Αντικατάσταση Πάνελ

Kouteranis

New member
20 September 2016
3
Καλησπέρα,
Ήθελα να θέσω το εξής ερώτημα. Είχα μια πάρα πολύ καλή Samsung LED TV 46'' 3D σειρά 7000. Δυστυχώς το καμάρι μου ο μικρός την έριξε και πάει το πάνελ. Η Samsung με ενημέρωσε ότι δεν μπορεί να μου παραγγείλει γιατί λέει καταργήθηκε. Ξέρετε μήπως κάποιο τρόπο να την φτιάξω;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Καλησπέρα,
Ήθελα να θέσω το εξής ερώτημα. Είχα μια πάρα πολύ καλή Samsung LED TV 46'' 3D σειρά 7000. Δυστυχώς το καμάρι μου ο μικρός την έριξε και πάει το πάνελ. Η Samsung με ενημέρωσε ότι δεν μπορεί να μου παραγγείλει γιατί λέει καταργήθηκε. Ξέρετε μήπως κάποιο τρόπο να την φτιάξω;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Είναι πάνω από πενταετίας η 7000 που έχεις; Ποιας σειράς είναι, της C; Όπως και να έχει όμως, οι εταιρείες είναι υποχρεωμένες να υποστηρίζουν τα μοντέλα τους με ανταλακτικά για τουλάχιστον μια πενταετία ίσως και παραπάνω, το πιο πιθανό. Για έλεγξέ το αυτό, διότι αν ισχύει και η τηλεόρασή σου είναι και λιγότερο από πενταετίας και η Samsung σου λέει ότι δεν έχει ανταλακτικό, έχεις δικαίωμα να ζητήσεις να σου την αντικαταστήσουν με καινούργια χωρίς χρέωση. Ρώτα και το συνήγορο του καταναλωτή. Αν πάλι σου βρουν ξαφνικά πάνελ και δε σε συμφέρει η επισκευή ( το πιο πιθανό ) τότε τους λες << δε πειράζει ευχαριστώ >> αρκεί βέβαια να έχουν πράγματι βρει πάνελ και αυτοί και να μη μπλοφάρουν για να σε κολώσουν. Εγώ στη θέση σου θα ζήταγα να μου στείλουν γραπτώς με mail ότι δε μπορούν να σε καλύψουν με ανταλακτικό και πράττεις μετά σύμφωνα με τα παραπάνω που σου έγραψα, αναλόγως.....
 
Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για την ταχύτατη απάντηση!! Το μοντέλο είναι UE46H7000SL και εγώ την πήρα πριν δύο χρόνια περίπου! Το πότε είναι το μοντέλο δεν ξέρω, φαίνεται πάνω της;
 
Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για την ταχύτατη απάντηση!! Το μοντέλο είναι UE46H7000SL και εγώ την πήρα πριν δύο χρόνια περίπου! Το πότε είναι το μοντέλο δεν ξέρω, φαίνεται πάνω της;
Αρχικά αν είναι έως δύο χρόνων η αγορά σου, σε καλύπτει κανονικά η εγγύηση που είναι διετής. Αρα σε αυτή τη περίπτωση χωρίς πολλά πολλά τους λες καινούργια τηλεόραση αντίστοιχο μοντέλο ( τη σειρά 7000 του 2016 ) και τέλειωσε η υπόθεση, είναι βάσει νόμου αν δεν έχουν ανταλλακτικό, τίποτε λιγότερο, τίποτε περισσότερο. Φαντάζομαι όμως ότι αυτό το γνωρίζεις. Τώρα αν έχεις κλείσει τη διετία η αγορά σου, το μοντέλο σου είναι του 2014 άρα είναι ανεπίτρεπτο σε μοντέλο τόσο πρόσφατο να μην έχουν ανταλλακτικό.
Ξανά λέω λοιπόν, τους ζητάς να σου στείλουν την απάντησή τους γραπτώς , και αν κάνουν αυτό το λάθος και μετά σου αρνηθούν αντικατάσταση , αν δεν έχουν ανταλλακτικό, με ένα τηλέφωνο στο συνήγορο του καταναλωτή θα βρεθούν και θα γίνουν όλα. Το καλύτερο θα ήταν να έχεις ακόμα εγγύηση, κατάλαβες το γιατί μα τα παραπάνω. Αν όμως σου έληξε, τότε να εύχεσαι πράγματι να μην έχουν ανταλλακτικό και να το παραδεχθούν γραπτώς , ακόμα και όχι γραπτώς , αν πράγματι δεν υπάρχει, είσαι τυχερός απαιτείς αντικατάσταση ή στη χειρότερη αντίστοιχο σημερινό μοντέλο σε πολύ ειδική - εξευτελιστική τιμή. Αυτά θα στα πει και ο δικηγόρος του καταναλωτή. Όλα αυτά βέβαια με τη προϋπόθεση ότι δεν άλλαξε ο νόμος και δηλαδή δεν είναι υποχρεωμένοι με τη λήξη της εγγύησης να έχουν απόθεμα ανταλλακτικών. Όμως και αυτό το θεωρώ αδύνατο, ( να άλλαξε ό νόμος με αυτό το τρόπο ) διότι υπάρχουν σίγουρα ακόμα τεμάχια της δική σου σειράς στην αγορά απούλητα, που θα πουληθούν τώρα ή που πουλήθηκαν πριν ένα ή ενάμιση χρόνο πριν και είναι ακόμα στην εγγύηση σίγουρα. Εκεί λοιπόν τι θα κάνουν αν δεν έχουν αναταλλακτικό; σίγουρα αντικατάσταση. Εσύ λοιπόν θα πατήσεις πάνω σε αυτά που σου είπα. Αν τελικά μετά από αυτά βρεθεί ανταλλακτικό και δε σε συμφέρει το κόστος επισκευής, δεν σε υποχρεώνει κανένας να το πάρεις τους λες << δε πειράζει θα δω τι θα κάνω >> εκείνοι είναι υποχρεωμένοι απέναντι στο πελάτη και όχι ο πελάτης δηλαδή εσύ, σε αυτούς.
Σου επισημαίνω πάντως ότι για ευνόητους λόγους, τις όποιες απαντήσεις - επικοινωνίες έχεις μαζί τους να τις ζητάς - κάνεις με mail, για πολύ πολύ ευνόητους λόγους.
Ελπίζω να βοήθησα.
 
