Αλλαγή ενισχυτή

Οταν με το καλό έρθει η ώρα να αλλάξω τα Bronze 2 (σε κάνα χρόνο περίπου) μπορεί ο PM7000N να οδηγήσει ηχεία όπως τα:

-Triangle Borea BR08
- Focal Chora 816/826
- Wharfedale Linton
- Dali oberon 5/7
- Wharfedale Diamond 12.3/12.4
- Monitor audio silver 200


Δεν με πειράζει να διαθέσω μεγαλύτερο budget τώρα στον ενισχυτή, αρκεί να ταιριάξει με κάποιο ηχείο από τα παραπάνω (ή παρόμοιο) και να έχει τη δύναμη να το οδηγεί σωστά.
 
Τα Chora τα 826 είναι το πιο δύσκολο από αυτά. 2,9Ω στα 110Hz. Δεν έχουν σχέση όλα αυτά τα ηχεία μεταξύ τους στο φορτίο. Πάντως έχει στιβαρή τροφοδοσία ο PM7000N για να ανταπεξέρχεται σε δύσκολα φορτία, και ο οποιος περιορισμός έχει να κάνει με τη συνολική ισχύ, δηλαδή το διαθέσιμο headroom.
 
Αυτά τα πακέτα αναβάθμισης (link) τι είναι ακριβώς; Προσφέρουν κάτι;

 
Είναι στα πλαίσια του πίστευε και μη ερεύνα αυτά.
Κάνει λόγο για βελτιωμένο τροφοδοτικό αλλά τελικά εννοεί ότι αυτό είναι δια μέσω άλλου καλωδίου τροφοδοσίας και προσθέτει αμφιλεγόμενα αξεσουάρ.

Είναι σαν να λες ότι προσθέτεις αυτοκόλλητα σε ένα αυτοκίνητο και έτσι αλλάζεις τις επιδόσεις. Αν σε φτιάχνει δηλαδή μπορεί να νομίζεις ότι πηγαίνεις πιο γρήγορα.

Σε μετρήσεις τέτοιων εξαρτημάτων, οι αλλαγές προκύπτουν σε επίπεδα των... ΜΗz πράγμα που τα κάνει ακόμα πιο αμφιλεγόμενα ως προς την αποτελεσματικότητα τους.

Ωστόσο είναι κατανοητός ο λόγος ύπαρξης στα πλαίσια της φροντίδας ενός αποκτήματος. Έστω και για ψυχολογικούς λόγους.

Άλλοι ορκίζονται ότι ακούνε διαφορές με κάτι τέτοια αξεσουάρ, εγώ θα προτιμούσα να επενδυθεί η διαφορά σε κάποιο επιπλέον feature καλύτερα.
Έπαιρνα αντί αυτών ένα heos link hs2 και έβαζα στο ίδιο οικοσύστημα και κάποιο άλλο ηχοσύστημα που έχω.
Ή ακόμα καλύτερα ένα ασύρματο heos ηχείο για άλλο χώρο.
 
  • Like
Reactions: koumis
Είναι στα πλαίσια του πίστευε και μη ερεύνα αυτά.
Κάνει λόγο για βελτιωμένο τροφοδοτικό αλλά τελικά εννοεί ότι αυτό είναι δια μέσω άλλου καλωδίου τροφοδοσίας και προσθέτει αμφιλεγόμενα αξεσουάρ.

Είναι σαν να λες ότι προσθέτεις αυτοκόλλητα σε ένα αυτοκίνητο και έτσι αλλάζεις τις επιδόσεις. Αν σε φτιάχνει δηλαδή μπορεί να νομίζεις ότι πηγαίνεις πιο γρήγορα.

Σε μετρήσεις τέτοιων εξαρτημάτων, οι αλλαγές προκύπτουν σε επίπεδα των... ΜΗz πράγμα που τα κάνει ακόμα πιο αμφιλεγόμενα ως προς την αποτελεσματικότητα τους.

Ωστόσο είναι κατανοητός ο λόγος ύπαρξης στα πλαίσια της φροντίδας ενός αποκτήματος. Έστω και για ψυχολογικούς λόγους.

Άλλοι ορκίζονται ότι ακούνε διαφορές με κάτι τέτοια αξεσουάρ, εγώ θα προτιμούσα να επενδυθεί η διαφορά σε κάποιο επιπλέον feature καλύτερα.
Έπαιρνα αντί αυτών ένα heos link hs2 και έβαζα στο ίδιο οικοσύστημα και κάποιο άλλο ηχοσύστημα που έχω.
Ή ακόμα καλύτερα ένα ασύρματο heos ηχείο για άλλο χώρο.
δεν ξέρω γρι γερματικά.. μόνο το καλώδιο ρεύματος κατάλαβα από την φωτογραφία....
τι βάζει αυτός δηλαδή;;
 
δεν ξέρω γρι γερματικά.. μόνο το καλώδιο ρεύματος κατάλαβα από την φωτογραφία....
τι βάζει αυτός δηλαδή;;

Απ' ό,τι διάβασα από τη μετάφραση στα αγγλικά, εκτός από το καλώδιο ρεύματος, βάζει κάποιες τάπες στα βύσματα του ενισχυτή, στα RCA που δεν χρησιμοποιούνται, στις θύρες USB και του Ethernet, ενώ έχει βάλει και ένα είδος harmonizer στις κεραίες Bluetooth και WiFi του ενισχυτή.

