αισθητήρες πίεσης ελαστικών

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,609
το συζητήσαμε κι αλλού, αλλά ανοίγω νέο μια και προχτές ξύπνησαν.
Επί αρκετούς μήνες δεν ασχολήθηκα με τον αέρα στα λάστιχα από τη μέρα που πήρα το αυτοκίνητο. Απλά μια φορά στους δυό μήνες τσεκάρισα για έλεγχο και ήταν ΟΚ.
Προχτες έδωσαν σήμα. Δεν ξεχωρίζουν από ποιό λάστιχο προέρχεται.
πήγα και συμπλήρωσα. Κάποια ήθελαν 2-4 λίμπρες. Δεν σημείωσα ποιό ήθελε περισσότερο.

Μετά θέλει να κάνεις reset την ενδειξη.
Σε δυό μέρες ξανά ένδειξη.
Υποθέτω ότι ίσως κάποιο έχει κάποιο καρφί, αλλά μήπως αρχίσανε γενικά να στέλνουν μηνύματα?
Και ρωτάω...
Όταν ρυθμίζεις τα λάστιχά σου για 1-3 ατομα πως ξέρει το αυτοκίνητο ότι το ρύθμισες για 1-3 και όχι πχ για πλήρες φορτίο?
 
Τα πιο διαδεδομένα συστήματα βασικά μετράνε περιστροφές του τροχού από το abs και υπολογίζουν από εκεί αν η διάμετρος είναι όση πρέπει ή έχει πέσει συγκριτικά με τα υπόλοιπα. Οπότε δεν βλέπουν/υπολογίζουν καν πίεση...Λογικά αυτό το σύστημα έχεις αφού σου βγάζει γενική ένδειξη και για τα 4.
Φαντάζομαι ότι αν έχεις αισθητήρες πίεσης σε κάθε ελαστικό θα λαμβάνει υπόψη με κάποιο αλγόριθμο και τις περιστροφές και θα μπορείς να λαμβάνει έτσι έμμεσα υπόψη και το αν είναι το αυτοκίνητο με 1-3 άτομα ή φουλ φορτίο.
 
αυτά που είδα και ξέρω, από την ελάχιστη εμπειρία, καθώς μέχρι τώρα δεν ήξερα τι σημαίνει αέρας είναι ότι έχει έναν αισθητήρα σε κάθε λάστιχο και ότι αφού βάλεις αέρα πρέπει να κάνεις reset για να φύγει η ειδοποίηση.

Ίσως να θεωρεί ότι είσαι υπεύθυνος για ό,τι βάλεις και από εκεί και πέρα αφού μηδενίσεις δέχεται ίσως διαφορές κάποιες λίμπρες κάτω και δίνει αλάρμ.
Αλλιώς μιλάμε για πολύ σοφιστικέ σύστημα που δεν νομίζω να ισχύει.
Κάθε αισθητήρας στέλνει ένα σήμα.
και όλα μαζί ένα αλάρμ (όπως πχ οι αισθητήρες στάθμευσης).
Αρα αν κάνεις reset ίσως θεωρεί οτι είναι ΟΚ και έχει ένα εύρος να χτυπήσει.
Ετσι ξέρει και ότι καργάρισες τα λάστιχα επειδή θα βάλεις φορτίο.

δεν ξέρω...ενώ αρχικά φαίνεται καλό...όλο τώρα ζητάει κάτι....
 
Μήτσε ,το λογικό είναι τα λάστιχα λόγω ζέστης ,να έχουν υψηλότερη πίεση από αυτήν του χειμώνα .Αν έχουν χαμηλότερη ή το κυκλοφορείς στον Ολυμπο ή κάπου υπάρχει πρόβλημα
 
Στο 116d -με εργοστασιακούς αισθητήρες-βγάζει την ειδοποίηση και στην οθόνη σου εμφανίζει την πίεση που έχει κάθε λάστιχο,οπότε καταλαβαίνεις ποιό είναι αυτό που έχει χάσει αέρα.
Τι σόι σύστημα είναι αυτό που δεν σε ενημερώνει με κάποια ένδειξη ποιό λάστιχο θέλει συμπλήρωμα;
Ακόμα και τα Κινέζικα των 50 ευρώ,σου δείχνουν την πίεση σε κάθε λάστιχο χωριστά.
 
δεν έχουν όλα το ίδιο Interface.
και τα δικά μου εργοστασιακά είναι αλλά δίνει συνολική ένδειξη.
Αλλωστε δεν έχει νόημα να τσεκάρεις μετά μόνο ένα.
Όλα θα τα τσεκάρεις. Απλά σιγουρεύεσαι ότι ένα έχει ζημιά πιθανόν
 
όλα θα τα τσεκάρω;;;
Άμα είναι να τα τσεκάρω όλα,ποιό το νόημα;
Αν στα 3 ελαστικά μου δείχνει 30 και στο ένα 18,για ποιό λόγο να τα τσεκάρω όλα;
Το να δείχνουν συνολική ένδειξη μάλλον δείχνει ότι δεν έχουν καν interface,όχι διαφορετικό :flipout: :flipout: :flipout: :flipout: :flipout: :flipout:
 
Καθε αυτοκινητο εχει αλλη υλοποιηση. Το Toyota RAV4 της συζηγου εχει μια κοινη ενδειξη για ολα μαζι, χωρις να δειχνει ποιο λαστιχο εχει το προβλημα ή την πιεση ξεχωριστα. Το δικο μου (Chevy Equinox) δειχνει καθε λαστιχο ξεχωριστα με την πιεση στην οθονη του οδηγου, ενω εχει και ανεξαρτητο λαμπακι πιεσης ελαστικων στο ταμπλο. Για το λαμπακι δεν εχει αναψει ποτε για να δω αν θα μου πει και ποιο λαστιχο, αλλα μπορω να το δω στην 2η οθονη ετσι κι αλλιως.

