Αντλία Βενζίνης

Πιθανόν αυτός να είναι ο λόγος που την κάνει ευαίσθητη. Δεν καταλαβαίνω με ποιο σκεπτικό γίνεται έτσι η τοποθέτηση.


Τι να σου πω βρε φιλε δεν ξερω.

Εγω νομιζα πως ειναι σε ειδικη θηκη - οχι χυμα μεσα στο καυσιμο - στην πανω μερια (εσωτερικα) του ρεζερβουαρ
 
Η βενζίνη λειτουργεί ως ψυκτικό μέσον της αντλίας, η οποία ανεβαζει αρκετά υψηλή πίεση (την οποία την χρειάζεται το καύσιμο ωστε να γίνεται πιο εύλεκτο) και κατα συνέπεια θερμοκρασία. Ενας αλλος λόγος ειναι και η ασφάλεια, αφού και να παραχθούν σπίθες απο χαλασμένη αντλία μέσα στην βενζίνη, δεν θα γίνει ανάφλεξη.
 
Fuel-Pump-Cross-Section.jpg
 
Γιαυτό είπα ότι πρέπει να πάτε και να παραπονεθείτε στα Κεντρικά ή κατευθείαν στην Κατασκευάστρια.

Σωστά είπες, κι αυτό έκανα. Μετά από email λοιπόν που έστειλα κατ ευθείαν στην Mercedes στην Γερμανία, μου απάντησε η Mercedes Benz Hellas, αφού ο Γερμανός το προώθησε σε αυτούς. Η επίσημη απάντηση λέει το εξής.

Όλα τα γνήσια ανταλλακτικά MB συνοδεύονται από δύο χρόνια εγγύηση. Η συγκεκριμένη εγγύηση δεν ισχύει εφόσον η βλάβη ενός ανταλλακτικού προέρχεται από εξωτερικό παράγοντα ( π.χ. Υπολείμματα λόγο κακής ποιότητας βενζίνης) γεγονός το οποίο βεβαιώνει ο εξουσιοδοτημένος επισκευαστής που κάνει αίτημα για εγγύηση ανταλλακτικού.

Και ρωτώ λοιπόν. Ποιο ρεζερβουάρ δεν έχει μέσα υπολείμματα? εκτός φυσικά από τα ολοκαίνουργια.....
 
Για τη συγκεκριμένη εταιρία έχω ακούσει κι άλλες περιπτώσεις τρόμπας.
Εγώ, σε αντίτοιχη περίπτωση με "χτυπημένο" στρόφαλο στο σκούτερ μου, τηλεφώνησα στα κεντρικά και ζήτησα τον υπεύθυνο. Μετά από πολύ προσπάθεια και απειλές βγήκε στο τηλέφωνο και του είπα οτι μπορεί τυπικά σαν εταιρία να είναι εντάξει με το θέμα της εγγύησης, ηθικά όμως δεν είναι εντάξει γιατί θεωρώ αδικαιολόγητη τη βλάβη που έπαθα για μόλις 13.500 χιλιόμετρα. Και μάλιστα με όλα τα Service σε εξουσιοδοτημένο.
- Δεν μπορώ να σας κάνω τίποτε, του λέω, αλλά ούτε εσείς μπορείτε να με εμποδίσετε να παραθέσω τα γεγονότα και να καταθέσω όλα μου τα μέχρι τώρα τιμολόγια σε όλα τα fora μοτοσυκλετών κι αυτοκινήτων. Το ξέρω οτι δεν θα κερδίσω κάτι, απλά θέλω να γνωρίζει ο κόσμος τι αγοράζει και τι μπορεί να πάθει γιατί - κατ´εμέ - αυτό είναι ή λάθος του συνεργείου (το άφησαν χωρίς λάδια) ή αστοχία υλικού.
Σε 30' μου τηλεφώνησε ο ίδιος απ´το συνεργείο που είχα το σκούτερ και μου πρότεινε να πληρώσουμε μόνο τα υλικά μισά-μισά (όπως και έγινε).
 
