"Απαράδεκτη αντιμετώπιση από την Nova"

Όποιος λέει ότι έχει dreambox, πουλάει μούρη?

Αυτός που λέει ότι έχει έχει VU+ τί πουλάει? Αυτός με AzBox?

αλλο λεει..
ειναι δυνατον ενας χρηστης drembox,που ασχολειται με Image,pluggins και οτι αλλους παπαδες μπορει να κανει ενας dreambox,να μην σκεφτει να κανει μια απλη κινηση reset?
κακως που δεν του το ειπαν στο τηλεφωνο,αλλα επισης κακως που δεν το εκανε ο ιδιος το αυτονοητο...
 
Ένα τέτοιο ποστ σαν το δικό σου είναι απόλυτα κατανοητό και σεβαστό και δε μπορεί κανείς παρά να συμφωνήσει μαζί σου.

Τα ειρωνικά ποστς είναι που δε μπορώ καθόλου...
 
Ένα τέτοιο ποστ σαν το δικό σου είναι απόλυτα κατανοητό και σεβαστό και δε μπορεί κανείς παρά να συμφωνήσει μαζί σου.

Τα ειρωνικά ποστς είναι που δε μπορώ καθόλου...

ok...:2thumb22sup:
 
Δεν γίνετε κάποιος γνωστος του να του σύστησε και έφτιαξε τα dreambox και ο συγκεκριμένος να αλλάζει μόνο τα κανάλια;

Του κόλλησε και δεν ήξερε τι να κάνει ή δεν ήθελε να ξέρει...
 
Τελικά πρέπει ο κύριος που παραπονέθηκε εδώ να πάρει τηλέφωνο στο 18345 να ζητήσει συγνώμη και μετά να πάει να κάνει ένα τάμα στην ενορία του και να ζητήσει από τον παπά δέηση "υπέρ υγείας & προόδου" της σεμνής κ´αγαθής Multichoice Hellas SA ...
 
O κύριος που παραπονέθηκε έχει δίκιο να νοιώθει αδικημένος! Και επίσης έχει απόλυτο δίκιο να ζητάει επιστροφή χρημάτων για το 5θήμερο που η εταιρία δεν τον εξυπηρέτησε. Η τελική γενίκευση πάντως δε με βρίσκει σύμφωνο! Κρατώ μόνο τη δίκαιη διαμαρτυρία.
Τα ρητορικά ερωτήματα που τέθηκαν έχουν απαντηθεί εκατοντάδες φορές εδώ μέσα! Δυστυχώς υπάρχει ολιγοπώλιο στην κατ'όνομα μόνο, ελέυθερη αγορά και δεν μπορούμε να έχουμε εμείς οι καταναλωτές τα όπλα που πρέπει να έχουμε στα χέρια μας.
Για το μόνο που πρέπει να φωνάζουμε είναι για την καθυστέρηση της έλευσης κάποιου νέου συνδρομητικού καναλιού. Αλλά πως να φωνάξουμε όταν επιβραβεύουμε την nova με μια τέτοια μεγάλη βάση συνδρομητών?
Όλοι λοιπόν λίγο πολύ έχουμε κάποια ευθύνη για το φαινόμενο της αλαζονείας τους!
 
Αν εχει δικιο οποιος δεν ξερει να βγαλει τον δεκτη απο την πριζα για να κανει επανεκκίνηση (δεν λεω να κανει reset γιατι μπορει να ειναι πολυπλοκη διαδικασια για καποιον με "ακριβοπληρωμένο dreambox") τοτε παω πασο.

Την επομενη φορα θα αφησω και εγω τον δεκτη μου κολλημενο και μετα θα ζηταω απο την NOVA αποζημιωση για ηθικη βλαβη.

Υπηρχε ενα παραμυθι παλια με τον βοσκο που φωναζε λυκος καθε τρεις και λιγο και μετα κανενας δεν τον πιστευε.

Καμια μερα που θα δημοσιευτει καμια πραγματικα απαραδεκτη αντιμετωπιση κανεις δεν θα δινει σημασια.
 
Απάντηση: Re: "Απαράδεκτη αντιμετώπιση από την Nova"

Αν εχει δικιο οποιος δεν ξερει να βγαλει τον δεκτη απο την πριζα για να κανει επανεκκίνηση (δεν λεω να κανει reset γιατι μπορει να ειναι πολυπλοκη διαδικασια για καποιον με "ακριβοπληρωμένο dreambox") τοτε παω πασο.

Την επομενη φορα θα αφησω και εγω τον δεκτη μου κολλημενο και μετα θα ζηταω απο την NOVA αποζημιωση για ηθικη βλαβη.

