Aν δεν εχεις ηχειο, δεν εχεις τιποτα!

Στη συγκεκριμένη περίπτωση κάτι δεν πήγαινε καλά με το σύστημα-στήσιμο(άσχέτως κόστους) ή πιθανόν να έφταιγε κι η ποιότητα του δίσκου.Οσους έχω,με το συγκεκριμένο συγκρότημα,είναι απο μέτριοι έως άθλιοι.Αντίθετα το "Take five" είναι απίθανα γραμμένο ακόμα και στο δισκάκι που πήρα με 9 ευρά απο το Metropolis.
 
Τώρα διέτρεξα όλο το thread και στατιστικά είδα οτι συμφωνώ με τους περισσότερους.
Δεν τονίστηκε όμως αυτό που αμέσως έπεται σε σημασία: την ηχογράφηση.
Ακούστε μία μέτρια ως κακή ηχογράφηση. Όσο καλύτερο είναι το σύστημα τόσο πιο μέτριο θα ακουστεί.
Ολα τα υπόλοιπα έπονται. Κάποιος που αγοράζει ένα καλό αντικειμενικά ηχείο,
ε! θα τα καταφέρει να αποκτήσει και έναν επαρκή ενισχυτή και μία αξιοπρεπή πηγή. Έτσι θα έχει το 70% της απόδοσης του ηχείου που πλήρωσε.
Ας μην ξεχνάμε και την "ειδική" περίπτωση του Trends που οδηγούσε Wilson και Peak Consult με έναν από τους καλύτερους ήχους.

Συγχαρητήρια στον νέο συντονιστή, αν και είναι η πρώτη φορά που διαφωνώ μαζύ του για την σημασία των ηχείων.
Είμαι σίγουρος ότι θα ενισχυθεί η χαλαρότητα, το χιούμορ και ....η γαστριμαργική διάθεση στο club.
 
Last edited:
Συγνώμη ξέχασα και το τρίτο σημαντικό: Bit rate & Sampling frequency του υλικού.
Οσοι δεν είχαν την ευκαρία, θα το καταλάβουν στις 27/9.
 
Ακούστε μία μέτρια ως κακή ηχογράφηση. Όσο καλύτερο είναι το σύστημα τόσο πιο μέτριο θα ακουστεί.

σωστα, αλλα ακομα και ενα μετριο συστημα στημενο σωστα ξεγυμνωνει μια κακη ηχογραφηση
 
Re: Απάντηση: Aν δεν εχεις ηχειο, δεν εχεις τιποτα!

ενας μαρκ λεβινσον, με ποια ηχεια των 2.000 ευρω θα μπορουσε να παιξει;

Μη μου πεις ότι θα ξινίσει τα μούτρα και θα αρνηθεί να παίξει, γιατί θα μαχαιρωθώ...
 
Μη μου πεις ότι θα ξινίσει τα μούτρα και θα αρνηθεί να παίξει, γιατί θα μαχαιρωθώ...

σωπα παιδακι μου, αμα ειναι να σε χασουμε δεν το λεω:grandpa:

βεβαια αναφερομαι στο αποτελεσμα ενος μετριου ενισχυτη με ενα πολυ καλο ηχειο και σε αυτα ενος μετριου ηχειου με εναν πολυ καλο ενισχυτη, οπου θεωρω οτι το πρωτο θα ειναι πιο σωστο ηχητικα λογω των μεγαλυτερων διαφορων μεταξυ ηχειων σε σχεση με τις διαφορες μεταξυ ενισχυτων.
 