ΥΓ Στις ΗΠΑ πληρωνεις 50c για να φουσκώσεις τα λαστιχα στα βενζιναδικα, ενω η τρομπα ΔΕΝ εχει καν μετρητη, οποτε ολοι κυκλοφορουμε με καποιο μετρητη στην τσεπη... Προοδος
 
ΥΓ Στις ΗΠΑ πληρωνεις 50c για να φουσκώσεις τα λαστιχα στα βενζιναδικα, ενω η τρομπα ΔΕΝ εχει καν μετρητη, οποτε ολοι κυκλοφορουμε με καποιο μετρητη στην τσεπη... Προοδος
Άμα σου πω ότι καλύτερα έτσι ,θα με πιστεψεις?
Το 90% δείχνουν αλλανταλλων οπότε καλύτερα με το δικό σου μετρητή.
Έχω ένα της Μισελεν και μετράω πάντα με αυτό.
Ποτέ δεν έχω βρει σωστό πιεσομετρο. ...χάνουν από μια (στην καλύτερα)έως. ......10 λιμπρες (στην χειροτέρα)!!
 
Στα Πεζώ έχουν αισθητήρα μέσα σε κάθε τροχό που μετράει την πίεση και όχι τις περιστροφές.
Σήμα όμως, δίνει στο ταμπλό γενικό, όχι ποιος τροχός έχει πρόβλημα.
Αυτός ο αισθητήρας ενεργοποιεί το αλάρμ στο ταμπλό από μια,πίεση και κάτω.
Κάθε μαρκα προφανώς θα έχει και δικό της όριο.
Πάντως εγώ τους έβγαλα γιατί σπάγανε (μετά τα 5 χρόνια) για πλάκα και ησυχασα.
 
Σήμερα μετρησα και βρήκα το ενα πολυ κάτω. προχτές που ειχα μετρήσει ειχε ανακατευτεί και ενας υπαλληλος οπότε δεν ξέρω τι εγινε. σήμερα τα φρόντισα ολα μονος μου και φευγοντας αμέσως έφυγε η ένδειξη μονη της. για να δούμε τώρα τι θα γίνει. .
 
Re: Απάντηση: αισθητήρες πίεσης ελαστικών

ρε Μήτσο τι μπελά στο κεφάλι σου έβαλες?

δε μας έφτανε το αντισκέητινγκ, η κεντρομόλος, οι κραδασμοί οι ρυθμίσεις του foobar τα καλώδια τα βύσματα τα ρόδια κλπ κλπ...

ήταν πακέτο.
ούτε που έδωσα σημασία.
Μετά είδα ότι έχει κι αυτό.
Δεν είναι άσχημο με την προϋπόθεση ότι
α. δεν θα δίνουν false alarm
β. δεν θα χαλάνε εύκολα στους λαστιχάδες

Εστω και που λεει ότι δεν είναι εντάξει κάτι, και πας και ελέγχεις 4 είναι καλά, γιατί τα πισινά δύσκολα τα καταλαβαίνεις.
 
Re: Απάντηση: αισθητήρες πίεσης ελαστικών

β. δεν θα χαλάνε εύκολα στους λαστιχάδες
Το πρόβλημα δεν είναι οι λαστιχαδες πλέον,αυτό ισχυε τον πρώτο καιρό.
Τώρα άμα τους πεις πρόσεχε τους αισθητήρες, σε κοιτάνε λοξά. ......σε κανα χωριο μπορεί να ισχύει !!
Το πρόβλημα είναι να βάζεις εσύ ΜΌΝΟΣ ΣΟΥ αέρα στα λάστιχα και να φροντίζεις να το κάνεις απαλά και προσεκτικά.
Πιστεψε με φίλε δεν θες να σου σπάσει βαλβίδα βάζοντας αέρα στα λάστιχα.
Εμεινες ΕΠΊ ΤΌΠΟΥ και βαρδα μην έχεις και τιποτις αποσκευες στο πορτμπαγκαζ ........τραγωδία λεμεεεεεε:twoguns:
 
Re: Απάντηση: αισθητήρες πίεσης ελαστικών

.......

.....Εμεινες ΕΠΊ ΤΌΠΟΥ και βαρδα μην έχεις και τιποτις αποσκευες στο πορτμπαγκαζ ........τραγωδία λεμεεεεεε:twoguns:

Αυτό ισχύει γι' αυτούς, που μπορούν ακόμα να σκύβουν. Γιά τους ανήμπορους είναι ΠΑΝΤΑ τραγωδία :drool: