Ανακοινώθηκε η συγχώνευση Olympic Air – Aegean

Re: Απάντηση: Ανακοινώθηκε η συγχώνευση Olympic Air – Aegean

Μιλαμε για τον ορισμο του μονοπωλιου..
Αντι να μπουν και αλλοι παικτες στην Ελληνικη αγορα, μπας και πεσουν οι τιμες, οι υπαρχοντες συγχωνευονται.. Ειμαστε στην απιθανη χωρα που για να πας πχ στην Σαντορινη πρεπει να δωσεις 250 ευρω το καλοκαιρι και 180 τον χειμωνα, οταν πετας Λονδινο-Μοναχο με τα μισα.. Φανταστειτε τι εχει να γινει μολις εγκριθει η συγχωνευση..
"Με τις ευχες ολων των Ελληνων κ. Βγενοπουλε"..
Τα post-it πανω στα boing της Ολυμπιακης σε μαρανανε...

Τουλαχιστον για Θηρα το καλοκαιρι υπαρχουν αξιοπιστες εναλλακτικες (ή κανω λαθος)? Εκτος αν παρουν θαρρος οι ακτοπλοοι και καταληξει 'μια-η-αλλη' η τιμη πλοιου-αεροπλανου...:ernaehrung004:
 
Μπα, τα ιδια χαλια. Πχ στα Highspeed το απλο εισητηριο (one way) εχει αν θυμαμαι καλα κοντα στο 60ρι ομως επιτηδες εχουν λιγα και ολα τα υπολοιπα τα χρεωνουν... business class, τρομαρα τους!
 
και στα καράβια p;antvw θα ακολουθήσουν συγχωνευσεις στους επόμενους μήνες οποτε μην ελπίζετε, και εκεί το περιβάλλον χειροτερεύει για εμάς..όλες οι ναυτιλιακές αντιμετωπίζουν προβλήματα οπότε θα αναγκαστούν να συγχωνευτούν
και επειδή οι Μινωικές έχουν δυνατό μέτοχο (Γκριμάλντι) πιθανολογώ ότι ο βγενό θα παίξει με τον βαρδινογιάννη και θα συγχωνευθούν ΑΝΕΚ και Σουπερφαστ

όσο για το Aegean-Ολυμπιακη μην περιμένετε να το μπλοκάρει η επιτροπή ανταγωνισμού. Υπάρχει ήδη το προηγούμενο στην Ιταλία με τις AirOne και Alitalia
 
Οι αεροσυνοδοί έβγαλαν άσεμνες φωτογραφίες εν ώρα πτήσης για να κάνουν πλακίτσα, όμως δε φαντάστηκαν πως θα κυκλοφορήσουν σε γνωστό site με περιεχόμενο πορνό.

troktiko


αν γίνουν έτσι μετά τη συγχώνευση τότε δεν πειράζει, ας πάει το παλιάμπελο. :flipout:
 
δεν το εννοείς αυτό έτσι?

Παντως κριμα ο ανθρωπος... ειπε να κανει μια δουλεια και δεν του βγηκε... Εδωσε ενα σωρο λεφτα να αγορασει κατι, νομιζοντας οτι θα του αποφερει κερδος και σε λιγοτερο απο ενα χρονο αναγκαστηκε να το πουλησει μισοτιμης...
 
Οι αεροσυνοδοί έβγαλαν άσεμνες φωτογραφίες εν ώρα πτήσης για να κάνουν πλακίτσα, όμως δε φαντάστηκαν πως θα κυκλοφορήσουν σε γνωστό site με περιεχόμενο πορνό.

troktiko


αν γίνουν έτσι μετά τη συγχώνευση τότε δεν πειράζει, ας πάει το παλιάμπελο. :flipout:

Δεν ειναι αεροσυνοδοι ουτε της ετζιαν ουτε της ολυμπιακης αυτες στις φωτος
 
Last edited:
Αν παρακολουθήσατε τον Βγενόπουλο στην συνέντευξη το είπε. Το έκαναν για να μειωθούν τα κοστολόγια και να γίνουν πιο κερδοφόρες οι δύο εταιρείες στις ίδιες τιμές εισιτηρίων....
 
Ειναι πολυ πιθανο να υπαρχει ανταγωνισμος.

Μεχρι τον Οκτωβρη υπαρχει καιρος.
Ο Stelios νομιζω οτι θα ετοιμαζεται. Η EasyJet ειναι πλεον μεγαλη δυναμη, αξιοπιστη και υγιης σαν εταιρια.

Με μια βαση σε ενα αεροδρομιο εκτος του Ελ. Βενιζελος, (λογω κοστους) και 6-7 αεροσκαφη, εχει τη δυνατοτητα να βαλει δρομολογια σε ολους τους βασικους προορισμους.
 
Ειναι πολυ πιθανο να υπαρχει ανταγωνισμος.

Μεχρι τον Οκτωβρη υπαρχει καιρος.
Ο Stelios νομιζω οτι θα ετοιμαζεται. Η EasyJet ειναι πλεον μεγαλη δυναμη, αξιοπιστη και υγιης σαν εταιρια.

Με μια βαση σε ενα αεροδρομιο εκτος του Ελ. Βενιζελος, (λογω κοστους) και 6-7 αεροσκαφη, εχει τη δυνατοτητα να βαλει δρομολογια σε ολους τους βασικους προορισμους.

Δεν φτανουν 6-7 αεροσκαφη. Εκτος αν εννοεις μονο για προορισμους εκτος Ελλαδας.


Εμενα οι εσωτερικοι προορισμοι με απασχολουν περισσοτερο.
 
