αναπαυεται στο ρακ.

Re: Απάντηση: Re: αναπαυεται στο ρακ.

Και ξαφνικά βγαίνει η Yamaha από την γωνία με τους AS1000 και AS2000 σε τιμή χώμα και λέει: Αν βάλεις τα ρυθμιστικά ήχου στο κέντρο (στο μηδέν), είναι σαν να μην υπάρχουν. Και είναι καλύτερα απ' ότι να έχεις ένα κουμπί tone defeat όπως όλοι οι ενισχυτές που έχουν ρυθμιστικά ήχου, γιατί το σήμα δεν αλλάζει δρόμο για να φτάσει στο τελικό στάδιο ενίσχυσης και έχεις πολύ μικρότερο θόρυβο.:grinning-smiley-043

Πώς γίνεται αυτό ? (να είναι σα να μην υπάρχουν). :huh2:
Και τι παθαίνει το σήμα αν αλλάξει διαδρομή ? Ξανά :huh2:
 
Re: Απάντηση: Re: αναπαυεται στο ρακ.

Και τι παθαίνει το σήμα αν αλλάξει διαδρομή ? Ξανά :huh2:

:grandpa: Μπερδεύονται τα ηλεκτρόνια, δεν ξέρουν που να πάνε, ρωτάνε στο περίπτερο και αυτό δημιουργεί καθυστέρηση. Το λεγόμενο Jitter...
 
Παιδια επειδη εχω το παλιο μοντελο ΑΧ-590 της YAMAHA, ο ενισχυτης ειναι υπερανω κριτικης απο πλευρας κατασκευης, αλλα απο μουσικη δεν λεει.
Τωρα οι καινουργοι ενισχυτες της YAMAHA δεν ξερω πως παιζουν.
Ειναι μουσικοι ενισχυτες οι μονιτορ ενισχυτες;
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: αναπαυεται στο ρακ.

:grandpa: Μπερδεύονται τα ηλεκτρόνια, δεν ξέρουν που να πάνε, ρωτάνε στο περίπτερο και αυτό δημιουργεί καθυστέρηση. Το λεγόμενο Jitter...

Χαριτωμένο :flipout:
 
Re: Απάντηση: Re: αναπαυεται στο ρακ.

Εδώ είσαι:

http://www.yamaha.com/yamahavgn/CDA/ContentDetail/EnlargedImage/0,,CNTID=5016202,00.html

Δεν ξέρω αν το εξέφρασα σωστά, αλλά αυτό ήθελα να πώ.

Οι γνώσεις μου στην ηλεκτρονική είναι πρακτικά 0, αλλά αυτό το σχέδιο κάπως μου κάθεται. Όποιος μπορεί και θέλει ας μας διαφωτίσει. (αφιλοκερδώς)
 
Re: Απάντηση: Re: αναπαυεται στο ρακ.

:grandpa: Μπερδεύονται τα ηλεκτρόνια, δεν ξέρουν που να πάνε, ρωτάνε στο περίπτερο και αυτό δημιουργεί καθυστέρηση. Το λεγόμενο Jitter...

Και αν δεν έχεις περίπτερο κοντά στον ενισχυτή, χ@σε μέσα.
ΤΟ JITTER ΓΙΓΑΝΤΩΝΕΤΑΙ. :elefant:
 
Re: Απάντηση: Re: αναπαυεται στο ρακ.

Οι γνώσεις μου στην ηλεκτρονική είναι πρακτικά 0, αλλά αυτό το σχέδιο κάπως μου κάθεται. Όποιος μπορεί και θέλει ας μας διαφωτίσει. (αφιλοκερδώς)

Λογικό διάγραμμα είναι μπρε! Όχι κύκλωμα!

Στην πρώτη περίπτωση φαίνεται να έχει δύο πύλες NOT που κανονίζουν τα μπάσα και τα τρέμπλια και μία πύλη NOT με βολιούμι όπως και μία πύλη OR για bypass.

Στη δεύτερη περίπτωση έχουμε τρεις πύλες NOT με βολιούμια, δύο παθητικά συστήματα για τα μπάσα και τα τρέμπλια (ίσως να είναι κάτι σαν αποέμφαση και έμφαση κατά RIAA) και μία αποέμφαση flat (?)...
Φυσικά δε λείπει η OR.
Ή κάτι τέτοιο...

Και αν δεν έχεις περίπτερο κοντά στον ενισχυτή, χ@σε μέσα.
ΤΟ JITTER ΓΙΓΑΝΤΩΝΕΤΑΙ. :elefant:

:grandpa: Ουχί. Όλοι οι ενισχυτές έχουν περίπτερο. Απλά παίζει ο περιπτεράς να πάρει σύνταξη, (το καταλαβαίνεις από τον καπνό που βγάζει ο ενισχυτής) οπότε ο ενισχυτής δεν παίζει. Τότε τον πας στην αντιπροσωπεία προς αντικατάσταση περιπτερά.
 
