[FONT="]1) Εχω ένα Fiat punto sporting Ιαν-2004 (1400cc/95hp) και χάλασε ο κινητήρας και τον άλλαξα με ίδιο μεταχειρισμένο (900 -τελειωμένο).[/FONT]
[FONT="]Τι πρέπει να κάνω όσο αφορά τη γραφειοκρατία (αν κάποιος τα ξέρει αναλυτικά) και τι θα πληρώσω ???[/FONT]
[FONT="]
[/FONT]
[FONT="]2) Επίσης επειδή σε 2 μήνες περνάω ΚΤΕΟ και πρόσφατα χάλασε ο εγκέφαλος ABS και κόστιζε αρκετά,τον ακύρωσε ο τεχνικός αλλά πρόσεξα πως σε χαμηλή ταχύτητα (20-30 km) καμιά φορά μου φρενάριζε (πολύ λίγο) από μόνο του (μη με ρωτήσετε το γιατί-δεν έχω ιδέα) οπότε έβγαλα τη μεγάλη ασφάλεια που ελέγχει αυτόν και τα συναφή συστήματα και είναι αναμμένα μόνιμα ABS,hill holder,epd κτλ.[/FONT]
[FONT="]Υπάρχει περίπτωση να με κόψουν και να πρέπει να πληρώνω κερατιάτικα ή δεν είναι σημαντικό?[/FONT]
[FONT="]Το αμάξι δουλευει άψογα,έχω καινούρια λάστιχα,αμορτισέρ,εξάτμιση απλά δεν έχει ABS,κλάι μάιν...[/FONT]
[FONT="]Τι πρέπει να κάνω όσο αφορά τη γραφειοκρατία (αν κάποιος τα ξέρει αναλυτικά) και τι θα πληρώσω ???[/FONT]
[FONT="]
[/FONT]
[FONT="]2) Επίσης επειδή σε 2 μήνες περνάω ΚΤΕΟ και πρόσφατα χάλασε ο εγκέφαλος ABS και κόστιζε αρκετά,τον ακύρωσε ο τεχνικός αλλά πρόσεξα πως σε χαμηλή ταχύτητα (20-30 km) καμιά φορά μου φρενάριζε (πολύ λίγο) από μόνο του (μη με ρωτήσετε το γιατί-δεν έχω ιδέα) οπότε έβγαλα τη μεγάλη ασφάλεια που ελέγχει αυτόν και τα συναφή συστήματα και είναι αναμμένα μόνιμα ABS,hill holder,epd κτλ.[/FONT]
[FONT="]Υπάρχει περίπτωση να με κόψουν και να πρέπει να πληρώνω κερατιάτικα ή δεν είναι σημαντικό?[/FONT]
[FONT="]Το αμάξι δουλευει άψογα,έχω καινούρια λάστιχα,αμορτισέρ,εξάτμιση απλά δεν έχει ABS,κλάι μάιν...[/FONT]