Απαραδεκτο σερβις της sony hellas

spartan27gr

AVClub Enthusiast
17 January 2009
1,049
Παιδια καλημερα,στις 5/9 εστειλα σε ενα εξουσιοδοτημενο σερβις την τηλεοραση μου,λογου ενος προβληματος που παρουσιασε στην εικονα(λεπτες λευκες οριζοντιες γραμμες )Εχθες με παιρνουν τηλεφωνο μετα απο 2 εβδομαδες αναμονης και μου λενε οτι αλλαξανε την πλακετα,με νεο ανταλακτικο.Δυστυχως σημερα διαπιστωνω οτι το προβλημα που ειχα παραμενει ξανα και περας της αλλαγης(που υποτιθεται απο οτι φαινεται κανανε)Ενα αλλο στοιχειο που κινησε πονηρες υποψιες ηταν οτι στην παραλαβη της τηλεορασης μου,ενας εκ τον 2 μου ανεφερε να μην επιλεγω την επιλογη της ζωηρης εικονας διοτι ετσι μπορει λεει να καψω τα χρωματα.
lipssealed.png
Θα ηθελα ρε παιδια να μου πειτε στο τι πρεπει να κανω απο εδω και στο εξης?να τους παρω τηλεφωνο με το πρωτο φως της ημερα και να τους αρχισω στα καντηλια?η να κανω καταγγελια απευθειας στα κεντρικα της σονυ,μπας και βγαλω ακρη?ευχαριστω πολυ.

Υ.Γ Η τηλεοραση μου ειναι ακομα εντος εγγυηση.
Εστειλα και τα παραπονα μου στην ηλεκτρονικη υποστιριξη της σονυ,και εγραψα τα εξης με οσο πιο λεπτομερια μπορουσα.


Καλησπερα σας,στις 5/9 καλω το εξουσιοδοτημενο σερβις σας με την εξης ονομασια Γιεμεντογλου %σια ΑΕ για να παραλαβη την τηλεοραση μου λογου ενος προβληματος που παρουσιασε στην εικονα.(το μοντελο ειναι το εξης sony kdl46hx820)Στης 11/9/2013 με παιρνουν τηλεφωνο απο το συγκεριμενο σερβις οτι υπαρχει τελικως προβλημα και περιμενουνε τηλεφωνημα απο εσας για τις περεταιρω εξελιξεις,ωστε να με ενημερωσουνε.
Εχθες με παιρνουν τηλεφωνο ωστε να μου φερουν την τηλεοραση στην κατοικια μου επισκευασμενη(αλλαχθηκε πλακετα αναφερει το χαρτι της επισκευης)Δυστυχως ομως το προβλημα που ειχα ουτε ξεπεραστηκε,αλλα παραμενει το ιδιο.Εμεινα 2 εβδομαδες χωρις τηλεοραση,και το αποτελεσμα ηταν να με κοροιδεψουν,και να μου φερθουν σαν πελατης τελευταιας κατηγοριας.Την τηλεοαση αυτην την αγορασα πριν απο εναμιση χρονο 1500 ευρω,και το αποτελεσμα ηταν,να μου φερουν οχι μια τηλεοραση επισκευασμενη,αλλα μια τηλεοραση ελατωματικη.Θα σας παρακαλεσω να εποικοινωνησετε το συντομοτερο δυνατον μαζι μου,ευχαριστω.Σε περιπτωση που τα δικαια αιτηματα μου δεν οικανοποιηθουν,θα αναγκαστω να στραφω εις στην νομικη οδο.

Υ.Γ3 Αυτην την στιγμη παω να σκασω απο την στεναχωρια ρε παιδια διοτι τελικα μας περνανε για μαλακες!!!!
 
Πάρε καταρχήν την Sony Hellas , αν δεν βρεις άκρη στην συνέχεια μπορείς να κάνεις καταγγελίες σε ενώσεις καταναλωτών και Συνήγορο του Καταναλωτή...


http://www.avclub.gr/forum/showthre...-στην-Ελλάδα-και-στην-Ε-Ε-Εγγυήσεις-προϊόντων

Αλλιώς βρες ένα δικηγόρο (οι αμοιβές έχουν πέσει έτσι και αλλιώς) και βάλε τον να τους πάρει αυτός ή να στείλει εξωδικο. Αν ξέρει να κάνει την δουλειά του σωστά τότε η ταλαιπωρία σου θα τελειώσει άμεσα.
 
