απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

Διακρίνω κατ'επιλογήν ευαισθησίες.
Και οι αγρότες που κλείνουν την εθνική δίκιο έχουν (και τι άλλο θα μπορούσαν να κάνουν δλδ?), αλλά με μισό μάτι θα τους δουν οι εκπαιδευτικοί. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι αντί να τρωγόμαστε μεταξύ μας…
Ή μήπως τώρα που είμαι αραχτός μπροστά στο πλήκτρο, είναι όλα είναι τέλεια, και όταν με βάζουν χέρι, όλοι οι άλλοι είναι βολεμένοι?
 
Παρακολούθησα αποσπασματικά το θέμα αλλά εκείνο που έχω να πω είναι ότι τα πράγματα είναι στον πάτο και δυστυχώς υπάρχει.... και παρακάτω.

Μπορεί να μην υπάρχουν στα ταμεία του κράτους χρήματα για αυξήσεις μισθών των εργαζομένων, αλλά υπάρχουν μπόλικα διαθέσιμα να ξοδευτούν

για το γήπεδο του Παναθηναικού και της Αεκ,
για τα χρεη των οποιοδήποτε προέδρων ομάδων ή οργανισμών,
για οπλα που αγοράζονται και δεν χρησιμοποιούνται,
για εξοπλισμους νοσοκομείων που σαπιζουν σε υπόγεια,
για κτηματολόγια,
για την Ερτ,
για εργολαβους "ημι"-κατασκευαστές
για προστιμα στην ΕΕ
για δεξιώσεις παρτυ ταξίδια πολυτελη αυτοκινητα
και χιλια δυο άλλα....


Νομίζω ότι δεν πρέπει να το βλέπουμε ως απεργία δασκάλων αλλά ως απεργία εργαζομένων-πολιτών που δεν βλέπουν σωτηρία από πουθενά.

'Οπως νομίζω ότι και οι "πολιτικοί" έχουν χάσει λίγο το νόημα της "πολιτικής" και αυτό γιατί εμείς τους αφήσαμε λάσκα...

Όταν το αφεντικό απουσιάζει απο το μαγαζί συνεχώς ο υπάλληλος λογικό είναι να βάλει χέρι στο ταμείο...
 
Δεν ειναι ετσι για μενα. Δεν ειναι ολοι οι "αγωνες" ιδιοι. Για να ειναι ενας αγωνας δικαιος για μενα πρεπει να υπαρχει οντως αδικια και να ειναι ορατα τα προβληματα στην κοινωνια ή στην καθημερινη ζωη. Συμφωνω με τα γενικα αιτηματα των δασκαλων αλλα οχι στο μισθολογικο και ουτε στην μονιμοτητα των παντων. Πως θα γινει δηλαδη; Ολοι μονιμοι θα ειναι στο ονομα της μισθολογικης σταθεροτητας; Δεν ειναι ετσι.

Στην υγεια των κοροϊδων δηλαδη. Ολοι δημοσιοι υπαλληλοι θα γινουμε στο τελος. Να κανουμε και απεργιες και αγιος ο Θεος...
 
Θεωρειται το κτηματολογιο "χαμενα λεφτα"; Κριμα. Στην Γερμανια ειναι κατι το αυτονοητο. Τωρα ο καθενας φυτευει ελιες σε δασικες εκτασεις και με συνοπτικες διαδικασιες "αποδυκνυει" την κυριοτητα του στο οικοπεδο. Χτιζει σπιτι πανω στο ρεμα και μετα παραπονιεται για την ολιγορια του κρατους να κανει αντιπλυμμηρικα εργα, καταγγελοντας παραλληλα τον γειτονα διοτι κλεβει ποντους στο οικοπεδου "του" με τα πασαλακια του. Αυτη ειναι η γενικη κατασταση
 
Αϊ σιχτιρ μεσημεριατικα. Εχω συγχυστει και με την δουλεια εδω περα. "Στα διαλα" (Σορυ για το κλεμμενο της εκφρασης)
 
konnos said:
Θεωρειται το κτηματολογιο "χαμενα λεφτα"; Κριμα. Στην Γερμανια ειναι κατι το αυτονοητο.

Κι εδώ θα έπρεπε να είναι αυτονόητο το κτηματολόγιο.... Αυτό που δεν είναι αυτονόητο είναι ότι τα χρήματα δόθηκαν αλλά Κτηματολόγιο δεν έγινε...
 
Το κτηματολογιο εγινε σε μερικες περιοχες πειραματικα. Μολις βρεθουν τα χρηματα θα προχωρησει σε ολη την Ελλαδα. Δεν τα βγαζω απ το μυαλο μου βεβαιως. Τα λεω αυτα λογω ενασχολησης με τον τομεα. Ειναι ντροπη να μη ξερει η πολιτεια τι ανηκει που. οφ τοπικ... και παλι συγγνωμη
 
Απάντηση: Re: απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

ilias said:
Παρακολούθησα αποσπασματικά το θέμα αλλά εκείνο που έχω να πω είναι ότι τα πράγματα είναι στον πάτο και δυστυχώς υπάρχει.... και παρακάτω.

Μπορεί να μην υπάρχουν στα ταμεία του κράτους χρήματα για αυξήσεις μισθών των εργαζομένων, αλλά υπάρχουν μπόλικα διαθέσιμα να ξοδευτούν

για το γήπεδο του Παναθηναικού και της Αεκ,
για τα χρεη των οποιοδήποτε προέδρων ομάδων ή οργανισμών,
για οπλα που αγοράζονται και δεν χρησιμοποιούνται,
για εξοπλισμους νοσοκομείων που σαπιζουν σε υπόγεια,
για κτηματολόγια,
για την Ερτ,
για εργολαβους "ημι"-κατασκευαστές
για προστιμα στην ΕΕ
για δεξιώσεις παρτυ ταξίδια πολυτελη αυτοκινητα
και χιλια δυο άλλα....


Νομίζω ότι δεν πρέπει να το βλέπουμε ως απεργία δασκάλων αλλά ως απεργία εργαζομένων-πολιτών που δεν βλέπουν σωτηρία από πουθενά.

'Οπως νομίζω ότι και οι "πολιτικοί" έχουν χάσει λίγο το νόημα της "πολιτικής" και αυτό γιατί εμείς τους αφήσαμε λάσκα...

Όταν το αφεντικό απουσιάζει απο το μαγαζί συνεχώς ο υπάλληλος λογικό είναι να βάλει χέρι στο ταμείο...


γιατι δεν κατεβαινουν λοιπον ολοι οι δημοσιοι σε απεργια γι αυτους τους λογους και οχι μονο?
και να δουμε μετα αν θα εχουν τη συμπαρασταση ολων
αλλα δεν μπορουν να ζητανε συμπαρασταση για τη μονιμοτητα τους
εαν υπαρχει καποιο ανεξαρτητο οργανο που να τους αξιολογει και να τους κρινει και οσοι δεν ανταποκρινονται σπιτια τους, ας γινουν μονιμοι
 
Απάντηση: Re: απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

ilias said:
για οπλα που αγοράζονται και δεν χρησιμοποιούνται
....

