Aλλαγη καλωδιωσεων σε ηχεια.

οι προμηθευτές υλικών αλλάζουν και μαλιστα μερικές φορες χωρις εμεις (οι αγοραστες) να βλεπουμε λογική γιατι δεν ξερουμε ολες τις παραμέτρους. Η αλφα μου φοράει ηλεκτρικά bosch, ενώ πολλες mercedes φοράνε ιταλικα marelli!! αντε βγάλε άκρη!!

offtopic ειμαστε, ας συνεχισουμε την αυτοκινητοκουβέντα στο σχετικό sticky, ο λόγος που ανέφερα το παράδειγμα με τα αμορτισέρ, ήταν για να δείξω στον Σπυρο ότι δεν υπάρχουν "σοβαροί" κατασκευαστές. Υπάρχουν κατασκευαστές (σοβαροί και μη) που σε κάθε περίπτωση σκοπευουν (και πολύ σωστά) στο κέρδος και συνεπώς ασκουν την τεχνη του συμβιβασμού.
 
χα χα εγω ειμαι της Γερμανικης σχολης audi! 26 χρονια quattro. Βεβαια εγκω ντεν εχω quattro αλλα ενα ταπεινο A4. Τελος παντων.
To σχεδιο το εχω αντιγραψει σχεδον. Καλυτερα αν αλλαξω κατι να αλλαξω πρωτα στο τουιτερ και μετα στο μιντ λετε. Τα volt παιζουν ρολο; Πρεπει να ειναι 100 παλι;
Εχετε να προτεινετε κανενα καταστημα με τετοιου ειδους υλικα; Γιατι στα περισσοτερα μαγαζια με ηλεκτρονικα βρισκω μονο απλους πυκνωτες. Εστω και με πμ καμια προταση
 
Last edited:
οχι τα volt δειχνουν την αντοχή των πυκνωτών και στα κρος οι τάσεις είναι μικρότερες. Ο,τι πλαστικό πυκωντη και να βρεις θα ειναι απο 100v και πάνω οπότε μην σε απασχολεί. Το ανεφερα απλά για να ξεχωρίσεις τους mkt απο τους mkp αν δεν γραφουν πανω τι ειναι. Αν δεις 100v 99% ειναι mkt.

τι χωρητικότητες εχουν αυτοι στον κλαδο του tweeter & στον κλαδο του midrange ?
 
Εδω φαινεται οτι σηκωνει ΟΤ ο διαχειρηστης, γιαυτο Κωστα, ΝΑΙ, οριγκιναλ ελατηρια/αμορτισερ απο Τι του 74 και ξερο ψωμι!
Παιδες, ΠΟΤΕ μου δεν εχω αλλαξει ελατηρια/αμορτισερ σε μια Αλφασουντ και ειχα/εχω μερικες. Οι ηλεκτρολυτικοι και τα αμορτισερ ειναι αναλωσιμα, απλα τα αλλαζεις με οριγκιναλ και τελειωσες. Αν βαλεις με αλλα χαρακτηρηστικα εχεις αλλαξει και το πραγμα σου.
Αν συγκρινω την 147 ττου φιλου μου, 2.0 TS με 40.000 χιλ με την Αλφασουντ ειναι σαν να συγκρινεις μερα με νυχτα! Τελικα ο φιλος μου θα την πουλησει γιατι ειχε και μια Αλφασουντ που θα κρατησει τελικα απο τα 2! Απλα νικησε σε ολα τα σημεια. Και η δικια του ειναι η ημιτασιον Αλφασουντ, η σειρα 3.
ΜΚΤ δεν θα εβαζα ποτε, εχουν εναν πολυ χχχχιιις ηχο, οι ηλεκτρολυτικοι ειναι πολυ καλυτεροι. Αν θυμαμαι καλα, η Grundig στην Fin Arts σειρα της, ειχε 2 απλους ηλεκτρολυτικους στην σειρα, ενω μπορουσε καλιστα να τους αντικαταστησει με εναν. Και εκεινη την εποχη υπηρχαν ακομα σε αυτην την εταιρια ανθρωποι που ειχαν καποια αξιολογη γνωση πανω στον ηχο.
 
