Αναβάθμιση 1-XpressionIII ή αλλαγή πικάπ???

Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αναβάθμιση 1-Xp

Δυο σχολια στο ποστ σου.Πρωτον και παρακαλω να μην παρεξηγηθω,ειναι οτι επεκρατησε μια αποψη οτι η ortofon συστηνεται απο πολλους ως ισως η πρωτη επιλογη για τα πικαπ της project.Να πουμε εδω οτι ως επι το πλειστον ειναι πολυ καλοι συνδιασμοι.Να μην παραγνωριζουμε ομως και το γεγονος οτι υπαρχει μια συνεργασια project/ortofon τα τελευταια χρονια,οπως υπηρχε παλαιοτερα η ιδια συνεργασια project/Grado.Με αυτο δεν προσπαθω να σε αποτρεψω απο του να επιλεξεις μια ortofon για το πικαπ σου,απλα να σε προτρεψω να το ψαξεις βαθυτερα η αν θελεις πιο ανοικτα ουτως ωστε η τελικη επιλογη σου να αντικατοπτριζει το γουστο και την δικη σου κριση,ακομη και το ματσαρισμα με το συστημα σου.Οπως λεμε παντα,δεν υπαρχουν τελεια συστηματα αρα δεν υπαρχουν ουτε στανταρ επιλογες που να ειναι για ολους οι ιδιες.
Δευτερον,μια και αναφερες το θεμα των λυχνιων για το φονο σου,εκ πειρας να σου εισηγηθω εδω να δοκιμασεις οσο το δυνατον περισσοτερες 12ΑΧ7(αυτες δεν εχει ; ) και θα με θυμηθεις.Αυτο,οσο και το πιο πανω σχολιο για τις κεφαλες ειναι φυσικα προσωπικες μου εκτιμησεις και ως εκ τουτου μην τις παρεις τοις μετρητοις ετσι; Για τις 12ΑΧ7 λοιπον,τα πιο σπουδαια αποτελεσματα τα πηραμε με NOS Mullard,Brimar,Telefunken και RCA.Δοκιμασε κυριως τις πρωτες τρεις.Καλες υπαρχουν και αλλες ακομη και καινουργιας παραγωγης,καμια ομως δεν θα δωσει την μαγεια μιας εκ των πιο πανω.Αυτες θα συμπληρωσουν την προσπαθεια αναβαθμισης του πικαπ σου οσο δεν φανταζεσαι τωρα :a0210:

Λοιπόν, γράφω και πιο πάνω ότι προσωπικά δεν θα έπερνα ποτέ καμία Ortofon. Πες με προκατηλειμένο αλλά η συγκεκριμένη εταιρία δεν μου γεμίζει το μάτι!
Βέβαια πριν που το έγραψα πεσαν να με φάνε.....(πλακα κανω ε? καμια παρεξηγηση)
Προσωπικά θα πήγαινα με κλειστά μάτια στην BENZ ACE Low, αλλά δεν υπάρχει κανείς να μου πει με σιγουριά ότι ματσάρει με τον 9cc, ούτε ότι ταιριάζει στη γεωμετρία. Η MC20 πχ δεν ματσάρει με τον 8.6cc ούτε κάθεται καλά από πλευράς γεωμετρίας.
Αυτά είναι τα καλά ή τα κακά της συνεργασίας που έγραψες πιο πάνω!

Ναι οι λυχνίες είναι οι 12ΑΧ7.
Όπως γράφω και πιο πάνω μου αρέσει ο ήχος του phono μου, ειδικά τωρα με τις Dragon. Οπότε αφού πάρω το 2-Xperience με κεφαλή(βλεπουμε ποιά) τότε θα έχω και πιο ολοκληρωμένη άποψη για το phono. Θα έχω υπόψην μου τις συγκεκριμένες λυχνίες που μου έγραψες.....:a0210:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αναβάθμιση 1-XpressionIII ή αλλαγή πικάπ???

Το θέμα είναι να έχεις όσο το δυνατόν περισσότερες εμπειρίες ακροάσεων και να ξερεις μέχρι που μπορούν να φτάσουν τα μηχανήματα που έχεις.

Για μένα η σωστή σειρά για την αγορά και το στήσιμο ενός ηχοσυστήματος είναι 1.χώρος 2.ηχεία 3.ενισχυτής 4.πηγή.

Δηλ. θα εξασφάλιζα το βέλτιστο δυνατόν για τα ηχεία από άποψη ενίσχυτικού και μετά θα πήγαινα σε πηγή.


Θα έλεγα να μη βιαστείς και να σκεφτείς καλά όσα σου προτάθηκαν αφού προβείς στις απαραίτητες ακροάσεις..

Εγώ γιατί πιστεύω ότι αν δεν έχω σωστή πηγή, δεν θα καταλάβω ποτέ ποιός ενισχυτής κάνει για τον χώρο μου και για τα ηχεία μου?

