Καλησπέρα σε όλους,
θα 'θελα να μοιραστώ μαζί σας, την κάκιστη εμπειρία που βιώνω, με το απαράδεκτο κατάστημα satchris.com
Είχα αγοράσει το δέκτη Dreambox 800HD se, τέλη Δεκεμβρίου του '11.
Πριν 5 μήνες, είχα επικοινωνήσει μαζί τους και τους ενημέρωσα ότι ο δέκτης μου είχε πρόβλημα. Συγκεκριμένα η λήψη δεν σταθεροποιείτο με τίποτα, και δεν έφταιγε καθόλου η κεραία. Αυτοί μου είπαν να τον στείλω κόντα τους, και συγκεκριμένα σε μια διεύθυνση στη Θεσσαλονίκη. Από εκεί και πέρα θα τον προοθούσαν στην Αγγλία, μιας και εκεί είναι η έδρα του satchris.com. Θα έκανε περίπου 15 μέρες όλη η διαδικασία και μετά θα έπερνα το δέκτη μου πίσω. Ζήτησα τηλέφωνο επικοινωνίας με το συνεργάτη τους στη Θεσσαλονίκη και μου είπαν ότι είναι πολιτική της εταιρίας να μην δίνει τηλέφωνα.
Τελοσπάντων στέλνω το δέκτη και παίρνω ένα mail στις 10 μέρες, ότι έχουν δει το δέκτη και δεν μπορούν να τον επισκευάσουν. Ήμουνα λένε και εκτός εγγήσης, διότι τότε είχα συμπληρώσει 14 μήνες, ενώ η εγγήση ήταν για ένα χρόνο. Μου έδωσαν εναλλακτική να τον έστελναν στο εργοστάσιο στη Κίνα για επισκευή, με έξτρα έξοδα αποστολής 60Ε, έξω η επιδιόρθωση που θα προκύψει.
Εγώ αρνήθηκα την πρόταση, και τους έκανα αντιπρόταση να μου έκαναν έκπτωση σε ένα καινούργιο. Τελικά δεν τα βρήσκαμε και απο τις 4 Ιουλίου τους έστειλα την διευθύνση αποστολής για να μου στείλουν το δέκτη μου πίσω. Μετά από ανεπάλληλα mail για να μάθω που είναι ο δέκτης μου και καθυστερεί, αυτοί απαντούσαν πολύ καθυστερημένα και έβρισκαν δικαιολογίες του τύπου (τα mail σου πήγαιναν στο junk folder) και διάφορα τέτοια. Μετά από ένα ολόκληρο μήνα και συγκεκριμένα 16 Αυγούστου, μου είπαν ότι ο δέκτης που είχανε στείλει, τους επιστράφηκε πίσω και αυτή τη φορά θα τον στείλουν με tracking number για να μου δώσουν τον αριθμό. Απάντησα την επομένη ζητώντας το tracking number. Από τότε 17 Αυγούστου έχω στείλει πολλά mail ρωτώντας για την κατάσταση και ζητώντας το tracking number. Έψαξα για τηλέφωνο στο site τους και ΔΕΝ υπάρχει!
Σήμερα έχουμε 28 Σεπτέμβρη και ο δέκτης μου αγνοείται. Είμαι σχεδόν 4 μήνες χωρίς συσκευή και η κατάσταση εξακολουθεί να υφίσταται.
Έστειλα μυνήματα σε facebook, skype και ό,τι άλλο έχει η εταιρεία και δεν παίρνω απάντηση εδώ και ενάμιση μήνα.
Δεν ξέρω τι να κάνω άλλο πραγματικά.
θα 'θελα να μοιραστώ μαζί σας, την κάκιστη εμπειρία που βιώνω, με το απαράδεκτο κατάστημα satchris.com
Είχα αγοράσει το δέκτη Dreambox 800HD se, τέλη Δεκεμβρίου του '11.
Πριν 5 μήνες, είχα επικοινωνήσει μαζί τους και τους ενημέρωσα ότι ο δέκτης μου είχε πρόβλημα. Συγκεκριμένα η λήψη δεν σταθεροποιείτο με τίποτα, και δεν έφταιγε καθόλου η κεραία. Αυτοί μου είπαν να τον στείλω κόντα τους, και συγκεκριμένα σε μια διεύθυνση στη Θεσσαλονίκη. Από εκεί και πέρα θα τον προοθούσαν στην Αγγλία, μιας και εκεί είναι η έδρα του satchris.com. Θα έκανε περίπου 15 μέρες όλη η διαδικασία και μετά θα έπερνα το δέκτη μου πίσω. Ζήτησα τηλέφωνο επικοινωνίας με το συνεργάτη τους στη Θεσσαλονίκη και μου είπαν ότι είναι πολιτική της εταιρίας να μην δίνει τηλέφωνα.
Τελοσπάντων στέλνω το δέκτη και παίρνω ένα mail στις 10 μέρες, ότι έχουν δει το δέκτη και δεν μπορούν να τον επισκευάσουν. Ήμουνα λένε και εκτός εγγήσης, διότι τότε είχα συμπληρώσει 14 μήνες, ενώ η εγγήση ήταν για ένα χρόνο. Μου έδωσαν εναλλακτική να τον έστελναν στο εργοστάσιο στη Κίνα για επισκευή, με έξτρα έξοδα αποστολής 60Ε, έξω η επιδιόρθωση που θα προκύψει.
Εγώ αρνήθηκα την πρόταση, και τους έκανα αντιπρόταση να μου έκαναν έκπτωση σε ένα καινούργιο. Τελικά δεν τα βρήσκαμε και απο τις 4 Ιουλίου τους έστειλα την διευθύνση αποστολής για να μου στείλουν το δέκτη μου πίσω. Μετά από ανεπάλληλα mail για να μάθω που είναι ο δέκτης μου και καθυστερεί, αυτοί απαντούσαν πολύ καθυστερημένα και έβρισκαν δικαιολογίες του τύπου (τα mail σου πήγαιναν στο junk folder) και διάφορα τέτοια. Μετά από ένα ολόκληρο μήνα και συγκεκριμένα 16 Αυγούστου, μου είπαν ότι ο δέκτης που είχανε στείλει, τους επιστράφηκε πίσω και αυτή τη φορά θα τον στείλουν με tracking number για να μου δώσουν τον αριθμό. Απάντησα την επομένη ζητώντας το tracking number. Από τότε 17 Αυγούστου έχω στείλει πολλά mail ρωτώντας για την κατάσταση και ζητώντας το tracking number. Έψαξα για τηλέφωνο στο site τους και ΔΕΝ υπάρχει!
Σήμερα έχουμε 28 Σεπτέμβρη και ο δέκτης μου αγνοείται. Είμαι σχεδόν 4 μήνες χωρίς συσκευή και η κατάσταση εξακολουθεί να υφίσταται.
Έστειλα μυνήματα σε facebook, skype και ό,τι άλλο έχει η εταιρεία και δεν παίρνω απάντηση εδώ και ενάμιση μήνα.
Δεν ξέρω τι να κάνω άλλο πραγματικά.