Δεν φτανουν 6-7 αεροσκαφη. Εκτος αν εννοεις μονο για προορισμους εκτος Ελλαδας.


Εμενα οι εσωτερικοι προορισμοι με απασχολουν περισσοτερο.


Για το εσωτερικο μιλαω. Για το εξωτερικο, υπαρχει ηδη ανταγωνισμος που εχει τα 2/3 της πιτας.

Με 6-7 αεροσκαφη καλυπτει ανετα τους μεγαλους προορισμους, και εχει παντα τη δυνατοτητα να φερνει αεροσκαφη για να καλυπτει εκτακτες αναγκες, αν χρειαστει.
 
Για το εσωτερικο μιλαω. Για το εξωτερικο, υπαρχει ηδη ανταγωνισμος που εχει τα 2/3 της πιτας.

Με 6-7 αεροσκαφη καλυπτει ανετα τους μεγαλους προορισμους, και εχει παντα τη δυνατοτητα να φερνει αεροσκαφη για να καλυπτει εκτακτες αναγκες, αν χρειαστει.

Απλα δεν υπάρχει αλλο αεροδρόμιο πλην του Ελ. Βενιζέλος στην ευρύτερη περιοχή της πρωτευουσας (και ούτε φυσικά πρόκειται να υπάρξει)
 
Απλα δεν υπάρχει αλλο αεροδρόμιο πλην του Ελ. Βενιζέλος στην ευρύτερη περιοχή της πρωτευουσας (και ούτε φυσικά πρόκειται να υπάρξει)

Δεν ειναι υποχρεωτικο να ειναι στην πρωτευουσα...
Η Θεσσαλονικη κανει μια χαρα.

Ασε που θεωρητικα θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει και αεροδρομιο που τωρα δεν εχει σοβαρη πολιτικη χρηση.

Στο Λονδινο, το Λουτον ουσιαστικα το ζωντανεψε μονη της η EasyJet.
 
Με έδρα τη Θεσσαλονίκη τι διαδρομές θα είχε; Όχι ότι δεν θα έχει κίνηση, αλλά οι περισσότεροι που ταξιδεύουν στο εσωτερικό μετακινούνται από και προς την Αθήνα...
 
οι Ελληνες επιβάτες πάντως είναι ικανοί να πληρώσουν και τα διπλά που λέει ο λόγος για να πετάξουν με ελληνική εταιρία
έχει μείνει στο υποσυνείδητο η ασφάλεια που ενέπνεε η Ολυμπιακή όντας σαν μια από τις ασφαλέστερες αεροπορικές στον πλανήτη
 
Re: Απάντηση: Ανακοινώθηκε η συγχώνευση Olympic Air – Aegean

Με έδρα τη Θεσσαλονίκη τι διαδρομές θα είχε; Όχι ότι δεν θα έχει κίνηση, αλλά οι περισσότεροι που ταξιδεύουν στο εσωτερικό μετακινούνται από και προς την Αθήνα...

+1

Τα 6 εκ επιβάτες της Θεσσαλονίκης ειναι οριακά εως μη-ικανά να υποστηρίξουν αεροπορική εταιρεία...
 
Re: Απάντηση: Ανακοινώθηκε η συγχώνευση Olympic Air – Aegean

Με έδρα τη Θεσσαλονίκη τι διαδρομές θα είχε; Όχι ότι δεν θα έχει κίνηση, αλλά οι περισσότεροι που ταξιδεύουν στο εσωτερικό μετακινούνται από και προς την Αθήνα...

Για να εγκατασταθει μια εταιρια στην Ελλαδα, χρειαζεται γραφεια, μια μικρη τεχνικη βαση και ενα χωρο για προσωρινη σταθμευση. Βολευει πολυ, οταν αυτα υπαρχουν στο αεροδρομιο που γινονται οι περισσοτερες πτησεις. Αλλα δεν ειναι δεσμευτικο. Ολα αυτα στο Βενιζελος κοστιζουν.

Με εδρα τη Θεσσαλονικη, μπορει να εκτελει κανονικα πτησεις απο-προς Αθηνα, με ενα μικρο ξεβολεμα υπερ του κοστους.

Εξαλλου, ολες οι εταιριες με εδρα την Αθηνα, εκτελουν πτησεις απο-προς Θεσσαλονικη (Θεσσαλονικη-Γερμανια), απλως οι περισσοτερες ειναι απο Αθηνα.
 
οι Ελληνες επιβάτες πάντως είναι ικανοί να πληρώσουν και τα διπλά που λέει ο λόγος για να πετάξουν με ελληνική εταιρία
έχει μείνει στο υποσυνείδητο η ασφάλεια που ενέπνεε η Ολυμπιακή όντας σαν μια από τις ασφαλέστερες αεροπορικές στον πλανήτη

Φυσικα.
Οπως ασφαλης ειναι και η Aegean. Επι 15 χρονια δεν εχει συμβει ουτε "incident".

Το ιδιο ισχυει και για την Easyjet, που εχει πολυ μεγαλυτερο στολο και δικτυο, ενω πεταει σε δυσκολα και μικρα αεροδρομια. Και τα δικα μας ειναι δυσκολα, αλλα με τον καιρο συνηθιζονται.

Αν θα σου ζηταει η νεα ΟΑ 250 ευρω για Ροδο με επιστροφη, τοτε θα σκεφτεις και τις εναλλακτικες κι ας μοιαζουν λιγο με ΚΤΕΛ με φτερα.

Τελος παντων σεναρια ειναι αυτα, αλλα το να ερθει η EasyJet ειναι ενα απο τα λογικα.