- 17 January 2009
- 1,049
Παιδια καλημερα,στις 5/9 εστειλα σε ενα εξουσιοδοτημενο σερβις την τηλεοραση μου,λογου ενος προβληματος που παρουσιασε στην εικονα(λεπτες λευκες οριζοντιες γραμμες )Εχθες με παιρνουν τηλεφωνο μετα απο 2 εβδομαδες αναμονης και μου λενε οτι αλλαξανε την πλακετα,με νεο ανταλακτικο.Δυστυχως σημερα διαπιστωνω οτι το προβλημα που ειχα παραμενει ξανα και περας της αλλαγης(που υποτιθεται απο οτι φαινεται κανανε)Ενα αλλο στοιχειο που κινησε πονηρες υποψιες ηταν οτι στην παραλαβη της τηλεορασης μου,ενας εκ τον 2 μου ανεφερε να μην επιλεγω την επιλογη της ζωηρης εικονας διοτι ετσι μπορει λεει να καψω τα χρωματα.
Θα ηθελα ρε παιδια να μου πειτε στο τι πρεπει να κανω απο εδω και στο εξης?να τους παρω τηλεφωνο με το πρωτο φως της ημερα και να τους αρχισω στα καντηλια?η να κανω καταγγελια απευθειας στα κεντρικα της σονυ,μπας και βγαλω ακρη?ευχαριστω πολυ.
Υ.Γ Η τηλεοραση μου ειναι ακομα εντος εγγυηση.
Εστειλα και τα παραπονα μου στην ηλεκτρονικη υποστιριξη της σονυ,και εγραψα τα εξης με οσο πιο λεπτομερια μπορουσα.
Καλησπερα σας,στις 5/9 καλω το εξουσιοδοτημενο σερβις σας με την εξης ονομασια Γιεμεντογλου %σια ΑΕ για να παραλαβη την τηλεοραση μου λογου ενος προβληματος που παρουσιασε στην εικονα.(το μοντελο ειναι το εξης sony kdl46hx820)Στης 11/9/2013 με παιρνουν τηλεφωνο απο το συγκεριμενο σερβις οτι υπαρχει τελικως προβλημα και περιμενουνε τηλεφωνημα απο εσας για τις περεταιρω εξελιξεις,ωστε να με ενημερωσουνε.
Εχθες με παιρνουν τηλεφωνο ωστε να μου φερουν την τηλεοραση στην κατοικια μου επισκευασμενη(αλλαχθηκε πλακετα αναφερει το χαρτι της επισκευης)Δυστυχως ομως το προβλημα που ειχα ουτε ξεπεραστηκε,αλλα παραμενει το ιδιο.Εμεινα 2 εβδομαδες χωρις τηλεοραση,και το αποτελεσμα ηταν να με κοροιδεψουν,και να μου φερθουν σαν πελατης τελευταιας κατηγοριας.Την τηλεοαση αυτην την αγορασα πριν απο εναμιση χρονο 1500 ευρω,και το αποτελεσμα ηταν,να μου φερουν οχι μια τηλεοραση επισκευασμενη,αλλα μια τηλεοραση ελατωματικη.Θα σας παρακαλεσω να εποικοινωνησετε το συντομοτερο δυνατον μαζι μου,ευχαριστω.Σε περιπτωση που τα δικαια αιτηματα μου δεν οικανοποιηθουν,θα αναγκαστω να στραφω εις στην νομικη οδο.
Υ.Γ3 Αυτην την στιγμη παω να σκασω απο την στεναχωρια ρε παιδια διοτι τελικα μας περνανε για μαλακες!!!!

Υ.Γ Η τηλεοραση μου ειναι ακομα εντος εγγυηση.
Εστειλα και τα παραπονα μου στην ηλεκτρονικη υποστιριξη της σονυ,και εγραψα τα εξης με οσο πιο λεπτομερια μπορουσα.
Καλησπερα σας,στις 5/9 καλω το εξουσιοδοτημενο σερβις σας με την εξης ονομασια Γιεμεντογλου %σια ΑΕ για να παραλαβη την τηλεοραση μου λογου ενος προβληματος που παρουσιασε στην εικονα.(το μοντελο ειναι το εξης sony kdl46hx820)Στης 11/9/2013 με παιρνουν τηλεφωνο απο το συγκεριμενο σερβις οτι υπαρχει τελικως προβλημα και περιμενουνε τηλεφωνημα απο εσας για τις περεταιρω εξελιξεις,ωστε να με ενημερωσουνε.
Εχθες με παιρνουν τηλεφωνο ωστε να μου φερουν την τηλεοραση στην κατοικια μου επισκευασμενη(αλλαχθηκε πλακετα αναφερει το χαρτι της επισκευης)Δυστυχως ομως το προβλημα που ειχα ουτε ξεπεραστηκε,αλλα παραμενει το ιδιο.Εμεινα 2 εβδομαδες χωρις τηλεοραση,και το αποτελεσμα ηταν να με κοροιδεψουν,και να μου φερθουν σαν πελατης τελευταιας κατηγοριας.Την τηλεοαση αυτην την αγορασα πριν απο εναμιση χρονο 1500 ευρω,και το αποτελεσμα ηταν,να μου φερουν οχι μια τηλεοραση επισκευασμενη,αλλα μια τηλεοραση ελατωματικη.Θα σας παρακαλεσω να εποικοινωνησετε το συντομοτερο δυνατον μαζι μου,ευχαριστω.Σε περιπτωση που τα δικαια αιτηματα μου δεν οικανοποιηθουν,θα αναγκαστω να στραφω εις στην νομικη οδο.
Υ.Γ3 Αυτην την στιγμη παω να σκασω απο την στεναχωρια ρε παιδια διοτι τελικα μας περνανε για μαλακες!!!!