Sony Hellas ,για την εξυπηρέτηση πελατών: 00800 4412 1496 για κλήσεις από σταθερό τηλέφωνο και 211 1980 703 για κλήσεις από κινητό τηλέφωνο.
 
Νομιζω οτι δεν χρειαζόταν να είσαι τοσο "εχθρικος" εξ'αρχης.
Δεν τις υποστηριζω, αλλα μερικές φορές γίνονται και λάθη.
Τις κόντρες να τις άρχιζες οταν θα τους έλεγες οτι σου ξαναβγάζει τα ίδια , και μονο αν σε ψιλογείωναν...
 
Βασικά έχω μια θεωρία για το τι συνέβη , η τηλεόραση σου ήθελε με βάση την βλάβη είτε αλλαγή πάνελ είτε πλακέτα επεξεργασίας αλλά επειδή είναι ακριβό το πάνελ άλλαξαν πρώτα την πλακέτα για να τους βγει πιο φτηνά , στην συνέχεια είτε δεν την έλεγξαν είτε στην έφεραν πίσω με τις ρυθμίσεις κατεβασμένες μήπως και σε ξεγελάσουν.

Ελληνική κουτοπονηριά σε όλο της το μεγαλείο.
 
Βασικά έχω μια θεωρία για το τι συνέβη , η τηλεόραση σου ήθελε με βάση την βλάβη είτε αλλαγή πάνελ είτε πλακέτα επεξεργασίας αλλά επειδή είναι ακριβό το πάνελ άλλαξαν πρώτα την πλακέτα για να τους βγει πιο φτηνά , στην συνέχεια είτε δεν την έλεγξαν είτε στην έφεραν πίσω με τις ρυθμίσεις κατεβασμένες μήπως και σε ξεγελάσουν.

Ελληνική κουτοπονηριά σε όλο της το μεγαλείο.
Φιλε υπεριωνα ακριβως!!την εφεραν πισω με ρυθμισεις κατεβασμενες!!!ηθελα π.χ να δω ενα hd video και αντι να δω την ευκρινεια του σηματος!!εβλεπα πιξελιασμα γραμμες ξεπλημενα χρωματα!!και αναγλυφα πισω απο το μπαγκραουντ.Ρε παιδια σας λεω πριν ειχε προβλημα μεν!!αλλα ξεπλημενα χρωματα και τοσο χαμηλη αναλυση δεν ειχα.

Νομιζω οτι δεν χρειαζόταν να είσαι τοσο "εχθρικος" εξ'αρχης.
Δεν τις υποστηριζω, αλλα μερικές φορές γίνονται και λάθη.
Τις κόντρες να τις άρχιζες οταν θα τους έλεγες οτι σου ξαναβγάζει τα ίδια , και μονο αν σε ψιλογείωναν...

Δυστυχως τις κοντρες τις χρειαζονται απο οτι φαινεται φιλε μου!!!διοτι ο εν λογο τεχνικος που πηρα και μιλησα μαζι του μου εκανε τον ανηξερο και την παπια.Μα να του λεω οτι το εκανε ξανα,να του λεω για τις αλιωσεις τον χρωματων!!τιποτα αυτος.Ε με το που ειπα οτι θα τους στειλει εξωδικο ο δικηγορος μου!!εκαναν στροφη 180 μοιρον.
 
Last edited by a moderator:
Δυστυχως τις κοντρες τις χρειαζονται απο οτι φαινεται φιλε μου!!!διοτι ο εν λογο τεχνικος που πηρα και μιλησα μαζι του μου εκανε τον ανηξερο και την παπια.Μα να του λεω οτι το εκανε ξανα,να του λεω για τις αλιωσεις τον χρωματων!!τιποτα αυτος.Ε με το που ειπα οτι θα τους στειλει εξωδικο ο δικηγορος μου!!εκαναν στροφη 180 μοιρον.