Όπως τον συμφέρει κανέναν...
Το λέει ξεκάθαρα, αν είναι δυνατόν!!!
Signal passes through two circuits->increased noise
Signal passes through one circuit-> lower distortion,higher S/N ratio.

Και η μετάφραση για όποιον δε κατάλαβε:
Σινιάλο περνάει δύο πίστες-> αυξημένος θόρυβος
Σινιάλο περνάει μία πίστα-> χαμηλότερη παραμόρφωση, υψηλότερος σαδοναζοχιστικός (δεν είμαι σίγουρος αλλά μάλλον αυτό πρέπει να εννοεί) λόγος (και επιπλέον τερματίζει και πιο γρήγορα)

Εσείς γιατί δεν τους πιστεύετε;;;:BDGBGDB55:
Μόνο που δεν μας είπανε τα παλικάρια τι είναι εκείνα τα + και δεν μας είπανε και τι γίνεται στο bypass.
Αλλά για να το λένε έτσι θα είναι.
Καταραμένο μάρκετινγκ.:argue:
 
Μουσικότητα, φυσικότητα… πολύ υποκειμενικοί όροι, σε προσωπικό επίπεδο πάντα.

Πρόσφατα έστησα ένα σύστημα, ένα σύστημα που υπό κανονικές συνθήκες δε θα περνούσε καν από το μυαλό μου να στήσω.
Δε μου ταίριαζαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά, δεν ήταν καν στη «φιλοσοφία» μου.

Παραμένει εκτός των δικών μου «θέλω», πρέπει όμως να ομολογήσω ότι απέχει –προς το θετικό- το αποτέλεσμα από αυτό που είχα στο μυαλό μου.

Δεν έχει την οδήγηση, δεν έχει το ρυθμό, δεν έχει τα τεχνικά στοιχεία που επιθυμώ για να… αισθάνομαι σίγουρος…
Αυτό όμως που γνωρίζω, από την περασμένη Πέμπτη που το έστησα, είναι ότι με κράτησε ώρες στην ακρόαση μουσικής, με έκανε ν’ αλλάζω τα δισκάκια αφού τα είχα ακούσει ολόκληρα, με γέμιζε μουσική.

Σε συγκεκριμένη θέση το ποτενσιόμετρο, δε μπορούσε να πάει και παραπάνω -τελείωνε ο ενισχυτής - μου προσέφερε «γλύκα», λεπτομέρεια, κα-τα-πλη-κτι-κή σκηνή, με έκανε να αναθεωρήσω πολλά στις «σχέσεις» μου με τα μηχανήματα, να ξαναθυμηθώ το «μεγάλη μπουκιά φάει, μεγάλη κουβέντα (σκέψη) μην κάνεις»

Καλές ακροάσεις κε halaras.
Σας εύχομαι, σύντομα και με το ταίρι του (cd player) : -)
 
Τα τρίγωνα αναπαριστούν το volume control. Δεν υπάρχουν 3 volume control ένα είναι μόνο. Απλά έχει σχεδιάσει 3 για λόγους απλότητας, για να μπορέσει να κάνει την αναπαράσταση. Λέμε τώρα :flipout:

Λοιπόν. Όταν τα ρυθμστικά του ήχου είναι flat, το σήμα περνάει από το volume control του προενισχυτή, στην συνέχεια πάει στο + που βλέπουμε κάτω και μετά στο τελικό στάδιο. Όταν χρησιμοποιούμε κάποιο από τα ρυθμιστικά ή και τα 2, το σήμα πάει στο + που είναι πάνω δεξιά και στο κάτω + αν δεν χρησιμοποιήσουμε κάποιο από τα 2. Ουσιαστικά δηλαδή, έχουμε μια γραμμή που περνάει το σήμα. Μην σας μπερδεύουν τα 3 τρίγωνα που έχει, αυτά είναι ένα στην πραγματικότητα, ένα volume control έχει και το κύκλωμα. Δεν χρησιμοποιεί δηλαδή δεύτερη διάταξη για να κάνει το bypass.

Στην δεύτερη περίπτωση με το bypass υπάρχουν 2 διαφορετικά κυκλώματα, το ένα για να προσπεράσει τα ρυθμιστικά του ήχου και το δεύτερο για να περάσει τον ήχο μέσα από αυτά. Και τα ρυθμιστικά του ήχου είναι σε σειρά απ' ότι λέει και όχι παράλληλα όπως στον AS2000. Δηλαδή, το σήμα θα περάσει και από τα 2 θέλεις δεν θέλεις, ενώ στον AS2000 μπορείς να έχεις tone defeat στα πρίμα και ρύθμιση στο μπάσο.
 
Την έχεις την τάση να μας μπερδεύεις ε; :flipout:

Πάντως δύσκολο το κόβω να γίνεται αυτό πρακτικά...
 
