Απαράδεκτο πρόβλημα με Philips 40PFL5605H

τελικα τι εγινε πηρες τα λευτα σου πισω ?
πως καταφερες και τα πηρες αν τα πηρες ?
Μετά από 3ήμιση μήνες ταλαιπωρίας, δέχθηκαν από τον Κωτσόβολο να πιέσουν για αλλαγή της τηλεόρασης (στην ουσία να κοπεί πιστωτικό), πράγμα που έγινε.

Το θέμα είναι, ότι στη συνέχεια, η ταλαιπωρία συνεχίστηκε, καθώς αφού είχαμε δώσει περίπου 200Ε παραπάνω για να πάρουμε την Samsung, ξαφνικά μας λένε ότι είναι εκτός stock, και πως θα παραλάμβαναν σε λίγες μέρες.
Τελικά, όταν έλεγαν "λίγες μέρες", εννοούσαν άλλο 1μιση μήνα, μέχρι που φτάσαμε σήμερα.

Πάντως αν έχεις παρόμοιο πρόβλημα, απ' ότι κατάλαβα, η μόνη λύση δυστυχώς είναι να τους απειλήσεις. Αλλά όταν λέω να τους απειλήσεις, δεν εννοώ να πας στο μαγαζί, να βάλεις για μία φορά τις φωνές και να μην τους ξαναενοχλήσεις.
Θα πρέπει να έχεις υπομονή, να πηγαίνεις στο κατάστημα όσο πιο συχνά μπορείς, αλλά να πηγαίνεις, αφού πρώτα έχεις ψαχτεί σχετικά με το τί λένε οι νόμοι, για να είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις τον εκάστοτε υπεύθυνο, και να τους δείξεις ότι έχεις σκοπό να το τραβήξεις το θέμα όσο πάει (πράγμα για το οποίο ήμασταν σε ένα σημείο έτοιμοι)...
 
κακως που δεχτηκες πιστωτικο... μετα απο τοση ταλαιπωρια επρεπε
το λιγοτερο να παρεις τα λευτα σου στο χερι μετρητα και να πας μετα
σε αλλο μαγαζι να ψωνισεις.
Ο κωτσοβολος ειναι και πανακριβος και εμενα τα ιδια μου εκανε με μια οθονη του εκανα καταγγελια στο 1520 βρηκα το δικιο
και μου ζητησανε και συγνωμη μετα ενω πριν την καταγγελια ειχανε ειρωνικο υφος και με κοροιδευανε.
 
Last edited by a moderator:
+1

Ειχε παρει ενας φιλος μου ενα PC και επαιρναν τηλεφωνο και ζηταγαν να πληρωσει την δοση πριν καν φτασει η ημερομηνια που επρεπε.

Ειναι και "φαρμακειο" στις τιμες.
 
+1

Ειχε παρει ενας φιλος μου ενα PC και επαιρναν τηλεφωνο και ζηταγαν να πληρωσει την δοση πριν καν φτασει η ημερομηνια που επρεπε.

Ειναι και "φαρμακειο" στις τιμες.

Ακουσατε την τελευταια διαφημιση για το HD tis Νova?
Aν δεν ακουσατε λεει παρτε το νεο κουτι HD της Nova με ηχο Dolby surround (gia Dolby digital ουτε ειχαν ακουστα σου λεει το ιδιο θα ειναι) και καταπληκτικη εικονα και το πιατο και η εγκατασταση στην μοναδικη τιμη των 129 ευρω,
Στην ιδια τιμη τα προσφερει και ο παροχος. Εσεις σαν μεταπρατες και με τον αριθμο συσκευων που εξυπηρετειτε θα μπορουσατε να κανετε μια πραγματικη προσφορα και ναι να τη διαφημισετε ακομα κι αν ειχατε την τιμη μολις 10 ευρω φθηνοτερα. Τωρα τι διαφημιζετε δηλαδη? ΤΗν αγνοια σας η την μεταπωληση για να ξερω και γω δηλαδη:violent-smiley-030::violent-smiley-030:
 
Last edited by a moderator:
Απλά,χρησιμοποιούν τη nova σαν κράχτη (πιθανά με μηδενικό κέρδος)για να πουλήσουν τηλεοράσεις (με υπερπολαπλάσιο κέρδος)
 
Πρωτη φορα που ακουσα οτι μια δοση που ειναι για 20 του μηνος πρεπει να πληρωθει στις 19...και να σε παιρνουν στις 19 να σου λενε γιατι δεν την πληρωσες...:flipout:
 
Παρακαλώ πολύ να εκλείπουν οι υβριστικοί χαρακτηρισμοί από τις παραθέσεις εμπειριών...

Θα ήταν ατυχές να βρεθούμε σε κατάσταση που να μας ζητηθούν στοιχεία μελών...
 
Παρακαλώ πολύ να εκλείπουν οι υβριστικοί χαρακτηρισμοί από τις παραθέσεις εμπειριών...

Θα ήταν ατυχές να βρεθούμε σε κατάσταση που να μας ζητηθούν στοιχεία μελών...

εγω με το κοτσωβολο δεν εχω προβλημα να δωσω τα στοιχεια μου
γιατι αλλωστε τους εχω κανει και επωνυμη καταγγελια με ολα τα απαρετητα
εγγραφα στο 1520 και τους εχω παρει απειρα τηλεφωνα (την ξερουνε καλα την περιπτωση μου) για την 3μηνη ταλαιπωρια για την οθονη HP pavilion w2408h 24'' που εμφανισε καθετη κοκκινη γραμμη που στην αρχη δεν δεχοτανε σε καμμια περιπτωση αλλαγη
μετα την καταγγελια δεχτηκανε αλλαγη και κανανε 3 μηνες να μου την αλλαξουνε αφηνοντας με χωρις καθολου οθονη και ετσι αναγκαστηκα και πηγα και πηρα καινουργια.
Αυτα πρεπει να τα λεμε ωστε να ξερει ο καταναλωτης τις πρακτικες που εφαρμοζουνε μερικα καταστηματα
 
έχω μια τηλεόραση philips 42' HD δεν ξέρω αυτή τη στιγμή μοντέλο, το και δεν νομίζω ότι έχει και πολύ σημασία. Πρέπει να πω ότι έχω και NOVA. Κάποια στιγμή λοιπόν τον Νοέμβρη άρχισε το εξής πρόβλημα. Η οθόνη απλά μαύρισε...Έκανε έναν ήχο σαν να χάθηκε το σήμα και απλά μαύρισε η οθόνη. Δεν μπορούσε να κλείσει από το τηλεκοντρόλ, δεν άκουγε τίποτα και αναγκαστήκαμε να τη βγάλουμε από τη πρίζα. Την ανοίγαμε δεν άνοιγε μετά από κάποια στιγμή εμφανιζόταν η οθόνη, χανόταν κλπ. Το Νοέμβρη ήταν ακόμα στην εγγύση, οπότε πήγα στον Κωτσόβολο (παρεπιπτόντως διαπιστώνω ότι όλα τα προβλήματα προέρχονται από τηλεοράσεις που έχουν αγοραστεί από Κωτσόβολο) και μου είπαν να πάω την τηλεόραση στον εξουσιοδοτημένο τεχνικό να την κοιτάξει. Ο τεχνικός μου είπε ότι δεν διαπίστωσε κανένα πρόβλημα. Το ίδιο μου είπε και ο τεχνικός της NOVA όταν κοίταξε τον αποκωδικοποιητή. Η τηλεόραση δούλεψε κανονικά για 2 μήνες και τώρα άρχισε πάλι τα ίδια!!! Χάνεται συνέχεια η οθόνη, σαν να χάνεται το σήμα και να επανέρχεται!!! Πρέπει να πω ότι έχω βγάλει τη NOVA από την τηλεόραση. ΕΧΩ ΤΡΕΛΑΘΕΙ!!! ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ 1000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΠΗΓΑΙΝΟΦΕΡΝΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ 2 ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ!!! ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ???????????
 
Το πρόβλημα είναι μόνο με την νόβα;
Μήπως φταίει το καλώδιο που συνδέεις τον αποκωδικοποιητή;
 
Γιωργο λεει οτι εχει βγαλει την NOVA πλεον απο την τηλεοραση.

Καλημερα.

Δυστυχως νομιζω οτι το σερβις ειδε το προβλημα αλλα εκαναν την παπια (ισως να εφτιαξαν και κατι προχειρα αφου για δυο μηνες δουλευε σχετικα καλα) ωστε να ληξει η εγγυηση.