Αμυντικἀ θέματα

Status
Not open for further replies.
αφου μπηκαμε στο φουστανι της Μερκελ,λογικο ειναι και οι αμερικανοι να τα στειλουν αλλου.
Αν ειχαμε εναν σοβαρο πρωθυπουργο,θα μπορουσε να κρατησει τις ισορροπιες,αλλα μια ζωη πρεπει να υποκλινομαστε σε εναν αφεντη.
 
Aπο την στιγμη που τα υποβρυχια αυτα χρειαζονται επιχειρησιακα, απο την στιγμη που τα εχει πληρωσει ο ελληνικος λαος με τρομακτικες θυσιες (ασχετα αν μεγαλο μερος του τιμηματος πηγε στις μιζες) το να τα πουλησουν εφοσον ειναι κοντα η ολοκληρωση τους ειναι εθνικη προδοσια.
 
Re: Απάντηση: Αμυντικἀ θέματα

Οπως γράφουν οι εφημερίδες.

Ούτε τα δωρεάν αμερικάνικα άρματα και τεθωρακισμένα θα έρθουν...


Ετσι ειναι .....


Φαινεται οτι μας τα εταξαν αλλα οχι " δωρεαν" . Πρεπει να αλλαξομυε οπως λεει και ο Λακης φουστανι....
 
Σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες του «Βήματος», η πλευρά του λιβανέζου ιδιοκτήτη των ΕΝΑΕ, του Ισκαντάρ Σάφα, επέτυχε να έρθει πριν από λίγες ημέρες σε συμβιβασμό με τους Γερμανούς της Thyssen Krupp Marine Systems (TKMS) και της HDW.
Αυτό σημαίνει ότι πλέον ο μόνος αντίδικος της εταιρείας Prininvest του κ. Σάφα στο Διεθνές Εμπορικό Επιμελητήριο (ICC), όπου και έχει προσφύγει από τον περασμένο Απρίλιο, είναι το Ελληνικό Δημόσιο που επίσης είναι ενήμερο για την εξέλιξη αυτή.
Η απόφαση των δύο γερμανικών εταιρειών, που έχουν ρόλο υποκατασκευαστών στο πρόγραμμα των υποβρυχίων 214 και κατέχουν την απαραίτητη τεχνογνωσία για την ολοκλήρωσή τους (υπενθυμίζεται ότι αυτή τη στιγμή βρίσκονται στον Σκαραμαγκά τρία υποβρύχια που έχουν κατασκευαστεί σε ποσοστό άνω του 90% και θέλουν περίπου άλλα δύο χρόνια για να μπορούν να παραδοθούν στο ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό), δεν είναι άσχετη με την απόφαση της συνένωσης και εκδίκασης σε ένα δικαστήριο όλων των υποθέσεων (consolidation) επί των οποίων έκανε προσφυγή στο ICC ο κ. Σάφα.
Παράλληλα, ο συμβιβασμός αυτός αφαιρεί από την ελληνική πλευρά το επιχείρημα ότι το πρόγραμμα «Ποσειδών» που αφορά την κατασκευή άλλων δύο υποβρυχίων τύπου 214 πρέπει να διακοπεί επειδή ο λιβανέζος ιδιοκτήτης δεν διαθέτει τους απαραίτητους υποκατασκευαστές.
Ωστόσο, το τελευταίο διάστημα έχει ξεκινήσει μεγάλη συζήτηση για το αν το Ελληνικό Δημόσιο πρέπει να πωλήσει δύο από τα υπόλοιπα τρία υποβρύχια τύπου 214 του προγράμματος «Αρχιμήδης». Αλλωστε, δεδομένης της οικονομικής κατάστασης, το πρόγραμμα «Ποσειδών» θα πρέπει να θεωρείται νεκρό. Με βάση τα σημερινά δεδομένα, δύο υποβρύχια αυτού του τύπου θα μπορούσαν να αποφέρουν ίσως και άνω του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ, ποσό επαρκές για να ολοκληρωθούν οι εργασίες.
Επιπλέον, η πλευρά Σάφα δεν διάκειται αρνητικά στο να βοηθήσει στην εξεύρεση αγοραστή. Δεν πρέπει επίσης να διαφεύγει της προσοχής το γεγονός ότι στη μεσανατολική γειτονιά της Ελλάδος λαμβάνουν χώρα κοσμοϊστορικά γεγονότα και πολλές χώρες θα ήθελαν να προμηθευθούν προηγμένα οπλικά συστήματα το ταχύτερο δυνατόν.
Ολοι οι ενδιαφερόμενοι γνωρίζουν ότι το Πολεμικό Ναυτικό επιμένει ότι δεν πρέπει να πωληθεί κανένα υποβρύχιο ώστε να μην πληγεί το αξιόμαχο. Σε αυτή τη γραμμή φαίνεται ότι κινείται ο υπουργός Εθνικής Αμυνας κ. Π. Παναγιωτόπουλος, αλλά ακόμη και ο κ. Σαμαράς που προήδρευσε σε σχετική διϋπουργική σύσκεψη πριν από λίγες ημέρες. Ουδείς όμως αναφέρει πού θα βρεθούν τα χρήματα για τις πληρωμές. Ηδη μάλιστα έχουν αρχίσει τα υπόγεια χτυπήματα μέσω διαρροών στον Τύπο ακόμη και εναντίον του κ. Αναστασόπουλου, οι προτάσεις του οποίου φαίνεται ότι δεν αρέσουν σε όσους αρχικά τον επέλεξαν για τη θέση του συντονιστή. Απόφαση για τα επόμενα βήματα δεν έχει ληφθεί και ορισμένοι προκρίνουν τη λύση της τροποποίησης της σύμβασης. Το σημείο αυτό είναι πολιτικά ευαίσθητο διότι θα μοιάζει σαν η σύμβαση του 2010, την οποία είχε διαπραγματευθεί ο πρόεδρος του ΠαΣοΚ κ. Ευ. Βενιζέλος όταν ήταν υπουργός Εθνικής Αμυνας, «μπάζει νερά»
. Πάντως, μοιάζει να κερδίζει έδαφος και άλλη μία ιδέα, αυτή της απευθείας διαπραγμάτευσης μεταξύ ελληνικού Δημοσίου και Σάφα.
Στο τραπέζι των συζητήσεων βρίσκεται επίσης ο φάκελος των εργαζομένων στον Σκαραμαγκά, περίπου 1.200 άτομα. Ηδη από την περίοδο που υπουργός Εργασίας ήταν, επί υπηρεσιακής κυβερνήσεως, ο κ. Α. Ρουπακιώτης, είχε προταθεί να δοθούν στα ΕΝΑΕ περίπου 10 εκατομμύρια ευρώ έναντι των οφειλομένων για να πληρωθούν οι εργαζόμενοι και το ΙΚΑ. Σήμερα, το ποσό που συζητείται να δοθεί για τους σκοπούς αυτούς κινείται περί τα 6,5 - 7 εκατομμύρια ευρώ.
Με τα χρήματα αυτά θα μπορούσε να διασφαλισθεί ηρεμία για 2-3 μήνες ώστε να ξεκινήσουν συνομιλίες για να διευθετηθούν τα σοβαρότερα προβλήματα. Θα μπορούσε επίσης να ανακληθεί η εκ περιτροπής εργασία και να εξασφαλιστεί η συντήρηση των τριών υποβρυχίων που βρίσκονται σήμερα στον Σκαραμαγκά.


