ΑΙΣΧΟΣ ....

Re: Απάντηση: ΑΙΣΧΟΣ ....

Θεωρω οτι το ανοιγμα αυτου του thread με τον τιτλο ΑΙΣΧΟΣ
τελειως αστοχο
οπως οι λεξεις Ιεροσυλια ασεβεια προσβολη στο εθνικο κομματι

μια ασημαντη διασκευη ειναι, ενος ωραιου τραγουδιου
τιποτε αλλο


.

Δεν είναι ένα οποιοδήποτε ωραίο τραγούδι. είναι από τη ΡΩΜΙΟΣΥΝΗ! Μιλάμε για τη μουσική υπόκρουση μιας ολόκληρης εποχής και για ένα από τα πλέον εμβληματικά έργα ενός από τους μεγαλύτερους συνθέτες της Ελλάδας. Μιλάμε για Μουσική που απαγορεύτηκε σε σκοτεινές εποχές και που κάποιοι άνθρωποι την ακούγανε με κίνδυνο της ζωής τους. Προφανώς και δικαιούσαι να το διασκευάσεις αν έχεις τα @ρχ@δι@ να αναμετρηθείς με αυτή την Ιστορία που κουβαλάει αυτό το έργο και τη Φωνή του Μπιθικώτση. Αλλά αν αποτύχεις (όπως εδώ) δικαιούνται και αυτοί που σε ακούνε να πετάνε σάπιες ντομάτες. Δεν άντεξα να ακούσω πάνω από 30 δευτερόλεπτα.
 
Δεν μπορούμε να απαγορεύσουμε σε οποιονδήποτε να διασκευάσει οτιδήποτε αλλά θα έπρεπε ο ίδιος να έχει πλήρη γνώση του τι πάει να διασκευάσει και να το σεβαστεί. Δεν νομίζω να μας κακοφάνηκε όταν οι Raining Pleasure διασκεύασαν Χατζιδάκι γιατί πιστεύω οτι το έκαναν με σεβασμό προς το έργο. Μάλιστα πιστεύω οτι ήταν και καλός δίσκος κάτι που δεν μπορώ να πω για τη συγκεκριμένη διασκευή.
 
Δεν ξέρω το Reflections των Raining Pleasure μπορεί να χαρακτηριστεί ως διασκευή ή επανηχογράφηση, μια και αφορά σε ολόκληρο τον δίσκο.

Τώρα για τη διασκευή Θεοδωράκη, αφού έδωσε την άδεια ο ίδιος ο δημιουργός, θεωρώ πως δεν μας πέφτει και ιδιαίτερος λόγος...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΑΙΣΧΟΣ ....

Δεν είναι ένα οποιοδήποτε ωραίο τραγούδι. είναι από τη ΡΩΜΙΟΣΥΝΗ! Μιλάμε για τη μουσική υπόκρουση μιας ολόκληρης εποχής και για ένα από τα πλέον εμβληματικά έργα ενός από τους μεγαλύτερους συνθέτες της Ελλάδας. Μιλάμε για Μουσική που απαγορεύτηκε σε σκοτεινές εποχές και που κάποιοι άνθρωποι την ακούγανε με κίνδυνο της ζωής τους. Προφανώς και δικαιούσαι να το διασκευάσεις αν έχεις τα @ρχ@δι@ να αναμετρηθείς με αυτή την Ιστορία που κουβαλάει αυτό το έργο και τη Φωνή του Μπιθικώτση. Αλλά αν αποτύχεις (όπως εδώ) δικαιούνται και αυτοί που σε ακούνε να πετάνε σάπιες ντομάτες. Δεν άντεξα να ακούσω πάνω από 30 δευτερόλεπτα.

Κι έλεγα ότι εγώ είμαι απόλυτος με την μουσική που μου αρέσει -bye-
 
Απάντηση: Re: ΑΙΣΧΟΣ ....

Τώρα για τη διασκευή Θεοδωράκη, αφού έδωσε την άδεια ο ίδιος ο δημιουργός, θεωρώ πως δεν μας πέφτει και ιδιαίτερος λόγος...

