Αντιμετώπιση LG 55B7V με burn in,με επέκταση εγγύησης μέσω MediaMarkt (Allianz)

giannismarav

New member
20 December 2017
15
Kαλό βράδυ , καλή χρονιά με υγεία σε όλες και όλους, για να μην ανοίγω νέο θέμα, αγορά oled 55b7v τον 01/2018 με επέκταση εγγύησης μέσω mediamarkt (allianz) πριν λίγες ημέρες παρατήρησα να αχνοφαίνεται το εικονίδιο σίγασης του ήχου σε 3 διαφορετικά κάθετα σημεία δεξιά της tv .

Προχθές μίλησα με το κατάστημα και εν συνεχεία με (allianz) και την επόμενη το πρωί την παρέλαβε το εξουσιοδοτημένο service (μανωλόπουλος), που κατά δηλωσή τους ή θα γίνει αλλαγή πάνελ (απίθανο) ή θα μου δοθεί πιστωτικό, όπως και να έχει θα ενημερώσω από βδομάδα που θα χω νέα για να χουν τα μέλη που αντιμετωπίζουν ή θα ( μακάρι όχι) αντιμετωπίσουν τέτοιο θέμα, μια εικόνα, και για τυχόν συμβουλές.

Να στε καλά που μας ανοίγετε τα μάτια.
 
Στην δική σου περίπτωση, δεδομένου ότι μιλάμε για λειτουργία της ίδιας της τηλεόρασης και όχι από πρόσθετο σήμα, δεν βλέπω τι άλλο θα μπορούσαν να κάνουν. Δεν υπάρχει περίπτωση να δικαιολογηθεί σαν δικό σου φταίξιμο το εικονίδιο σίγασης του ήχου. Τι θα σου πούνε, το πάταγες συνεχόμενα για 1-2 ώρες?
Για εμένα, δείχνει καθαρά προβληματικό panel και άρα κατασκευαστικό σφάλμα. Μακάρι να σου δώσουν πιστωτικό, να πάρεις μια πιο καινούργιας τεχνολογίας και φυσικά, μην ξεχάσεις την πρόσθετη εγγύηση.
 
Kαλησπέρα αφού κάνω μια διόρθωση ως αφορά την ημερομηνία αγοράς της τηλεόρασης που είναι μάρτιος καί οχι ιανουάριος του 2018 στα νέα. Αφού δεν είχα κάποια ενημέρωση από τις 5 ιανουαρίου που την πήραν, τηλεφώνησα 2 φορές στο service του μανωλόπουλου αλλά δεν μπόρεσαν να με συνδέσουν με κάποιο τεχνικό . Τελικά πριν λίγο με κάλεσε μια κυρία απο εκεί και μου είπε πως η τηλεόραση είχε κάποια θεματάκια στο πάνελ και στην οθόνη και παρόλου που το κόστος επισκευής ήταν πάρα πολύ υψηλό έχει εγκριθεί από την allianz και από τις 10 του μήνα έχει γίνει παραγγελία των ανταλακτικών που θα πάρει κανά 10ήμερο να τα παραλάβουν. Στις ερωτήσεις μου : αν θα γίνει αλλαγή πάνελ ΑΠΑΝΤΗΣΗ : ναι ( μάλλον απάντησε διστακτικά ναι σαν να μην γνώριζε ) - τι θα γίνει με την εγγύηση ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Εξακολουθεί να ισχύει της allianz - θα ενημερωθώ γι αυτήν την εξέλιξη απο την allianz η τα mediamarket? ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Όχι - τα ανταλακτικά θα είναι καινούργια ? ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Εννοείτε - Θα ενημερωθώ λεπτομερώς για τις εργασίες που θα γίνουν? ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Ναι να κάνω λίγη υπομονή να παραλάβουν τα ανταλακτικά και αφού γίνουν όλες οι ενέργειες αποκατάστασης θα με ενημερώσουν.
Δεν ξέρω τι να υποθέσω και αν είναι καλή η κακή εξέλιξη και αν έχει ξανασυμβεί σε κάποιο άλλο.