Ισως το δυσκολότερο αγκάθι να κρύβεται στη στάση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και προσωπικά του επιτρόπου με αρμοδιότητα τον ανταγωνισμό Χοακίν Αλμούνια. Η Κομισιόν εμφανίζεται αμετακίνητη στη «στρατιωτική απόφαση» του 2010, βάσει της οποίας τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά δεν μπορούν ως το 2025 να αναλάβουν εμπορικές δραστηριότητες (δηλαδή ούτε να κατασκευάσουν ξένα στρατιωτικά σκάφη), ενώ η ακίνητη περιουσία πρέπει να επιστρέψει στο Ελληνικό Δημόσιο ώστε στη συνέχεια να βρεθούν τα χρήματα για την αποπληρωμή του προστίμου που έχει επιβληθεί. Ιδιαίτερα επίμονη εμφανίζεται η Επιτροπή στο ζήτημα της επιστροφής της Δεξαμενής Νο5, της μεγαλύτερης της Μεσογείου, στο Δημόσιο.
Το θέμα αυτό αποτελεί casus belli για την πλευρά Σάφα που σε καμία περίπτωση δεν δέχεται να χάσει τη δεξαμενή και προετοιμάζεται για όλα τα ενδεχόμενα.
 
Μεγάλο πάρτι με τις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις γινόταν στον χώρο της Εθνικής Άμυνας.

Όπως προκύπτει από τις έρευνες που γίνονται από τις αρχές τουλάχιστον 80 τέτοιες κάθε άλλο παρά μη κερδοσκοπικές εταιρείες έχουν επιβαρύνει με πολλά εκατομμύρια ευρώ τους Έλληνες πολίτες.

Όπως γράφει το bloko.gr “η υπόθεση της ΜΚΟ "Ο Κύκλος της Πάτμου" και οι αποκαλύψεις για διασπάθιση αρκετών εκατομμυρίων ευρώ με επίκληση μάλιστα του ονόματος του πατριάρχη Κωνσταντινούπολης, φαίνεται ότι είναι σταγόνα στον ωκεανό της διαφθοράς κρατικών "λειτουργών και συλειτουργών" μέσα από τις για την τραγική ειρωνεία του πράγματος ΜΚΟ…Στο στόχαστρο εισαγγελίας και Οικονομικής Αστυνομίας βρίσκονται τους τελευταίους μήνες συνολικά 80 τέτοιες εταιρείες- οργανώσεις, για τις μισές από τις οποίες σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της έρευνας, προκύπτουν σημεία και τέρατα. Σε αυτές δε, αναφέρεται ως σφόδρα πιθανή η εμπλοκή προσώπων απο το χώρο της πολιτικής, του στρατού αλλά και της δημοσιογραφίας.

Ως η πιο "ενδιαφέρουσα" υπόθεση ωστόσο παρουσιάζεται η χρηματοδότηση από την Υπηρεσία Διεθνούς Αναπτυξιακής Συνεργασίας (ΥΔΑΣ), της ΜΚΟ με την επωνυμία «Διεθνές Κέντρο Αποναρκοθέτησης». Για χάρη της, στις αρχές του χρόνου δημοσιεύματα έκαναν λόγο για κρατικές εισφορές ύψους άνω των 8 εκατομμυρίων ευρώ.
 
