απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

Re: Απάντηση: Re: απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

Σπύρος Σούρλας said:
Εχεις δεί νευροχειρουργό μετά απο οκτάωρη χειρουργική επέμβαση στον εγκέφαλο,ή πυροσβέστη μετά απο εικοσάωρη προσπάθεια διάσωσης εγκλωβισμένων??Αυτοί έπρεπε να παιρνουν 50000 ευρώ κατ´αναλογίαν.

Δεν έκανα λόγο για νευροχειρούργο ούτε για πυροσβεστη, αλλά για ένα "επάγγελμα" το οποίο στην ουσία δεν έχει αντικείμενο. Δηλαδή οι δημοτικοί αστυνομικοί τί ακριβώς κάνουν και παίρνουν μισθό μεγαλύτερο του δασκάλου. Ούτε πρόστιμα δεν εχουν δικαίωμα να κόβουν, ούτε καν στοιχεία δεν έχουν δικαίωμα να ζητάνε (τουλάχιστον μέχρι την επόμενη αναθεώρηση του συντάγματος).

Όσο για τη ταρίφα στα επαγγέλματα, δεν περιμένει εμάς να τη βγάλουμε. Ήδη υπάρχει. Και διαμορφώνεται από τον νόμο της προσφοράς και της ζήτησης. Κάποτε το να ήσουν δικηγόρος εξασφάλιζε την ευημέρια. Σήμερα μέχρι τα 40 σου ανήκεις στο προλεταριάτο...
 
Είναι όμως εντελώς μονομερές να συγκρίνουμε ένα μάλον´άχρηστο´επάγγελμα,με το επάγγελμα τών δασκάλων.Χανεται η ουσια τής συζήτησης έτσι.
Για μένα το μεράκι είναι ανεξάρτητο απο το οικονομικό θέμα.Οι επαγγελματίες καίγονται (burn-out syndrome),όταν ρουτινιάζουν οι ίδιοι και όταν βρίσκουν εξωτερικά ανυπέρβλητα εμπόδια στην δουλειά τους.Ως εξωτερικά εμπόδια θεωρώ το αγράμματο υπουργείο παιδείας,που επι 25 χρόνια υποβαθμίζει την παιδεία,αναθέτει τήν συγραφή βιβλίων σε άτομα με εμμονές στο κεφαλι (διάλυση τής γλώσσας,ισοπέδωση τής ιστορίας,λανθασμένη κοινωνική αγωγή στα παιδιά),θεωρώ μέρος τών γονέων,πού μετατρέπουν τα παιδιά τους σε εκθεματα νεοπλουτισμού(ντύσιμο,άπειρες´εξωσχολικές δραστηριότητες,δήθεν ευθιξία στην αυστηρή συμπεριφορά τού δασκάλου,κ.λ.π.),μέρος τών λειτουργών τής παιδείας ,που ζητάνε αποσπάσεις για να μην δουλευουν σε σχολεία τής επαρχίας,πού υπονομεύουν συναδέλφους τους όταν προσπαθούν να διδάξουν πραγματικα,πού για να είναι συμπαθείς στα παιδιά χάνουν το όριο και αρέσκονται στο να ´γίνονται φίλοι με τα παιδιά´,και τέλος θεωρώ υπεύθυνους όλους μας πού σαν γονείς επιθυμούμε με το ζόρι να κάνουμε τα παιδιά μας να γίνουν κατι που τα ίδια να μην το αντέχουν:Oπωσδήποτε πτυχιούχους.
 
Re: Απάντηση: απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

Σπύρος Σούρλας said:
Είναι όμως εντελώς μονομερές να συγκρίνουμε ένα μάλον´άχρηστο´επάγγελμα,με το επάγγελμα τών δασκάλων.Χανεται η ουσια τής συζήτησης έτσι.

Είναι όμως ένα απτό παράδειγμα της βούλησης των εκάστοτε κυβερνήσεων για το μέλλον αυτού του τόπου. Μαζί και το παράδειγμα με τους μισθούς στα υπουργεία που παραθέτω σε ποστ στην προηγούμενη σελίδα.


Σπύρος Σούρλας said:
Για μένα το μεράκι είναι ανεξάρτητο απο το οικονομικό θέμα.

Για εμένα πάλι όχι. Καθόλου ανεξάρτητο. Γιατί το μεράκι απαιτεί κόπο. Και ο κόπος πρέπει να αμοίβεται.

Σπύρος Σούρλας said:
Οι επαγγελματίες καίγονται (burn-out syndrome),όταν ρουτινιάζουν οι ίδιοι και όταν βρίσκουν εξωτερικά ανυπέρβλητα εμπόδια στην δουλειά τους.

Συμφωνώ, αλλά θα πρόσθετα και την μη ανταμοιβή της προσπάθειας που κάνουν. Έχω προσωπικό παράδειγμα, από την προηγούμενη δουλειά μου την οποία παρότι ήταν απόλυτα δημιουργική, την παράτησα γιατί θεώρησα ότι δεν με κάλυπτε οικονομικά (όχι η δουλειά αυτή καθ' αυτή αλλα οι εργοδότες μου). Και τώρα κάνω πιο απλή δουλειά (υποβιβάζοντας τον εαυτό μου στην ουσία) και βγάζω περισσότερα, και κρατάω το μεράκι μου για τα χόμπι μου...



Σπύρος Σούρλας said:
Ως εξωτερικά εμπόδια θεωρώ το αγράμματο υπουργείο παιδείας,που επι 25 χρόνια υποβαθμίζει την παιδεία,αναθέτει τήν συγραφή βιβλίων σε άτομα με εμμονές στο κεφαλι (διάλυση τής γλώσσας,ισοπέδωση τής ιστορίας,λανθασμένη κοινωνική αγωγή στα παιδιά),θεωρώ μέρος τών γονέων,πού μετατρέπουν τα παιδιά τους σε εκθεματα νεοπλουτισμού(ντύσιμο,άπειρες´εξωσχολικές δραστηριότητες,δήθεν ευθιξία στην αυστηρή συμπεριφορά τού δασκάλου,κ.λ.π.),μέρος τών λειτουργών τής παιδείας ,που ζητάνε αποσπάσεις για να μην δουλευουν σε σχολεία τής επαρχίας,πού υπονομεύουν συναδέλφους τους όταν προσπαθούν να διδάξουν πραγματικα,πού για να είναι συμπαθείς στα παιδιά χάνουν το όριο και αρέσκονται στο να ´γίνονται φίλοι με τα παιδιά´,και τέλος θεωρώ υπεύθυνους όλους μας πού σαν γονείς επιθυμούμε με το ζόρι να κάνουμε τα παιδιά μας να γίνουν κατι που τα ίδια να μην το αντέχουν:Oπωσδήποτε πτυχιούχους.

Στα παραπάνω όμως συμφωνώ 100%.
 
Σπύρος Σούρλας said:
Για μένα το μεράκι είναι ανεξάρτητο απο το οικονομικό θέμα.Οι επαγγελματίες καίγονται (burn-out syndrome),όταν ρουτινιάζουν οι ίδιοι και όταν βρίσκουν εξωτερικά ανυπέρβλητα εμπόδια στην δουλειά τους.Ως εξωτερικά εμπόδια θεωρώ το αγράμματο υπουργείο παιδείας,που επι 25 χρόνια υποβαθμίζει την παιδεία,αναθέτει τήν συγραφή βιβλίων σε άτομα με εμμονές στο κεφαλι (διάλυση τής γλώσσας,ισοπέδωση τής ιστορίας,λανθασμένη κοινωνική αγωγή στα παιδιά),θεωρώ μέρος τών γονέων,πού μετατρέπουν τα παιδιά τους σε εκθεματα νεοπλουτισμού(ντύσιμο,άπειρες´εξωσχολικές δραστηριότητες,δήθεν ευθιξία στην αυστηρή συμπεριφορά τού δασκάλου,κ.λ.π.),μέρος τών λειτουργών τής παιδείας ,που ζητάνε αποσπάσεις για να μην δουλευουν σε σχολεία τής επαρχίας,πού υπονομεύουν συναδέλφους τους όταν προσπαθούν να διδάξουν πραγματικα,πού για να είναι συμπαθείς στα παιδιά χάνουν το όριο και αρέσκονται στο να ´γίνονται φίλοι με τα παιδιά´,και τέλος θεωρώ υπεύθυνους όλους μας πού σαν γονείς επιθυμούμε με το ζόρι να κάνουμε τα παιδιά μας να γίνουν κατι που τα ίδια να μην το αντέχουν:Oπωσδήποτε πτυχιούχους.

γι αυτά ακριβώς που αναφέρετε, κύριε Σούρλα - τα οποία προσυπογράφω - βρίσκονται στο δρόμο οι περισσότεροι δάσκαλοι αυτές τις μέρες, κι από Δευτέρα και οι καθηγητές.

και να επισημάνω κάτι περί δημοσίων και ιδιωτικών: η τακτική του "βοήθα με φτωχέ να μη σου μοιάσω" (διάχυτη γύρω μας, και υποστηριζόμενη πλήρως απ' αυτούς που όλο κέφι και χαρά εκλέγουμε κάθε 4 χρόνια, ασχέτως πολιτικού χρώματος) έχει τον ίδιο αρνητικό αντίκτυπο σε όλους τους εργαζόμενους. όταν το συνειδητοποιήσουμε αυτό, οι διαφορές μας θα είναι μηδαμινές σε σχέση με όσα μας ενώνουν.
 
Βαγγέλης Νικολουδάκος said:
γι αυτά ακριβώς που αναφέρετε, κύριε Σούρλα - τα οποία προσυπογράφω - βρίσκονται στο δρόμο οι περισσότεροι δάσκαλοι αυτές τις μέρες, κι από Δευτέρα και οι καθηγητές.

και να επισημάνω κάτι περί δημοσίων και ιδιωτικών: η τακτική του "βοήθα με φτωχέ να μη σου μοιάσω" (διάχυτη γύρω μας, και υποστηριζόμενη πλήρως απ' αυτούς που όλο κέφι και χαρά εκλέγουμε κάθε 4 χρόνια, ασχέτως πολιτικού χρώματος) έχει τον ίδιο αρνητικό αντίκτυπο σε όλους τους εργαζόμενους. όταν το συνειδητοποιήσουμε αυτό, οι διαφορές μας θα είναι μηδαμινές σε σχέση με όσα μας ενώνουν.


Κύριε Νικολουδάκο δεν διαχωρίζω δημόσιο και ιδιωτικό(άλλως τε ουδέποτε γοητευτηκα απο τα φούμαρα τής ανταγωνιστικής ελευθερης αγοράς,που δημιουργεί όλο και περισσότερους εξαθλιωμένους πολίτες),και ειλικρινά θεωρώ ότι εσκεμμένα προκαλείται αυτή η δήθεν διάκριση για να διασπά τούς εργαζομένους.
Φυσικά και θεωρώ ότι το μεράκι πρέπει να αμείβεται,αλλά αμφιβάλλω εάν οι εκπαιδευτικοί-οι νεώτεροι τουλάχιστον-το προτάσσουν κάποιες φορές.
Αλλά οταν το εκπαιδευτικο μας σύστημα επηρρεαζόταν απο καθηγήτριες πανεπιστημίου σαν την κυρία αννα φραγκουδάκη πού θεωρούσε κάθε αναφορά στην ελλάδα σαν εθνικιστική παρέκκλιση ,και οταν το υπουργείο παιδείας εκυβερνάτο και κυβερνάται απο ανθρώπους που ´ψελλίζουν σπασμένες λέξεις απο ξενες γλώσσες´δεν περιμένω και πολλά.
Για το δημοτικό ειδικά ,που το θεωρώ κρισιμότερο ,για τα παιδιά απο το γυμνάσιο,και δινω βαρύτητα στην γλώσσα στην ιστορία και μετά στα υπόλοιπα,θεωρώ οτι οι εκπαιδευτικοί θα πρεπει να πάψουν να φοβούνται την επίθεση τών ´εξ Εσπερίας φωστήρων´,και να εκπαιδευσουν την νέα γενιά,για ναγίνουν πρώτα καλοί έλληνες πολίτες και έτσι θά γίνουν και κοσμοπολίτες.
Ετσι που πάμε Καλβος ,Σεφέρης,Ελύτης,Παπαδιαμάντης,Σολωμός,δεν θα διδάσκονται γιατί ήδη κάποιοι τους θεωρούν εθνικιστές.
Ποτέ η Δ.Ο.Ε.,και η Ο.Λ.Μ.Ε δεν προβληματίστηκαν για ένα σχολείο που να συνδυάζει σύγχρονο και παραδοσιακό μαζί.Φτιάχνουμε γενιές αμνημόνων,που ξέρουν μονον την Ρούλα Κορομηλά(και να με συγχωρεί η κυρία).
 
Απάντηση: Re: απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

Σπύρος Σούρλας said:
Εχεις δεί νευροχειρουργό μετά απο οκτάωρη χειρουργική επέμβαση στον εγκέφαλο,ή πυροσβέστη μετά απο εικοσάωρη προσπάθεια διάσωσης εγκλωβισμένων??Αυτοί έπρεπε να παιρνουν 50000 ευρώ κατ´αναλογίαν.
θα βγάλουμε τιμοκατάλογο στα επαγγέλματα τώρα???
To να δουλευεις με παιδιά του δημοτικού,κατ´αρχήν έχει μεγάλη ευχαρίστηση,τουλάχιστον για όποιον έχει μεράκι.Το περιεχόμενο τής δουλειάς έχει μεγάλη γοητεία.Δεν θά το κάνουμε και ανθυγιεινό επάγγελμα τώρα.
Υ.Γ
Υποθέτω ότι δεν χρειάζεται να γράφω σε κάθε post μου ότι είμαι υπέρ υψηλοτέρων αμοιβών για κάθε εργαζόμενο.Αλλά είμαι και υπέρ τού πρίμ παραγωγικότητας με αντικειμενικά κριτήρια...