Τί θές να πείς.Τα F-16,Mirage 2000, οι φρεγάτες και τα άρματα να τα στείλουμε να καταλάβουν καμία Αλβανία,Σκόπια,Βουλγαρία ή Τουρκία?Εκτός αν θές να πείς ότι οι εξοπλισμοί είναι άχρηστοι.Τότε εντάξει.Ας καταργήσουμε τις ένοπλες δυνάμεις και τα τεράστια ποσά να μοιραστούν στον λαό,να πάνε οι κατώτατοι μισθοί και συντάξεις στα 1500 Ευρώ,και άν γίνει καμία στραβή θα σπέυσουν να μας βοηθήσουν οι μεγάλες δυνάμεις όπως και στο παρελθόν.

ΥΓ.Την εποχή των Ιμίων θυμάσε πώς ένιωθες?

ΥΓ 2. Αλήθεια αυτή η 26ρηδες με τα 5 παιδιά τα είχαν απο το πανεπιστήμιο,απο το στρατό ή τα υιοθέτησαν?:Banane0:
 
06/10/06

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το Εργατικό Κέντρο Αθήνας στη σημερινή συνεδρίαση του Διοικητικού του Συμβουλίου αποφάσισε την κήρυξη ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ από 11:00 έως 15:00 την Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2006, εκφράζοντας την αλληλεγγύη του στον αγώνα των απεργών δασκάλων αλλά και την στήριξή του στο Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο που πραγματοποιείται την ίδια ημέρα στις 12 το μεσημέρι στην πλατεία Συντάγματος.

Η Διοίκηση του ΕΚΑ βρίσκεται στο πλευρό των δασκάλων, που για 4η εβδομάδα συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους, αντιμετωπίζοντας την αδιαλλαξία της κυβέρνησης και την άρνηση του κ. Πρωθυπουργού για διάλογο.

Στηρίζουμε τον αγώνα τους:
Για ποιοτική αναβάθμιση της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης
Για αξιοπρεπείς αμοιβές στους πνευματικούς διαμορφωτές των παιδιών μας και για την επιστημονική αναβάθμισή τους
Για αύξηση της χρηματοδότησης της παιδείας στο 5% του ΑΕΠ για να διαμορφωθούν οι προϋποθέσεις που θα συμβάλλουν σε αναβαθμισμένης ποιότητας παρεχόμενη εκπαίδευση.

Παρέχεται επίσης εξουσιοδότηση στην Εκτελεστική Επιτροπή του ΕΚΑ για προσδιορισμό και άλλων μορφών κινητοποιήσεων εάν συνεχισθεί ο αγώνας των εκπαιδευτικών ως αποτέλεσμα της κυβερνητικής αδιαλαξίας.

Επίσης το ΔΣ του ΕΚΑ αποφάσισε να στηρίξει οικονομικά τη ΔΟΕ καταθέτοντας το ποσό των 3.000€

Καλούμε τους εργαζόμενους της Αθήνας να συμμετέχουν στο σύνολό τους στη στάση εργασίας και να στηρίξουν με την παρουσία τους το συλλαλητήριο.

Ο αγώνας των δασκάλων μας αφορά όλους γιατί πάνω απ’ όλα είναι ένας αγώνας για την ποιότητα εκπαίδευσης που έχουν ανάγκη και δικαιούνται τα παιδιά μας.

Τη Νίκη θα φέρει ο Αγώνας

Το Δ.Σ.



πηγή: www.alfavita.gr
 
Bρήκαν τον... δάσκαλό τους

Tο μεγαλύτερο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο, από τη στιγμή που ξεκίνησε η απεργία των δασκάλων, πραγματοποιήθηκε χθες, στο κέντρο της Aθήνας, με τη συμμετοχή χιλιάδων εκπαιδευτικών από όλες τις βαθμίδες, μαθητών, φοιτητών, εργαζομένων από πολλούς κλάδους, ακόμη και αστυνομικών.

H παρουσία των διαδηλωτών στη χθεσινή πορεία ήταν εντυπωσιακή με τους διοργανωτές να κάνουν λόγο για 50.000 και πλέον συμμετέχοντες. Δάσκαλοι και καθηγητές από όλες τις περιοχές της Eλλάδας, μαθητές από σχολεία της Aθήνας, αρκετοί εργαζόμενοι του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα έστειλαν το δικό τους μήνυμα προς την κυβέρνηση.

«Aυτή η απεργία γράφει Iστορία, μόνο νικητές θα πάμε στα σχολεία», «Στο σχολειό θα πάμε μόνο νικητές, δεν μας σταματάνε οι σιδηρογροθιές», ήταν μερικά από τα συνθήματα που φώναζαν οι διαδηλωτές.

Δάσκαλοι και καθηγητές έκαναν σαφές προς την κυβέρνηση ότι θα συνεχίσουν τον αγώνα τους μέχρις ότου ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους. «3% είναι κοροϊδία, με ψίχουλα δεν γίνεται δωρεάν Παιδεία», φώναζαν οι εκπαιδευτικοί, με αφορμή το προσχέδιο του προϋπολογισμού για το 2007, σύμφωνα με το οποίο, μειώνονται ακόμη περισσότερο τα κονδύλια για την Παιδεία.

Oι διαδηλωτές συγκεντρώθηκαν στις 12 το μεσημέρι στο Σύνταγμα, ενώ λίγο αργότερα έφτασε στο σημείο πορεία που είχε διοργανώσει το ΠAME. Στο συλλαλητήριο μίλησαν εκπρόσωποι εκπαιδευτικών και άλλων εργαζομένων, επισημαίνοντας την ανάγκη για κοινό αγώνα. Aμέσως μετά, οι διαδηλωτές πραγματοποίησαν πορεία που πέρασε από την οδό Φιλελλήνων, τη λεωφόρο Aμαλίας, την Πανεπιστημίου και τη Σταδίου, καταλήγοντας και πάλι στην πλατεία Συντάγματος όπου ακολούθησε καθιστική διαμαρτυρία και συναυλία .

Στο απεργιακό μέτωπο, η Διδασκαλική Oμοσπονδία πρότεινε χθες τη συνέχιση της απεργίας για άλλες 4 ημέρες (9 έως 12 Oκτωβρίου), ενώ η OΛME έχει εισηγηθεί ήδη νέα 48ωρη για τις 9-10 του μήνα.

Oι οριστικές αποφάσεις και από τις δύο ομοσπονδίες για την απεργία θα παρθούν αύριο. Πάντως, χθες, ο πρόεδρος της ΔOE Δημήτρης Mπράτης τόνισε ότι αν δεν υπάρξουν θετικές εξελίξεις με τα αιτήματα των δασκάλων, οι απεργίες θα συνεχιστούν και μετά τις δημοτικές εκλογές.

Mία μικρή ομάδα έκαψε κιόσκι του ΛAOΣ στην οδό Πανεπιστημίου και Σίνα και έσπασε τζάμια σε κατάστημα της Πανεπιστημίου.

Φάνης Στεργιόπουλος, μαθητής: «Θέλουμε 12χρονη υποχρεωτική και δημόσια δωρεάν Παιδεία. Nα μην μπαίνουν οι ιδιωτικές επιχειρήσεις στα σχολεία και να καταργηθεί η βάση του 10 για την εισαγωγή στα AEI - TEI, καθώς μ αυτόν τον τρόπο ωθούν τα παιδιά στα ιδιωτικά πανεπιστήμια».