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία που διαβιβάστηκαν στη Βουλή από τον υφυπουργό Εξωτερικών το «Διεθνές Κέντρο Αποναρκοθέτησης» έλαβε από την ΥΔΑΣ, για την περίοδο 2000-2004 χρηματοδότηση ύψους 8.985.598,12 ευρώ για οκτώ εγκριθέντα προγράμματα που αφορούσαν αποναρκοθετήσεις στη Βοσνία - Ερζεγοβίνη, στον Λίβανο και στο Ιράκ.
 


http://www.onalert.gr/stories/mko-parti-ekatommyrion
 
Α.Ρωσσώνης: Ο "άγνωστος" της λίστας Λαγκάρντ είναι ο ... άρχων των εξοπλισμών του Π.Ν.!
12/28/2012 - 21:42

RSS_Valour_76mm_OTO_Melara.JPEG




Ο άρχων των προμηθειών του Πολεμικού Ναυτικού ήταν επί πολλά χρόνια ο Ανδρέας Ι.Ρωσσώνης, ο σύζυγος της εξαδέλφης του πρώην υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου, Μαρίνας Παπακωνσταντίνου, του οποίου το όνομα με τις καταθέσεις εκατομμυρίων ευρώ, είχε σβηστεί από την λίστα Λαγκάρντ.

Ο Α.Ρωσσώνης ένας ψηλός κατάξανθος ευθυτενής τύπος, κλασική εμφάνιση εκπροσώπου «μεγάλου τζακιού» της Ελλάδας, συνεργαζόταν με τον Ι.Μοδιάνο, επί πολλά χρόνια και κυριαρχούσαν στις προμήθειες του Πολεμικού Ναυτικού, έχοντας διάφορες αντιπροσωπείες, αλλά μία απ’όλες ξεχώριζε και ήταν αυτή που είχε δώσει την μεγάλη δύναμη στην εταιρεία τους: Ο ιταλικός οίκος πυροβόλων OTO Melara.

http://www.defencenet.gr/defence/it...-λαγκάρντ-είναι-ο-άρχων-των-εξοπλισμών-του-πν

Δεν υπάρχει πλοίο του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού που να μην έχει επάνω πυροβόλο ΟΤΟ Melara. Φρεγάτες, πυραυλάκατοι, κανονιοφόροι, όλα. Ακόμα και τα αρματαγωγά κλάσης ΙΑΣΩΝ έχουν επάνω πυροβόλα OTO Melara!
 
Πώς η εθνική άμυνα της χώρας έχει περάσει σε ξένες δυνάμεις…

Του Δημήτρη Καζάκη

Για 10η ημέρα συνεχίζεται το μπλοκάρισμα των συχνοτήτων της ΕΡΤ προκειμένου να περάσει η διάλυση της κρατικής ραδιοτηλεόρασης. Σκεφτήκατε τι σημαίνει αυτό από την άποψη της εθνικής άμυνας της χώρας; Η ΕΡΤ – εκτός όλων των άλλων – παρέχει και τις μοναδικές συχνότητες που έχουν ανάγκη οι ένοπλες δυνάμεις για real time εικόνα.

Δίχως αυτή την δυνατότητα οι ένοπλες δυνάμεις της χώρας είναι τυφλές, ιδίως σε περίπτωση εθνικής κρίσης. Με «κατεβασμένες» τις συχνότητες της ΕΡΤ, οι ένοπλες δυνάμεις δεν μπορούν να έχουν real time εικόνα από οπουδήποτε τυχόν προκύψει κρίση. Κι έτσι δεν θα μπορούν να την διαχειριστούν.

Με άλλα λόγια η κυβέρνηση προκειμένου να εξυπηρετήσει ξένα και ντόπια ιδιωτικά συμφέροντα έχει αφήσει εκτεθειμένη την εθνική άμυνα της χώρας. Αν προκύψει κάποιο επεισόδιο οι ένοπλες δυνάμεις δεν θα είναι σε θέση να το διαχειριστούν. Χρειάζεται πολύ σκέψη για να αντιληφθεί κανείς το έγκλημα που συντελείται, ή μας αρκεί να βρίζουμε τους εγκάθετους της ΕΡΤ;

Επίσης, όπως κατήγγειλαν οι εργαζόμενοι στον ΟΤΕ, η διακοπή των οπτικών ινών που παρείχαν τηλεπικοινωνιακές συνδέσεις στην ΕΡΤ έγινε πατώντας ένα κουμπί από το Βερολίνο. Η Deutsche Telecom που της ανήκει ο ΟΤΕ έχει φροντίσει να μεταφέρει όλους τους κωδικούς ασφαλείας, αλλά και τις δικλείδες του συστήματος τηλεπικοινωνιών της Ελλάδας στο Βερολίνο. Το αποτέλεσμα είναι απλό. Μπορεί το Βερολίνο ανά πάσα στιγμή να νεκρώσει τις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα. Και τι μας νοιάζει; Αρκεί να την πληρώσουν οι δημόσιοι υπάλληλοι, όπως θα έλεγαν οι κατά συνείδηση και θέση εθνοπροδότες.