Last edited:
Για τη συγκεκριμένη εταιρία έχω ακούσει κι άλλες περιπτώσεις τρόμπας.
Εγώ, σε αντίτοιχη περίπτωση με "χτυπημένο" στρόφαλο στο σκούτερ μου, τηλεφώνησα στα κεντρικά και ζήτησα τον υπεύθυνο. Μετά από πολύ προσπάθεια και απειλές βγήκε στο τηλέφωνο και του είπα οτι μπορεί τυπικά σαν εταιρία να είναι εντάξει με το θέμα της εγγύησης, ηθικά όμως δεν είναι εντάξει γιατί θεωρώ αδικαιολόγητη τη βλάβη που έπαθα για μόλις 13.500 χιλιόμετρα. Και μάλιστα με όλα τα Service σε εξουσιοδοτημένο.
- Δεν μπορώ να σας κάνω τίποτε, του λέω, αλλά ούτε εσείς μπορείτε να με εμποδίσετε να παραθέσω τα γεγονότα και να καταθέσω όλα μου τα μέχρι τώρα τιμολόγια σε όλα τα fora μοτοσυκλετών κι αυτοκινήτων. Το ξέρω οτι δεν θα κερδίσω κάτι, απλά θέλω να γνωρίζει ο κόσμος τι αγοράζει και τι μπορεί να πάθει γιατί - κατ´εμέ - αυτό είναι ή λάθος του συνεργείου (το άφησαν χωρίς λάδια) ή αστοχία υλικού.
Σε 30' μου τηλεφώνησε ο ίδιος απ´το συνεργείο που είχα το σκούτερ και μου πρότεινε να πληρώσουμε μόνο τα υλικά μισά-μισά (όπως και έγινε).


Κατι παρομοιο ειχα κανει με την AVIS στην γερμανια οταν επεμεναν να με χρεωσουν (και με χρεωσαν τελικα στην πιστωτικη) 800 ευρω για μια γρατζουνια σε προφυλακτηρα σε αυτοκινητο που ειχα νοικιασει (για την δει κανεις επρεπε να κολλησει την μυτη του πανω εκει)

Με τα πολλα, και με τις "απειλες" (ειχα το δικαιο με το μερος μου, μιας και με παραπλανησε υπαλληλος τους κατα την παραδοση) οτι θα πω το στορυ μου σε ολα τα ταξιδιωτικα φορα του κοσμου, μου επεστρεψαν τα 750...
 
Η αντλία βενζίνης είναι μέσα σε εκείνο το κουβαδάκι που φαίνεται και στην επάνω φώτο το οποίο και παρακρατά πολύυυυ βένζίνη. Έρχεται το επιστρεφόμενο περίσευμα και αδειάζει εκεί μέσα και στο τέλος υπερχειλίζει και πέφτει στο ρεζερβουάρ. Έτσι η αντλία είναι μόνιμα βουτηγμένη στη βενζίνη και φαντάζομαι έχει ικανό όγκο γύρω της για να την ψύχει ικανοποιητικά ακόμη και αν πάμε με συνεχώς άδειο.

Όποιος έχει δει από κοντά θα καταλάβει. Άσε που έμεινα με φίλο στα βουνά και κοντέψαμε να παγώσουμε στα ξένα κάποτε. Μετά αφού μας πήγαν σε αντιπρωσοπεία την αλλάξαμε μόνοι μας επιτόπου στο πεζοδρόμιο αφού δεν μπορούσαν να μας βάλουν σε σειρά πριν από δύο μέρες...ιχιχι. Εκεί είδα και πόση βενζίνη κρατά μέσα το κουβαδάκι.