σε δικια μου περιπτωση σε samsung οταν ημουν λιγο ζορικος δεν εκανα τιποτα...οταν τους εξηγησα με ευγενικο τροπο και με επιχειρηματα με ομορφους τονους μου εκαναν αντικατασταση...απο b7000 σε d8000
 
Η προειδοποίηση για χρήση κάθε νόμιμου μέσου θα πρέπει να μπαίνει στην κουβέντα όταν διαπιστωθεί απο τον πελάτη (να έχει βάσιμες υποψίες ή αποδείξεις) οτι σκοπίμως τον αγνοούν, δεν ενδιαφέρονται ή τον κοροιδεύουν. Αν το κατάστημα ή το σέρβις δεν έχει πρόθεση, τότε λογικό είναι να φέρει το αντίθετο αποτέλεσμα.
 
Το να παραδίδεις μια τηλεόραση στο σέρβις και να στην φέρνουν πίσω σε χειρότερη κατάσταση από ότι ήταν πριν δεν είναι δηλαδή κοροϊδία?
 
Το να παραδίδεις μια τηλεόραση στο σέρβις και να στην φέρνουν πίσω σε χειρότερη κατάσταση από ότι ήταν πριν δεν είναι δηλαδή κοροϊδία?

Mπορεί να είναι και λάθος.
Και στο κάτω κάτω , οταν στην ξαναφέρνουν χαλασμένη εισαι αναγκασμένος να ξαναμιλήσεις μαζί τους.Αν ξεκινησεις τουλάχιστον ευγενικά , δεν χάνεις τίποτα.Μπορεί ομως να κερδίσεις πολλά.
 
Κοροϊδία ή τεχνική ανεπάρκεια; Ή χαμηλά standards του ελέγχου του service; Ή μήπως τυχαίο γεγονός επειδή εκείνη την ημέρα είχε πονοκέφαλο ο τεχνικός; Κάνω το δικηγόρο του διαβόλου για να πω οτι πάντα πρέπει να κρατάμε πισινή (προσοχή δε λέω να μη διεκδικούμε το δίκιο μας) και να αντιδρούμε με τρόπο ανάλογο της βαρύτητας του "αδικήματος" του service. Πολλές φορές δε γνωρίζουμε το λόγο που τυγχάνουμε κακής εξυπηρέτησης. Και η προηγούμενη τοποθέτησή μου είναι γενική και με αφορμή τα όσα διαβάζω κατά καιρούς για "προκαταβολική ένταση" πελατών με service (προτού δωθούν εξηγήσεις για το λόγο αυτής ή γίνει προσπάθεια εξυπηρέτησης του πελάτη έστω και σε δεύτερο χρόνο). Αν απο λάθος δεν έχει εξυπηρετήσει σωστά το service δεν έχει την ίδια βαρύτητα με το να μη θέλήσει να εξυπηρετήσει. Στην πρώτη περίπτωση, τι εξυπηρετεί η απειλή εκ μέρους του πελάτη πχ της δικαστικής οδού; Και τα λέω όλα αυτά, ενώ είμαι λάβρος για όσους δεν εξυπηρετούν επαγγελματικά τον εκάστοτε πελάτη!

Φυσικά δεν λέω οτι ο φίλος έχει άδικο, απλά δίνω και μια άλλη εξήγηση και γνώμη στον τρόπο αντίδρασης. Εύχομαι να λυθεί άμεσα το πρόβλημά του!
:ernaehrung004:
 
Πριν να παραδώσουν την τηλεόραση δεν έκαναν στον κόπο να την ελέγξουν? Είτε δεν το έκαναν οπότε δείχνει αδιαφορία είτε το έκαναν είδαν ότι έχει πρόβλημα και παρόλα αυτά έκαναν ότι δεν συμβαίνει τίποτα οπότε είναι ακόμη χειρότερα.

Δεν λέω να αρχίσει κάποιος να φωνάζει χωρίς λόγο αλλά όχι και να ανέχεται την μη επαγγελματική συμπεριφορά.
 