Η κατάσταση αυτή αποκαλύφθηκε όταν οι εργαζόμενοι προσπάθησαν να επαναφέρουν τις συχνότητες της ΕΡΤ στον «αέρα» από το κεντρικό κτήριο του ΟΤΕ στην Κηφισίας. Ανακάλυψαν ότι αυτό ήταν αδύνατο, γιατί η μητρική εταιρεία έχει μεταφέρει όλα τα «κοντρόλ» στο Βερολίνο. Να θυμίσουμε εδώ ότι όλες οι τηλεπικοινωνίες των ενόπλων δυνάμεων της χώρας εξαρτώνται αποκλειστικά από τον Γερμανικό ΟΤΕ, δηλαδή από το Βερολίνο. Με άλλα λόγια εθνική άμυνα δεν υφίσταται. Σε λίγο, άλλωστε, δεν θα υφίστανται ούτε καν ένοπλες δυνάμεις.

Κι ένα απλό ερώτημα: πόσο «πατριώτες» λέτε να είναι όλοι αυτοί που υποστήριξαν την διάλυση της ΕΡΤ; Όσο τους επιτρέπει το Βερολίνο, που ελπίζω να μην έχει κανείς καμιά αμφιβολία ότι βρίσκεται και πίσω από την ιδιωτικοποίηση της κρατικής ραδιοτηλεόρασης. Σαμαράς, συγκυβέρνηση, Χρυσή Αυγή και Καρατζαφέρης που υποστήριξαν την κατεδάφιση της ΕΡΤ και μόνο για τον κίνδυνο που έχουν θέση την εθνική άμυνα της χώρας τους αξίζει το εκτελεστικό απόσπασμα. Να είναι σίγουροι ότι θα την πληρώσουν όπως αξίζει στην εθνοπροδοτική τους στάση. Τα αστεία τελείωσαν.

Πηγή dimitriskazakis.blogspot.gr
 
Ο Τσίπρας "βύθισε" τις Fremm και μιλά για "εθνικό πλοίο" - 200 εκατομμύρια το χρόνο το κόστος Fremm!

Περίπου ως σκάνδαλο περιέγραψε το ενδεχόμενο να νοικιάσει η Ελλάδα φρεγάτες από τη Γαλλία με κόστος 200 εκατομμύρια ετησίως ,ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας.

“Είναι οξύμωρο και αναρωτιέται κανείς πώς είναι δυνατόν σε μια περίοδο κρίσης, σε μια περίοδο που ζητάμε βοήθεια από τους εταίρους αυτοί να απαιτούν, να τους δίνουμε χρήματα για να νοικιάζουμε οπλικά συστήματα” ,είπε ο Τσίπρας στην συνέντευξή του στη Θεσσαλονίνκη επισημαίνοντας ότι σύμφωνα με την ενημέρωση που έχει από ειδικούς τα πλοία αυτά δεν κάνουν για το Αιγαίο.

“Και προβλέπεται μάλιστα να τα νοικιάσουμε 200.000.000 το χρόνο για μια 5ετία, δηλαδή 1 δις στην 5ετία. Με δυο λόγια από τη μια τσέπη βγαίνει η βοήθεια από την άλλη μπαίνει. Το είχε πει αυτό και ο Κον Μπεντίτ στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, είχε απόλυτο δίκιο”, πρόσθεσε ο Τσίπρας.


Αν τα ποσά είναι ορθά ,καθώς ακόμη ουδείς μας έχει πει το πραγματικό κόστος αυτής της επιχειρούμενης συμφωνίας, υπάρχει πράγματι ζήτημα.

Κι αυτό γιατί άλλα πολύ πιο επείγοντα προγράμματα των Ενόπλων Δυνάμεων -επείγοντα επί της ουσίας και όχι στα λόγια- μένουν στο ράφι των άλυτων θεματων “λόγω κόστους”. Αρκετά απ´ αυτά προσεγγίζουν το ετήσιο κόστος ενοικίασης των γαλλικών φρεγατών και άλλα είναι σαφώς μικρότερης αξίας.

Όσο για την επισήμανση ότι τα γαλλικά πλοία όπως οι Fremm,δεν κάνουν για τις ανάγκες του Πολεμικού Ναυτικού η θέση που εξέφρασε σχετικά πρόσφατα ο Αρχηγός του ΠΝ - ο οποίος δεν αντιτίθεται σε απόκτηση δύο φρεγατών με δυνατότητες αεράμυνας- για τα “μικρά πλοία” που έχουμε ανάγκη, νομίζουμε ότι βάζει τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση.

Η άποψη αυτή ενισχύεται από το πρόγραμμα των πυρυλακάτων που ναυπηγούνται στην Ελευσίνα . Πρόγραμμα για το οποίο έχουν δείξει ζωηρότατο ενδιαφέρον οι ισραηλινοί. Ενδιαφέρον να “αγοράσουν” το πρόγραμμα ναυπήγησης αν τελικά αυτό “κολλήσει”.

Ο Τσίπρας πρόσθεσε ότι “αναγνωρίζουμε ότι η Ελλάδα δεν συνορεύει με την Ελβετία και την Αυστρία, άρα έχει πραγματικά ανάγκη να έχει ένα στράτευμα αξιόμαχο. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να προσανατολιστούμε όχι σε τέτοιου είδους εξοπλισμούς που συνήθως κρύβουν από πίσω τους πολιτικές σκοπιμότητες και μίζες αλλά να προσανατολιστούμε σε μια αξιόπιστη ελληνική αμυντική βιομηχανία. Πράγμα που σημαίνει ότι είναι έγκλημα να κλείνουν τα ΕΑΣ, η ΕΛΒΟ, να απειλείται η ΕΑΒ τη στιγμή που γνωρίζουμε ότι όσο και αν εξορθολογιστούν και πρέπει να εξορθολογιστούν οι δαπάνες θα υπάρχει πάντα ανάγκη για δαπάνες.

Σε αυτό το πλαίσιο οφείλω να σας πω ότι υπήρξε μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση που κατατέθηκε τον Ιούνιο από το Τμήμα Ναυπηγικής της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων και από το Τμήμα Ναυπηγών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου για τη δυνατότητα κατασκευής σε ελληνικά Ναυπηγεία από ελληνική σχεδίαση πλοίων. Το λεγόμενο σχέδιο για το «εθνικό πλοίο», εμείς το βρίσκουμε ιδιαίτερα ενδιαφέρον”.


Επιτέλους, το είπε.:award:
 
Επίδειξη άγνοιας, έλλειψη στοιχειώδους σχετικότητας στα κορυφαία ζητήματα εθνικής ασφάλειας και όχι μόνο, επέδειξε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας, επικρίνοντας την απόκτηση έναντι ενοικίου του δίδυμου FREMM/βλημάτων cruise SCALP και αναφερόμενος αόριστα στην "ενδιαφέρουσα ιδέα ναυπήγησης νέου εθνικού πλοίου" ικανού να επιχειρεί εκτός του Αιγαίου και μεταξύ Κρήτης - Ρόδου και Κύπρου.

Πιο συγκεκριμένα ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης εξέφρασε την άποψη ότι η προμήθεια των γαλλικών φρεγατών FREMM δεν πρέπει να υλοποιηθεί καθώς τα σκάφη αυτά είναι σχεδιασμένα για… ανθυποβρυχιακό αγώνα(!) και για ανοικτές θάλασσες.

Μάλιστα για να «τεκμηριώσει» την άποψη αυτή – η οποία βέβαια ουδεμία σχέση με την πραγματικότητα έχει- επικαλέστηκε κάποιους συμβούλους και μάλιστα «γνώστες επί τεχνικών ζητημάτων» οι οποίοι τον πληροφόρησαν για την "ακαταλληλότητα των φρεγατών FREMM".

Πιο συγκεκριμένα ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ είπε: «Είναι οξύμωρο και αναρωτιέται κανείς πώς είναι δυνατόν σε μια περίοδο κρίσης, σε μια περίοδο που ζητάμε βοήθεια από τους εταίρους αυτοί να απαιτούν, να τους δίνουμε χρήματα για να νοικιάζουμε οπλικά συστήματα. Οι γνώστες μάλιστα, οι βαθύτεροι γνώστες των τεχνικών ζητημάτων με ενημερώνουν ότι αυτά τα πλοία, είναι πλοία ακατάλληλα για τη χώρα μας, διότι είναι πλοία ανθυποβρυχιακού αγώνα και μάλιστα σε ανοικτές θάλασσες, όχι σε κλειστές θάλασσες όπως το Αιγαίο.

Και προβλέπεται μάλιστα να τα νοικιάσουμε 200.000.000 το χρόνο για μια 5ετία, δηλαδή 1 δις στην 5ετία. Με δυο λόγια από τη μια τσέπη βγαίνει η βοήθεια από την άλλη μπαίνει. Το είχε πει αυτό και ο Κον Μπεντίτ στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, είχε απόλυτο δίκιο.»

Και εν συνεχεία χαρακτήρισε ως "ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα" την ιδέα για τη ναυπήγηση "εθνικού πλοίου" και αναφέρθηκε σε πρόταση που κατατέθηκε τον Ιούνιο από το Τμήμα Ναυπηγικής της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων και από το Τμήμα Ναυπηγών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου για να ναυπηγήσει η Ελλάδα μια ... φρεγάτα.

Ας ξεκινήσουμε από το τελευταίο: Η ιδέα δεν είναι απλά "ενδιαφέρουσα". Είναι συναρπαστική και αποτελεί εθνική αναγκαιότητα. Για την ακρίβεια πρέπει να αποτελέσει εθνικό όραμα.

Να πούμε απλά ότι η σχεδίαση και ανάπτυξη ενός τέτοιου σκάφους και των υποσυστημάτων του, με εντατικό ρυθμό θα διαρκούσε το ολιγότερο επτά (7) χρόνια. εν συνεχεία έχουμε την φάση της παραγωγής και αν όλα πάνε καλά σε πέντε χρόνια στα ναυπηγεία του Ι.Σάφα στον Σκαραμαγκά (γιατί αυτό αφορά η πρόταση) θα μπορεί να έχουμε το πρώτο σκάφος το οποίο θα ξεκινήσει δοκιμές. Αν όλα πάνε καλά, σε 14-15 χρόνια από σήμερα μπορεί να έχουμε το πρώτο σκάφος της κλάσης.

Με κόστος; Το 2003 για την περίφημη "φρεγατοκορβέτα", δηλαδή ένα σκάφος που θα είχε επάνω του ότι θα έχει η FREEM σε ... κάτω από 100 μέτρα μήκος το κόστος ήταν μόνο 1 δισ ευρώ! Για ένα και μόνο σκάφος!

Αν όλα πάνε καλά μετά σε 2-3 χρόνια μπορεί να έχει παραδοθεί και το δεύτερο σκάφος μετά την δεκαπενταετία σχεδίασης, ανάπτυξης, ναυπήγησης και επιχειρησιακών δοκιμών του πρώτου πλοίου.