Kώστας Kαραμανλής, φοιτητής στο EMΠ: «Aπό τις κινητοποιήσεις που ξεκίνησαν πρώτοι οι φοιτητές στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένα πανεκπαιδευτικό μέτωπο. Πρώτη φορά, οι δάσκαλοι είχαν μαζική συμμετοχή στις απεργίες για 3 εβδομάδες. Eμείς, θα μπούμε πιο δυναμικά στις κινητοποιήσεις, μετά την εξεταστική».

Aσπασία Παπαφωτίου, δασκάλα σε δημοτικό της Zακύνθου: «Θα συνεχίσουμε την απεργία μέχρι να ικανοποιηθούν τα αιτήματά μας. Xάνουμε καθημερινά πολλά χρήματα, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε πίσω».

Kατερίνα Σκαφιδά, καθηγήτρια Γυμνασίου: «H νέα απεργία των καθηγητών θα έπρεπε να ήταν 5νθημερη και όχι 48ωρη. Πρόκειται για έναν αγώνα αντοχής μεταξύ κυβέρνησης και εκπαιδευτικών. Nα δούμε ποια από τις δύο πλευρές θα καμφθεί πρώτη».

ΔIAΔHΛΩΣH EKΠAIΔEYTIKΩN ΣTH ΘEΣΣAΛONIKH
Zήτησαν τη στήριξη μαθητών και γονιών

Δυναμικό σε παλμό και όγκο ήταν το εκπαιδευτικό συλλαλητήριο που διοργανώθηκε χθες στη Θεσσαλονίκη. Δάσκαλοι και καθηγητές, έχοντας στο πλευρό τους μαθητές, γονείς και εργαζομένους, συγκεντρώθηκαν στο άγαλμα του Bενιζέλου στην πλατεία Aριστοτέλους και μέσω των κεντρικών δρόμων κατέληξαν στο υπουργείο Mακεδονίας-Θράκης.

Oι εκπρόσωποι των δασκάλων και των νηπιαγωγών που βρίσκονται στην 3η εβδομάδα των απεργιακών τους κινητοποιήσεων ζήτησαν τη συμπαράσταση των μαθητών, των γονιών τους, αλλά και όλων των εργαζομένων και εξέφρασαν την ετοιμότητά τους για να συνεχίσουν τον αγώνα τους.

Στο συλλαλητήριο συμμετείχαν και σωματεία εργαζομένων που πήραν μέρος στην απεργία που κήρυξε η AΔEΔY και στην 4ωρη στάση εργασίας του Eργατικού Kέντρου Θεσσαλονίκης.

Στην κορυφή της πορείας ήταν εκπαιδευτικοί ντυμένοι με ράσα που έφεραν πλακάτ με το σύνθημα «αν είναι να φορέσω ράσο και σταυρό για να συναντήσω τον πρωθυπουργό», καυτηριάζοντας το «όχι» του πρωθυπουργού για συνάντηση μαζί τους, ενώ δέχτηκε τον Aρχιεπίσκοπο Aθηνών κ. Xριστόδουλο.

AΘHNA - ΠATPA
Ξεκίνησαν καταλήψεις και οι μαθητές

Kαταλήψεις πραγματοποιούν μαθητές σχολείων σε Aθήνα, Θεσσαλονίκη και κυρίως στην Πάτρα, άλλοι σε ένδειξη συμπαράστασης προς τους εκπαιδευτικούς και άλλοι με αιτήματα που έχουν σχέση με τις σπουδές τους, με την κατάσταση των σχολείων και με την καθιέρωση της βαθμολογικής βάσης του 10.

Σε καταλήψεις βρίσκονται το 2ο TEE Aχαρνών, το 6ο και το 11ο Λύκειο Πάτρας, το Πειραματικό Λύκειο Πάτρας και τα 2ο και 6ο TEE Πάτρας.

Oι μαθητές μάλιστα καλούν τα σχολεία από ολόκληρη τη χώρα να προχωρήσουν στη δημιουργία Συντονιστικού Aγώνα, προκειμένου να προχωρήσουν σε καταλήψεις αλλά και σε διάφορες εκδηλώσεις, όπως συναυλίες, παραστάσεις διαμαρτυρίας, πορείες κ.λπ.

Στη Θεσσαλονίκη ήδη συγκροτήθηκε Συντονιστικός Aγώνας με τη συμμετοχή περισσότερων από 20 σχολείων, ενώ το ερχόμενο Σάββατο σε Kομοτηνή και Δράμα θα γίνουν συναντήσεις μαθητικών κοινοτήτων.

Bασικό αίτημα των μαθητών είναι δωρεάν παιδεία, κατάργηση της βάσης του 10, «σχολεία που να μορφώνουν και όχι να εξοντώνουν», αναφερόμενοι στο εξεταστικό σύστημα.

MEΛIΣΣIΑ
Bραβεία σε αποφοίτους Γυμνασίων και Λυκείων

Oι απόφοιτοι μαθητές των Γυμνασίων και Λυκείων των Mελισσίων θα βραβευτούν την ερχόμενη Δευτέρα από την Eνωση Ποντίων Mελισσίων και την Eπιτροπή Bραβείου Δημήτρη και Mιράντας Tομπουλίδη.

Στην εκδήλωση, που θα πραγματοποιηθεί στο Πνευματικό Kέντρο της Eνωσης Ποντίων (Παναγή Tσαλδάρη 13, Mελίσσια), θα μιλήσουν ο καθηγητής του Πανεπιστημίου της Λυών δρ Nίκος Λυγερός και ο ιστορικός, κοινωνιολόγος και σχολικός σύμβουλος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση δρ Aντώνης Παυλίδης.

Tο θέμα που θα αναπτύξουν είναι «H ιστορία της γενοκτονίας της μνήμης. Tο περιεχόμενο του νέου εγχειριδίου Iστορίας της ΣT Δημοτικού».




πηγή: ΕΘΝΟΣ
 
06/10/2006

«Ποιος άλλος παίρνει αύξηση 45%;»...
Γράφει:
ο Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ

Η κυβέρνηση επιμένει να προβοκάρει με τον πιο προκλητικό τρόπο τον αγώνα των εκπαιδευτικών. Το έκανε και χτες και μάλιστα την ίδια ώρα που χιλιάδες άνθρωποι πλημμύριζαν τους δρόμους της Αθήνας και των άλλων μεγάλων πόλεων δηλώνοντας έμπρακτα τη συμπαράστασή τους στους δασκάλους.
Ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης πήρε τόση φόρα που έφτασε ένα βήμα πριν να κατηγορήσει τους δασκάλους μέχρι και για ...«κοινωνική ανευθυνότητα». Μάλιστα, παρουσίασε και ...στοιχεία: Οι δάσκαλοι, είπε, δε ζητούν αύξηση 45% (όπως είχε πει προχτές), αλλά (μετά από τις νέες προσθαφαιρέσεις που έκανε) του προκύπτει ότι ζητούν αύξηση ...47,5%! «Ποιος άλλος έχει τέτοιες απαιτήσεις;», αναρωτήθηκε οργίλος...
*
Οχι, δεν περιμένουμε από την κυβέρνηση να αλλάξει ρότα. Αλλωστε, και μόνο το γεγονός ότι προσπαθεί να στρέψει εναντίον των δασκάλων (των 900 ευρώ) τους εργάτες (των 629 ευρώ ως βασικό) ή τους συνταξιούχους (των 500 ευρώ), δείχνει ότι η παλιά ΠΑΣΟΚεια προπαγάνδα περί «ρετιρέ» είναι το ίδιο δημοφιλής και στα επιτελεία της κυβέρνησης του κ. Καραμανλή.
Εκείνο, πάντως, για το οποίο αξίζει να συγχαρούμε τη ΝΔ είναι ότι αφ' ενός ξέρει να ξεχωρίζει τους «προνομιούχους», αλλά και αφ' ετέρου ότι - σε άλλες περιπτώσεις - καταφέρνει να κρατά την ψυχραιμία της. Ενδεικτικά μόνο θα αναφέρουμε κάποιους με τα ακόλουθα ποσοστά αυξήσεων (κερδών) μέσα στο α´ εξάμηνο έναντι του περσινού:
«Αλουμίνιον της Ελλάδος»: Αύξηση καθαρών κερδών 99,5%. «Γιούρομπανκ»: Αύξηση καθαρών κερδών 41,6%. «Αλφα Μπανκ»: Αύξηση 37,7%. «PROTON BANK»: Αύξηση κερδών 447%. «Α-Β Βασιλόπουλος»: Αύξηση κερδών 73%.
*
ΥΓ(1): Οι παραπάνω και οι όμοιοί τους, ουδέποτε επέσυραν την μήνιν της κυβέρνησης...
ΥΓ(2): Αυτοί δεν τα ζητούν, όπως οι δάσκαλοι. Αυτοί τα πήραν και τα παίρνουν. Συνεχώς...





πηγή: ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
 
06/10/2006

Δεκάδες χιλιάδες γιόρτασαν τη μέρα του εκπαιδευτικού
Πίκια ΣΤΕΦΑΝΑΚΟΥ

Μέγα πλήθος. Μέγα πάθος. Κρατάνε γερά. Απεργούν. Αντέχουν. Και χθες γιόρτασαν με διαδήλωση οι εκπαιδευτικοί της Ελλάδας τη μέρα τους. Την Παγκόσμια Ημέρα του Εκπαιδευτικού. Ίσως ήταν η μεγαλύτερη συγκέντρωση εκπαιδευτικών που έγινε στη χώρα μας. Αγωνιώ, Απεργώ, Αντέχω. Το σύνθημα στις μπλούζες των απεργών δασκάλων που ήρθαν από τη Ζάκυνθο. Μας λένε ότι η οικονομία της χώρας δεν αντέχει. Εμείς αντέχουμε; Αντέχουμε; Αντέχουμε; - ρωτάει από τα μικρόφωνα ο πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας, Δ. Μπράτης. Και παίρνει την απάντηση: "Αυτή η απεργία θ' αφήσει ιστορία. Εμείς θα τη διδάξουμε μέσα στα σχολεία." ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ. Ήδη το Δ.Σ. της ΔΟΕ θα προτείνει στις Γενικές Συνελεύσεις του κλάδου που πραγματοποιούνται σήμερα συνέχιση της απεργιακής κινητοποίησης και την επόμενη εβδομάδα. Για τέταρτη εβδομάδα. Σαρανταοκτάωρη απεργία για Δευτέρα Τρίτη προτείνει στις Γενικές Συνελεύσεις των τοπικών ενώσεων των καθηγητών και το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ. "Αυτή η απεργία γράφει ιστορία. Μόνο νικητές θα πάμε στα σχολεία." Αυτή την απάντηση έδωσαν στον Κ. Καραμανλή περίπου 30.000 διαδηλωτές σ' ένα ανεπανάληπτου συλλαλητηρίου σε όγκο και παλμό. Κι είναι όλη η Ελλάδα μαζί τους. Συνδικάτα, Ομοσπονδίες, σωματεία συνταξιούχων, σύλλογοι γονέων, προσωπικότητες των γραμμάτων, της τέχνης, του θεάτρου, της παιδαγωγικής επιστήμης, συγγραφείς και εικονογράφοι παιδικών βιβλίων, λογοτέχνες. "Οι δάσκαλοι έχουν δίκιο", επισημαίνουν σε κείμενο συμπαράστασης στην απεργία ( η συλλογή υπογραφών συνεχίζεται.) "Ο δικός τους αγώνας είναι το καλύτερο μάθημα για τα παιδιά μας. Αρκεί όλοι μας να κάνουμε αυτό τον αγώνα και δικό μας." Η συγκέντρωση έχει ανάψει. Στο πλευρό των δασκάλων και οι τραπεζοϋπάλληλοι που έρχονται στη συγκέντρωση με ξεχωριστή πορεία. Τα μεγάφωνα δεν σταματάνε να λένε για ψηφίσματα συμπαράστασης. Μέχρι και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών στέλνει ψήφισμα συμπαράστασης. Σύλλογοι γονέων συμμετέχουν στη διαδήλωση με πανώ. Η εκστρατεία της κυβέρνησης να στρέψει τους γονείς ενάντια στους δασκάλους των παιδιών τους δεν περνάει. Μαζί για καλύτερο σχολείο. Μαζί. Η απεργία έχει περάσει τα σύνορα. Ψηφίσματα συμπαράστασης φτάνουν καθημερινά από συνδικάτα εκπαιδευτικών άλλων χωρών: Ιταλία, Κύπρος, Λιθουανία, Πορτογαλία, Σερβία, Χώρα των Βάσκων, Τουρκία, Νορβηγία, Λουξεμβούργο. Κρατάτε γερά. Καλό αγώνα, ήταν το μήνυμα που έφεραν οι ίδιοι οι εκπρόσωποι των κυπριακών συνδικάτων εκπαίδευσης στους συναδέλφους τους. Κι οι Έλληνες εκπαιδευτικοί συμπαραστέκονται από την πλευρά τους, στους συναδέλφους τους στο Μεξικό. Στο βήμα είναι πια ο πρόεδρος της ΔΟΕ. Ο τελευταίος ομιλητής που θα δώσει και το σύνθημα για να ξεκινήσει η πορεία. Αυτή η απεργία, δηλώνει δεν έχει ορατό τέλος αν η κυβέρνηση δεν καθίσει στο τραπέζι του διαλόγου με ουσιαστικές προτάσεις. Θα συνεχίσουμε και μετά τις εκλογές. Αντέχουμε; Και όταν παίρνει την απάντηση, φωνάζει να είστε καλά. Ξεκινάμε. Και ξεκίνησαν με το γιούπι-για-για οι διαδηλωτές. Πολλοί με τα παιδιά τους. Μικρά παιδιά που χάνουν τα μαθήματα τους γιατί έτσι το θέλησε η κυβέρνηση. Διδάσκονται όμως το μάθημα του Αγώνα. Τα συνθήματα προσαρμόζονται στις εξελίξεις των ημερών. Προϋπολογισμός: "3% είναι κορόιδα. Με ψίχουλα δεν γίνεται δωρεάν Παιδεία." Για τη βία και την καταστολή: "Αυτοί με ΜΑΤ και τρομοκρατία. Εμείς με το λαό για δωρεάν Παιδεία." Για τις δηλώσεις Γιαννάκου περί ανέντιμων καταστάσεων: "Οι ψεύτες και οι ανέντιμοι δεν είναι στα σχολεία. Είναι στην κυβέρνηση και στα υπουργεία." Η πορεία ανεβαίνει τη Φιλελλήνων, στρίβει αριστερά στην Αμαλίας και περνά μπροστά από τη Βουλή. Οι δυνάμεις καταστολής περιμένουν όπως πάντα. Το χιούμορ απογειώνεται: Οι δάσκαλοι φοράνε τον κρίκο στο αυτί. Οι μπάτσοι όμως τον βάζουνε στο χέρι το δεξί." Κι άλλη πλάκα την ώρα που η διαδήλωση περνά μπροστά από τη Βουλή για να κατέβει αυτή τη φορά την Πανεπιστημίου και να ξανανέβει τη Σταδίου για να καταλήξει στο Σύνταγμα όπου είναι προγραμματισμένη συναυλία και καθιστική διαμαρτυρία. "Ε,ε,ε, ο,ο,ο. Εμείς σας κοροϊδέψαμε και πάμε από 'δω", φωνάζουν οι εκπαιδευτικοί καθώς περνούν από το κόκκινο σημείο. Εκεί που έχουν χτυπηθεί τέσσερις φορές από την αρχή της απεργίας. Στον πόλεμο που έχει κηρύξει η κυβέρνηση στην εκπαίδευση. Στον πόλεμο που έχει κηρύξει στους δασκάλους και στα παιδιά μας. Συνεχίζουμε. "Είμαστε εμείς, όλοι εμείς/ οι ταπεινοί της τάξης και της γης", έγραψε ένας δάσκαλος απεργός, χθες 5 Οκτώβρη, την τρίτη εβδομάδα αγρύπνιας. Το βρήκαν οι δικοί του στο δρόμο το ποίημά του. Το μήνυμα που έστειλε για τη Μέρα του Εκπαιδευτικού η υπουργός Παιδείας, δεν το βρήκε κανείς. Γιατί τα σχολεία ήταν κλειστά. Κι έτσι ουδείς άκουσε την κ. Γιαννάκου να δηλώνει προκλητικά ότι "η σημερινή ημέρα των εκπαιδευτικών αποτελεί μια καλή ευκαιρία για την αναγνώριση της προσφοράς τους"... Πρωτοφανής συμμετοχή στη Β. Ελλάδα \Θεσσαλονίκη:\ Χιλιάδες εκπαιδευτικοί από τη Θεσσαλονίκη, τις Σέρρες, την Κατερίνη, τη Δράμα, την Καβάλα, την Ξάνθη και τη Χαλκιδική διαδήλωσαν χθες, που ήταν και η Παγκόσμια Ημέρα των Εκπαιδευτικών, στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο του πανεκπαιδευτικού συλλαλητηρίου για την Παιδεία. Η συμμετοχή των δασκάλων, που απεργούν για τρίτη εβδομάδα, ήταν πρωτοφανής για τον κλάδο, ενώ στο πλευρό τους βρέθηκαν καθηγητές της μέση Εκπαίδευσης, μαθητές, φοιτητές, γονείς και πλήθος εργαζομένων στο δημόσιο, αλλά και τον ιδιωτικό τομέα. Το συλλαλητήριο ξεκίνησε με τη συγκέντρωση, στις 12 το μεσημέρι, μπροστά από το άγαλμα του Ελ. Βενιζέλου και στη συνέχεια ακολούθησε πορεία διαμαρτυρίας, η οποία κατέληξε στο ΥΜΑ-Θ. Στην πορεία κυριάρχησαν πολλά ευρηματικά συνθήματα που στηλίτευαν τη στάση της κυβέρνηση και του πρωθυπουργού, απέναντι στους δασκάλους, αλλά και δήλωναν την αποφασιστικότητα των εκπαιδευτικών να συνεχίσουν τον αγώνα τους μέχρι να δικαιωθούν. "Και μια και δυο και τρεις και τέσσερις εβδομάδες εμείς θα απεργούμε μέχρι το 3000" ήταν ένα από τα συνθήματα που ακούστηκαν πολλές φορές, όπως και το "αν είναι θα φορέσω ράσο και σταυρό για να συναντήσω τον πρωθυπουργό". Το τελευταίο στηλίτευε την άρνηση του Κ. Καραμανλή να δει τους δασκάλους, σε αντίθεση με τον αρχιεπίσκοπο, τον οποίο όχι μόνο συνάντησε, αλλά και του ικανοποίησε αιτήματα της Εκκλησίας. Γι' αυτό και κάποιοι δάσκαλοι στη χθεσινή πορεία εμφανίστηκαν με ράσα και τραγουδούσαν "έλα βρε Μαριέττα να σε παντρέψουμε". Η πορεία ήταν απόλυτα ειρηνική.




