Αληθεύει αυτό που άκουσα ???

Ουτε εγω εχω τιποτα με το "μαγαζι", το θεωρω απο τα σοβαρα του χωρου.

Απλα ΔΕΝ ΡΩΤΑΩ ΠΟΤΕ κανεναν πωλητη του για οτιδηποτε. Και οχι γιατι ειμαι (και καλα) ειδημων αλλα επειδη δεν θελω να ξεχασω και αυτα τα λιγα που ξερω :)
 
Re: Απάντηση: Re: Αληθεύει αυτό που άκουσα ???

Γνωριζεις οτι ΔΕΝ τους περνανε Δημητρη?

Η εστω οτι τους περναν λιγοτερο απο οτι περναν αυτους απο τη Γραμμη,Mgmanager,e-shop,shop21,multirama, ramshop κτλ κτλ ??

Ίσα ίσα, γνωρίζω ότι όντως τους περνάνε από κάποια σεμινάρια.
Αλλά, απ' ότι φαίνεται, το HTPC δεν βρίσκεται στην διδακτέα ύλη (ή η διδακτέα ύλη είναι λάθος).
 
Re: Απάντηση: Re: Αληθεύει αυτό που άκουσα ???

Ίσα ίσα, γνωρίζω ότι όντως τους περνάνε από κάποια σεμινάρια.
Αλλά, απ' ότι φαίνεται, το HTPC δεν βρίσκεται στην διδακτέα ύλη (ή η διδακτέα ύλη είναι λάθος).

ή τους διδάσκουν και μένουν συνεχώς μεταξεταστέοι........:flipout:
 
Παντως η αληθεια ειναι , οτι ειδικα με τα πισι, το οτιδηποτε εξειδικευμενο ειναι πολυ δυσκολο.

Δε βλεπετε τι τραβαμε με τα πολυ συγκεκριμενα ζητουμενα που εχουμε?

Τον αλοιμονο. Ποσο μαλλον να εχεις τετοια μεγαλη γκαμα και προιοντων και χρησης. Αυτο το αναγνωριζω.

Αυτο που δεν δεχομαι παντως, ειναι οι βαρυγδουπες δηλωσεις που οντως κατα καιρους κανουν οι απανταχου πωλητες !

Ειναι και ειρωνικο και αδικο για ολους οσους εχουν βγαλει τα ματια τους με δαυτα...
 
έτυχε να βρίσκομαι μπροστά σε δύο περαστικά (στο πλάισιο)
όπου πανικόβλητοι πελάτες έφερναν τα laptop εισαγωγής , φρεσκοαγορασμένα ,για να τους απαλλάξουν από τα vista....
 
Νομίζω ότι δεν κρατάει υπάλληλο αν ξεπεράσει ένα όριο ηλικίας.
Ακόμη δεν μας επιστρέφει το 7% που είναι ενσωματωμένο στις τιμές, υπέρ των τραπεζών σε αγορά με πιστωτική, όταν αγοράζουμε με μετρητά.

Από την άλλη είχε μπανερ, εδώ, για προσλήψεις. Τουλάχιστον κάποιος από το HR τους, μας ξέρει.
 
Δεν έχετε καταλάβει καλά.
Τα σεμινάρια που κάνουν συνήθως γίνονται στα κεντρικά της κάθε αλυσίδας και όπως καταλαβαίνετε τους "μορφώνουν" όπως θέλουν εκείνοι και όχι όπως είναι τα πράγματα. Βέβαια παίζει και το IQ του καθένα !!
 
Να ρωτήσω πόσοι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν το κόστος που απαιτείται για την επιμόρφωση των υπαλλήλων και το οποίο προφανώς μετακυλύεται στις τιμές των προϊόντων;

Να το πω απλά: Θα πληρώνατε +Χ% για αγορά από ένα κατάστημα όπου Χ% αντιστοιχεί με το κόστος του καταστήματος για να έχει πραγματικά καλούς / ενημερωμένους πωλητές;

Από την εμπειρία μου η απάντηση είναι Όχι (και αυτό ανεξαρτήτως του ύψους του Χ).

Το πολύ πολύ (και αυτό είναι πραγματικά το καλύτερο) να πάει κάποιος στο εν λόγω Α κατάστημα, να ενημερωθεί από έναν καλό πωλητή και ακολούθως να αγοράσει από το Β κατάστημα που είναι φθηνότερο (ακόμα και 0,5%).
 
Αυτο που δεν δεχομαι παντως, ειναι οι βαρυγδουπες δηλωσεις που οντως κατα καιρους κανουν οι απανταχου πωλητες !

Ειναι και ειρωνικο και αδικο για ολους οσους εχουν βγαλει τα ματια τους με δαυτα...
Τωρα πηρα χαμπαρι το θεμα και λεω γιατι με επιασε λοξυγκας:drummer:................
Eλεος αδερφια :bigcry:αντε να μην αρχισω εδω μεσα τι εχω ακουσει εγω απο καταναλωτες και γινει μακελειο-bye-:grinning-smiley-043
 
καλά το "αν έχει ζάρες η οθόνη την σιδερώνεις" που έχω ακούσει στο πλαίσιο, πουθενά αλλού στον κόσμο
 
Re: Απάντηση: Αληθεύει αυτό που άκουσα ???