Όντως δεν βιάζομαι και γιαυτό έχω ανοίξει το θέμα ενα μήνα περίπου πριν κατέβω Αθήνα για τις αγορές μου, για να ακούσω απόψεις και να τις λάβω σοβαρά υπόψην.
-bye-
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αναβάθμιση

Λοιπόν, γράφω και πιο πάνω ότι προσωπικά δεν θα έπερνα ποτέ καμία Ortofon. Πες με προκατηλειμένο αλλά η συγκεκριμένη εταιρία δεν μου γεμίζει το μάτι!
Βέβαια πριν που το έγραψα πεσαν να με φάνε.....(πλακα κανω ε? καμια παρεξηγηση)
Προσωπικά θα πήγαινα με κλειστά μάτια στην BENZ ACE Low, αλλά δεν υπάρχει κανείς να μου πει με σιγουριά ότι ματσάρει με τον 9cc, ούτε ότι ταιριάζει στη γεωμετρία. Η MC20 πχ δεν ματσάρει με τον 8.6cc ούτε κάθεται καλά από πλευράς γεωμετρίας.
Αυτά είναι τα καλά ή τα κακά της συνεργασίας που έγραψες πιο πάνω!

Ναι οι λυχνίες είναι οι 12ΑΧ7.
Όπως γράφω και πιο πάνω μου αρέσει ο ήχος του phono μου, ειδικά τωρα με τις Dragon. Οπότε αφού πάρω το 2-Xperience με κεφαλή(βλεπουμε ποιά) τότε θα έχω και πιο ολοκληρωμένη άποψη για το phono. Θα έχω υπόψην μου τις συγκεκριμένες λυχνίες που μου έγραψες.....:a0210:


Απο πλευρας resonance frequency η ACE ειναι μια χαρα με τον βραχιωνα σου.Απο πλευρας γεωμετριας δεν νομιζω οτι θα διαφερει πολυ απο μια bronze.Μαλλον η MC20EII εχει την "ιδιαιτεροτητα".Αν βοηθα,μια ACE εχει αποσταση μεταξυ βελονας και κεντρου βιδων περιπου 15-16 μμ οσο μπορω να πω με το ματι.Για την ακριβεια η μετρηση εγινε σε μια GLIDER SL,αλλα ειναι σχεδον οι ιδιες στα σημεια αυτα.
 
Re: Απάντηση: Re: Αναβάθμιση 1-XpressionIII ή αλλαγή πικάπ???

Μα αυτό γράφω κι εγώ πιο πάνω, phono για μετά....από τη στιγμή που μου αρέσει με τις golden dragon.
Και ο 9cc Evolution χρειάζετε ανακαλωδίωση?

Όλοι εκτός ίσως απο εκείνον τον τύπου S που φοράει το καινουριο ρετρο μοντέλο.

Απο ότι κατάλαβα ετοιμάζεσαι να φτιάξεις ένα πικάπ/πηγή πολύ ανώτερο του υπόλοιπου συστήματος.
Είναι επιβεβαιωμένο ιστορικά οτι σύντομα θα παρασύρεις και το υπόλοιπο σύστημα σε αυτόν τον ..."ολισθηρό" -(πλάκα κάνω)- δρόμο, δεν υπάρχει διέξοδος διαφυγής...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Α

Απο πλευρας resonance frequency η ACE ειναι μια χαρα με τον βραχιωνα σου.Απο πλευρας γεωμετριας δεν νομιζω οτι θα διαφερει πολυ απο μια bronze.Μαλλον η MC20EII εχει την "ιδιαιτεροτητα".Αν βοηθα,μια ACE εχει αποσταση μεταξυ βελονας και κεντρου βιδων περιπου 15-16 μμ οσο μπορω να πω με το ματι.Για την ακριβεια η μετρηση εγινε σε μια GLIDER SL,αλλα ειναι σχεδον οι ιδιες στα σημεια αυτα.

Ευχαριστώ!
Θα μετρήσω την απόσταση βελόνας-κεντρου βιδών στην MC20 και αν ταιριάζει και στην γεωμετρία, θέτει πολύ σοβαρή υποψυφιότητα!
Ένα από τα καλά της συνεργασίας, που έλεγες πιο πάνω, της Project-Ortofon, είναι ότι θα μπορέσω στον Ορφέα να συγκρίνω το πικαπ που θα διαλέξω με διάφορες κεφαλές Ortofon.....αλλά όχι με την BENZ.......
 