Οποτε ας αλλαξω σε πρωτη φαση τα καλωδια και βλεπουμε ή μαλλον ακουμε. Μια ενδεικτικη τιμη μετρου που προτεινεται να χρησιμοποιησω ποια ειναι; Καποια μαρκα; Να βαλω σε ολες τις μοναδες χαλκο ή να βαλω τιποτα σε ασημι στο τουιτερ;
 
George παρε ενα ενεργο cross της Μπερι....
αλλα μην ακους εμενα, θα σε μπερδεψω, ακου τα παιδια καλα τα λενε

Η bosh εχει αγορασει τα δικαιωματα της Marelli στο ψεκασμο χαχαχα
Γιατι να μη βαλει Marelli ο Γερμανός αφου και το Bosh, Marelli ειναι πιοχαχαχαχα
και Marelli ανηκει στη Fiat...
Αν θελετε ηλεκτρικα στα αμαξια ενας ειναι....μακραν
 
Εδω φαινεται οτι σηκωνει ΟΤ ο διαχειρηστης, γιαυτο Κωστα, ΝΑΙ, οριγκιναλ ελατηρια/αμορτισερ απο Τι του 74 και ξερο ψωμι!
Παιδες, ΠΟΤΕ μου δεν εχω αλλαξει ελατηρια/αμορτισερ σε μια Αλφασουντ και ειχα/εχω μερικες. Οι ηλεκτρολυτικοι και τα αμορτισερ ειναι αναλωσιμα, απλα τα αλλαζεις με οριγκιναλ και τελειωσες. Αν βαλεις με αλλα χαρακτηρηστικα εχεις αλλαξει και το πραγμα σου.

σπύρο δεν σου είπε κανεις να αλλάξεις αμορτισέρ στην sud. Ειπαμε είσαι ευτυχισμένος αξιωματικά. Οποιαδήποτε αλλαγή θα την δεις χειρότερη.

Αν συγκρινω την 147 ττου φιλου μου, 2.0 TS με 40.000 χιλ με την Αλφασουντ ειναι σαν να συγκρινεις μερα με νυχτα! Τελικα ο φιλος μου θα την πουλησει γιατι ειχε και μια Αλφασουντ που θα κρατησει τελικα απο τα 2! Απλα νικησε σε ολα τα σημεια. Και η δικια του ειναι η ημιτασιον Αλφασουντ, η σειρα 3.

και το mini cooper (το παλιό) είναι πιο κάρτ από την 147. Και η sud ειναι καλύτερη σε πολλά σημεία. Προσωπικά όμως θέλω να κοιτάζω και να ζω στο μέλλον, όχι στο παρελθόν. Ναι θέλω το αυτοκίνητό μου να είναι μ..νάρα και με αψογη οδηγική συμπεριφορά. Θέλω όμως να έχει και abs, αερόσακκους, αν μη τι αλλο να πληροί τις προδιαγραφές ΡΥΠΩΝ!!! Οσο κι αν θαυμάζω τις sud και ενα σωρο άλλες αξιόλογες παλιες κατασκευές στον δρόμο, θέλω να βγω έξω και οποιον οδηγεί αυτοκίνητο χωρίς καταλύτη (συνήθως αυτό εδω πάει πακέτο με λιωμένα λάστιχα και αμορτισέρ με ...αρνητικό C !! ), να του βαλω το στομα στην εξατμισή του για κανα 10λεπτο. Ελεος με τους χάρους. Προχθές στον περιφερειακό πέσαμε πίσω από ενα starlet που δεν ξέρω τι εκαιγε, λαδια, τα άντερά του, κοντέψαμε να παθουμε ασφυξία ολοι οι επιβαινοντες. Ο κόσμος πάει μπροστά, οι χάροι πρέπει να αφοπλίζονται. Αποτελουν κινδυνο και για τους οδηγους τους και για τους άλλους. Εκτός απο τα γκαζια και την κ@*λα μας πρέπει να σκεφτόμαστε την ασφάλειά μας και το περιβάλλον. Για μένα θα πρεπε να υπάρχει υποχρεωτική αφαίρεση πινακίδων στα μη φέροντα καταλύτες αυτοκίνητα. Δεν υπαρχει κανενας λογος να κυκλοφορουν στον δρομο.
 
Last edited:
ξέρω, θα μου πεις ότι η sud σου ειναι αψογα συντηρημένη και ότι περνάει Κτεο. Δεν εχει σημασια. Μιλάω για όλους τους χάρους που στο 99.999999% ειναι ασυντηρητοι και επικινδυνοι. Εκπεμπουν αυξημένους ρυπους και δεν εχουν συστηματα ασφάλειας, ότι και να λεμε.
 
Οποτε ας αλλαξω σε πρωτη φαση τα καλωδια και βλεπουμε ή μαλλον ακουμε. Μια ενδεικτικη τιμη μετρου που προτεινεται να χρησιμοποιησω ποια ειναι; Καποια μαρκα; Να βαλω σε ολες τις μοναδες χαλκο ή να βαλω τιποτα σε ασημι στο τουιτερ;

το ασήμι κατηγορείται ως επιθετικό ή υπερβολικά αναλυτικό, άλλοι αυτο το θεωρουν πλεονέκτημα αν εκει πάσχει το σύστημά τους. Θα σου πρότεινα σαν ασφαλέστερη λύση το χάλκινο. Μπορείς να ρωτήσεις τον Τζωρτζάκη για τα Neotech (ικανοποιητικότατα και δεν πρασινίζουν με τον καιρό πχ τα alfatech που επισης έχω μου πρασινισαν). Ο μανώλης θα σε βοηθήσει πολυ και με τους πυκνωτές.
 