πηγή: ΑΥΓΗ
 
06/10/2006

ΚΑΛΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ
Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΝΑΙ, Ο ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΗΣ ΟΧΙ: «Δε διδάσκει μόνο γράμματα ο δάσκαλος. Διδάσκει και ήθος, και αξιοπρέπεια, και εντιμότητα. Και είναι ιδιότητες τις οποίες με το παράδειγμά του θα μεταδώσει στα παιδιά μας. Γι' αυτό και θα είναι κοινωνικά εγκληματικό αν οι δάσκαλοι δεν επιστρέψουν με ψηλά τα κεφάλια στις τάξεις τους» (από το κύριο άρθρο στο «ΕΘΝΟΣ»).
ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΧΡΕΟΣ: «Ισως θα έπρεπε να αναλογιστούμε κατά πόσο η συμπάθεια αυτή δεν πρέπει να μεταφραστεί και σε έμπρακτη υποστήριξη στους ανθρώπους που έχουν αναλάβει να συνδιαμορφώσουν την παιδεία των παιδιών μας και κατ' επέκταση το μέλλον της δικής μας κοινωνίας. Ελάχιστη συνδρομή στο σημερινό συλλαλητήριό τους να μην γκρινιάξουμε για το κυκλοφοριακό χάος στο κέντρο της Αθήνας. Είναι και η σιωπή ένδειξη αλληλεγγύης» (η Ξ. Κ. στην «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ»).
ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ...ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ: «Το μέλλον του τόπου υποθηκεύεται όταν ικανοποιούνται απολύτως λογικά αιτήματα των εργαζομένων, και μάλιστα των ασθενέστερων; Δεν υποθηκεύεται όταν γίνονται παραχωρήσεις και δίνονται περισσότερα προνόμια στους επιχειρηματίες - όπως π.χ. η μείωση του φόρου - στο κεφάλαιο, στους έχοντες και κατέχοντες; Αυτοί που πάντα πληρώνουν, όταν εφαρμόζεται δεξιά δήθεν αναπτυξιακή πολιτική, δηλαδή πολιτική λιτότητας για τους πολλούς υπέρ της ευημερίας των ολίγων καλούνται και τώρα να συνεχίσουν να πληρώνουν. Είναι οι συνήθεις φορολογούμενοι, οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι» (από το κύριο άρθρο στην «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ»).
ΧΡΥΣΑΦΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΜΠΙΝΕ, ΑΧΥΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΥΑΛΑ: «Ψωροκόμματο δίνεις, αναλφάβητους πολίτες παραλαμβάνεις. Φτηνός δάσκαλος, φτηνά γράμματα, φτηνά παιδιά. Επομένως μια κυβέρνηση που επιτρέπει τις ανατιμήσεις στο χαρτί τουαλέτας και απαγορεύει τις αυξήσεις στους μισθούς πείνας της Παιδείας τα βλέπει όλα τόσο μα τόσο χρηματιστηριακά και καπιταλιστικά. Αρα; Χρυσάφι για τον καμπινέ, άχυρα για τα μυαλά και τα παιδιά» (ο Δ. Δανίκας στα «ΝΕΑ»)
.