Όλα αυτά σε ναυπηγεία που σήμερα είναι πρακτικά κλειστά και δεν μπορούν να παραδώσουν ημιτελή υποβρύχια εδώ και τέσσερα χρόνια. Τα ίδια είχαν γίνει και στο παρελθόν με τα αρματαγωγά της Ελευσίνας και εν συνεχεία με τις πυραυλακάτους "Ρουσέν".

Πρακτικά σε 15=18 χρόνια από σήμερα, κάπου στο 2030 θα έχουμε 1 ή 2 "εθνικά σκάφη" με κόστη που κανείς δεν μπορεί να προϋπολογίζει αλλά σίγουρα κυμαίνονται κοντά στα 2 δισ. ευρώ με σημερινές τιμές.

Αν βέβαια μιλάμε για σκάφη που να μπορούν να επιχειρήσουν μεταξύ Ρόδου-Κρήτης-Κύπρου και μέχρι τα απώτατα όρια της κυπριακής ΑΟΖ και όχι για ... τορπιλακάτους ή κορβέτες, γιατί το διαβάσαμε και αυτό κάπου: Να ναυπηγούμε τορπιλακάτους κλάσης "Ρουσέν" αντί για φρεγάτες αντιαεροπορικής άμυνας περιοχής (και γιατί όχι απλά περιπολικά ανοικτής θαλάσσης αντιτείνουμε εμείς...).

Το ζήτημα είναι ότι ΔΕΝ θα έχουμε ούτε ΑΟΖ, ούτε πρόσβαση στα ενεργειακά πεδία της Α.Μεσογείου γιατί απλά η Τουρκία θα έχει κυριαρχήσει σε όλη αυτή την περιοχή, όπου τα πάντα θα κριθούν μέχρι το 2020 το πολύ.

Αυτά σε ότι αφορά το "εθνικό πλοίο" που αν όντως είμασταν σοβαρό κράτος, θα έπρεπε να ξεκινήσει η σχεδίασή του άμεσα και να αποδώσει έστω σε 15 χρόνια το πρώτο σκάφος της κλάσης. Άλλωστε πρέπει να αντικατασταθούν συνολικά 12 φρεγάτες μέχρι το 2030: Οκτώ κλάσης "S" και τέσσερις MEKO-200HN.

Οι "S" δεν έχουν αλλη ζωή μετά το 2020. Τότε ο σχεδιασμός του 2004 προέβλεπε την διατήρηση μόλις δύο σκαφών, αυτά με τις δορυφορικές επικοινωνίες τα οποία θα αποσύρονταν το 2022.

Δηλαδή κανονικά το 2020 χρειαζόμαστε το ολιγότερο 6 νέα κύρια πλοία!

Οι ΜΕΚΟ-200ΗΝ αν εκσυγχρονιστούν μεταξύ του 2014-2020 θα υπηρετήσουν και αυτές με το ζόρι μέχρι το 2030, άντε το πολύ 2035, αν και μετά το 2025 το επιχειρησιακό περιβάλλον στο Αιγαίο και στην Α.Μεσόγειο θα είναι πολύ επιβαρυμένο με την παρουσία ενός τεράστιου στόλου υπερσύγχρονων αντιτορπιλικών, φρεγατών και κορβετών (συνολικά 20 σκάφη) το τουρκικού Ναυτικού.

Άρα η σχεδίαση του "εθνικού πλοίου" για όποιον αγαπά την πατρίδα πρέπει να ξεκινήσει "εδώ και τώρα". Θα δαπανηθούν περί το 1 δισ. μέχρι το 2020 για σχεδίαση και ανάπτυξη, αλλά το αξίζει.

Ας περάσουμε και στα υπόλοιπα που είπε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ που θα πρέπει εφεξής να είναι καλύτερα προετοιμασμένος και να μην πέφτει σε τέτοιες "λούμπες" που του στήνουν κάποιοι σύμβουλοι και να τους επιλέγει με περισσότερη προσοχή.

Ειδικά αυτούς που τον συμβουλεύουν σε θέματα άμυνας και εθνικής ασφάλειας.

Καταρχάς ας πληροφορήσει κάποιος τον αρχηγό του ΣΥΡΙΖΑ – και το πούμε εμείς όσο πιο απλά γίνεται για να το καταλάβει - ότι οι φρεγάτες FREMM είναι καταρχάς σκάφη πολλαπλών ρόλων με έμφαση στην Αντιαεροπορική Άμυνα Περιοχής και στην επίτευξη χερσαίων στρατηγικών πληγμάτων, όχι "πλοία ανθυποβρυχιακού αγώνα και μάλιστα σε ανοικτές θάλασσες, όχι σε κλειστές θάλασσες όπως το Αιγαίο"

Αυτό σημαίνει πολύ απλά ότι ο βασικός στόχος του σχεδιαστή για την κατασκευή των πλοίων αυτών είναι η εκτέλεση αποστολών όπως η παροχή αντιαεροπορικής κάλυψης σε αποστάσεις μέχρι και 120 χλμ. μέσω των βλημάτων ASTER 30 και κατά δεύτερον επίτευξης πληγμάτων βαθιά στην ενδοχώρα του αντιπάλου με βλήματα cruise SCALP Naval με ακτίνα δράσης άνω των 1000 χλμ.!