Αυτονόητο... Βέβαια εαν έχεις ένα ηχείο του 10άρικου και μετριότατο ενισχυτή τότε το δράμα απλά γίνεται μελόδραμα... Υπάρχει και μια άποψη ένος φίλου reviewer που έγραψε ότι με εναν Lavardin IT Reference ένα ηχείο που κόστιζε 500 ευρώ και ακουγόταν χάλια αδιόρθωτα με πολλούς ενισχυτές, παίζοντάς το με τον lavardin 'ακούστηκε λές και έκανε πολύ περισσότερα'. Τώρα που με βάλατε με το προηγούμενο post των DIY Wilson Puppy του φίλου με τα Scan Speak/Pearless, αλήθεια αυτά τα Hyperion αξίζουν τα λεφτά τους μιας που παντού τα πλασσάρουν σαν τα Wilson στο 1/3 της τιμής !
Aνέκαθεν με ενδιέφερε η κατηγορία 5-8k euro και εκεί πρέπει να αναδείξουμε πιο είναι το διαμάντι την σήμερον ημέραν ! Φυσικά , από κει και πιο πάνω τα πράγματα είναι ακόμη πιο ενδιαφέροντα....

το μεγαλο ερωτημα ειναι το εξης:
ειναι φτηνα τα Hyperion η ειναι ακριβα τα Wilson?
 
Re: Απάντηση: Aν δεν εχεις ηχειο, δεν εχεις τιποτα!

Ένα καθαρόαιμο High-End σύστημα, πρέπει να παίζει εξίσου καλά όλα τα είδη
της μουσικής, χωρίς καμία προτίμηση! (θεωρητικά και σε αρκετές περιπτώσεις
και πρακτικά)
Σωστός!! Το έχουμε πει πολλές φορές, όπως επίσης ότι σχεδόν όλοι οι δίσκοι [βινύλια εννοώ] θα πρέπει να ακούγονται καλά αλλά κάποιοι καλύτερα. Λ.Σ.
 
το μεγαλο ερωτημα ειναι το εξης:
ειναι φτηνα τα Hyperion η ειναι ακριβα τα Wilson?

.....Εαν είναι φθηνά τα Hyperion τα Wilson είναι κάπως υπερτιμημένα, έαν είναι ακριβά τα Hyperion ξεχάστε τα Wilson, εάν βρίσκετε τα Wilson μοναδικά ξεχάστε τα Hyperion, εαν βρίσκετε εξαιρετικά τα Wilson αλλά ξενοκοιτάτε τότε μπείτε στον κόπο να αγοράσετε τα Hyperion. :BXVZCBXZ6: Να σας πώ την αλήθεια θα ήθελα να τα ξανακούσω φέτος στην έκθεση. Δεν τα θυμάμαι και πολύ καλά. Πέρισυ τα έπαιζε με Wavac από ότι θυμάμαι. Πάντως όλος ο τύπος (και ειδικά ο internetικός) τα εκθεάζει ως τα Wilson της διπλανής πόρτας (!!!!). Βέβαια , όλο αυτό το μπαούλο έρχεται πολύ πιο ακριβά από την τιμή των σε δολλάρια , δηλαδή 4500 dollars για τα 938 & 6500 dollars για τα 968 τιμές 2008 σε shops στην Αμερική. Τώρα εδώ προσθέσθε στην τιμή το κολατσιό του Αλογοσκούφη, τον καφέ του Καραμανλή, τον φόρο υπερ πατρίδως, τον ιδρώτα των τελωνειακών, την βενζίνη του αεροσκάφους, τα συνοδευτικά χαρτιά, τα αποθήκευτρα, τον κόπο του κουβαλητή, το ρίσκο του εμπόρου, την ντροπή της πολυτέλειας που τιμωρείται με διάφορα extras στην Ελλάδα, την εφορία-συνεταίρο,, την φθορά της μέσης των όσων τα σηκώνουν πριν σας τα φέρουν και ...μπορεί τελικά να πιάνουν τόπο τα χρήματα σε τίποτα Ιταλικά Sonus Faber τελικώς... Διότι στην Αμέρικα θα είχαν φίλτατοι 3.5 και 5 χιλιάρικα Ευρώ. Αλήθεια, τα Sonus Faber πχ Cremona πόσο έχουν στην Αμερική και πόσο εδώ ?

