- 17 June 2006
- 50,091
Μετά την απόφαση να ξαναστήσω το streaming και δοκιμάζοντας νέα πράγματα (=Wiim) αποφάσισα να δώσω μια τελευταία ευκαιρία στο squeezebox.
Όπως είναι γνωστό η Logitech έκλεισε τον server που υποστήριζε την υπηρεσία streaming στα squeezebox. Ήδη εδώ και χρόνια όμως η κοινότητα έβγαζε ανανεώσεις του Logitech Music Server και σταδιακά έβγαλε νεες εκδόσεις που το υποστήριζαν. Μετά από κανα δυο χρόνια φτάνουμε στο σήμερα που πλέον έχει βγεί εντελώς δικός τους server, ο Lyrion Music Server και πλέον τα πράγματα φαίνονται πολύ ευοίωνα. Φυσικά το πρόβλημα είναι ότι πρέπει να υπάρχει ένας υπολογιστής για να συνδέει το squeezebox στο δίκτυο και τον server. Σε μένα αυτή η δουλειά γίνονταν εδώ και αρκετά χρόνια επειδή εκεί είχα την τοπική βιβλιοθήκη με τα rip μου. Ενα μικρό Gigabyte Brix με win7.
Ετσι τις τελευταίες μέρες σηκωσα μανίκια. Η διαδικασία δεν ήταν απλή σχεδον 2-3 μερες ψάξιμο, συζήτηση στο σχετικό φόρουμ του Lyrion, ανάσταση και του brix που σχεδόν είχε πιάσει αράχνες, και μπλέξιμο με 7άρια....
Σήμερα σας δείχνω που είμαστε
Ο server της lyrion δεν έχει καμιά σχέση με τον σχεδόν σε κειμενογράφο της Logitech που ήταν εξαιρετικός για το 2003, αλλά για σήμερα άστο.
Το μικρό brix πάντα ήταν κάπου κρυμμένο (αγνοείστε τη σκόνη, ζω μ αυτήν)
Υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές, είναι σωστά δομημένες, το tidal υποστηρίζεται, το ράδιο επίσης βρήκε τα πάντα αμέσως, και φυσικά έρχονται και στίχοι για όσους τους θέλουν.
Όπως είναι γνωστό η Logitech έκλεισε τον server που υποστήριζε την υπηρεσία streaming στα squeezebox. Ήδη εδώ και χρόνια όμως η κοινότητα έβγαζε ανανεώσεις του Logitech Music Server και σταδιακά έβγαλε νεες εκδόσεις που το υποστήριζαν. Μετά από κανα δυο χρόνια φτάνουμε στο σήμερα που πλέον έχει βγεί εντελώς δικός τους server, ο Lyrion Music Server και πλέον τα πράγματα φαίνονται πολύ ευοίωνα. Φυσικά το πρόβλημα είναι ότι πρέπει να υπάρχει ένας υπολογιστής για να συνδέει το squeezebox στο δίκτυο και τον server. Σε μένα αυτή η δουλειά γίνονταν εδώ και αρκετά χρόνια επειδή εκεί είχα την τοπική βιβλιοθήκη με τα rip μου. Ενα μικρό Gigabyte Brix με win7.
Ετσι τις τελευταίες μέρες σηκωσα μανίκια. Η διαδικασία δεν ήταν απλή σχεδον 2-3 μερες ψάξιμο, συζήτηση στο σχετικό φόρουμ του Lyrion, ανάσταση και του brix που σχεδόν είχε πιάσει αράχνες, και μπλέξιμο με 7άρια....
Σήμερα σας δείχνω που είμαστε
Ο server της lyrion δεν έχει καμιά σχέση με τον σχεδόν σε κειμενογράφο της Logitech που ήταν εξαιρετικός για το 2003, αλλά για σήμερα άστο.
Το μικρό brix πάντα ήταν κάπου κρυμμένο (αγνοείστε τη σκόνη, ζω μ αυτήν)
Υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές, είναι σωστά δομημένες, το tidal υποστηρίζεται, το ράδιο επίσης βρήκε τα πάντα αμέσως, και φυσικά έρχονται και στίχοι για όσους τους θέλουν.