Leonid διαβαζω το σαιτ χρονια....αυτο που μει ευχαριστη η πολυ καλη ενημερωση απο τα μελη ωστε να αντιμετοπιζουμε της πονηριες των
αντιπροσωποιων τη καθε εταιριας να τη κανουν παντα με ελαφρα πηδηματακια...απενταντη στης υποχρεωσεις τους στο τελικο καταναλωτη λογο
αγνοιας βεβαια....δεν ειναι παντα ετσυ υπαρχουν και εξαιρεσεις...βεβαια
 
Αρχικά αν είναι έως δύο χρόνων η αγορά σου, σε καλύπτει κανονικά η εγγύηση που είναι διετής. Αρα σε αυτή τη περίπτωση χωρίς πολλά πολλά τους λες καινούργια τηλεόραση αντίστοιχο μοντέλο ( τη σειρά 7000 του 2016 ) και τέλειωσε η υπόθεση, είναι βάσει νόμου αν δεν έχουν ανταλλακτικό, τίποτε λιγότερο, τίποτε περισσότερο. Φαντάζομαι όμως ότι αυτό το γνωρίζεις. Τώρα αν έχεις κλείσει τη διετία η αγορά σου, το μοντέλο σου είναι του 2014 άρα είναι ανεπίτρεπτο σε μοντέλο τόσο πρόσφατο να μην έχουν ανταλλακτικό.
Ξανά λέω λοιπόν, τους ζητάς να σου στείλουν την απάντησή τους γραπτώς , και αν κάνουν αυτό το λάθος και μετά σου αρνηθούν αντικατάσταση , αν δεν έχουν ανταλλακτικό, με ένα τηλέφωνο στο συνήγορο του καταναλωτή θα βρεθούν και θα γίνουν όλα. Το καλύτερο θα ήταν να έχεις ακόμα εγγύηση, κατάλαβες το γιατί μα τα παραπάνω. Αν όμως σου έληξε, τότε να εύχεσαι πράγματι να μην έχουν ανταλλακτικό και να το παραδεχθούν γραπτώς , ακόμα και όχι γραπτώς , αν πράγματι δεν υπάρχει, είσαι τυχερός απαιτείς αντικατάσταση ή στη χειρότερη αντίστοιχο σημερινό μοντέλο σε πολύ ειδική - εξευτελιστική τιμή. Αυτά θα στα πει και ο δικηγόρος του καταναλωτή. Όλα αυτά βέβαια με τη προϋπόθεση ότι δεν άλλαξε ο νόμος και δηλαδή δεν είναι υποχρεωμένοι με τη λήξη της εγγύησης να έχουν απόθεμα ανταλλακτικών. Όμως και αυτό το θεωρώ αδύνατο, ( να άλλαξε ό νόμος με αυτό το τρόπο ) διότι υπάρχουν σίγουρα ακόμα τεμάχια της δική σου σειράς στην αγορά απούλητα, που θα πουληθούν τώρα ή που πουλήθηκαν πριν ένα ή ενάμιση χρόνο πριν και είναι ακόμα στην εγγύηση σίγουρα. Εκεί λοιπόν τι θα κάνουν αν δεν έχουν αναταλλακτικό; σίγουρα αντικατάσταση. Εσύ λοιπόν θα πατήσεις πάνω σε αυτά που σου είπα. Αν τελικά μετά από αυτά βρεθεί ανταλλακτικό και δε σε συμφέρει το κόστος επισκευής, δεν σε υποχρεώνει κανένας να το πάρεις τους λες << δε πειράζει θα δω τι θα κάνω >> εκείνοι είναι υποχρεωμένοι απέναντι στο πελάτη και όχι ο πελάτης δηλαδή εσύ, σε αυτούς.
Σου επισημαίνω πάντως ότι για ευνόητους λόγους, τις όποιες απαντήσεις - επικοινωνίες έχεις μαζί τους να τις ζητάς - κάνεις με mail, για πολύ πολύ ευνόητους λόγους.
Ελπίζω να βοήθησα.
Καλημέρα, θέλω μόνο να διορθώσω σε ότι έγραψα, ότι και να είσαι στην εγγύηση δε μπορείς να ζητήσεις αντικατάσταση ή δωρεάν επισκευή αν υπάρχει το πάνελ, επειδή ξέχασα πως είναι δική σου ευθύνη το σπάσιμό του. Αν όμως εσύ θέλεις να το φτιάξεις και σου λένε ότι δεν υπάρχει πάνελ, τότε ισχύουν όλα τα υπόλοιπα.