Τελικά μπαμπά να τα πάρω ή να πάρω από Ευρώπα ?:flipout::BDGBDGB53::a0210:
 
Last edited:
Δεν τονίστηκε όμως αυτό που αμέσως έπεται σε σημασία: την ηχογράφηση.
Ακούστε μία μέτρια ως κακή ηχογράφηση. Όσο καλύτερο είναι το σύστημα τόσο πιο μέτριο θα ακουστεί.

Δεν νομίζω... ;)

Θες να το πάω παρακάτω; Αν η ηχογράφηση είναι χάλια και το σύστημα αποκαλυπτικό θα προτιμούσες να είχες φάει τα λεφτά σου σε σουβλάκια... -bye-


Συγχαρητήρια στον νέο συντονιστή, αν και είναι η πρώτη φορά που διαφωνώ μαζύ του για την σημασία των ηχείων.
Είμαι σίγουρος ότι θα ενισχυθεί η χαλαρότητα, το χιούμορ και ....η γαστριμαργική διάθεση στο club.

Ευχαριστώ. Για αυτό είναι το forum... Για να διαφωνούμε και κάπου κάπου και να αλλάζουμε ιδέες. ;)
:grandpa: Από μικρός στα βάσανα της γευσιγνωσίας! Άλλωστε αυτό σπούδασα...

Και με τα Ασημένια δισκάκια κάθε είδους, το ίδιο ισχύει!

Αυτά παίζουν χάλια ούτως ή άλλος... :flipout:


Σε γενικές γραμμές καλό είναι να μην γίνονται υπερβολές.
Για μένα το κομμάτι ηχεία - ενισχυτής είναι απόλυτα συνδεδεμένο με το τελικό αποτέλεσμα.
Το ότι μπορεί να υπάρχουν ενισχυτές οι οποίοι ζητάνε λίγα λεφτά και μπορούν να οδηγήσουν πολλά ηχεία πολλαπλάσιας αξίας από τη δική τους δεν σημαίνει ότι δεν ισχύει και το αντίθετο...
Για να μιλήσω για τα ηχεία που ζω μαζί τους τον τελευταίο χρόνο, δεν έχω ακούσει ενισχυτή που να κοστίζει λιγότερο από την αξία τους και να μου αρέσει το άκουσμά τους. Ενισχυτή αξίας πολλαπλάσιας τις δικής τους έχω ακούσει αλλά απλά και πάλι δεν με συγκίνησε.
Και τα ηχεία μου τα έχω ακούσει με πάααααρα πολλούς ενισχυτές!
Λαμπάτους, τρανζιστοράτους, υβριδικούς, από 2x8 Watt μέχρι και 2x400 Watt και 6x170 Watt!

Balance is the key...
 
Μπαίνω στη συζήτηση γιατί το θέμα είναι πολύ ενδιαφέρον και άπτεται της μεγαλύτερης πιστεύω ανασφάλειας που διακατέχει όλους όσους δεν έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν 10 και 15 ενισχυτικά μέχρι να είναι "σίγουροι" πως συνεργάζονται άψογα με τα ηχεία τους.

Αποσπασματικά αναφέρθηκαν μερικά τέτοια ταιριάσματα. Μήπως όμως θα γινόταν να τα βάλουμε κάτω (εννοώ τα ηχεία) και όσοι φίλοι έχουν εμπειρία ή γνώση από διαφορετικά ταιριάσματα να την ποστάρουν?

θα μπορούσε να γίνει ένα ξεχωριστό thread για κάθε ηχείο που θεωρείται σημαντικό...

Και μήπως να δίναν οι πιο έμπειροι και κάποιες κατευθυντήριες γραμμές που οδηγούν σε μια σωστή κρίση σχετικά με το "πώς ακούγεται το σωστό και πώς το λάθος ματσάρισμα ηχείων ενισχυτή?"
 