Υπηρχε ενα παραμυθι παλια με τον βοσκο που φωναζε λυκος καθε τρεις και λιγο και μετα κανενας δεν τον πιστευε.

Καμια μερα που θα δημοσιευτει καμια πραγματικα απαραδεκτη αντιμετωπιση κανεις δεν θα δινει σημασια.

Φίλε Yperion, εσύ που ασχολείσαι τόσο με τα τηλεοπτικά και ενώ συμφωνώ με το 90% των απόψεων σου, θα έπρεπε να καταλαβαίνεις πως κάποιος με ένα καφενείο όπου πάει ο κόσμος να σχολιάσει τα πολιτικά και να δει και λίγο μπάλα, δεν λειτουργεί όπως όσοι ξημεροβραδιαζόμαστε στα φόρουμ κλπ.
Ήταν σαφής υποχρέωση της εταιρίας να τον κατατοπίσουν-καθοδηγήσουν, όσο άσχετος και να είναι ο πελάτης. Ακόμη και για κάτι απλό, όσο η επανεκκίνηση του δέκτη. Αυτή τη συνολική παροχή υπηρεσίας πληρώνει ο επαγγελματίας.
Αν κάποιος π.χ. ανοίξει ένα καφενείο που το επισκέπτονται ως "ίντερνετ καφέ", δεν χρειάζεται να έχει γνώσεις δικτύων. Ο πάροχός του θα τον καθοδηγούσε να κάνει ρεσέτ, να έλεγξει μία μία τις τηλεφωνικές πρίζες κλπ που κάνουν σε περίπτωση προβλήματος, αν πάρεις τηλέφωνο.
Αλλά στην περίπτωση του μονοπωλίου Nova, δίνουμε όλοι άφεση αμαρτιών...
 
Απάντηση: Re: "Απαράδεκτη αντιμετώπιση από την Nova"

Αν εχει δικιο οποιος δεν ξερει να βγαλει τον δεκτη απο την πριζα για να κανει επανεκκίνηση (δεν λεω να κανει reset γιατι μπορει να ειναι πολυπλοκη διαδικασια για καποιον με "ακριβοπληρωμένο dreambox") τοτε παω πασο.

Την επομενη φορα θα αφησω και εγω τον δεκτη μου κολλημενο και μετα θα ζηταω απο την NOVA αποζημιωση για ηθικη βλαβη.

Υπηρχε ενα παραμυθι παλια με τον βοσκο που φωναζε λυκος καθε τρεις και λιγο και μετα κανενας δεν τον πιστευε.

Καμια μερα που θα δημοσιευτει καμια πραγματικα απαραδεκτη αντιμετωπιση κανεις δεν θα δινει σημασια.
Γεια στο στόμα σου. Και μια σημείωση: ο "καταγγέλλων" δεν έχει καφετέρια αλλά πρακτορείο προπό.
 
Απάντηση: Re: "Απαράδεκτη αντιμετώπιση από την Nova"

Αν εχει δικιο οποιος δεν ξερει να βγαλει τον δεκτη απο την πριζα για να κανει επανεκκίνηση (δεν λεω να κανει reset γιατι μπορει να ειναι πολυπλοκη διαδικασια για καποιον με "ακριβοπληρωμένο dreambox") τοτε παω πασο.

Την επομενη φορα θα αφησω και εγω τον δεκτη μου κολλημενο και μετα θα ζηταω απο την NOVA αποζημιωση για ηθικη βλαβη.

Υπηρχε ενα παραμυθι παλια με τον βοσκο που φωναζε λυκος καθε τρεις και λιγο και μετα κανενας δεν τον πιστευε.

Καμια μερα που θα δημοσιευτει καμια πραγματικα απαραδεκτη αντιμετωπιση κανεις δεν θα δινει σημασια.
Μαλλον πρεπeι να εχεις Nova HD!
 
Re: Απάντηση: Re: "Απαράδεκτη αντιμετώπιση από την Nova"

Μετα απο πολλές προσπάθειες επικοινωνίας με την NOVA σχετικά με κολλήματα στον δέκτη μου HUMAX PVR και τις απαράδεκτες απαντήσεις τους καθώς και εξτρά χρεώσεις σε τεχνικούς για έλεγχο της εγκαταστασης, έλεγχο του δέκτη κλπ. Από σήμερα είμαι πλέον ένας από τους πολλούς που την εγκαταλείπουν, ήδη έγεινε η αίτηση διακοπής αλλά θα ακολουθήσουν και άλλες ενέργειες για όλο το κόστος που έχω επιβαρυνθεί.
BYE-BYE NOVA!!!!!!