Πρώτα απ'όλα επειδή φάνηκε σαν να κακολογώ τον εν λόγω ενισχυτή να επισημάνω πως δεν είχα τέτοια πρόθεση στο προηγούμενό μου ποστ.

Οπότε να τον χαίρεται ο ευτυχής κάτοχός του και συνφορουμίτης haralas και να περάσει ατέλειωτες (ή τέλος πάντων όσες θέλει κι αγαπά :a0210:) ώρες ακούγοντας τις αγαπημένες του μουσικές.

Τώρα στο ζητούμενο, αυτό που σχολίασα είναι το πώς παρουσιάζουν στο διάγραμμα μία τοπολογία ως ανώτερη μιας άλλης με μπακαλίστικο (βλέπε μαρκετινίστικο) τρόπο.

Όσο για τα + που φαίνονται είναι summing nodes διακριτού διαφορικού σταδίου και οι ενισχυτές ρυθμιζόμενου κέρδους είναι όντως τρία παράλληλα συνδεδεμένα ολοκληρωμένα ψηφιακά ελεγχόμενα ποτενσιόμετρα.
 
Εμένα με έπιασε λίγο πονοκέφαλος.


Πάντως, ούτε κι εγώ έχω να πω κάτι κατά του ενισχυτή. Δεν τον ξέρω άλλωστε και καλοάκουστος να είναι για το νέο ιδιοκτήτη.
 
Re: Απάντηση: Re: αναπαυεται στο ρακ.

Λογικό διάγραμμα είναι μπρε! Όχι κύκλωμα!
:grandpa: Ουχί. Όλοι οι ενισχυτές έχουν περίπτερο. Απλά παίζει ο περιπτεράς να πάρει σύνταξη, (το καταλαβαίνεις από τον καπνό που βγάζει ο ενισχυτής) οπότε ο ενισχυτής δεν παίζει. Τότε τον πας στην αντιπροσωπεία προς αντικατάσταση περιπτερά.


Δεν είπα διάγραμμα, δεν είπα κύκλωμα. Σχέδιο είπα.
(Ευτυχώς που το θέμα δεν είναι στη hi-end. Θα είχαμε σφαχτεί τώρα :slapface:)

Σοβαρά τώρα. Εγώ από κάτω έχω κάβα. Κάνει ή να πάω για αναβάθμιση ?
 
Απάντηση: Re: αναπαυεται στο ρακ.

Στο avantar τι έχεις? Kenwood είναι?

Ναι είναι ο Supreme 600 της Kenwood. Ενας ενισχυτής πού μόνο όποιος τον έχει ακούσει μπορεί να καταλάβει περί τίνος πρόκειται... Δεν περιγράφεται...
Και μετά δεν γίνεται να φάει τις διάφορες σημερινές μούφες που σερβίρονται σε αστρονομικές τιμές...

Διάβασε λίγο:

http://www.thevintageknob.org/KENWOOD/SUPREME600/SUPREME600.html#
 
Δεν ξέρω.... μπορεί να έχετε δίκιο. Αυτά λέει πάντως η Yamaha:

"To ensure ideal fully balanced operation, the
volume and tone control systems must be
extremely precise. Conventional analogue
volume systems suffer from gang error, and
cannot achieve sufficient accuracy, even when
using high precision parts. Therefore, for the
A-S2000 we developed a unique method:
canceling out slight precision differences by
the parallel operation of three high sound
quality digital volume ICs for each channel
and operating the system with an analogue
encoder. When using the bass and treble tone
controls, each of the three volume elements is
applied in succession, and during tone default,
three equivalent volume elements for each
channel are used for volume adjustment. This
ensures the best sound quality during both
tone control and default operation."

Μάλον καμία σχέση με αυτό που έλεγα εγώ ε? :flipout:

Κάπου το είχα διαβάσει όμως ρε γ@μότο. Δεν το έβγαλα από το μυαλό μου. Θα το βρώ που θα πάει....

http://www.yamaha.co.jp/english/product/av/pdfs/moreinfo/as2000.pdf
 
Re: Απάντηση: Re: αναπαυεται στο ρακ.

Ναι είναι ο Supreme 600 της Kenwood. Ενας ενισχυτής πού μόνο όποιος τον έχει ακούσει μπορεί να καταλάβει περί τίνος πρόκειται... Δεν περιγράφεται...
Και μετά δεν γίνεται να φάει τις διάφορες σημερινές μούφες που σερβίρονται σε αστρονομικές τιμές...

Διάβασε λίγο:

http://www.thevintageknob.org/KENWOOD/SUPREME600/SUPREME600.html#

Καλά τον κατάλαβα. Την ξέρω καλά αυτή τη γεννιά της Kenwood. Δύσκολο να βρείς τέτοια μηχανήματα σήμερα.... Το μπάσο και το δυναμικό αυτής της σειράς της Kenwood, κάνει πολλούς σημερινούς να μοιάζουν παιχνιδάκια για μικρά παιδιά...