Παρεμπιπτόντως, τέτοιες λύσεις υπάρχουν και άλλες στο εμπόριο, όπου ο χρήστης μπορεί να τις προσθέσει κατόπιν και κατ' επιλογή. Απλά εδώ το ανέλαβε ο συγκεκριμένος οίκος και παρουσιάζει την πρότασή του συνολικά για τον PM7000N.
Μια και είπα για τέτοιες λύσεις, να και κάποια που έχουμε εμείς.
 
  • Like
Reactions: Kostas P. K.
οι τάπες είναι για γέλια... έχω και χάλκινες και συνθετικές στο phono και προ.
ας πούμε ότι προστατεύουν τα γυμνά βύσματα από την σκόνη.. τίποτα άλλο!
 
  • Like
Reactions: Θρησκος
Καλησπέρα !!

Τελικά βρέθηκε μετάχειρισμένο cxn σε καλή τιμή και προχώρησα με το σενάριο separates για ενισχυτή και dac/ streamer.

Επομένως τώρα σειρά έχει το κομμάτι ενισχυτή για το ποιο δεν είναι απαραίτητα να έχει dac και Τιμή έως 2000€

Σκέφτομαι λύσεις όπως:

— Exposure 2510
— Hegel 95
— Musical fidelity m3si / m5si
— Marantz pm 8006
— Denon pma 1700
— Audio lab 8300
— Rotel a14

Εντυπώσεις από κατόχους ή σκέψεις για εναλλακτικές;
 
To V2 υποθέτω γιατί το V1 είναι πιο αργό κι απ' το replay.

Αφού έχεις streamer δεν θα σου πρότεινα τον Roksan Attessa που μάλλον τα σπάει μέχρι τα 2000€.

Όλοι αυτοί ταιριάζουν με τον ένα ή άλλο τρόπο με τα ηχεία σου τα monitor audio που έχεις.
 
V 1 αλλά θα το πάω step by step μιας και το budget δεν είναι διαθέσιμο για αναβάθμιση όλων ταυτόχρονα.

Εξάλλου μέχρι να αλλάξω ενισχυτή και ηχεία θα έχει βγει το v3 (έτσι για να μην είμαστε στάσιμοι…!!!)
 
οι τάπες είναι για γέλια... έχω και χάλκινες και συνθετικές στο phono και προ.
ας πούμε ότι προστατεύουν τα γυμνά βύσματα από την σκόνη.. τίποτα άλλο!
Κι εγω,καποτε,ειχα βαλει τις Cardas με το ιδιο αποτελεσμα δηλαδη τιποτα.Εκει ομως που εχουμε,εγω και φιλοι,διαπιστωσει πολυ μεγαλη διαφορα σε κατι αλλο,στην καταστολη του "φυσηματος" στις εγγραφες,ειναι με τη χρηση φις ρευματος και πριζας τοιχου,παντοτε ροδιου,της Furutech.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Εχω θεσει το cxn στη λειτουργια pre-amp.

Ειναι καλύτερα να έχω την ενταση του ενισχυτη στο 70-80% και να ρυθμίζω απο το cxn ή το αντίστροφο ?
 
Εχω θεσει το cxn στη λειτουργια pre-amp.

Ειναι καλύτερα να έχω την ενταση του ενισχυτη στο 70-80% και να ρυθμίζω απο το cxn ή το αντίστροφο ?
Αν ο ενισχυτής είναι ολοκληρωμένος τότε το καλύτερο είναι το cxn να είναι στην λειτουργία fixed.
 
Καλησπέρα !!

Τελικά βρέθηκε μετάχειρισμένο cxn σε καλή τιμή και προχώρησα με το σενάριο separates για ενισχυτή και dac/ streamer.

Επομένως τώρα σειρά έχει το κομμάτι ενισχυτή για το ποιο δεν είναι απαραίτητα να έχει dac και Τιμή έως 2000€

Σκέφτομαι λύσεις όπως:

— Exposure 2510
— Hegel 95
— Musical fidelity m3si / m5si
— Marantz pm 8006
— Denon pma 1700
— Audio lab 8300
— Rotel a14

Εντυπώσεις από κατόχους ή σκέψεις για εναλλακτικές;

από την λίστα σου, ο Hegel είναι σε άλλη κατηγορία (καλύτερη).
 