Φυσικά και τα σκάφη διαθέτουν συσκευή sonar για τον εντοπισμό υποβρυχίων αλλά το πρόβλημα θα ήταν να μην διέθεταν και όχι ότι έχουν ακόμα και συρόμενο sonar!

Ας πληροφορηθεί, τέλος, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης –και στη συνέχεια ας πληροφορήσει τους συμβούλους του- ότι ο μύθος των σκαφών «ανοικτής» και «κλειστής» θαλάσσης είναι αποτέλεσμα κάποιων ευφάνταστων και μη σχετιζόμενων με το αντικείμενο κύκλων οι οποίοι ανακάλυψαν αυτό επιχείρημα για να τορπιλίσουν την παλαιότερη αγορά των MEKO-200 στην δεκαετία του '80.

Τα ίδια ισχυρίζονταν και τότε: Ότι οι ΜΕΚΟ είναι σκάφη «ανοικτής» θάλασσας και θα ήταν ακατάλληλα για το Αιγαίο.Τα ίδια ισχυρίζονται και τώρα, από άλλο «μετερίζι». Είναι πρακτικά το ίδιο ανέκδοτο κάποιων άλλων στη δεκαετία του ´80 όταν ρώταγαν τους αξιωματικούς του ΠΝ εάν οι φρεγάτες “S” είναι επιθετικό ή αμυντικό όπλο!

Είναι η σχολή του αείμνηστου Χαρίλαου Φλωράκη που δεν ήθελε να αγοράσουμε νέα μαχητικά αεροσκάφη στην δεκαετία του '80 αλλά "Αεροσκάφη καθέτου απογείωσης από την ... Σουηδία"


Το πρόβλημα είναι βέβαια ότι από το "θα το ρισκάρουμε με την Τουρκία" του στελέχους ΣΥΡΙΖΑ Γ. Μπαλάφα πήγαμε στις "ανθυποβρυχιακές" FREMM του Α.Τσίπρα. Και αν έχει τέτοια άγνοια και επικαλείται τέτοιους στρατιωτικούς αναλυτές ο Α.Τσίπρας, φανταζόμαστε στα υπόλοιπα πολιτικά και οικονομικά ζητήματα τι θα γίνει.

Είναι γνωστά τα συμφέροντα κρατικά και οικονομικά τα οποία πολεμούν την προμήθεια των FREMM από την Ελλάδα και στα πρώτα ανήκουν και οι ίδιες οι ΗΠΑ τις οποίες επισκέφτηκε πρόσφατα και ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ.

Οι οποίες ΗΠΑ επ´ουδενί επιθυμούν την προμήθεια των βλημάτων SCALP Νaval από την Ελλάδα για τους δικούς τους λόγους.

Εκτός και αν οι επιχειρηματίες οι οποίοι βρίσκονται πίσω από αυτές τις ιδέες που εξέφρασε ο κ. Τσίπρας επιθυμούν κάποια άλλη ναυπήγηση ή τα μεταχειρισμένα Arleigh Burke του Αμερικανικού Ναυτικού χωρίς τους cruise βέβαια.

Τέλος ας θυμίσουμε ότι απ'όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι στιγμής από τις επίσημες ανακοινώσεις το κόστος ενοικίασης των φρεγατών FREMM ανέρχεται στα 70 εκατ. το χρόνο και όχι βέβαια στο φανταστικό ποσό στο οποίο αναφέρθηκε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Και εν πάση περιπτώσει άλλη δυτική λύση σε κύρια πλοία, δεν υπάρχει. Εκτός και αν πάμε σε κινέζικες ή ρωσικές σχεδιάσεις. Αν υπάρχει λύση ή αν θέλει φρεγάτες από την Κίνα να το θέσει σε δημόσια διαβούλευση.

Γιατί το θέμα του "εθνικού πλοίου" δεν είναι λύση. Είναι ευχή...


http://www.defencenet.gr/defence/item/tsipras
 
Ειναι ξεκαθαρο. Οπως ο μπαλαφας θα το 'ρισκαρει' με την τουρκια ετσι και ο τσιπρας θα το 'ρισκαρει' με την Ελλαδα.
 
Το Defencenet δεν είναι και το πιό έγκυρο σάιτ. Και το διαρκές σιγοντάρισμα συγκεκριμένων οπλικών συστημάτων (οι FREMM είναι μόνο ένα από αυτά) είναι τουλάχιστον ύποπτο.
 
Απάντηση: Re: Αμυντικἀ θέματα

Το Defencenet δεν είναι και το πιό έγκυρο σάιτ. Και το διαρκές σιγοντάρισμα συγκεκριμένων οπλικών συστημάτων (οι FREMM είναι μόνο ένα από αυτά) είναι τουλάχιστον ύποπτο.

Boυλγαρικης ιδιοκτησιας δεν ειναι αυτο?
 
Re: Απάντηση: Re: Αμυντικἀ θέματα

Boυλγαρικης ιδιοκτησιας δεν ειναι αυτο?

