση τους, εξαρτάται και απο τις στροφές .. μπορείς με μικρότερη έλικα να πάρεις ίδιο αποτέλεσμα ανεβάζοντας τις στροφές.
Στα ελικοφόρα μαχητικά που είχαν πολυβόλα - πυροβόλα που ρίχναν ανάμεσα απο τις έλικες έπρεπε να υπάρχει μηχανισμός συγχρονισμού και η δυνατότητα συγχρονισμού ήταν άλλη μία παράμετρος που έπρεπε να ληφθεί υπόψη (υπόψιν οσο πιο πυκνά μπορούσε να πυροβολεί τόσο καλύτερα ..)
 
Ισως να βλεπω πιο μεγαλη την ελικα σε μερικες φωτο, δεν διαφωνω.
Ομως, το να ανεβασει στροφες η ελικα ΔΕΝ ειναι παντοτε η καλυτερη λυση.
Στις πολλες στροφες. ραγιζουν (καποια υλικα).
 
Pure SEX ! :Banane0:

Ακουστε ηχο απο τον Griffon (Rolls Royce) ....

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Στο ακουσμα του, καποιοι γερμανοι ... πρεπει να εχουν εφιαλτες !
Ισως ακομη και σημερα ! Και η επιδειξη εγινε σε γερμανικο εδαφος !!!
 
Kανεις δεν το βαζει, κανεις δεν το αγαπα...και...ακομα αυτοι που το εχουν ψαχνουν να το ξεφορτοθουν οσο πιο γρηγορα.

Και ομως σαν αεροσκαφος και τεχνολογικο εργαλειο ηταν ενα επιτευγμα με καταπληκτικες πτητικες και τακτικες προδιαγραφες.

Ομως δεν... απ'οτι φαινεται. και ψαχνεται αντικατασταη το συντομοτερο δυανατο. Ισως μιλησουμε για το αερσκαφος και για το γιατι.

Eurofighter Typhoon. Ηταν προορισμενο να ειναι ο Κυριαρχος των αιθερων. Ευτυχως οι πλουσιοι Αραβες αγορασαν καποια κομματια. Αλλιως θαχαν φαληρισει πολλες εταιριες στο Ευρωπαϊκο κονσορτσιουμ.

Εδω ενα του βασιλειου του Ομαν

Oman-receives-first-Eurofighter-Typhoon.jpg


5948538812_70bf3d2afe_b.jpg


Εδω ενα Ιταλικο με στο βαθος ενα Δανεζικο Βιγκεν μια ωραια και σπανια φωτο νομιζω.

Eurofighter+Typhoon+Wallpapers.jpg
 
Πολυ ακριβο στην αρχικη αγορα του, πολυ ακριβο στην συντηρηση του, πολυ ακριβο στην χρηση του, πολυ ειδικευμενο σε ενα ειδος αποστολων, πολυ δυσκολη η προσβαση σε αναβαθμισεις και πανακριβες οι αναμορφωσεις και προσατησεις, συν τα αποτελεσματα που εφερε σε ασκησεις με τους αντιστοιχους αντιπαλους ιδιαιτερα το Ραφαλ αλλα και το μικρο και οικονομηκοτατο Γκριπεν.
Μικρη διαθεσημοτητα συχνες και μακροχρονες διαμονες στα στεγαστρα λογω πολυπλοκοτητας.

Στην Αυστρια δεν εχει ουτε δεκα χρονια υπηρεσιας και ψαχνουν να το πουλησουν.

Δεν παυει οτι ειναι ενα αεροπλανο με ονειρεμενες προδιαγραφες και ικανοτητες.

Εδω εν ζευγος της Λουφτβαφε σε μια καταπληκτικη επειδηξη σε χαμηλο υψος και ταχυτητα.
Θα βαλω το βιντεω στα airshows το αξιζει.

maxresdefault.jpg


Και ενα Βρετανικο για να χαρουμε λιγο χρωμα...

_83142189_83146809.jpg
 
Το εχω σκεφτει αρκετες φορες...το λεω και εδω. Μια ιδανικη περιπτωση για την Κυπρο αλλα και για ολους μας, θα ηταν μια μκρη μοιρα Σουηδεζων. 18 αεροπλανα θα ηταν υπεραρκετα για να δημιουργησουν ημικρανιες στους "φιλους και γειτονες".
Μικρα με τελεια χαρακτηριστικα και σχεδιασμενα συμφωνα με το Σουηδικο δογμα διασπαρσης και δυνατοτητας φιλοξενιας σχεδον σε ολα τα αεροδρομια και αποπροσγειωσης σε μικρους δαδρομους ακομα και αυτοκινητοδρομους. Και μοναδικη για το μεγεθος δυνατοτητα χτυπηματων εδαφους θαλασσης συν ισαξιο στις αερομαχιες με ενα Τυφωνα.

Το Gripen. Οτι ππρεπει για εκει να ελεγχει ολη την Ανατoλικη Μεσσογειο.

JAS39Gripen.jpg


maxresdefault.jpg
 
Πανέμορφο το Fiat, δε γνώριζα την ύπαρξή του!


Κι εγω το ειχα ξεχασει παρολο που το .....εχω .


Ειχε βγει πριν χρονια μια πολυ καλη σειρα μοντελων μεταλλικων που κυκλοφορουσε καθε εβδομαδα με πολυ ωραια αεροσκαφη WWII σε κλιμακα 1:72. Oταν προσεγγισω το παταρι θα θυμηθω και τι βαψιμο ειχε το Fiat.
 
Χε χε χε... μπηκε ενα ζευγαρι Viggen αντι για Gripen παραπανω και ισως κανεις δεν προσεξε.

Γιατι αν δεν λαβουμε υποψιν τις διαστασεις των αεροσκαφων (το Viggen ειναι μεγαλυτερο) και δεν προσεξουμε τους αεραγωγους (τετραγωνισμενοι στο Γκριπεν) τοτε το σχημα η γεωμετρια και η φιλοσοφια της ολης πλατφορμας ειναι παρομοια.

Ενω στην παραπανω φωτο με το Ιταλικο Typhon το Δανιμαρκικο αεροπλανο δεν ειναι Viggen αλλα Draken (le Magnifique ! ).

yj52fC3wWIfr816xMl86TRzKSmJn8OYaHFdBvBGIjMk.jpg


DF-ST-90-10845_A_Danish_F-35_Draken_aircraft_of_729_Squadron_during_the_NATO_exercise_Tactical_Fighter_Weaponry_'89.JPEG
 
Το Viggen ειναι με ΔΙΑΦΟΡΑ το συναρπαστικοτερο.
Grippen και Draken ακολουθουν ....

Το Viggen εχει τα μεγαλυτερα canards που βγηκαν ποτε.
Σου δινει την εντυπωση οτι μπορει να ισορροπησει ΜΟΝΟ με αυτα.

46 τμ οι πτερυγες + 6 τμ τα canards .... συνολο 52 τμ ! :blink:
Ενα μικρο διαμερισμα (υπαρχουν και μικροτερα, στα 38 τμ).