Τιμή έως 2000€

Σκέφτομαι λύσεις όπως:

— Exposure 2510
— Hegel 95
— Musical fidelity m3si / m5si
— Marantz pm 8006
— Denon pma 1700
— Audio lab 8300
— Rotel a14

H λίστα διαμορφώφηκε ως εξής:

- CXA81 (λόγω ευκολίας συνδεσης/συμβατότητας με το CXN)
- Exposure 2510
- Exposure 3010S2D

Ο 2510 δεν υπαρχει δυστυχως για ακρόαση.... Πως συγκρίνεται με τον 3010S2D?
 
Αν ο ενισχυτής είναι ολοκληρωμένος τότε το καλύτερο είναι το cxn να είναι στην λειτουργία fixed.
επειδή έχω προβληματιστεί και εγώ με παρόμοιο θέμα, μπορείς να πεις λίγα περισσότερα για το γιατί πρέπει να προτιμούμε την fixed κατάσταση από την variable; Συγκεκριμένα: έχω ψηφιακή πηγή με δυνατότητα ελέγχου της στάθμης (γιατί μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν προ). Ακολουθεί δικάναλος προενισχυτής και μετά monoblocks τελικοί. Όταν η πηγή είναι στο fixed παρατηρώ ότι το σύστημα έχει αρκετά ψηλό gain (οπότε το pot του προενισχυτή δεν έχει μεγάλη διαδρομή (αφού με μικρή μετατόπιση αυξάνεται πολύ η τελική ένταση του ήχου). Οπότε έχω επιλέξει στην πηγή να μειώσω λίγο την στάθμη από το δικό της pot (και φυσικά την έχω μόνιμα σταθερή, απλά όχι στο τέρμα) και ρυθμίζω την ένταση από τον προενισχυτή μου. Έτσι έχω επιτύχει καλύτερη ρύθμιση της έντασης χρησιμοποιώντας όλο το εύρος του pot του δικάναλου προ. Είναι σωστή κίνηση ή όχι;
 
επειδή έχω προβληματιστεί και εγώ με παρόμοιο θέμα, μπορείς να πεις λίγα περισσότερα για το γιατί πρέπει να προτιμούμε την fixed κατάσταση από την variable; Συγκεκριμένα: έχω ψηφιακή πηγή με δυνατότητα ελέγχου της στάθμης (γιατί μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν προ). Ακολουθεί δικάναλος προενισχυτής και μετά monoblocks τελικοί. Όταν η πηγή είναι στο fixed παρατηρώ ότι το σύστημα έχει αρκετά ψηλό gain (οπότε το pot του προενισχυτή δεν έχει μεγάλη διαδρομή (αφού με μικρή μετατόπιση αυξάνεται πολύ η τελική ένταση του ήχου). Οπότε έχω επιλέξει στην πηγή να μειώσω λίγο την στάθμη από το δικό της pot (και φυσικά την έχω μόνιμα σταθερή, απλά όχι στο τέρμα) και ρυθμίζω την ένταση από τον προενισχυτή μου. Έτσι έχω επιτύχει καλύτερη ρύθμιση της έντασης χρησιμοποιώντας όλο το εύρος του pot του δικάναλου προ. Είναι σωστή κίνηση ή όχι;
Η βασική ιδέα είναι ότι είτε έχεις ολοκληρωμένο είτε προενισχυτή τότε επιλέγεις την πηγή σαν fixed ώστε να γλιτώσεις το στάδιο προ της πηγής το οποίο θεωρητικά εισάγει μια επιπλέον (που δεν χρειάζεται) διαδρομή του σήματος η οποία υποβαθμίζει την ποιότητα του ήχου.

Κατά τα άλλα δεν πειράζει η δοκιμή και η χρήση της λειτουργίας ειδικά όταν βοηθάει όπως στην περίπτωση σου.

Βέβαια αυτό που περιγράφεις δεν έπρεπε να συμβαίνει και παραπέμπει σε κακό ηλεκτρονικό ματσάρισμα του προενισχυτή σου με τον τελικό.

Είναι αυθεντικό ζευγάρι ή διαφορετικού τύπου μηχανήματα;
 
Η βασική ιδέα είναι ότι είτε έχεις ολοκληρωμένο είτε προενισχυτή τότε επιλέγεις την πηγή σαν fixed ώστε να γλιτώσεις το στάδιο προ της πηγής το οποίο θεωρητικά εισάγει μια επιπλέον (που δεν χρειάζεται) διαδρομή του σήματος η οποία υποβαθμίζει την ποιότητα του ήχου.

Κατά τα άλλα δεν πειράζει η δοκιμή και η χρήση της λειτουργίας ειδικά όταν βοηθάει όπως στην περίπτωση σου.

Βέβαια αυτό που περιγράφεις δεν έπρεπε να συμβαίνει και παραπέμπει σε κακό ηλεκτρονικό ματσάρισμα του προενισχυτή σου με τον τελικό.

Είναι αυθεντικό ζευγάρι ή διαφορετικού τύπου μηχανήματα;
όχι, είναι διαφορετικού τύπου (ή κατασκευαστή θα έλεγα) μηχανήματα