πηγή: ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
 
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ


ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.




ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ



Να ξεσπάσει τώρα, η οργή του λαού!

Η ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΙΚΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

Η ζωντανή εκπαίδευση στην πρώτη γραμμή της κοινωνικής αναμέτρησης

Περήφανα και μαζικά, οι απεργοί της Πρωτοβάθμιας, δάσκαλοι-νηπιαγωγοί-ειδικότητες, παραδίνουν, τρεις βδομάδες τώρα, μαθήματα αξιοπρέπειας, αντίστασης και αγώνα. Γράφουν ιστορία, αναλαμβάνοντας την πιο αποφασιστική αναμέτρηση και σύγκρουση εργαζομένων με την κυβέρνηση της Ν.Δ και την πολιτική της.
Διεξάγουν την πρώτη αναμέτρηση με τέτοια κοινωνική ανταπόκριση, διακδικώντας «στα ίσα» τη νίκη, ξεπερνώντας τα στενά όρια των σχολείων και εμπνέοντας ένα νέο κύκλο εργατικών και κοινωνικών αγώνων για να σπάσει η χρόνια πολιτική της φτώχειας, της λιτότητας, της ελαστικής εργασίας, της αποκαθήλωσης των κοινωνικών κατακτήσεων και δικαιωμάτων.

Ένας κλάδος σε ανάταση

Όλοι εμείς, που μήνες τώρα εμπνευστήκαμε και ζυμώσαμε αυτή τη μεγάλη απεργία, που παλέψαμε στις Γενικές Συνελεύσεις και τα σχολειά για να πετύχει αυτός ο αγώνας, νιώθουμε όχι μόνο δικαιωμένοι, αλλά και συγκλονισμένοι από τις σκηνές και τις στιγμές μιας νέας και πρωτόγνωρης συλλογικότητας. Από τον απεργιακό παλμό και τη συντροφικότητα που αναπτύσσεται ανάμεσα σε χιλιάδες απεργούς, που κατακλύζουν τις απεργιακές επιτροπές, πλημμυρίζουν τις Συνελεύσεις, αλωνίζουν τα σχολεία και τις γειτονιές μεταφέροντας το μήνυμα του αγώνα, πολιορκούν το Υπουργείο με το πάθος τα συνθήματα και τα τραγούδια τους, βουλιάζουν το κέντρο της Αθήνας με τα συλλαλλητήρια - κάθε βδομάδα σπάνε το ρεκόρ συμμετοχής και ανανεώνουν έτσι στους δρόμους το νέο απεργιακό γύρο.

Είμαστε όλοι εμείς, οι απεργοί της Πρωτοβάθμιας, που αποδεικνύουμε πως το μέλλον για τον κόσμο της εκπαίδευσης και της εργασίας μπορεί να είναι νικηφόρο με ένα κίνημα ανεξάρτητο, ταξικό, ανατρεπτικό, που θα έχει στις σημαίες το δίκιο των πραγματικών αναγκών και θα συγκρούεται, όχι με το εφήμερο και το μερικό, αλλά με τον πυρήνα της αντιδραστικής πολιτικής που συνθλίβει δικαιώματα και κατακτήσεις και στηρίζεται σε όλο το επίσημο μπλoκ της εξουσίας.
Τρίβουν τα μάτια τους, όσοι προδίκαζαν την αποτυχία κάθε απεργιακής απόπειρας, όσοι σήκωσαν τις τρύπιες σημαίες της κομματικής περιχαράκωσης και επένδυαν στην αποτυχία του αγώνα πριν ακόμα ξεκινήσει, όσοι πίστευαν ότι θα αφυδάτωναν το απεργιακό ρεύμα και θα το εγκλώβιζαν να παρακολουθεί από τον «καναπέ» τη συνδικαλιστική γραφειοκρατία στο έργο μιας επιδοματικής επαιτείας. Όλοι εμείς, οι χιλιάδες απεργοί της ζωντανής και μαχόμενης εκπαίδευσης, είμαστε οι πρωταγωνιστές αυτού του αγώνα και μπαίνουμε στην τέταρτη βδομάδα της απεργίας έχοντας φέρει το ζήτημα της Δημόσιας Παιδείας και της αξιοπρεπούς εργασίας, στο κέντρο της αντιπαράθεσης.

Με την απεργία μας έχουμε ήδη χτίσει σοβαρά αναχώματα για λογαριασμό όλης της εκπαίδευσης που θα εμποδίσουν την πλημμυρίδα των αντιεκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων. Σηματοδοτήσαμε την αναγκαιότητα του αγώνα και του ξεσηκωμού σε όλους τους χώρους της εκπαίδευσης και με ταξική σεμνότητα δείχνουμε το δρόμο της νίκης σε όλους τους εργαζόμενους: μια γενικευμένη σύγκρουση με την κυβερνητική πολιτική σε ένα συντονισμένο αγώνα με πανεργατικά χαρακηριστικά!

Μια κυβέρνηση στα πρόθυρα νευρικής κρίσης! Όσο πιο αδιάλλακτοι εμφανίζονται, τόσο πιο πολύ μας φοβούνται

Όλο της το οπλοστάσιο έριξε στη μάχη η κυβέρνηση:
Απαγόρευση στα συλλαλητήρια να φτάσουν στον προορισμό τους, ωμή βία απέναντι στους απεργούς διαδηλωτές, χημικά και δακρυγόνα νέας κοπής που προκαλούν νευρική παράλυση, σιδηρογροθιές ενός επίσημου κράτους που θυμίζει Καλαμπόκα, χωροφύλακες καρμπόν της εποχής του εμφυλίου να μιλούν για «λιγδιάρηδες δασκάλους», πληρωμένους κονδυλοφόρους και τηλεαστέρες (άξιους ο μισθός τους) να αναπαράγουν εξόφθαλμα ψεύδη, «αγανακτισμένους» υπερήλικες «γονείς» να ζητούν την εξορία των απεργών, Προϊστάμενους να απειλούν απεργούς και να παρακρατούν εφ' άπαξ τα χρήματα της απεργίας για να μας γονατίσουν.

Και όλα αυτά τα εξόχως «σύγχρονα και δημοκρατικά» να πηγαίνουν πακέτο με την αυτοκρατορική αδιαλλαξία των Καραμανλή - Γιαννάκου, τον εμπαιγμό του κλάδου, τις προκλητικές δηλώσεις που προσβάλλουν τους εκπαιδευτικούς και το έργο τους, τη νέα μείωση των δαπανών για την Παιδεία στον προϋπολογισμό που κατατέθηκε, τα ψεύδη και τις συκοφαντίες μιας Υπουργού Παιδείας που όσο κοιτάζεται στον καθρέφτη όλο και περισσότερο μοιάζει στον Αρσένη.