Γιαννη μου δεν εχεις δικιο
ο χαλκός παθαινει επιφανειακη διαβρωση (εεεεε) απλά περναει απο το σιδηρο στο αυτοκινητο και φαινεται και με το παραπάνω

Δεν μου λετε εσεις οι οικολογοι καθε ποτε αλλάζετε καταλύτη????
και συχνά να τον αλλάζετε, αυτοί που τον πετανε...ξερετε που τον πετανε???
Γιατι μην ειμαστε οικολογοι μονο αμεσα απο την μερια μας αλλά και εμμεσα.
Οι ''ληγμενοι'' καταταλύτες ειναι μπομπες που τις σκεπάζουν οι ηλιθιοι των κυβερνησεων.

Αν δειτε αυριο περιεργα φυτα, ζωα, ψαρια, νερα θα εχουμε βαλει ολοι το χερακι μας.

ΤΑ ΦΥΝΤΑΝΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΗΡΑΝ LEXUS ΥΒΡΙΔΙΚΑ!!!!!! πολυ γελιο, μιλαμε για μεγαλη καινοτομια και οικολογική συννειδηση.
Απο 2 λίτρα πηγαν στα 3,5 μιλαμε πολυ μπροστα.
Εεεε οι ρυποι που δηλώνουν τα υβριδικά ειναι ''ποιημα'', σε ολα τα τεστ εχουν τεραστιες διαφορες απο τις εγροστασιακες τιμες....χαχαχαχαχ αχαχαχ

Το μελλον κυριοι δεν ειναι οι μπαταρίες και τα υβριδια, ειναι τα cells...και μαντεψτε ποιοι εχουν την τεχνολογία

τελικα με το cross τι γινεται??
 
Απάντηση: Re: Aλλαγη καλωδιωσεων σε ηχεια.

Ωχ! Προσοχή στα ασήμια, μπορεί να τα αγαπήσεις, αλλά μπορεί και να μην τα πηγαίνεις με τίποτα! Και ο ΜΤΖ θα σε βοηθήσει πολύ ως προς το τι να περιμένεις, αλλά ως προς το πως θα το εισπράξεις δυστυχώς μόνο η δοκιμή θα σου δώσει απάντηση. Αν αποφασίσεις να το επιχειρήσεις, οι πιθανότητες για ένα ακόμα άνοιξε-κλείσε είναι μεγάλες.

...Για μένα θα πρεπε να υπάρχει υποχρεωτική αφαίρεση πινακίδων στα μη φέροντα καταλύτες αυτοκίνητα...
Μη λες μεγάλα λόγια, γιατί οι μελέτες για την κατάστασή τους μετά από μερικά χρόνια είναι απογοητευτικές. Και μάλιστα στη Γερμανία, φαντάσου εδώ πέρα.
 
Απάντηση: Re: Aλλαγη καλωδιωσεων σε ηχεια.

...
Δεν μου λετε εσεις οι οικολογοι καθε ποτε αλλάζετε καταλύτη????
και συχνά να τον αλλάζετε, αυτοί που τον πετανε...ξερετε που τον πετανε???
Γιατι μην ειμαστε οικολογοι μονο αμεσα απο την μερια μας αλλά και εμμεσα.
Οι ''ληγμενοι'' καταταλύτες ειναι μπομπες που τις σκεπάζουν οι ηλιθιοι των κυβερνησεων.

Αν δειτε αυριο περιεργα φυτα, ζωα, ψαρια, νερα θα εχουμε βαλει ολοι το χερακι μας.

ΤΑ ΦΥΝΤΑΝΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΗΡΑΝ LEXUS ΥΒΡΙΔΙΚΑ!!!!!! πολυ γελιο, μιλαμε για μεγαλη καινοτομια και οικολογική συννειδηση.
Απο 2 λίτρα πηγαν στα 3,5 μιλαμε πολυ μπροστα.
Εεεε οι ρυποι που δηλώνουν τα υβριδικά ειναι ''ποιημα'', σε ολα τα τεστ εχουν τεραστιες διαφορες απο τις εγροστασιακες τιμες....χαχαχαχαχ αχαχαχ

Το μελλον κυριοι δεν ειναι οι μπαταρίες και τα υβριδια, ειναι τα cells...και μαντεψτε ποιοι εχουν την τεχνολογία

τελικα με το cross τι γινεται??
Μαζί γράφαμε!

