Ακουστικά για κλασσική μουσική (μεγάλες ορχήστρες)

Καλά μοντέλα υπάρχουν πολλά.
Στην τύχη προτάσεις δεν έχουν κανένα νόημα.
Το θέμα είναι αν κάποιος τα έχει ακούσει και αν κάνουν για κλασσική μουσική.
Από τα ακουστικά που πρότεινα παραπάνω τα έχω ακούσει όλα (εκτός του 1770pro και του 7xx) και βεβαιώνω ότι κάνουν για κλασσική μουσική αφού είναι και το μόνο είδος που ακούω.

τα planar γενικά έχουν χαρακτήρα διαφορετικό από τα δυναμικά και πολλούς τους αρέσει και μόνο η χροιά (σκέψου πχ τι απήχηση έχουν τα magnepan)
αλλά θεωρώ ότι κάποιος που ξεκινάει πρώτη φορά για ακουστικά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ περίπτωση να πάει στην καρδιά του στόχου με το πρώτο μοντέλο.
Εγώ μετά από 8 ζευγάρια....δεν είμαι και τόσο σίγουρος.
 
Προφανώς και για αυτό όπως έγραψε ο φίλος , θα ακούσει ότι μπορεί στο τέλος θα πάρει κάτι και αν είναι τυχερός θα το κρατήσει κάνα εξάμηνο πριν το αλλάξει!!!
 
Χρήστο, για κλασσική ότι καλύτερο είναι τα senn hd 800 λόγω εξαιρετικής σκηνής και γενικότερης ''φωτεινότητας'' ... μεταχειρισμένα παίζουν στο 700άρι ... υπάρχει αγγελία στο αδελφό ...

Μετά, σιγά σιγά ψάχνεσαι για ενίσχυση ... ωστόσο, θεωρώ και ότι με τον υπάρχοντα ενισχυτάκο θα κάνεις προς το παρόν δουλειά ...
 
τα audeze EL8 που παίζουν γύρω στα 700 είναι πολύ καλά θα έλεγα...
 
πάντως εγώ θα ξεκινούσα με την alltime σιγουρη λύση....




AKG K240.

Μετά.....όταν ανοίξει η όρεξη βλέπουμε.
Τα Κ240 των 55Ω σήμερα η audient απλά θα τα ξεσκίσει.
Οπότε με 70 ευρώ παίρνει για πολύ καιρό τη γεύση που θέλει.
 
Εγώ σε κάποιον που δεν έχει εμπειρία από ακουστικά αλλά έχει μεγάλη εμπειρία από hifi και μάλιστα απαιτητικά γούστα (όπως γνωρίζω από κουβέντα που είχαμε πως είναι ο Lemarchand) θα πρότεινα να ξεκινήσει με κάτι φθηνό και καλό (ικανό). Τα AKG 240mk2 που αναφέρθηκαν είναι σίγουρη λύση για τα 75€ που ζητούν (εξαιρετικό vfm αν μάλιστα υπολογίσεις ποιότητα κατασκευής και έξτρα καλώδιο και earpads). Στη διπλή τιμή beyerdynamic 990 250Ω και μάξιμουμ Sennheiser HD600. Τα έχω και τα 3 αλλά δεν μπορώ να ξέρω την απόδοση του ενισχυτή, όπως επίσης δεν ακούω καθόλου κλασσική μουσική. Θεωρώ πως τα σχεδόν 300€ των HD600 είναι ταβάνι (και μεγάλο μάλιστα) για κάποιον που αγοράζει το πρώτο του ζευγάρι και δεν είναι σίγουρος αν θα του αρέσει το αποτέλεσμα. Από την άλλη όμως δεν είμαι σίγουρος αν ο ενισχυτής ακουστικών αυτού του audio interface μπορεί να οδηγήσει σε καλές εντάσεις τα beyer και τα Sennheiser.
 