Εκείνη είχε 240κ σε ιμπιζα. Ένα άλλο άντεξε μεχρι 350κ. Το ταλαίπωρο φίατ μου έχει 245κ τώρα και πάντα το γέμιζα με την ψυχή στο στόμα.Από το πάθημα και μετά όλο λέω θα την αλλάξω πριν χαλάσει. Άλλα που έχω ακούσει, είναι πολύ σπάνιο να χαλάσει πριν τις 200 χιλιάδες. Συμπεραίνω έτσι με τα παραπάνω πως έχουν θέμα στο συγκεκριμένο μοντέλο και κάνουν τους χαζούς.

(παρεμπιπτόντως στο φιατ είχε λείξει η εγγύηση (πριν 13 χρόνια) για 1-2 μήνες, και χώρις επιβάρυνση αλλά και με όχημα αντικατάστασης μου άνοιξαν το σασμαν γιατί ψιλοκολούσε η δευτέρα αν ανέβαζες πολλές στροφές και πήγαινες να βάλεις τρίτη μετά. Δλδ όχι και κάτι εντελώς χαλασμένο αλλά μου το είχαν φτιάξει.)
 
Last edited:
Σωστά είπες, κι αυτό έκανα. Μετά από email λοιπόν που έστειλα κατ ευθείαν στην Mercedes στην Γερμανία, μου απάντησε η Mercedes Benz Hellas, αφού ο Γερμανός το προώθησε σε αυτούς. Η επίσημη απάντηση λέει το εξής.

Όλα τα γνήσια ανταλλακτικά MB συνοδεύονται από δύο χρόνια εγγύηση. Η συγκεκριμένη εγγύηση δεν ισχύει εφόσον η βλάβη ενός ανταλλακτικού προέρχεται από εξωτερικό παράγοντα ( π.χ. Υπολείμματα λόγο κακής ποιότητας βενζίνης) γεγονός το οποίο βεβαιώνει ο εξουσιοδοτημένος επισκευαστής που κάνει αίτημα για εγγύηση ανταλλακτικού.

Και ρωτώ λοιπόν. Ποιο ρεζερβουάρ δεν έχει μέσα υπολείμματα? εκτός φυσικά από τα ολοκαίνουργια.....


Βλέπετε ότι επιβεβαιώνεται αυτό που είπα στο ποστ #18... ότι ενώ η κατασκευάστρια εταιρία παραπέμπει στον Έλληνα αντιπρόσωπο, αυτός αρνείται να αλλάξει το ανταλλακτικό, χωρίς να το έχει στείλει πίσω στην Γερμανία, για να διαπιστωθεί αν όντος η βλάβη προέρχεται από το καύσιμο...

Και ο λόγος είναι ότι δεν θέλει να ξεπεράσει τον αριθμό ανταλλακτικών που του υπόσχεται η εταιρία, ώστε να μην χρειαστεί να καλύψει ανταλλακτικά από την τσέπη του.

Είναι γνωστό το κόλπο στις Ελληνικές αντιπροσωπείες...
 
Αν εχει μεινει λιγη βενζινη δεν ψυχεται ικανοποιητικα ο αξονας της αντλιας.
Υπερθερμενεται στο σημειο επαφης με την φτερωτη και αν γινεται αυτο συνεχως ξεκολαει.
Γι αυτο θα δειτε και στα φορα οτι πολλοι με λαμπακι μενουν απο αντλια
σε μεγαλες ανηφορες, οπου η βενζινη παει μονοπατα μεσα στο ρεζερβουαρ
και τελικα αφηνει εκτεθειμενο τον αξονα της αντλιας.
Επιπροσθετως μετρανε στις βλαβες και οι γνωστες ελατωματικες παρτιδες.
 
γιατι ρε παιδια ρωτησατε αν οι βανζιναδες κανουν την τακτικη τους συντηρηση στις δεξαμενες?ρωτησατε αν αλλαζουν τις υδατοπαγιδες?ρωτησατε αν συνεχιζουν να νοθευουν το καυσιμο?τι ριχνουν μεσα?εγω λογω δουλειας οταν βλεπω τις αντλιες να ειναι μπορντο τι να πιστεψω και ποιον οταν τις αλλαζουμε?στην αμερικη εχουν λιγοτερα οκτανια,εχει αλλη μυρωδια το καυσιμο και δεν τις αλλαζουν τοσο συχνα εως σπανια.ποσο τυχαιο ειναι ολο αυτο??
 