Όπως ρώτησα και πιο πάνω και απάντηση δεν πήρα, ερωτώ:
Έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε και να χαρακτηρίσουμε ένα οποιοδήποτε "Έργο"?
 
Έχουμε. Αλλά όχι και λόγο για το πού θα δώσει την άδεια ο ίδιος ο δημιουργός του, αυτό είπα.
Έχει επικριθεί και στο παρελθόν για κάποιες περίπου αντίστοιχες επιλογές του. Όπως το να φέρει στα στάδια, με τη μεταπολίτευση, τα συγκεκριμένα τραγούδια του.
 
Ο Μικής επίσης είχε κατακριθεί επειδή τόλμησε να βεβηλώσει τα ιερά και τα όσια και να φέρει τους μπουζουκσίδες να παίξουν με τη συμφωνική ορχήστρα τα ίδια αυτά έργα και στην πρώτη τους εκτέλεση.
 
Re: Απάντηση: ΑΙΣΧΟΣ ....



Μη το μπερδευεις.... η live εκτελεση του αμερικανικου εθνικου υμνου στο Γουντστοκ το 1969 εν μεσω της κολασης του Βιετναμ απο τον συγκεκριμενο καλλιτεχνη εχει θεση διαμαρτυριας και ειναι τμημα του αμερικανικου ψυχισμου της εποχης "αγαπω τη χωρα μου-μισω τη χωρα μου". Φανταζεσαι ενα γκρουπ να κανει δισκογραφικη παρουσιαση μιας χιπ-χοπ διασκευης του Ελληνικου Εθνικου υμνου?
 
Re: Απάντηση: ΑΙΣΧΟΣ ....

Μη το μπερδευεις.... η live εκτελεση του αμερικανικου εθνικου υμνου στο Γουντστοκ το 1969 εν μεσω της κολασης του Βιετναμ απο τον συγκεκριμενο καλλιτεχνη εχει θεση διαμαρτυριας και ειναι τμημα του αμερικανικου ψυχισμου της εποχης "αγαπω τη χωρα μου-μισω τη χωρα μου". Φανταζεσαι ενα γκρουπ να κανει δισκογραφικη παρουσιαση μιας χιπ-χοπ διασκευης του Ελληνικου Εθνικου υμνου?

Ναι, γιατί όχι και εύκολα, ¨

Σε γνωρίζω απ την οψη του σπαθιού τη τρομερή
Σε γνωρίζω απ της μιζας την μεγάλη επιταγη,

Κυριοι υπουργοί γαμω τα υπουργεία σας...

Θα είχε μεγαλύτερο καλλιτεχνικό ενδιαφέρον να μπορεί να γίνει με πιο προτωτυπο και προκλητικό τρόπο...

Να σου θυμίσω κάτι που επίσης δεν επιδέχεται επεμβάσεων και διασκευών ... είχες στραβώσει με αυτό;

Μια από τις πιο γνωστές κατηγορίες που αντιμετώπισε ο Πανούσης και αναπαράχθηκε πολύ από τα ΜΜΕ ... ήταν η κατηγορία για προσβολή εθνικού συμβόλου, αιτία της οποίας αυτή τη φορά ήταν η αφίσα της παράστασης Της Πατρίδας μου η Σημαία η οποία έδειχνε την ελληνική σημαία με ένα σφυροδρέπανο στη θέση του σταυρού. Μετά την αυτόφορη σύλληψη του και τη δήλωση του "εγώ, τον σκότωσα, εγώ" Αρχικά καταδικάστηκε σε εξαγοράσιμη ποινή τεσσάρων μηνών φυλάκισης αλλά τελικά αθωώθηκε δευτεροδίκως από το 5ο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών.

http://www.youtube.com/watch?v=T_bhCnX1N-U&feature=related
 
Re: Απάντηση: ΑΙΣΧΟΣ ....

μιας χιπ-χοπ διασκευης του Ελληνικου Εθνικου υμνου?

Περιμένω τόση ώρα ... αλλά ακόμα να μου βάλει τις φωνές κάποιος για το " όψη "... :7SFGSFG:


Ααα, δε το αλλάζω με τίποτα, 9 στους 10 έτσι το λέει, στο Ηip Hop θα το αλλάξουμε τώρα... δεν μπορούμε να κάνουμε αυθερεσίες :HTEHETH63:
 
Last edited:
Για να βάλουμε μερικά πράγματα στη θέση τους.

