Air Force Planes

:ridinghorse::ridinghorse::ridinghorse::ridinghorse::ridinghorse::ridinghorse::ridinghorse:

giphy.gif
 
Σε πρωτο πλανο εχουμε το γνωστο FolkeWulf FW-190 .... και σε δευτερο πλανο .... το Spitfire Μk XIV !!!!

65a4cec8bd8d5088971b88d2b22a99e9.jpg


Το οποιο δεν φιλοξενει τον Merlin αλλα τον Griffon κινητηρα (1030 αλογα ο Μerlin, 2050 αλογα ο Griffon. :blink: :bang:).
To κακομοιρο το FW-190, παροτι ελαφρυτερο και πιο ευελικτο .... didn't stand a chance. :afraid:
Ευτυχως για το FW-190 .... λιγα τα Mk XIV ! Και αργοπορημενα.

Ηδη απο την φωτο ... φαινεται ποιος ειναι ο Βενιαμιν και ποιος ο Γολιαθ !
 
Τι ειν τούτο;
Σαν να ξεκίνησε για διαστημικό λεωφορείο και κάπου στη.... μέση άλλαξαν γνώμη
 
Τι ειν τούτο;
Σαν να ξεκίνησε για διαστημικό λεωφορείο και κάπου στη.... μέση άλλαξαν γνώμη

Saab-37 Viggen. Πρώτη πτήση το 1967, μπήκε σε υπηρεσία το 1971. Πολλές δεκαετίες μπροστά απο την εποχή του.
 
Eιναι το Saab 37 Viggen ! Απο τα αγαπημενα μου αεροπλανα, οταν ακομα ημουν εφηβος !
Ειμαι τρελλος και παλαβος για canards .... σε βαθμο που θα τα ειχα επιβαλλει δια ροπαλου
σε ΚΑΘΕ μαχητικο. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν εχουν canards ... ΟΛΑ ! ....:viking:
Aλλα ειναι και κατι ακομα : ολες οι εξωτερικες επιφανειες ειναι ραμμενες στο χερι,
στον αργαλειο .... κανε zoom στο λινκ !

https://images7.alphacoders.com/980/980991.jpg
 
Re: Απάντηση: Air Force Planes

Σε πρωτο πλανο εχουμε το γνωστο FolkeWulf FW-190 .... και σε δευτερο πλανο .... το Spitfire Μk XIV !!!!

65a4cec8bd8d5088971b88d2b22a99e9.jpg


Το οποιο δεν φιλοξενει τον Merlin αλλα τον Griffon κινητηρα (1030 αλογα ο Μerlin, 2050 αλογα ο Griffon. :blink: :bang:).
To κακομοιρο το FW-190, παροτι ελαφρυτερο και πιο ευελικτο .... didn't stand a chance. :afraid:
Ευτυχως για το FW-190 .... λιγα τα Mk XIV ! Και αργοπορημενα.

Ηδη απο την φωτο ... φαινεται ποιος ειναι ο Βενιαμιν και ποιος ο Γολιαθ !

Την εποχή που έπιασε δουλειά ο Griffon (τέλη 1944) οι Merlin απέδιδαν 1700hp ...

Τα FW190 ήταν στα 1700hp από χρόνια πριν, ενώ είχαν εκδόσεις με superboost που έδιναν 2000hp για περιορισμένο χρόνο (1-2 δεκάλεπτα ανα αποστολή) ...
.. τέλη 1944 είχε κυκλοφορήσει το FW190 A9 (μάλλον αυτό βλέπουμε στην φωτο με το πιο καμπύλο κουβούκλιο) με τον ΒΜW 801S (2000hp) ενώ ετοιμαζόταν ο 801F με 2400hp ;)

Eπίσης την ίδια εποχή έπιασε δουλειά η μακρυά έκδοση FW190 D με V12 κινητήρα 1800-2000 hp .. ειδικευμένο για μεγάλα υψόμετρα ..
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


"Συγχρονα" αεροσκαφη αναπαριστωντας αερομαχια εποχης.
 
To FolkeWulf ειναι πιο ευελικτο :icon15: ....

Meeeh .... γουσταρω Spitfire ! :proud:
Παρτε εσεις το FolkeWulf, δεν με νοιαζει.

Eιμαι power-junkie.
Γουσταρω ΑΧΡΕΙΑΣΤΗ ισχυ και ροπη.
Ακομα και αν αυξηθει το βαρος .....

(Εκεινη η μαουνα, το Τexan θα ειχε γινει φερετρο πριν απογειωθει :flipout: ...)
 
To ατσουμπαλο Texan .... μου θυμισε ενα ΑΚΟΜΑ πιο ατσουμπαλο μαχητικο.