Μιά κια το θέμα μας είναι οι βενζίνες,δείτε τί βρήκα στο διαδίχτυο!!!

Ερευνητές του Αμερικάνικου Ναυτικού, του τμήματος Επιστήμης Υλικών & Τεχνολογίας, από το Εργαστήριο Ναυτικών Ερευνών κατάφεραν μέσω μιας νέας τεχνολογίας, να μετατρέψουν θαλασσινό νερό σε υγρό καύσιμο υδρογονανθράκων.
Σε επίδειξη για το επίτευγμα αυτό, χρησιμοποίησαν υγρό καύσιμο που συνέθεσαν με αυτή τη νέα τεχνολογία για να τροφοδοτήσουν τον κινητήρα ενός τηλεκατευθυνόμενου μοντέλου αεροπλάνου. Ο κινητήρας του μοντέλου είναι ένας δίχρονος κινητήρας εσωτερικής καύσης, ο οποίος ήταν απείραχτος, όπως τον πήραν απ'το ράφι, χωρίς καμία απολύτως μετατροπή και το τηλ/μενο μοντέλο όχι μόνο απογειώθηκε, αλλά πραγματοποίησε και πτήση διαρκείας, επιδεικνύοντας έτσι την επιτυχία τους, αφού το ύγρο καύσιμο υδρογονανθράκων που παράγεται με την τεχνολογία αυτή, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κινητήρες εσωτερικής καύσης χωρίς να απαιτούνται μετατροπές.

Η διαδικασία παραγωγής αυτού του καυσίμου έχει ως εξής:

Πρώτα, από το θαλασσινό νερό, με χρήση ενός καινοτόμου και πατενταρισμένου ηλεκτολυτικού μηχανισμού, μετατρέπεται σε αέριο το διοξείδιο του άνθρακα(CO2) που περιέχεται σε αυτό (περίπου 100 mg/L) με απόδοση 92%, διαδικασία κατά την οποία επίσης παράγεται και υδρογόνο(H2). Κατόπιν, μέσα σε έναν αντιδραστήρα, τα αέρια αυτά μετατρέπονται σε υγρούς υδρογονάνθρακες μέσω ενός μεταλλικού καταλύτη που βρίσκεται μέσα στον αντιδραστήρα αυτό.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι ακόμα αυτή η τεχνολογία δεν έχει εμπορικές εφαρμογές, αλλά οι ερευνητές ευελπιστούν ότι σε 7-10 χρόνια (εάν βρεθεί η κατάλληλη χρηματοδότηση και αναπτυχθούν συνεργασίες) θα είναι εφικτή η χρήση αυτής της τεχνολογίας ως ανανεώσιμη πηγή καυσίμων για αεροσκάφη.
 
Ενα focus που εχουμε ειχε καψει σε 2 χρονια 2 αντλιες αλλα βαζαμε μια βενζινη απ'το χωριο οτι να ναι,τελευταια βαζω απο ενα shell συγκεκριμενο και ειναι οκ.
 
Και εγω με φοκους ΜΚ1, και την πηρα στο χερι την αντλια στην ανηφορα του περιφερειακου.
(με αναμενο λαμπακι ρεζερβας αφου συνηθιζα να στραγγιζω συστηματικα το ρεζερβουαρ))
Ευτυχως ίσχυε εγγυηση και ειχα οδικη βοηθεια. (το κακο ηταν οτι ειχε μια φοβερη μπορα)
 
Σωστά είπες, κι αυτό έκανα. Μετά από email λοιπόν που έστειλα κατ ευθείαν στην Mercedes στην Γερμανία, μου απάντησε η Mercedes Benz Hellas, αφού ο Γερμανός το προώθησε σε αυτούς. Η επίσημη απάντηση λέει το εξής.