Κανείς δε λέει ότι δε δικαιούνται οι εν λόγω μουσικοί να διασκευάσουν την Ρωμιοσύνη. Η διασκευή είναι μέρος της ζωής ενός έργου. Για παράδειγμα, οι συμφωνίες του Μπετόβεν και οι ´Οπερες του Βάγκνερ ήταν γνωστές στο 90% των φιλόμουσων του 19ου αιώνα μέσω διασκευών για πιάνο (λογικό, αφού ελάχιστοι είχαν τότε πρόσβαση σε όπερα ή συμφωνική ορχήστρα και η ηχογράφηση ήταν ακόμα άγνωστη). Αφού έδωσε την άδειά του ο ίδιος ο συνθέτης καλά κάναν και διασκεύασαν τη μουσική. Όμως...:grandpa:
Το ότι έδωσε την άδειά του ο Μίκης δε σημαίνει ότι πρέπει και να μας αρέσει το αποτέλεσμα. Άλλωστε ούτε όλα τα τραγούδια του ίδιου του Μίκη μας αρέσουν το ίδιο, έτσι δεν είναι; Μην ξεχνάμε ότι του αρέσουν οι πειραματισμοί και ότι πολλά έργα του υπάρχουν σε διαφορετικές εκδοχές. Δείτε, ας πούμε, αυτή την παρουσίαση για τις 3 διαφορετικές εκδόσεις του Επιτάφιου.

http://avclub.gr/forum/showthread.php?t=44107&highlight=%E5%F0%E9%F4%E1%F6%E9%EF%F2

Εν τέλει όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος. Εγώ το βρίσκω επιεικώς απογοητευτικό.
 
Άλλο οι διασκευές, και άλλο οι μεταγραφές. Και ο ίδιος ο Μπετόβεν μετέγραφε έργα του, από έγχορδα για πιάνο συνήθως.
 
Τοτε τι να πουμε για το ReComposed project της Deutsche Grammophon!
Η εταιρια οχι μονο εδωσε τις ευλογιες της αλλα εθεσε τις αναριθμητες εκτελεσεις που διαθετει σε (επιλεγμενους) καλλιτεχνες της electronica
Μια γευση απο "πειραγμενο" Dvorak εδω
http://www2.deutschegrammophon.com/eplayer/?ID=recomposed-arfmann-radio

Να και το περσινο και καλυτερο με τον Carl Craig να "ασελγει" στο Bolero μεταξυ αλλων

b25a51c88da040e83dcdd110.L.jpg


Ισως μερικοι φιλοι της κλασσικης θα ανατριχιασουν για την ΥΒΡΗ, αλλα προσωπικα το καταευχαριστηθηκα
 
Όμως...:grandpa:
Το ότι έδωσε την άδειά του ο Μίκης δε σημαίνει ότι πρέπει και να μας αρέσει το αποτέλεσμα.


Σίγουρα ναι. Και εμένα δε μου άρεσε το παρακάτω μίγμα, αλλά από εκεί μέχρι του να μιλήσω για ΑΙΣΧΟΣ έχει διαφορά. (για χάλια ίσως ναι)

Ούτε μου άρεσε το ίδο μίγμα σε κάτι συναυλίες με έργα Μική που ακολούθησαν (ίσως για να αποκαθάρουν το Ρέμο ώστε να ανέβει στο ΟΑΚΑ στη τελετή λήξης το 2004 με άλλο βάρος, ίσως έντεχνο; )

Ο Μίκης πάντως ήταν αποστομοτικός σε συνεντευξη του στον ΗΧΟ τότε: "Δική μου επιλογή, εγώ κρίνω με ποιους θα συνεργαστώ . "


cover.php
 
Πάντως σ'εμένα άρεσε...Από χθές τό έχω ακούσει 4 φορές καί δέν υποστηρίζω βέβαια πώς έρχεται νά αντικαταστήσει τό πρωτότυπο, αλλά σίγουρα θά ακουστεί σέ τόπους καί χρόνους πού πρίν ήταν αδιανόητο.