Ανήκω και εγώ, σε αυτούς που πιστεύουν ότι, τα ηχεία επηρεάζουν περισσότερο από τα υπόλοιπα μέρη της αλυσίδας, στο τελικό αποτέλεσμα.
Σε blind test, αν κρατήσουμε τα συνοδά και αλλάξουμε ηχεία θα "ακουστεί" όσες φορές και αν δοκιμαστεί. Αν κρατήσουμε τα ηχεία και αλλάξουμε ενισχυτή ή πηγή π.χ. οι πιθανότητες λάθους, αυξάνουν.

Συνήθως και από όσα έχω δει γίνονται λάθη στον συνδυασμό χώρος-ηχεία.
Άλλο το καλό ηχείο και άλλο το κατάλληλο για συγκεκριμένο χώρο.
Το κατάλληλο θα παίξει καλά.
Το καλό θα παίξει χειρότερα από εκεί που είναι κατάλληλο.
 
.....Εαν είναι φθηνά τα Hyperion τα Wilson είναι κάπως υπερτιμημένα, έαν είναι ακριβά τα Hyperion ξεχάστε τα Wilson, εάν βρίσκετε τα Wilson μοναδικά ξεχάστε τα Hyperion, εαν βρίσκετε εξαιρετικά τα Wilson αλλά ξενοκοιτάτε τότε μπείτε στον κόπο να αγοράσετε τα Hyperion. :BXVZCBXZ6: Να σας πώ την αλήθεια θα ήθελα να τα ξανακούσω φέτος στην έκθεση. Δεν τα θυμάμαι και πολύ καλά. Πέρισυ τα έπαιζε με Wavac από ότι θυμάμαι. Πάντως όλος ο τύπος (και ειδικά ο internetικός) τα εκθεάζει ως τα Wilson της διπλανής πόρτας (!!!!). Βέβαια , όλο αυτό το μπαούλο έρχεται πολύ πιο ακριβά από την τιμή των σε δολλάρια , δηλαδή 4500 dollars για τα 938 & 6500 dollars για τα 968 τιμές 2008 σε shops στην Αμερική. Τώρα εδώ προσθέσθε στην τιμή το κολατσιό του Αλογοσκούφη, τον καφέ του Καραμανλή, τον φόρο υπερ πατρίδως, τον ιδρώτα των τελωνειακών, την βενζίνη του αεροσκάφους, τα συνοδευτικά χαρτιά, τα αποθήκευτρα, τον κόπο του κουβαλητή, το ρίσκο του εμπόρου, την ντροπή της πολυτέλειας που τιμωρείται με διάφορα extras στην Ελλάδα, την εφορία-συνεταίρο,, την φθορά της μέσης των όσων τα σηκώνουν πριν σας τα φέρουν και ...μπορεί τελικά να πιάνουν τόπο τα χρήματα σε τίποτα Ιταλικά Sonus Faber τελικώς... Διότι στην Αμέρικα θα είχαν φίλτατοι 3.5 και 5 χιλιάρικα Ευρώ. Αλήθεια, τα Sonus Faber πχ Cremona πόσο έχουν στην Αμερική και πόσο εδώ ?

Τελικά μπαμπά να τα πάρω ή να πάρω από Ευρώπα ?:flipout::BDGBDGB53::a0210:


ασε το εψαξα και εγω για τα 938. Μου εβγαινε κανα 1000ρικο τα μεταφορικα + 19% ΦΠΑ + δασμοι + τον κινδυνο να ερθουν διαλυμενα. Τελικα τα πηρα απο εδω...
 