Όλα τα γνήσια ανταλλακτικά MB συνοδεύονται από δύο χρόνια εγγύηση. Η συγκεκριμένη εγγύηση δεν ισχύει εφόσον η βλάβη ενός ανταλλακτικού προέρχεται από εξωτερικό παράγοντα ( π.χ. Υπολείμματα λόγο κακής ποιότητας βενζίνης) γεγονός το οποίο βεβαιώνει ο εξουσιοδοτημένος επισκευαστής που κάνει αίτημα για εγγύηση ανταλλακτικού.

Και ρωτώ λοιπόν. Ποιο ρεζερβουάρ δεν έχει μέσα υπολείμματα? εκτός φυσικά από τα ολοκαίνουργια.....

Πως τεκμηριώνεται από αυτούς αυτή η απάντηση?
Αν πάρεις τη χαλασμένη αντλία και την πας σε ένα συνεργείο να τη δούνε θα καταλάβουν αν έχει πρόβλημα από καύσιμα?
Θεωρώ πως 15.000 χμ που έχεις την αντλία είναι λίγα για τέτοια βλάβη και για ένα όνομα όπως η Μ.
Παρακάτω ό @Βαβις Κ λέει πως έχει ξανα αναφερθεί και αν έχεις το χρόνο και την υπομονή ψάξε στα φόρουμ για το αυτοκίνητό σου αν όντως υπάρχουν ελαττωματικές θα έχει αναφερθεί και αυτή θα είναι η απάντηση σου στη ΜΒ της Γερμανίας.
 
Last edited:
Νομος!!!!
Οταν χαλαει η αντλια φταιει η βενζινη...οταν σπαει το μοτερ το λαδι
Ποτε δεν φταιει ουτε το ανταλλακτικο ουτε ο μαστορας.

Α ρε στυλιαρι που τους χρειαζεται:violent-smiley-030:
 
και γω θα πω το εξης...καποιες αντλιες εχουν πανω ενα πλακε φιλτρακι του οποιο βουλωνει και η αντλια ζοριζεται να ρουφηξει βενζινη,ζεσταινεται περισσοτερο και χαλαει.για οσους συνεχιζουν τη κακια συνηθεια να μην πηγαινουν στους βενζιναδες και να ειναι με λαμπακι ολη την ωρα καλη τυχη!!!
 
Σχετικό συμβάν : Άκουγα ένα θόρυβο στο ρελαντί και είχα φοβηθεί πως χτύπαγε η αντλία..Το αυτοκίνητο στα 8000 χλμ....Πάω στην αντιπροσωπεία το κοιτάνε και ευτυχώς διαπιστώνουν πως ακουγόταν το φίλτρο λαδιού (μάλλον ακουγόταν η αντλία μιας και δεν ξέρω αν το φίλτρο έχει κινητά μέρη αλλά αυτό το προσπερνάμε)..Λένε αντικατάσταση φίλτρου,λέω οκ ήμουν και σε εγγύηση.Αλλάζεται,κανένας ήχος όλα καλά μου λένε 30 ευρώ.....Αρχίζω να στραβώνω...Λέει ο μαστοράτζας πως είναι στα αναλώσιμα,δεν το καλύπτει η εγγύηση και πως φταίει το καύσιμο...
Λέω να μου το κάνει γραπτώς αυτό μιας και πάω μόνο σε ένα βενζινάδικο απο τη μέρα που το πήρα...Φυσικά και δεν έγινε...Τηλέφωνα στα κεντρικά,επικοινωνία με ανευθυνουπεύθυνους,να μην τα πολυλογώ τα πλήρωσα και έβραζα στο ζουμί μου.
Είναι από τις φορές που θα ήθελα να είχα χρόνο και χρήμα για να χοροπηδούν μερικοί.....