Όχι. Το έχει ένας δημοσιογράφος του αμυντικού τύπου ο οποίος ήταν και σύμβολος υπουργού εθνικής άμυνας που πήγε με έναν εισαγγελέα ΓΓ του υπουργείου να επαναδιαπραγματευτεί τα αντισταθμηστικά των tor m1. Ας μη συνεχίσω. Στο παρελθόν προωθούσε ρώσικα αμυντικά προιόντα. Θα συμφωνήσω ότι η αξιοπιστία του ελέγχεται.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αμυντικἀ θέματα

Όχι. Το έχει ένας δημοσιογράφος του αμυντικού τύπου ο οποίος ήταν και σύμβολος υπουργού εθνικής άμυνας που πήγε με έναν εισαγγελέα ΓΓ του υπουργείου να επαναδιαπραγματευτεί τα αντισταθμηστικά των tor m1. Ας μη συνεχίσω. Στο παρελθόν προωθούσε ρώσικα αμυντικά προιόντα. Θα συμφωνήσω ότι η αξιοπιστία του ελέγχεται.

Kαπου ειχε παρει το ματι μου οτι ειχε πουληθει σε Βουλγαρο...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αμυντικἀ θέματα

Kαπου ειχε παρει το ματι μου οτι ειχε πουληθει σε Βουλγαρο...

Το παίρνω πίσω το όχι. Έχεις δίκιο έχει πουληθεί στον vasil atanasov του nedyalkov atanasov και της keranka atanasova από το νοέβριο του 2011.

Έπεσα πάνω στο ΦΕΚ της μεταβίβασης εξού και οι λεπτομέρειες ;)
 
Re: Απάντηση: Αμυντικἀ θέματα

Εξηγουνται τοτε καποια πραγματα,δεν το παρακολουθω φυσικα θεωρω απαραδεκτο το υφος που πλασσαρει αλλα εχω πεσει πανω του καποιες φορες και το χαζεψα!
 
Γελάει ο κόσμος με το Ναζιστικο site του defencenet

Oι τύποι του site που διακινεί κάθε μ...κία ενισχύουν τους εθνικιστές και τα Χρυσαύγουλα..


Μπουαχαχαχα...Αντε ..Προδότης και ο Τσίπρας και κάθε αριστερός απο τους χίτες ..
 
Last edited by a moderator:
Είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία και δεν τους νοιάζει καν να κρυφτούν. Κακό του κεφαλιού τους.

"Κάποιες ιστοσελίδες ειδικευμένες στις αντιΚΚΕ και αντιΣΥΡΙΖΑ προβοκάτσιες (π.χ. «makeleio.gr», «Defencenet»), έγραψαν σήμερα ότι ο δολοφόνος του Π. Φύσσα, πριν ενταχθεί στη Χρυσή Αυγή,«ήταν μέλος του ΚΚΕ στα Πετράλωνα», ότι πρόκειται για«απολύτως διασταυρωμένη είδηση» και κουνούσαν το δάκτυλο στο ΚΚΕ, ζητώντας να δώσει απαντήσεις! Είναι γνωστές, χρυσαυγίτικων απόψεων, ιστοσελίδες. Με αξιοσημείωτη ταχύτητα, όπως γίνεται πάντα με τα αντιΚΚΕ μυθεύματα στο διαδίκτυο, το δημοσίευμα αναπαράχθηκε.

Η βρομιά που διέρρευσαν χρυσαυγίτες και χαφιέδες, είχε ήδη σπαρθεί στο διαδίκτυο και όχι μόνο.[...]Με παρέμβαση στο «Newsbomb», το ΚΚΕ διέψευσε πλήρως τα μυθεύματα. Κατήγγειλε το δημοσίευμα σαν κατασκευή και προβοκάτσια, που στόχο έχει να δώσει άλλοθι στο χρυσαυγίτη δολοφόνο και με ψευτιές να συκοφαντήσει το ΚΚΕ. Ο διαχειριστής του site υποχρεώθηκε να «κατεβάσει» την ανάρτηση. Οι άλλες, χρυσαυγίτικης κοπής ιστοσελίδες, συνεχίζουν να έχουν δημοσιευμένη τη βρομιά, παρά τις παρεμβάσεις του ΚΚΕ."
 
Βρε Σπυρο

Υπαρχουν και ανθρωποι που ΔΕΝ εχουν που αλλου να διαβασουν τις ειδησεις που τους ενδιαφερουν.
Δυστυχως, θα στοιβαχτουν στο DefenceNet των στρατοκαυλων ! Φωτια και σπαθι στα κεφαλια τους ?
ΞΑΝΑδυστυχως, η αιχμη της αιχμης της τεχνολογιας ... χρηματοδοτειται απο κυβερνησεις σε στρατους.
Μακαρι να ηταν αλλιως τα πραγματα ....

Eνα ιπταμενο γλυπτο που θα ζηλευε και ο Φειδιας ....

Χ-45 B/C (Unmanned Combat Air Striker)

X-45C_03.jpg


Nαι, ριχνει βομβες χωρις να εντοπιζεται απο ρανταρ (δυστυχως).
Ναι, μπορει να εμπλακει σε αερομαχιες μεσω remote control
(και να αφαιρεσει ζωες δινοντας στον χρηστη την αισθηση παιχνιδιου).
Ναι, ειναι πανακριβο σε μια εποχη που οι ανθρωποι πεθαινουν απο πεινα.

Ομως ..... το ιδιο θανασιμος και πανεμορφος ειναι και ο καρχαριας.
Αυτο που εξεταζουμε εδω περα ειναι η ΟΜΟΡΦΙΑ της σχεδιασης.
Τιποτε σκιωδεστερο !

Boeing%E2%80%99s-X-45C.jpg
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.