Παιδια συγνωμη οταν ερχεται ο εν λογο τεχνικος σπιτι μου να μου παραλαβει την τηλεοραση,και μου κανει υποδειξη να μην βαζω την τηλεοραση στην επιλογη ζωηρη? και να την εχω μονο στην επιλογη κανονικη!!τη δειχνει? ασφαλως κοροιδια!!!.Μα ειναι τωρα πραγματα αυτα να μου ριχνουν τις εσωτερικες ρυθμισεις της τηλεορασης για να προσπαθησουν να κουκουλωσουν την κουτοπονηρια που πηγαν να μου κανουν!!(η τηλεοραση δεν βλεποτανε!!!εβλεπες συνεχως ειδωλα πισω απο το μπαγκραουντ!!και τα υψηλης αναλυσης βιντεακια στην επιλογη γιουτουμπ εδειχναν ξεθωριασμενα και πιξελιασμενα)εγω πως θελετε να αντιδρασω?Δεν εβρισα κανεναν!!απλα εδειξα το ποσο αγανακτισμενος ειμαι με τον τροπο που πηγαν να μου πλασαρουν την τηλεοραση(που με κοπο και ιδρωτα αγορασα)σαν επισκευασμενη!!.Σημερα περιμενα τηλεφωνο απο τα κεντρικα της σονυ,αλλα δεν ειχα απαντηση!!αυριο μαλον θα τους παρω εγω για να μαθω τι γινετε με την εξελιξη της υποθεσης μου.
 
Last edited:
Παιδια συγνωμη οταν ερχεται ο εν λογο τεχνικος σπιτι μου να μου παραλαβει την τηλεοραση,και μου κανει υποδειξη να μην βαζω την τηλεοραση στην επιλογη ζωηρη? και να την εχω μονο στην επιλογη κανονικη!!τη δειχνει? ασφαλως κοροιδια!!!.Μα ειναι τωρα πραγματα αυτα να μου ριχνουν τις εσωτερικες ρυθμισεις της τηλεορασης για να προσπαθησουν να κουκουλωσουν την κουτοπονηρια που πηγαν να μου κανουν!!(η τηλεοραση δεν βλεποτανε!!!εβλεπες συνεχως ειδωλα πισω απο το μπαγκραουντ!!και τα υψηλης αναλυσης βιντεακια στην επιλογη γιουτουμπ εδειχναν ξεθωριασμενα και πιξελιασμενα)εγω πως θελετε να αντιδρασω?Δεν εβρισα κανεναν!!απλα εδειξα το ποσο αγανακτισμενος ειμαι με τον τροπο που πηγαν να μου πλασαρουν την τηλεοραση(που με κοπο και ιδρωτα αγορασα)σαν επισκευασμενη!!.Σημερα περιμενα τηλεφωνο απο τα κεντρικα της σονυ,αλλα δεν ειχα απαντηση!!αυριο μαλον θα τους παρω εγω για να μαθω τι γινετε με την εξελιξη της υποθεσης μου.
ασφαλως και εχεις δικιο...απλα θελει τον τροπο του..οταν βλεπουμε την κατασταση οτι μας κοροιδευουν τοτε το αναφερουμε παντα με σοβαρο και ηρεμο υφος...εχει καλυτερα αποτελεσματα...σε καταλαβαινω φιλε μου τρεις μηνες ειχα μπλεξει αλλα μονο οταν αλλαξα υφος σε ηπιο και σοβαρο,απο υστερικο και απειλητικο εβγαλα ακρη..μπορει και να μου ετυχε...τι να πω υπομονη
 
Πιο σοβαρο και ευγενικο τροπο που το 90% των σερβις στην ελλαδα καθεται ο τεχνικος απο πανω με την τσιγαρια και κρεμασμενη τη σταχτη ετοιμη να πεσει στην tv και ξεκινανε την επισκευη με πλακετα που ειναι οικονομικοτερη απο οτι το πανελ και τωρα παλι απο την αρχη η διαδικασια συν οτι τεχνικος βολευεται γιατι θα πληρωθει 2 φορες απο σονυ ενω ο πελατης ταλαιπωρειται.Δεν εχουν τροπους μερικοι και δεν σεβονται τα προιοντα εστω τα ακριβα μονελα να βλεπεις es8000 στο πατωμα για αλλαγη πανελ και μεχρι να ρθει το πανελ να ειναι κατω.Μου ετυχε με tv γνωστου να δω την es8000
 