Καί λίγα λόγια γιά τό εκχείρημα..
« Το ιστορικό αυτής της διασκευής ξεκίνησε το 2007, όταν μας πλησίασε η κόρη του συνθέτη Μαργαρίτα Θεοδωράκη και μας πρότεινε να διασκευάσουμε κάποια τραγούδια του» δήλωσε η Τζώρτζια Κεφαλά στο «Βήμα». «Το πρώτο τραγούδι που διασκευάσαμε- και προς το παρόν σταματήσαμε εκεί- ήταν το “Θα σημάνουν οι καμπάνες”. Πήραμε μάλιστα την έγκριση του συνθέτη,εφόσον του άρεσε,καθώς και των συγγενών του Γιάννη Ρίτσου. Να προσθέσω ότι η κυκλοφορία της διασκευής μας συμπίπτει με τη συμπλήρωση 100 ετών από τη γέννηση του Γιάννη Ρίτσου ».

Η Τζώρτζια Κεφαλά χαρακτηρίζει τη συγκεκριμένη διασκευή πρόκληση, καθώς «όχι μό νο είναι ένα τραγούδι που δεν το αγγίζεις εύκολα, αλλά έχει στιγματίσει κοινωνικοπολιτικές καταστάσεις στην πατρίδα μας. Είναι ένα δύσκολο εγχείρημα και θέλω να πιστεύω ότι το τελικό αποτέλεσμα διατηρεί το ηχόχρωμα των Μπλε »

cd_ble_04.jpg


Τα τραγούδια του cd

CD1
01. Θα Σημάνουν Οι Καμπάνες
02. Αριστερά
03. Ανησυχώ
04. Δεν Σ' Έχω Πλάι Μου
05. Νιώθω Ενοχές
06. Μπλε
07. Κοίταξε Με Δυο Φορές
08. Θύμωσε Η Άνοιξη
09. Φοβάμαι
10. Δεν Θέλω
11. Τον Ίδιο Το Θεό
12. Εσύ Δεν Ζεις Πουθενά
13. Μ' Αρέσεις Γιατί...
14. Ακούω Φωνές

CD2
01. Έτσι Εγώ Περνάω
02. Με Ταξιδεύεις
03. Στα Μαύρα Έχω Ντυθεί
04. Ποτέ
05. Έλα Να Δεις
06. Κόκκινο Φιλί
07. Αδύνατον
08. Πιάνω Φωτιά
09. Τρελός
10. Ξέρω Γιατί
11. Νύχτα
12. Που Και Που
13. Όνειρα Σου Τραγουδάω - Τον Ίδιο Το Θεό (Tough Ain't Enough Mix)
 
Απάντηση: Re: ΑΙΣΧΟΣ ....

Τοτε τι να πουμε για το ReComposed project της Deutsche Grammophon!
Η εταιρια οχι μονο εδωσε τις ευλογιες της αλλα εθεσε τις αναριθμητες εκτελεσεις που διαθετει σε (επιλεγμενους) καλλιτεχνες της electronica
Μια γευση απο "πειραγμενο" Dvorak εδω
http://www2.deutschegrammophon.com/eplayer/?ID=recomposed-arfmann-radio

Να και το περσινο και καλυτερο με τον Carl Craig να "ασελγει" στο Bolero μεταξυ αλλων

b25a51c88da040e83dcdd110.L.jpg


Ισως μερικοι φιλοι της κλασσικης θα ανατριχιασουν για την ΥΒΡΗ, αλλα προσωπικα το καταευχαριστηθηκα

τόχουμε παρουσιάσει κι αυτό . Ολα τα κάνουμε εδώ μέσα:grinning-smiley-043-bye-
 
Re: Απάντηση: Re: ΑΙΣΧΟΣ ....

τόχουμε παρουσιάσει κι αυτό . Ολα τα κάνουμε εδώ μέσα:grinning-smiley-043-bye-

Πιαστηκα αδιαβαστος (παλι) αλλα ας το δουμε σαν blind test positive -bye-
Βρηκα το thread και διαπιστωσα μια αμηχανια για το εγχειρημα....