Eιναι ολα αλυσιδα.Ενα κρικο καθε φορα :smile: Οσον αφορα την εσωτερικη καλωδιωση ενος βραχιωνα,ειναι πιο σωστο να την θεωρουμε μερος της καλωδιωσης του συστηματος στο συνολο του.Για τον βραχιωνα τον ιδιο,ισως ειναι πολυ πιο σημαντικο η εσωτερικη του καλωδιωση να ειναι οσο το δυνατον πιο ευκαμπτη γινεται παρα οτι δηποτε αλλο.Ειδα περιπτωσεις οπου πολυ καλα καλωδιακια μεσα σε βραχιωνα κατεστρεψαν τον "αερα" της μουσικης ακριβως λογω μειωμενης ευκαμψιας.Αποφευγετε οσο το δυνατον καλωδιακια επενδυμενα με τεφλον εκτος και εαν ειναι πολυ λεπτα και ευκαμπτα :a0210: Ξερω οτι ειναι καλο insulation,αλλα............τι να γινει; Δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα

Eδω να κανω μια διευκρινιση.Η ακαμψια,η, η μη ικανοποιητικη ευκαμψια των εσωτερικων καλωδιων ενος βραχιωνα,εμποδιζουν την ομαλη και χωρις μηχανικη αντισταση,κινηση των ακιδων.Ακριβως εδω ειναι που επειρεαζεται και το ηχητικο αποτελεσμα,καθιστωντας μεχρι και αχρηστα τα πλεονεκτηματα που ενδεχομενως να εχουν καποια "καλυτερα" καλωδια εσωτερικα,ακομη και το πλεονεκτημα που εχουν καλυτερης ποιοτητας και ακριβειας ακιδες.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: R

Ευχαριστώ!
Θα μετρήσω την απόσταση βελόνας-κεντρου βιδών στην MC20 και αν ταιριάζει και στην γεωμετρία, θέτει πολύ σοβαρή υποψυφιότητα!
Ένα από τα καλά της συνεργασίας, που έλεγες πιο πάνω, της Project-Ortofon, είναι ότι θα μπορέσω στον Ορφέα να συγκρίνω το πικαπ που θα διαλέξω με διάφορες κεφαλές Ortofon.....αλλά όχι με την BENZ.......

:a0210:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Α

Αν βοηθα,μια ACE εχει αποσταση μεταξυ βελονας και κεντρου βιδων περιπου 15-16 μμ

H απόσταση είναι 9 μμ στην MC20, οπότε και στον τομέα αυτόν καλά πάμε για ACE ή Glider......:a0210:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: R

H απόσταση είναι 9 μμ στην MC20, οπότε και στον τομέα αυτόν καλά πάμε για ACE ή Glider......:a0210:

Μου φαινετα οτι ο Gort εχει απολυτο δικαιο.Αρχισες να μπαινεις στον ολισθηρο δρομο...... GLIDER ακουω τωρα ;;;; :flipout::flipout::flipout:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Α

Μου φαινετα οτι ο Gort εχει απολυτο δικαιο.Αρχισες να μπαινεις στον ολισθηρο δρομο...... GLIDER ακουω τωρα ;;;; :flipout::flipout::flipout:

Πριν ένα χρόνο περίπου που έβαλα την Benz MC20E2-L, το speed box και το twister clamp clearaudio, ήταν τόσο μεγάλη η διαφορά στον ήχο που είχα πει ότι για 2-3 χρόνια τέλος η υπόθεση αναλογικό σύστημα.....αμ δε όμως.......:flipout::flipout::flipout:

Αν επιτρέπετε σε ποιο πικάπ ακούς την Glider?
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: R

Πριν ένα χρόνο περίπου που έβαλα την Benz MC20E2-L, το speed box και το twister clamp clearaudio, ήταν τόσο μεγάλη η διαφορά στον ήχο που είχα πει ότι για 2-3 χρόνια τέλος η υπόθεση αναλογικό σύστημα.....αμ δε όμως.......:flipout::flipout::flipout:

Αν επιτρέπετε σε ποιο πικάπ ακούς την Glider?

Εχω διαφορα πικαπ και κεφαλες και παιζω με τους συνδιασμους.Συνηθως την Glider την ειχα(τωρα θελει βελονα) σε sondek lp12/alphason hr100.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Α

Εχω διαφορα πικαπ και κεφαλες και παιζω με τους συνδιασμους.Συνηθως την Glider την ειχα(τωρα θελει βελονα) σε sondek lp12/alphason hr100.
:a0210:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αναβάθμιση 1-Xp

Προσωπικά θα πήγαινα με κλειστά μάτια στην BENZ ACE Low, αλλά δεν υπάρχει κανείς να μου πει με σιγουριά ότι ματσάρει με τον 9cc, ούτε ότι ταιριάζει στη γεωμετρία.

Σήμερα το πρωί μίλησα με το Studio 17 που φέρνει τις Benz.
Του είπα να μετρήσει την απόσταση βελόνας-κέντρο βιδών, από την ACE και την έβγαλε 19μμ, 10 μμ πιο πολυ απο την MC20. Μια χαρά δηλ. για τον βραχίονα! Επίσης μου είπε ότι έχει περάσει πολλές Benz ACE σε βραχίονες 9cc και τειριάζει και σε γεωμετρία αλλά και σε ματσάρισμα.
Την καινούρια Benz ACE S low με το καλύτερο διαμάντι την έχει προσφορά όσο την παλιά, στα 540 ευρώ......:a0210: