- 27 June 2010
- 45
Μετά από 3ήμιση μήνες ταλαιπωρίας, δέχθηκαν από τον Κωτσόβολο να πιέσουν για αλλαγή της τηλεόρασης (στην ουσία να κοπεί πιστωτικό), πράγμα που έγινε.τελικα τι εγινε πηρες τα λευτα σου πισω ?
πως καταφερες και τα πηρες αν τα πηρες ?
Το θέμα είναι, ότι στη συνέχεια, η ταλαιπωρία συνεχίστηκε, καθώς αφού είχαμε δώσει περίπου 200Ε παραπάνω για να πάρουμε την Samsung, ξαφνικά μας λένε ότι είναι εκτός stock, και πως θα παραλάμβαναν σε λίγες μέρες.
Τελικά, όταν έλεγαν "λίγες μέρες", εννοούσαν άλλο 1μιση μήνα, μέχρι που φτάσαμε σήμερα.
Πάντως αν έχεις παρόμοιο πρόβλημα, απ' ότι κατάλαβα, η μόνη λύση δυστυχώς είναι να τους απειλήσεις. Αλλά όταν λέω να τους απειλήσεις, δεν εννοώ να πας στο μαγαζί, να βάλεις για μία φορά τις φωνές και να μην τους ξαναενοχλήσεις.
Θα πρέπει να έχεις υπομονή, να πηγαίνεις στο κατάστημα όσο πιο συχνά μπορείς, αλλά να πηγαίνεις, αφού πρώτα έχεις ψαχτεί σχετικά με το τί λένε οι νόμοι, για να είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις τον εκάστοτε υπεύθυνο, και να τους δείξεις ότι έχεις σκοπό να το τραβήξεις το θέμα όσο πάει (πράγμα για το οποίο ήμασταν σε ένα σημείο έτοιμοι)...