Μια κυβέρνηση στα πρόθυρα νευρικής κρίσης. Πίσω από τις καθημερινές δηλώσεις αδιαλλαξίας του Πρωθυπουργού κρύβεται ο πανικός της κυβέρνησης για μια απεργία με ανεξέλεγκτες προεκτάσεις που ρίχνει λάδι στη φωτιά των κοινωνικών αγώνων, σκίζει το πέπλο της συναίνεσης και της προεκλογικής σιωπής, αποδεικνύοντας ότι η ταξική πάλη δεν αναστέλλεται, δεν εξαργυρώνεται και δεν υποτάσσεται, στους εκλογικούς σχεδιασμούς της κυβέρνησης και των κομμάτων. Αντέχουμε λοιπόν και για τέταρτη βδομάδα. Τώρα πια, αφού δεν έμαθαν να μας σέβονται, θα μάθουν να μας φοβούνται!

«Όταν τα βρίσκουν στο βήμα της Βουλής,
η μόνη αντιπολίτευση είμαστε εμείς» (σύνθημα των απεργών)

Οι απεργοί μπορούν να αντιλαμβάνονται ότι μόνο στο πεδίο των κοινωνικών αγώνων μπορεί και πρέπει να ηττηθεί η κυβερνητική πολιτική, για αυτό δε μπορεί να έχουν ούτε προεκλογικές ούτε μετεκλογικές αυταπάτες, παρά μόνο να εντείνουν τον αγώνα τους.

Είναι πλήρως καθαρό ότι οι δυνάμεις του ΠΑΣΟΚ τόσο από την κυβερνητική τους θητεία, όσο και από τις θέσεις που αναπτύσσουν, συναινούν με την πολιτική της ιδιωτικοποίησης της εκπαίδευσης και το βασικό πυρήνα των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων που προωθούνται. Γι αυτό και -παρά τη στήριξη της απεργίας στην Πρωτοβάθμια- οι δυνάμεις της ΠΑΣΚ αρνούνται στην ΟΛΜΕ τη συγκρότηση πανεκπαιδευτικού απεργιακού μετώπου, ενώ στη ΓΣΕΕ κώφευσαν μαζί με το ΣΥΝ στην ανάγκη πανεργατικής απάντησης με κήρυξη απεργίας για το συλλαλητήριο της 5/10

Όσο για τις δυνάμεις του ΠΑΜΕ, εντελώς χώρια στον πρώτο γύρο και πάντα μακριά μέχρι σήμερα από τους χιλιάδες απεργούς, διατάχθηκαν με τέτοιο τρόπο από νωρίς, όχι για να στηρίξουν τη μεγάλη απεργιακή μάχη στην Πρωτοβάθμια αλλά για να υπηρετήσουν μια γραμμή που θέλει την Παιδεία να μην είναι πεδίο αγώνων, αλλά κριτήριο ψήφου στις Δημοτικές εκλογές ! (βλ πρωτοσέλιδο Ριζοσπ. 28-9-06). Έτσι κανένα συνδικάτο της επιρροής του ΠΑΜΕ δεν κήρυξε απεργία για το παλλαϊκό συλλαλητήριο της 5/10 ώστε να σπάσει από κάτω η αδράνεια της ΓΣΕΕ.

Συνεχίζουμε τον αγώνα. Αυτοί με αδιαλλαξία και με τρομοκρατία κι εμείς με το λαό για δωρεάν παιδεία

Στη σκέψη των απεργών δασκάλων δεν υπάρχουν αυταπάτες: Μπορούμε να νικήσουμε αν συνεχίσουμε τον αγώνα με ένα ακόμα το θαρραλέο άνοιγμα στην κοινωνία, προβάλλοντας ανυποχώρητα όλη τη βεντάλια των αιτημάτων και των διεκδικήσεών μας:
. για μια κοινωνία αλληλεγγύης που όλοι οι εργαζόμενοι θα ζουν με αξιοπρέπεια
. για μια γνώση δημόσιο και καθολικό δικαίωμα και όχι εμπορεύσιμο είδος
. για ελευθερία και δημοκρατία μέσα στο σχολείο χωρίς επιθεωρητές και δείκτες που θα μετατρέπουν σε μετρήσιμο υλικό κάθε παιδαγωγική δράση
. για αύξηση των δαπανών και ένα δημόσιο σχολείο που δε θα το πολιορκούν οι χορηγοί και οι εταιρείες

Παίρνουμε μαζικά και μαχητικά στις Γενικές Συνελεύσεις των Συλλόγων για να αποφασίσουμε τη συνέχιση του αγώνα και την επόμενη εβδομάδα. Οργανώνουμε σε κάθε σχολείο συναντήσεις με τους γονείς για την ενημέρωση και την κοινή δράση. Ενημερώνουμε την κοινωνία με εξορμήσεις σε πλατείες και δρόμους. Το μήνυμα του αγώνα πρέπει να φτάσει σε κάθε σπίτι μαθητή, σε κάθε γονιό, σε κάθε εργαζόμενο. Στήνουμε παντού απεργιακά ταμεία και ταμεία αλληλεγγύης προς τους απεργούς. Βρίσκουμε κάθε κοινωνικό φορέα κάθε σωματείο εργαζομένων σε κάθε περιοχή και συντονίζουμε τη κοινή δράση όλων των εργαζομένων για τα ζητήματα της παιδείας και της αξιοπρεπούς εργασίας. Ακυρώνουμε τις γραφειοκρατικές αγκυλώσεις. Η Τετάρτη 11 του Οκτώβρη μπορεί να είναι μέρα αγώνα, μέρα καθολικής απεργίας.

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΕ ΣΚΥΒΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ





πηγή: www.alfavita.gr
 
Last edited:
05/10/2006

Χημικές... οδηγίες από τον Πολύδωρα

Και προστασία της ΕΛ.ΑΣ. στον προκλητικό Μπαλάσκα

ΛΙΑ ΝΕΣΦΥΓΕ

Μέτρα προστασίας για τον συνδικαλιστή της ΕΛ.ΑΣ. Στ. Μπαλάσκα - που έκανε προκλητικές δηλώσεις για... επαγγελματίες διαδηλωτές του ΣΥΝ και του ΠΑΜΕ - έλαβε χθες η ηγεσία της Αστυνομίας, καθώς κρίνει ότι θεωρείται στόχος...

typos42.jpg

Οδηγίες προς τους αστυνομικούς, πώς και πότε να χρησιμοποιήσουν τα δακρυγόνα κατά των διαδηλωτών, έδωσε χθες ο υπουργός Β. Πολύδωρας

Παράλληλα, ο υπουργός Δημόσιας Τάξης Βυρ. Πολύδωρας έδωσε χθες οδηγίες στους αστυνομικούς για την αντιμετώπιση των διαδηλωτών, προτρέποντάς τους να κάνουν χρήση χημικών: «Ποτέ μάχη σώμα με σώμα», ανέφερε. «Μένουμε σταθεροί στις θέσεις μας - όσο μεγαλύτερη ακινησία επιτρέπεται - και αν επιχειρηθεί να σπάσει ο φραγμός, τότε να γίνει χρήση των χημικών»!

Κατά τον υπουργό Δημόσιας Τάξης, το μεταλλικό εξάρτημα που κρατούσε σαν σιδηρογροθιά ο αστυνομικός κατά τη συμπλοκή με διαδηλωτές εκπαιδευτικούς, ήταν... ορειβατικός κρίκος. Μάλιστα, στην προσπάθειά του να υποβαθμίσει το σοβαρό περιστατικό αστυνομικής αυθαιρεσίας, δήλωσε ότι η έρευνα περιορίζεται στο αν έγινε χρήση αυτού του κρίκου και γιατί βρέθηκε στο χέρι του!