Grumman F4F WildCat

F4F-3s-VF-3-Thatch-and-OHare.jpg


Aπο τα πιο χοντροκομμενα σε σχεδιαση αεροπλανα ... OMΩΣ ... αναγκαιο για να γαζωνεται απο σφαιρες και να συνεχιζει !
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


P 38 Lightning


Kαταπληκτικο ντοκυμαντερ για το πιο προηγμενο αεροσκαφος (τουλαχιστον μεχρι την ελευση του ΜΕ262)
 
Μάνο, κάτι πήρε το μάτι μου την τελευταία εβδομάδα .. έναν αναβρασμό για επικείμενο SR-72 !!!! ... κάτι για 5mah λένε ... ;) ...

For all we know, the SR-72 could already be in the air. https://nationalinterest.org/blog/buzz/could-mach-5-sr-72-spy-plane-already-be-sky-141697

Οι κατασκευαστες αεροσκαφων εχουν καταλαβει οτι οσα μαχ και να δωσουν σε ενα αεροπλανο, δεν προκειται να αποφυγει με τιποτα τους νεους πολυηχητικους πυραυλους της Ρωσσιας που αρχιζουν απο...20 Μαχ και φτανουν και 33.000 χιλιομετρα την ωρα.

Μονο σε ελαχιστες αποστασεις θα μπορουσαν να εκμεταλευτουν την ταχυτητα, δηλαδη σε τοσο λιγη ωρα οπου δεν θα προλαβουν να μπουν σε λειτουργια οι ΑΑ.
Πραγμα που ειναι αχρηστο. Γιαυτο και στο F35 δεν δωθηκε πρωταιρεοτητα στην ταχυτητα.

https://www.capital.fr/economie-pol...d-ses-premiers-missiles-hypersoniques-1358614
 
Ηλια

συμφωνω με Cica (αν και δεν εχω ακουσει κατι για 20 Mach αλλα ακομα και 6 Μach ειναι αρκετα)
και θα προσθεσω και κατι ακομα :
Eκει που εχει σκαρφαλωσει η διακριτικη ικανοτητα των CCDs σημερα (στους δορυφορους)
..... who gives a fuck about stratospheric spy planes !

main-qimg-7e32a92f6da48bf605e96adc77bb8870


Tα στρατοσφαιρικα-υπερηχητικα αεροπλανα θα παρουν μπρος ΙΣΩΣ μετα απο κανα αιωνα,
αναλογα με την φθηνοτητα πυριμαχων υλικων κατασκευης της ατρακτου και νεες ανηκουστες
μηχανες προωθησης. Και θα ειναι ... εμπορικα ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ. H κατασκοπεια εχει μεταφερθει πολυ
ψηλοτερα απο την στρατοσφαιρα .... πια !

Βut, the dream STAYS the same ..... :love::love::love:

kg7v1ok2-900.jpg


Ειναι η ΜΟΡΦΗ που συγκινει .... οχι η ΑΝΑΓΚΗ ! -bye-
 
Κάτι δεν μας λες καλά βρε Ranger .. οι Avantgard δεν είναι όπλα αναχαίτησης ουτε μπορούν να στοχεύσουν αεροπλάνα .. τα αεροπλανοφόρα είναι ο στόχος τους .. και βέβαια κάπως πρέπει να σηκωθούν στη στρατόσφαιρα (??) για να κάνουν μετά την ελεγχόμενη βύθιση (gliding) όπου πιάνουν τα 20+ μαχ και με δυνατότητα ελιγμών ..

Κάτι που βέβαια μπορεί να έχει κόψει τον ύπνο στους αμερικάνους και ψάχνουν να βρούν τρόπο να απαγκιστρωθούν απο το τις στρατηγικές πολέμου με βάση τα αεροπλανοφόρα .. η εγγύτητα στο στόχο που δίνουν τα αεροπλανοφόρα πάει περίπατο .. χρειάζονται άλλα κόλπα ..

Μέρος αυτής της λύσης ίσως είναι τα πολύ γρήγορα και μεγάλης εμβέλειας SR-72 και άλλα αντίστοιχα ..

Εν πάσει περιπτώσει .. εγώ (και ο Μάνος νομίζω) το βλέπω το θέμα απο την πλευρά της τεχνολογίας (και της αισθητικής θα έλεγα ..) και δεν με ενδιαφέρει η στρατηγική - πολεμική σκοπιά .. αν μπορούσα να βρώ μπόλικες πληροφορίες που να το περιγράφουν απο άποψη τεχνολογίας και δυνατοτήτων είμαι ευχαριστημένος .. (εννοείται βασικό είναι να έχει και καλές φωτογραφίες ;) )