Εγώ θα πω απλά ότι κλειστού και ημικλειστού τύπου(π.χ. DT 990) δεν βγάζουν τόσο καλή ηχητική σκηνή και καλό είναι να αποφευχθούν. Αν και τα 990 έχουν αρκετά ρεαλιστική χροιά εδώ που τα λέμε, αν κόψεις πρίμα.
Αυτό που χρειάζεται σίγουρα σε αυτό το είδος μουσικής είναι τα καλά δυναμικά και η άνεση. Και θα συμφωνήσω με τον Supersonic, πιο πάνω, ότι χρειάζονται πολλές δοκιμές μέχρι να βρεις αυτό το σετ που βγάζει τη "σωστή" χροιά για σένα.
 
Τα HD800 θα σε ρίξουν στα βαθιά και θα χρειαστεί στο τέλος να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη για πηγή και ενισχυτή.
Κατά τα άλλα είναι έξοχη επιλογή στις καλύτερες που υπάρχουν για κλασσική μουσική.
 
πάντως εγώ θα ξεκινούσα με την alltime σιγουρη λύση....




AKG K240.

Μετά.....όταν ανοίξει η όρεξη βλέπουμε.
Τα Κ240 των 55Ω σήμερα η audient απλά θα τα ξεσκίσει.
Οπότε με 70 ευρώ παίρνει για πολύ καιρό τη γεύση που θέλει.

55Ω ακουστικό με έξοδο ενισχυτή στα 30Ω = τραγωδία.
 
Ανεξαρτήτως των ακουστικών θα πρότεινα να αγοραστεί και ένας ενισχυτής που όλα τα ακουστικά που λέμε θα τα βοηθήσει να δώσουν αυτό που μπορούν!
Εννοώ την προφανή καλή λύση του Magni 3 ή αν θέλουμε μια σχετική δυνατότητα παιχνιδιού (λόγω λάμπας) τον Vali 2! Ο Magni είναι πιο all around λύση σαφώς...
από εκεί και πέρα σίγουρα τα 800 είναι μια προφανής επίσης επιλογή όπως και τα 600 (650 ;;; )
Θα προσπαθούσα να ακούσω και τα Audeze LCD2c πιο σκοτεινό άκουσμα σαφώς αλλά με καλή ενίσχυση μου είχαν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις....
Θεωρώ πως όλα τα μαγνητοστατικά θέλουν πολύ καλή ενίσχυση για να δώσουν αυτό που μπορούν... ακόμα και τα Sine μου που είναι ακουστικά on the go θεωρώ πως μόνο με καλή ενίσχυση καταλαβαίνεις τι κάνουν πραγματικά!
Μια ακόμα επιλογή συστήματος είναι το iFi Micro DSD BL με τα 600/650 το έχει φίλος με τα 650 και το έχω ακούσει και εγώ αρκετά με τα 600 μου και είναι πάρα πολύ καλός συνδυασμός!
Με συνολικό κόστος περί τα 1000
 
Συμφωνώ με τον Μιχάλη στο γεγονός ότι αν σκοπεύει κάποιος να ασχοληθεί σοβαρά πρέπει να τα δει όλα σαν σύνολο και να μην κάνει αποσπασματικές κινήσεις.
Το πιο πιθανό είναι ότι θα στοιχίσουν σε χρήμα και χρόνο.
Εξάλλου δεν μπορεί να γίνει σωστή αξιολόγηση ενός σοβαρού ακουστικού χωρίς να τηρηθούν κάποιες μίνιμουμ προϋποθέσεις σε πηγή και ενισχυτή.
Ειδικά για το πολύ απαιτητικό είδος της κλασικής μουσικής.
 
Απάντηση: Re: Ακουστικά για κλασσική μουσική (μεγάλες ορχήστρες)

55Ω ακουστικό με έξοδο ενισχυτή στα 30Ω = τραγωδία.

