Αλλαγή πάνελ Samsung UE40EH6030

klainmein

New member
3 June 2014
4
Καλησπέρα σε όλους,

Έχω εδώ και 15 μήνες την Samsung UE40EH6030. Πολύ καλή τηλεόραση, με full array πάνελ κλπ. Ξαφνικά την Τετάρτη το βράδυ μου έβγαλε μία διάφανη γραμμή πάχους 7-8εκ. οριζόντια από άκρη σε άκρη, με αλλοιωμένα χρώματα από πίσω. Κάλεσα στη Samsung, έδωσα στοιχεία κλπ και μέσα σε μία ώρα με πήραν από το εξουσιοδοτημένο σέρβις στη Θεσ/νίκη.
Σε αντίθεση με ό,τι θα περιμένατε να συνεχίσω να λέω (να κράζω αντιπροσωπείες κλπ), ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
Οι άνθρωποι ήταν ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟΙ και πάρα πολύ συνεργάσιμοι. Γιατί πρέπει να λέμε και τα καλά, όχι μόνο τα στραβά...
Μου έκαναν θετικότατη εντύπωση τα παρακάτω:
1. Μου είπαν να έρθει τεχνικός σπίτι να δει τι έχει από 9:00 - 17:00, αλλά δεν μπορούσαμε λόγω δουλειάς. Κανένα πρόβλημα μου λέει το παλικάρι, να πούμε 8:00-8:30 ή κατά τις 17:30;;Παλιά, από όσο θυμάμαι, λέγανε "εεε δεν ξέρουμε, αφού δεν μπορείτε φέρτε την εσείς".
2. Μου λέει: "Μπορείτε να δείτε τηλεόραση με αυτό το πρόβλημα που έχει;Αν μπορείτε, να μην την πάρουμε, να έρθουν οι τεχνικοί να τη φτιάξουν εκεί για να έχετε τηλέοραση το Σαβ/κο". Σούπερ λέω..
3. Έρχεται Παρασκευή πρωί το παλικάρι στην ώρα του, βλέπει το πρόβλημα, μου λέει αλλαγή όλου του πάνελ...Θα το παραγγείλουμε και κάνει 2-3 μέρες. (Εγώ περίμενα να μου πει 2 βδομάδες μέχρι να έρθει το πάνελ κλπ)
Τι να σας πω, χθες με πήρανε τηλ, σήμερα το πρωί στις 8:45, είχα ολοκαίνουργιο πάνελ με τις ζελατίνες του...

Σε 5 μέρες (Τετάρτη βράδυ πρόβλημα - Τρίτη πρωί έτοιμη), με μεσολάβηση Σαβ/κου η τηλεόραση είναι σαν καινούργια!:worshippy::worshippy:
 
Καλησπέρα σε όλους,

Έχω εδώ και 15 μήνες την Samsung UE40EH6030. Πολύ καλή τηλεόραση, με full array πάνελ κλπ. Ξαφνικά την Τετάρτη το βράδυ μου έβγαλε μία διάφανη γραμμή πάχους 7-8εκ. οριζόντια από άκρη σε άκρη, με αλλοιωμένα χρώματα από πίσω. Κάλεσα στη Samsung, έδωσα στοιχεία κλπ και μέσα σε μία ώρα με πήραν από το εξουσιοδοτημένο σέρβις στη Θεσ/νίκη.
Σε αντίθεση με ό,τι θα περιμένατε να συνεχίσω να λέω (να κράζω αντιπροσωπείες κλπ), ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
Οι άνθρωποι ήταν ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟΙ και πάρα πολύ συνεργάσιμοι. Γιατί πρέπει να λέμε και τα καλά, όχι μόνο τα στραβά...
Μου έκαναν θετικότατη εντύπωση τα παρακάτω:
1. Μου είπαν να έρθει τεχνικός σπίτι να δει τι έχει από 9:00 - 17:00, αλλά δεν μπορούσαμε λόγω δουλειάς. Κανένα πρόβλημα μου λέει το παλικάρι, να πούμε 8:00-8:30 ή κατά τις 17:30;;Παλιά, από όσο θυμάμαι, λέγανε "εεε δεν ξέρουμε, αφού δεν μπορείτε φέρτε την εσείς".
2. Μου λέει: "Μπορείτε να δείτε τηλεόραση με αυτό το πρόβλημα που έχει;Αν μπορείτε, να μην την πάρουμε, να έρθουν οι τεχνικοί να τη φτιάξουν εκεί για να έχετε τηλέοραση το Σαβ/κο". Σούπερ λέω..
3. Έρχεται Παρασκευή πρωί το παλικάρι στην ώρα του, βλέπει το πρόβλημα, μου λέει αλλαγή όλου του πάνελ...Θα το παραγγείλουμε και κάνει 2-3 μέρες. (Εγώ περίμενα να μου πει 2 βδομάδες μέχρι να έρθει το πάνελ κλπ)
Τι να σας πω, χθες με πήρανε τηλ, σήμερα το πρωί στις 8:45, είχα ολοκαίνουργιο πάνελ με τις ζελατίνες του...

Σε 5 μέρες (Τετάρτη βράδυ πρόβλημα - Τρίτη πρωί έτοιμη), με μεσολάβηση Σαβ/κου η τηλεόραση είναι σαν καινούργια!:worshippy::worshippy:
εχει κανει μεγαλες προοδους η samsung στο σερβις της...εχει να κανει βεβαια και με την διαχειρηση του τοπικου σερβις...εγω απο χανια ειναι πολυ καλο.
 
και στην αθηνα στο γαλατσι οι ανθρωποι είναι φοβεροι επαγγελματιες σε ότι χρειαστηκα