Δεν είναι θέμα ιεράρχισης... Είναι θέμα τιμής προς απόδοση. Να εξηγηθώ;

Ένα cd player 2000 ευρώ είναι καλύτερο από ένα των 1000 ευρώ και ένα των 4000 ευρώ είναι ακόμα καλύτερο. Αλλά όχι αναλογικά τόσο καλύτερο.
Αντίθετα στα ηχεία νομίζω ότι το "γόνατο" της καμπύλης είναι πολύ ψηλότερα. Για τα αυτιά μου, ένα cd player του διχίλιαρου είναι αρκούντως καλό, αλλά η ίδια απόδοση στα ηχεία έρχεται στα 5-6 χιλιάρικα.

Οπότε ενώ σε ένα φθηνό σύστημα θα "έκοβα" ευχαρίστως από το ηχείο για ν "καλύψει" τις ατέλειες του ενισχυτή και θα έριχνα λίγο παραπάνω λεφτά στην πηγή, στις πιο ψηλές τιμές προτιμώ να έχω ένα ακριβό ηχείο, έναν λίγο φθινότερο ενισχυτή και να συμβιβαστώ ευκολότερα στην πηγή. Χοντρικά, θα εφάρμοζα το 800 πηγή - 700 ενισχυτή - 500 ηχεία, αλλά και το 2000 πηγή - 3000 ενισχυτή - 5000 ηχεία.
 
Για να το δούμε και πιο "μαθηματικά", η συνάρτηση τιμής-απόδοσης στο Hi-Fi και Hi-End είναι λογαριθμική, με εκθέτη 0<b<1, όπου b ο εκθέτης.

Όπως λέει ο ln(), η συνάρτηση των ηχείων, έχει μεγαλύτερο εκθέτη από τη συνάρτηση των πηγών.
 
:grandpa: Από μικρός στα βάσανα της γευσιγνωσίας! Άλλωστε αυτό σπούδασα...


Μιλούσα με έναν Chef ή κάτι παρεμφερές τόσο καιρό και δεν τόξερα?
Εντυπωσιασμένος! Με γοήτευε πάντα γιατί εγώ ξέρω να τρώω μόνον.

Το να μετατραπεί το ρεύμα σε ήχο Tzimisce είναι απίστευτη τέχνη και εμπειρία. Όπως και το αντίθετο.
Δεν συγκρίνεται με την σχεδίαση ενός ενισχυτή. Ότι το ματσάρισμα είναι μιά σπουδαία διαδικασία είναι γεγονός, όχι όμως της ίδιας σημασίας.
 
Σε κάθε περίπτωση , το ηχείο είναι σημαντικότατο απο οποια πλευρά κι αν το δεί κανείς , ομως : Συχνά πολλοί ερασιτέχνες μιλάνε για καλά και κακά ηχεία τήν στιγμή που δέν γνωρίζουν πώς να προσδιορίσουν αυτό το "καλά" ή "κακά" , ενω δέν τα έχουν ακούσει παραπάνω απο 2-3 φορές και για σύντομο χρονο και σε ένα και μονο ένα χώρο ...
Το πρόβλημα το σοβαρού ήχου , ΔΕΝ ΛΥΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΗΧΕΙΟ

Είναι πιστεύω σαφές και ξεκάθαρο οτι ΧΩΡΟΣ- ΗΧΕΙΟ -ΟΔΗΓΗΣΗ πάνε πακέτο ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ
Και δέν μιλάω για περιποίηση χώρου αποκλειστικά , αλλά αν ο ερασιτέχνης - χομπίστας , δέν έχει πάρει χαμπάρι π.χ. απο στήσιμο , πλαινές ανακλάσεις , χρόνους αντήχησης , ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΩΝΟΥΝ ούτε 100.000.00 e

Ετσι λοιπόν στο θέμα , ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ (ΚΑΛΟ) ΗΧΕΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ , θα προτιμούσα να έχω , οχι κακό ΧΩΡΟ , να ξέρω να τον στήνω , και τέλος ένα στιβαρό ενισχυτή (μεγάλο DF , καλό THD/IMD ) και ένα ΜΕΤΡΙΟ ΗΧΕΙΟ