Τα Κ240ΜΚ2 δεν κατεβαίνουν ποτέ στα 55Ω, κάπου στα 60 πρέπει να είναι το ελάχιστό τους.
 
Το ίδιο είναι υπάρχει κακό ταίριασμα που λογικά θα δημιουργήσει διαφοροποίηση συχνότητας στις μέσο χαμηλές.
Στα περισσότερα ακουστικά πλην κάποιων εξαιρέσεων που δεν επηρεάζονται ιδιαίτερα πρέπει να ισχύει ο κανόνας του 1/8
 
55Ω ακουστικό με έξοδο ενισχυτή στα 30Ω = τραγωδία.

κανένα πρόβλημα δεν έχουν
εδώ βάζουμε τα 600 Ω και είναι ανεκτό...

o κατασκευαστής είναι επαγγελματίας και δεν ιδρώνει τ αυτί του

MAX LEVEL INTO 30ohms: +4 dBu, 0.005% THD+N, Power: 101mW
MAX LEVEL INTO 60ohms: +5 dBu, 0.004% THD+N, Power: 64mW
MAX LEVEL INTO 600ohms: +13 dBu, 0.0025% THD+N, Power: 39mW
 
Λοιπόν τυχαίο παράδειγμα διαφοράς στην απόκριση ακουστικού με ενισχυτή χαμηλής και υψηλής ωμικής αντίστασης
https://diyaudioheaven.wordpress.com/headphones/measurements/brands-s-se/hd58x-jubilee-massdrop/
Διαβάστε εκεί που λέει damping factor

Το συγκεκριμένο ακουστικό είναι 150 Ω και η διαφορά δεν είναι τραγική.

Προσέξτε όμως τι γίνεται με ακουστικό χαμηλής ωμικής αντίστασης και ενισχυτή υψηλής πχ Focal clear

https://diyaudioheaven.wordpress.com/headphones/measurements/focal/clear/
 
Δεν αναφέρομαι σε ικανότητα οδήγησης αν πρόσεξες τι γράφω.
ξερω τι λες αλλα αν δεν ενδιαφερει τους επαγγελματιες γιατι να νοιάζονται οι αλλοι....
 
Οι επαγγελματικές κονσόλες είναι συνήθως υψηλής ωμικής εξόδου για να ταιριάζουν με επαγγελματικά ακουστικά
τα οποία συνηθίζεται να είναι υψηλής αντίστασης.
Επίσης οι έξοδοι ακουστικών είναι τύπου ''βοηθητικές'' που να κάτσει ο άλλος τώρα να σχεδιάζει το κύκλωμα όπως πρέπει με
χαμηλή αντίσταση όταν παίρνει την ίδια έξοδο με αυτή του line out?
Δεν βαριέσαι την δουλειά του την κάνει τώρα αν θα τσιμπάει λίγο το μπάσο δεν μας νοιάζει και πολύ...
Επαγγελματικό από επαγγελματικό και επαγγελματίας από επαγγελματία έχουν δυσθεώρητες διαφορές.
Όσο αφορά τους πραγματικούς επαγγελματίες σε όλα τα σοβαρά στούντιο ηχογραφήσεων πχ Teldex αν ρίξεις μια
ματιά στον εξοπλισμό τους θα δεις ότι έχουν πολύ καλούς ενισχυτές ακουστικών με τις σωστές προδιαγραφές.
Μια ματιά εξάλλου σε σοβαρά επαγγελματικά μηχανήματα ακουστικών όπως αυτά της SPL ή της RME είναι διαφωτιστική
για τις αντιστάσεις εξόδου που έχουν.
Και τέλος πάντων η συζήτηση εδώ είναι πως ο κύριος που ρώτησε και κάθε άλλος ενδιαφερόμενος θα αγοράσει το σωστό
συνδυασμό ώστε να απολαύσει στο μέγιστο την επένδυση του και να μην κλαίει τα λεφτά του.