Ο καταναλωτής
1) δεν τον πληρώνει κανένας για να λέει την άποψη του
2) δεν είναι επαγγελματίας (στην πλειοψηφία)
3) και το σημαντικότερο έχει πάντα δίκιο (γιατί αυτός πληρώνει)
:FSGSFGS4:


Τωρα πηρα χαμπαρι το θεμα και λεω γιατι με επιασε λοξυγκας:drummer:................
Eλεος αδερφια :bigcry:αντε να μην αρχισω εδω μεσα τι εχω ακουσει εγω απο καταναλωτες και γινει μακελειο-bye-:grinning-smiley-043
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αληθεύει αυτό που άκουσα ???

Ο καταναλωτής
1) δεν τον πληρώνει κανένας για να λέει την άποψη του
2) δεν είναι επαγγελματίας (στην πλειοψηφία)
3) και το σημαντικότερο έχει πάντα δίκιο (γιατί αυτός πληρώνει)
:FSGSFGS4:

Με το 1 και το 2 θα συμφωνησω,με το 3 οχι ειδικα στον Ελληναρα...
 
Θα ήθελα να αναφέρω 2 περιστατικά που έγιναν μπροστά στα μάτια μου και μετά να πώ και την γνώμη μου.

1) Στην Ηλεκτρονική Αθηνών κατάστημα Τσιμισκή. Ψάχναμε για τηλεόραση και μπαίνουν 2 τύποι γύρω στα 27 - 30 οι οποίοι ήθελαν να αγοράσουν παιχνιδομηχανή. Αφού τους δείχνει η πωλήτρια το PS2 και το XBOX , οι άνθρωποι κάνουν το εύλογο ερώτημα , ποιές είναι οι διαφορές μεταξύ τους.
Ποιά ήταν η απάντηση της πωλήτριας; " Δεν έχουν καμιά διαφορά , απλά το ένα είναι της Microsoft , και το άλλο της Sony.

2) Αυτό το παράδειγμα είναι για τους πελάτες. Πλαίσιο στην Π.Π.Γερμανού , μπαίνει κοπελίτσα με την μητέρα της και είνια στα λάπτοπ. Τους πλησιάζει κανονικά ο πωλητής και αρχίζει η συζήτηση. Κάποια στιγμή λέει ο πωλητής " ...απλά το ένα έχει 17άρα οθόνη και το άλλο 15άρα " . Και η κοπελίτσα ( κατα 99% φοιτήτρια ) ρωτάει : " και ποιά είναι η διαφορά ; "


Και τώρα θα σχολιάσω. Απο την πλευρά του καταναλωτή , δεν είναι δυνατόν να πηγαίνεις να αγοράσεις λαπτοπ ή οτιδήποτε για το οποίο θα δώσεις 1000 ευρώ ( παράδειγμα ) και να μήν ψάξεις 5 πράγματα πρίν , να ρωτήσεις κάποιον γνωστό , τέλος πάντων να μην πας και είσαι άσχετος.

Απο την πλευρά του πωλητή. Κάνεις μια δουλειά, ο σκοπός της είναι να πουλήσεις μιά φορά κάτι σε κάποιον και τέρμα ; Είναι προφανές οτι τα περισσότερα καταστήματα ζούν απο πελάτες οι οποίοι καταναλώνουν και όχι απο εμάς που είμαστε του χώρου.

Και αυτοί οι πελάτες είναι που στηρίζουν τη βιομηχανία κι όχι εγώ που δουλέυω 5 -6 χρόνια ένα pc χωρίς αναβάθμιση και βγάζω και τη δουλειά μου μια χαρά.

Προσωπικά , πιστεύω ότι δεν είναι ευθύνη των πωλητών η των καταστημάτων.
Είναι μια γενική νοοτροπία που θέλει τα θύματα πελάτες. Ελάχιστοι πωλητές για παράδειγμα θα σε ρωτήσουν " Για πιο σκοπό θα χρησιμοποιηθεί το λάπτοπ ; ".

Οι περισσότεροι ασχολούνται με αριθμούς και χαρακτηριστικά που ούτε που καταλαβαίνουν τι είναι . Όποιο προϊόν έχει τα μεγαλύτερα είναι το καλύτερο.:flipout: .

Τέλος πάντων είναι καλό και για τις 2 πλευρές να έχουν μια σχετική ενημέρωση και να μην λένε πολλά χωρίς να ξέρουν.
 
Το αστείο είναι πως όταν παίρνουν γραμμή ότι ξέρεις δυο πράγματα, αλλάζουν στάση αμέσως.

Έχω κάνει πολλές φορές το χαζό σε πωλητές (σε καταστήματα υπολογιστών) και μετά μόλις αρχίζω και τους ρωτάω πιο "τεχνικά" πράγματα, αμέσως κομπιάζουν και καταλαβαίνουν την πατάτα που έκαναν...