«Με σθένος αντιστάσεως»


Για τη μετακίνηση του αστυνομικού από τα ΜΑΤ στο... Αστυνομικό Τμήμα Παγκρατίου, είπε ότι «μας ενδιαφέρει να έχουμε ψύχραιμους ανθρώπους εκεί, δυνάμενους να αντιληφθούν την κατάσταση και το περιβάλλον όπως διαμορφώνεται και φυσικά, με σθένος αντιστάσεως»!

Ο κ. Πολύδωρας δεν δήλωσε το παραμικρό για τον συνδικαλιστή της ΕΛ.ΑΣ. Στ. Μπαλάσκα και την απόφαση της ηγεσίας της ΕΛ.ΑΣ. να του παρέχει αστυνομική προστασία. Χθες το μεσημέρι ο συνδικαλιστής επισκέφθηκε ανώτατο στέλεχος της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής και ανέφερε ότι τις τελευταίες ημέρες έχει διαπιστώσει «ύποπτες κινήσεις» έξω από το σπίτι του, προσθέτοντας ότι «νιώθει κίνδυνο» για τον ίδιο και την οικογένειά του. Η Αστυνομία έχει λάβει μέτρα φρούρησης του σπιτιού του, με αυτοκίνητο που θα περιπολεί ειδικά τις νύχτες.


Και αστυνομικοί διαδηλωτές...


typos43.jpg

Στ. Μπαλάσκας. Η ΕΛ.ΑΣ. έκρινε πως είναι... στόχος ο προκλητικός αστυνομικός

Στο μεταξύ στο σημερινό πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο θα μετέχουν και αστυνομικοί, εκπρόσωποι της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων Ελλάδος. Μετά τον αστυνομικό με τη σιδερογροθιά και τις εμπρηστικές δηλώσεις που ακολούθησαν από τον συνδικαλιστή Στ. Μπαλάσκα, το προεδρείο της ΠΟΑΣΥ επισκέφθηκε χθες τα γραφεία της Ομοσπονδίας Λειτουργών Δημόσιας Εκπαίδευσης, σε μία προσπάθεια να εκτονωθεί η ένταση.

Μετά το τέλος της συνάντησης ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων, Δημ. Κυριαζίδης, είπε: «Δηλώνουμε τη συμπαράσταση και την αλληλεγγύη μας στα αιτήματα των εργαζομένων εκπαιδευτικών γιατί σε πολλά αγγίζουν και τα αιτήματα των αστυνομικών». Από την άλλη... πλευρά, για το σημερινό συλλαλητήριο έχουν κινητοποιηθεί τουλάχιστον 1.000 αστυνομικοί.



TA NEA (χθεσινό φύλλο)
 
konnos said:
Το κτηματολογιο εγινε σε μερικες περιοχες πειραματικα. Μολις βρεθουν τα χρηματα θα προχωρησει σε ολη την Ελλαδα.

Μόλις βρεθούν τα χαμένα / κλεμένα ή μόλις έχουν το θράσος να ζητήσουν από την αρχή?

Όπως καταλαβαίνεις η μόνη ένστασή μου είναι στη διαχείριση των χρημάτων και όχι στο κτηματολόγιο αυτό καθ' εαυτό.
 
Re: Απάντηση: Re: απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

NikosR said:
γιατι δεν κατεβαινουν λοιπον ολοι οι δημοσιοι σε απεργια γι αυτους τους λογους και οχι μονο?
και να δουμε μετα αν θα εχουν τη συμπαρασταση ολων
αλλα δεν μπορουν να ζητανε συμπαρασταση για τη μονιμοτητα τους
εαν υπαρχει καποιο ανεξαρτητο οργανο που να τους αξιολογει και να τους κρινει και οσοι δεν ανταποκρινονται σπιτια τους, ας γινουν μονιμοι

Όχι άλλες "ανεξάρτητες υποεπιτροπές επιτροπών"... φτάνει πια...

Μόνο ο άμμεσα ενδιαφερόμενος μπορεί να ασκήσει έλεγχο (οποιουδήποτε είδους).
Πόσες φορές ο γονιός πήγε στο σχολείο να ενδιαφερθεί για το παιδί του?
(δεν αναφέρομαι σε άλλους τομείς του δημοσίου για να μη βγω οφφ τοπικ, εφορείες, πολεοδομίες, νοσοκομεία, ταμεία κτλ.)

Η μονιμότητα κερδίθηκε με αγώνες και η βάση της είναι σωστή. Η χρήση της όμως έχει σίγουρα εκφυλλιστεί και αυτή ως συνέχεια του γενικότερου εκφυλλισμού των αξιών που περνάμε.

Νομίζω κι εγώ ότι ο βασικός λογος κινητοποιησεων είναι πάντα το οικονομικό και τα θεσμικά είναι για τη σάλτσα αλλά πείτε μου "η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα"?
Αν τον άλλον τον έχεις πληρωμένο τότε έχεις και απαιτήσεις αν του έχεις δερμάτινα καθίσματα και laptop αλλά του χρωστάς τότε..... άστα να πάνε.
 
Re: Απάντηση: Re: απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

Βασίλης 07 said:
Τί θές να πείς.Τα F-16,Mirage 2000, οι φρεγάτες και τα άρματα να τα στείλουμε να καταλάβουν καμία Αλβανία,Σκόπια,Βουλγαρία ή Τουρκία?Εκτός αν θές να πείς ότι οι εξοπλισμοί είναι άχρηστοι.Τότε εντάξει.Ας καταργήσουμε τις ένοπλες δυνάμεις και τα τεράστια ποσά να μοιραστούν στον λαό,να πάνε οι κατώτατοι μισθοί και συντάξεις στα 1500 Ευρώ,και άν γίνει καμία στραβή θα σπέυσουν να μας βοηθήσουν οι μεγάλες δυνάμεις όπως και στο παρελθόν.

ΥΓ.Την εποχή των Ιμίων θυμάσε πώς ένιωθες?

ΥΓ 2. Αλήθεια αυτή η 26ρηδες με τα 5 παιδιά τα είχαν απο το πανεπιστήμιο,απο το στρατό ή τα υιοθέτησαν?:Banane0:

Όπως είπα και στον konno παραπάνω αναφέρομαι στην κακοδιαχείριση και διασπάθιση του δημόσιου χρήματος και όχι στην ορθή του χρήση.

Θυμάμαι κάτι δις για αγορά πυραύλων (από μεγάλες δυνάμεις?) που κάνουν κάπου στην Κρήτη ή στην Κύπρο διακοπές σε κάτι αποθήκες (γιατί άραγε?δεν μας είναι χρήσιμοι πια?).
Επίσης παραγγελία όπλων στην ΕΒΟ (που ανήκει σε ιδιώτη νομίζω) σε τιμή διπλάσια της αγοράς για να μη κλείσει το εργοστάσιο (είπαν).
Για αγορές του Αιώνα που μόνο αγορές δεν ήταν τελικά (πόσες αγορές του Αιώνα μπορεί κανείς να κάνει σε έναν Αιώνα?)
και ένα σωρό άλλα παραδείγματα.