αναζήτηση φακου για canon 1000D

Οι 50αρηδες πέραν απο το οτι θεωρούνται απο τους οξύτερους φακούς σε πολύ χαμηλή τιμή, είναι και απο τους πιό φωτεινους φακούς που υπάρχουν. Μεγιστο διαφραγμα f1.8 σου δίνει την δυνατότητα να τραβάς με πολύ χαμηλότερο φώς απο ότι ένα f4 ας πούμε.
Μετα σου δίνει πολύ μεγαλύτερο έλεγχο του βάθους πεδίου. Τέρμα ανοιχτός και εστιασμένος κοντά δίνουν βάθος 1-2 εκατοστών και λιγότερο.
Και μετά είναι το πολύ διαφορετικό contrast και χρώματα που δίνει το καλύτερο γυαλί ενος prime. Χαρακτηριστικά που χρειάζεται πολύ ακριβος ζουμ για να τα πετύχει. Εγώ προσωπικά έχω αποφασίσει να κινηθώ κυρίως στην αγορά primes απο την στιγμή που δεν μπορώ να διαθέσω πολλά λεφτά για έναν φακό.
Είμαι φαν της άποψης οτι το καλύτερο ζουμ είναι τα πόδια μου όπως έχει ακουστεί στο φόρουμ ξανά...
 
"Είμαι φαν της άποψης οτι το καλύτερο ζουμ είναι τα πόδια μου όπως έχει ακουστεί στο φόρουμ ξανά..."

δεν αντιλέγω αλλά κάποιες φορές δίνει πολύ καλό αποτέλεσμα και το ζουμ με ένα τρίποδο.
ποιοι είναι οι απαραίτητοι primes που πρέπει να διαθέτει κάποιος για αρχή?
 
"Είμαι φαν της άποψης οτι το καλύτερο ζουμ είναι τα πόδια μου όπως έχει ακουστεί στο φόρουμ ξανά..."

δεν αντιλέγω αλλά κάποιες φορές δίνει πολύ καλό αποτέλεσμα και το ζουμ με ένα τρίποδο.
ποιοι είναι οι απαραίτητοι primes που πρέπει να διαθέτει κάποιος για αρχή?

Ψάξε τα μηνύματα του send. Θα σου λυθούν πολλές απορίες.
 
Δεν είναι απαραίτητο να έχει κανείς σταθερούς. Εάν τον βολεύει, και με έναν ζουμ μια χαρά κάνει τη δουλειά του. Οι σταθεροί υπερέχουν -κατά τεκμήριο- οπτικά, καθώς πρόκειται για πιο απλές σχεδιάσεις, συνήθως δοκιμασμένες και επιτυχημένες, με λιγότερα στοιχεία, με κατά κανόνα λιγότερες παραμορφώσεις, καλύτερο κόντραστ, χρώματα και συνήθως λιγότερες χρωματικές εκτροπές. Πολλές φορές είναι ανώτεροι και σε οξύτητα, αν και τελευταία αρκετές καλές σχεδιάσεις ζουμ προσφέρουν τουλάχιστον παραπλησίως καλές επιδόσεις στον τομέα αυτό.

Το ερώτημα είναι πόσους σταθερούς χρειάζεται κανείς για να φωτογραφίζει δίχως να χρησιμοποιεί καθόλου ζουμ. Εδώ υπάρχει ένα ζήτημα, καθώς με τα μικρά ψηφιακά σώματα δύσκολα έχουμε πραγματικό ευρυγώνιο πλάνο με σταθερό ευρυγώνιο -σε φυσιολογική τιμή εννοώ. Δηλαδή ο 20ρης θα δώσει κάδρο 30 ή 32mm σε Νίκον και Canon αντίστοιχα, το οποίο βέβαια θα έχει την ευρυγώνια προοπτική του 20ρη, αλλά η κάλυψή του σε μοίρες όπως και να το κάνουμε δεν είναι όσο ευρυγώνια θα ήθελα εγώ τουλάχιστον. Βέβαια όπως ειπώθηκε, 3 βηματάκια πίσω και άνοιξε το κάδρο μας (εάν υπάρχει αυτή η δυνατότητα). Ενόψει των ανωτέρω, θα έλεγα ότι ένα καλό σετάκι (για μικρό ψηφιακό φορμά) θα είχε έναν 20ρη, έναν 28ρη ή 35ρη (κάλυψη νορμάλ φακού πλέον), έναν 50ρη (καθώς είναι οι πιο γρήγοροι φακοί) και έναν 135ρη.

Σε πλήρες φορμά θα διάλεγα 24ρη, 50ρη, 100ρη και 200ρη. (εάν το περιορίζουμε σε 4 φακούς που να καλύπτουν τα μήκη που περισσότερο χρησιμοποιούμε).
 
τι εννοείς μικρό και πλήρες φορμά? και επίσης σε τι χρησημεύει ένας 24άρης?
επίσης έχω δει καταπληκτικές φωτογραφίες με ευρυγώνιο φακό...αναφέρομαι σε εξωτερικούς χώρους και όχι για τη λογική χρήση (μικρούς εσωτερικούς χώρους). ένας φακός που θα ήθελα είναι ο 15άρης.
βέβαια οτι και να κάνεις, δεν γλιτώνεις από ένα ζουμ φακό προκειμένου να έχεις μαζί σου τη μηχανή ανα πάσα στιγμή.
 
είναι ακριβώς όπως το έγραψες...προέκυψε!
έψαχνα ebay για διάφορα καλούδια και έπεσα σε ένα σώμα 40D. έκανα μια προσφορά και την πήρα...μεταχειρισμένη. ακόμη δεν την έχω στα χέρια μου άρα δεν μπορώ να πω αν έκανα την καλύτερη επιλογή.
η 1000D ήταν η πρώτη dslr μου και ανησυχούσα αν θα προσαρμοστώ στη νέα τάξη πραγμάτων. όχι μόνο προσαρμόστηκα αλλά μου άρεσε κιόλας.
έτσι αν και λίγο βιαστικά έκανα το επόμενο βήμα.
δεν μπορώ να πω οτι κάτι συγκεκριμένο δεν μου άρεσε στην 1000 εκτός από τον φακό.