Για τα υβριδικά Lexus έχεις εν μέρει δίκιο, για τα υβριδικά σαν σύνολο δεν έχεις, ιδίως ως προς το ύφος. Εγγυημένα, από προσωπική πείρα: Ένα Prius δεν δυσκολεύεται πολύ να πετύχει 7,5 λίτρα στα 100χλμ σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης (ραδιόφωνα, φώτα, AC, προσπεράσματα κλπ) ενώ με συνειδητή προσπάθεια και τα 7 λίτρα είναι εφικτά, ακόμα και λιγότερα. Για τις διαστάσεις και το βάρος του, αυτές είναι εξαιρετικές τιμές.

Αν δεις ποτέ υδρογόνο στα αυτοκίνητα (σε εκτεταμένη κλίμακα), εγώ θα ακούω από fullrange με rolloff από τα 10Κ :flipout: :flipout: :flipout:
 
Γιαννη μου δεν εχεις δικιο
ο χαλκός παθαινει επιφανειακη διαβρωση (εεεεε) απλά περναει απο το σιδηρο στο αυτοκινητο και φαινεται και με το παραπάνω

Δεν μου λετε εσεις οι οικολογοι καθε ποτε αλλάζετε καταλύτη????
και συχνά να τον αλλάζετε, αυτοί που τον πετανε...ξερετε που τον πετανε???
Γιατι μην ειμαστε οικολογοι μονο αμεσα απο την μερια μας αλλά και εμμεσα.
Οι ''ληγμενοι'' καταταλύτες ειναι μπομπες που τις σκεπάζουν οι ηλιθιοι των κυβερνησεων.

δεν το παιζω οικολόγος, και δεν βγαζω τον εαυτό μου απ εξω. όλοι συμβάλλουμε στην ρύπανση. απλά ότι μπορουμε να κόψουμε απο τα τρανταχτά που κάνει ο καθένας μας καλό ειναι. Προς το παρόν περνάω μια χαρά ελεγχο καυσαερίων (χωρίς λάδωμα). Αν χρειαστεί αλλαγή καταλύτη θα την κάνω, τώρα που θα πετάξει τον καταλύτη ο εξατμισάς δεν μπορώ να το ελεγξω, θα πρεπει και ο ιδιος να ειναι ευαισθητοποιημένος ( εδω γελάνε ) και το κράτος να φτιαξει ελεγκτικους μηχανισμους (παλι γελάνε). Αλλα το ότι δεν μπορουμε να ελεγξουμε τα πάντα δεν σημαινει οτι πρεπει να συνεχισουμε κι εμεις να ασυδοτουμε. Στο κατω κατω ολοι την ιδια ατμοσφαιρα αναπνεουμε και τα ίδια ζαρζαβατικά με "τσερνομπιλ" τρώμε. Αλλα καποια στιγμή ολοι πρεπει να βαζουμε ενα λιθαρακι οπου μπορει ο καθενας, διαφωνείς?
 
Re: Απάντηση: Re: Aλλαγη καλωδιωσεων σε ηχεια.

.

Μη λες μεγάλα λόγια, γιατί οι μελέτες για την κατάστασή τους μετά από μερικά χρόνια είναι απογοητευτικές. Και μάλιστα στη Γερμανία, φαντάσου εδώ πέρα.

σύμφωνοι, αλλα αυτο τι σημαίνει, πως πρεπει να συνεχισουν να κυκλοφορουν τα μη καταλυτικα? εγω το καταλαβαίνω πως πρεπει να γινονται αυστηροι ελεγχοι και στα καταλυτικα. (για να μην το παμε στην ρυπανση απο τις βιομηχανιες και χασουμε τελειως την μπαλα..)
 
Re: Απάντηση: Re: Aλλαγη καλωδιωσεων σε ηχεια.

Για τα υβριδικά Lexus έχεις εν μέρει δίκιο, για τα υβριδικά σαν σύνολο δεν έχεις, ιδίως ως προς το ύφος. Εγγυημένα, από προσωπική πείρα: Ένα Prius δεν δυσκολεύεται πολύ να πετύχει 7,5 λίτρα στα 100χλμ σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης (ραδιόφωνα, φώτα, AC, προσπεράσματα κλπ) ενώ με συνειδητή προσπάθεια και τα 7 λίτρα είναι εφικτά, ακόμα και λιγότερα. Για τις διαστάσεις και το βάρος του, αυτές είναι εξαιρετικές τιμές.

δε παιζει ρολο μονο ποσο καει αλλά ποσο εκπέμπει

καλώδια βαλε χαλκό 4Ν και πάνω
εκτος αν εχεις ''μουντο'' ηχο οπότε δες με συμπάθεια και το ασημι (αλλα θα εισαι υβριδικός μαλλον λογο κόστους)