Σημερα εγινε το εξης κουφο!!!παιρνω τηλεφωνο τα κεντρικα της σονυ για να μαθω σε τι σταδιο βρισκεται αυτην την στιγμη η υποθεση του προβληματος μου!!και μου λενε οτι απο το σερβις δεν βλεπουνε κατι,και να παω απο εκει ωστε να μου κανουν επιδειξη με τις σωστες ρυθμισεις που θα πρεπει να εχω εγω στην τηλεοραση μου(και οχι αυτες που γουσταρω εγω και δινει ο ιδιος κατασκευαστης)Επειτα ξαναπαιρνω ξανα τα κεντρικα της σονυ και τους λεω οτι δεν δεχομαι καμια επιδειξη ρυθμισεων!!διοτι ειμαι απολυτος σιγουρος οτι εχουνε ριξει της εσωτερικες ρυθμισεις της τηλεορασης,και θα προσκομισω στοιχεια που εχω τραβηξει απο το κινητο μου!!οτι το προβλημα παραμενει.Με το που κλεινω την συνομιλια και ετοιμαζομουν να φυγω για το κεντρικο σερβις!!!τους παιρνω τηλεφωνο για να τους αναφερω αυτα που ειπα και στα κεντρικα!!οτι δεν θα δεχθω με τιποτα απο αυτα που ζητησανε!!!και οτι θα ερθω μονο και μονο για να τους επιδειξω οτι το προβλημα παραμενει και μετα απο την νεα επισκευη.Και εδω γινεται το εξης κουφο!!ο τεχνικος που κοιταει την τηλεοραση μου!!δεν μου ανεφερε τιποτα απο ολλα αυτα που σας ειπα!!!και το μονο που ειπε ειναι οτι αυτην την στιγμη το προβλημα το κοιταει ο ιδιος προσωπικα!!!και να κανω ακομα λιγο υπομονη .Τα συμπερασματα δικα σας.
 
Last edited:
Να δειξεις σεβασμο πανω απο ολα οπως γραψανε πιο πανω.Ο ανθρωπος ειπε οτι το κοιταζει προσωπικα(αυτος θα ναι ο φωστηρας του μαγαζιου).Μην εισαι ανυπομονος.Βαλτα λιγο κατω και πες μια εβομαδα η πρωτη επισκευη και ενα μηνα το κοιταγμα συν το φτιαξιμο στο τριμηνο με ευγενικο παντα τροπο πας και τη ζητας.

Αντε ρε να μην πω τιποτα γιατι τα εχω περασει και τσατιζομαι μονο που τα διαβαζω

Και ρωτησε τον το οτι την κοιταει ο ιδιος προσωπικα γιατι να σε ενδιαφερει τι πρεπει να κανεις να πεταξεις απο την χαρα σου λες και ειναι ο μηχανικος της σονυ;
 
Last edited by a moderator:
Και ρωτησε τον το οτι την κοιταει ο ιδιος προσωπικα γιατι να σε ενδιαφερει τι πρεπει να κανεις να πεταξεις απο την χαρα σου λες και ειναι ο μηχανικος της σονυ;

Οχι μου ειπε οτι προσπαθει ο ιδιος προσωπικα να δωσει μια λυση στο προβλημα που περναω εδω και 2 εβδομαδες.Και μου ειπε να κανω λιγες ημερες ακομα υπομονη και να περιμενω τηλεφωνο του.Απλα μου εκανε εντυπωση αυτο!!διοτι εγω περιμενα να μου πει αυτα που μου ειχαν πει απο το πρωι στα κεντρικα της σονυ( δηλαδη να κατεβω κατω για νου υποδειξουν οτι η τηλεοραση μου δουλευει μια χαρα)Τωρα τι μεσολαβησε στο διαστημα αυτο δεν ξερω!!απλα μιλαμε για στροφη 180 μοιρον απο το σεβις(μπορει να ειχαν ετοιμο κανα σχεδιο κουκουλοματος,αλλα να τους το χαλασε ξανα η τηλεοραση μου):flipout:
 
απλα καταλαβαν οτι τους καταλαβες ηθελα να γραψω.Και στη philips με την ηχομπαρα που ειχα προσωπικα το ειχε αναλαβει ενας και εκανα 3 μηνες
 
απλα καταλαβαν οτι τους καταλαβες ηθελα να γραψω.Και στη philips με την ηχομπαρα που ειχα προσωπικα το ειχε αναλαβει ενας και εκανα 3 μηνες

3 Μηνες?ελπιζω να μην τραβηξω και εγω αυτον τον γογλοθα.