σωστα !!!!!!!! πολυ σωστα !!!!!! συμφωνω απολυτως .

ιδιο στρες εχουν οι χειρουργοι η οι ελενκτες εναεριας κυκλοφοριας η οι πυροσβεστες η καποια αλλα επαγγελματα .....την ωρα δουλειας τους με τους δασκαλους με τα πιτσιρικια ;;;;;;

δεν νομιζω ....
 
Σπύρος Σούρλας said:
Είναι όμως εντελώς μονομερές να συγκρίνουμε ένα μάλον´άχρηστο´επάγγελμα,με το επάγγελμα τών δασκάλων.Χανεται η ουσια τής συζήτησης έτσι.
Για μένα το μεράκι είναι ανεξάρτητο απο το οικονομικό θέμα.Οι επαγγελματίες καίγονται (burn-out syndrome),όταν ρουτινιάζουν οι ίδιοι και όταν βρίσκουν εξωτερικά ανυπέρβλητα εμπόδια στην δουλειά τους.Ως εξωτερικά εμπόδια θεωρώ το αγράμματο υπουργείο παιδείας,που επι 25 χρόνια υποβαθμίζει την παιδεία,αναθέτει τήν συγραφή βιβλίων σε άτομα με εμμονές στο κεφαλι (διάλυση τής γλώσσας,ισοπέδωση τής ιστορίας,λανθασμένη κοινωνική αγωγή στα παιδιά),θεωρώ μέρος τών γονέων,πού μετατρέπουν τα παιδιά τους σε εκθεματα νεοπλουτισμού(ντύσιμο,άπειρες´εξωσχολικές δραστηριότητες,δήθεν ευθιξία στην αυστηρή συμπεριφορά τού δασκάλου,κ.λ.π.),μέρος τών λειτουργών τής παιδείας ,που ζητάνε αποσπάσεις για να μην δουλευουν σε σχολεία τής επαρχίας,πού υπονομεύουν συναδέλφους τους όταν προσπαθούν να διδάξουν πραγματικα,πού για να είναι συμπαθείς στα παιδιά χάνουν το όριο και αρέσκονται στο να ´γίνονται φίλοι με τα παιδιά´,και τέλος θεωρώ υπεύθυνους όλους μας πού σαν γονείς επιθυμούμε με το ζόρι να κάνουμε τα παιδιά μας να γίνουν κατι που τα ίδια να μην το αντέχουν:Oπωσδήποτε πτυχιούχους.



**** και τέλος θεωρώ υπεύθυνους όλους μας πού σαν γονείς επιθυμούμε με το ζόρι να κάνουμε τα παιδιά μας να γίνουν κατι που τα ίδια να μην το αντέχουν:Oπωσδήποτε πτυχιούχους. ****


με καλυψες απολυτα !!!!!!!!!!!! :grinning-smiley-043
 
Quote:Originally Posted by Σπύρος Σούρλας
Ως εξωτερικά εμπόδια θεωρώ το αγράμματο υπουργείο παιδείας,που επι 25 χρόνια υποβαθμίζει την παιδεία,αναθέτει τήν συγραφή βιβλίων σε άτομα με εμμονές στο κεφαλι (διάλυση τής γλώσσας,ισοπέδωση τής ιστορίας,λανθασμένη κοινωνική αγωγή στα παιδιά),θεωρώ μέρος τών γονέων,πού μετατρέπουν τα παιδιά τους σε εκθεματα νεοπλουτισμού(ντύσιμο,άπειρες´εξωσχολικές δραστηριότητες,δήθεν ευθιξία στην αυστηρή συμπεριφορά τού δασκάλου,κ.λ.π.),μέρος τών λειτουργών τής παιδείας ,που ζητάνε αποσπάσεις για να μην δουλευουν σε σχολεία τής επαρχίας,πού υπονομεύουν συναδέλφους τους όταν προσπαθούν να διδάξουν πραγματικα,πού για να είναι συμπαθείς στα παιδιά χάνουν το όριο και αρέσκονται στο να ´γίνονται φίλοι με τα παιδιά´,.

και τέλος θεωρώ υπεύθυνους όλους μας πού σαν γονείς επιθυμούμε με το ζόρι να κάνουμε τα παιδιά μας να γίνουν κατι που τα ίδια να μην το αντέχουν:Oπωσδήποτε πτυχιούχους
******

Απολύτως σωστό. Ο Έλληνας γονιός δεν δέχεται το παιδί του γείτονα να έχει πτυχίο απο ΑΕΙ, ΤΕΙ, μεταπυχιακό εδώ , διδακτορικό εκεί και το δικό του παιδί να είναι για παράδειγμα τεχνίτης.( άσχετα αν θα είνια ο καλύτερος )

Άλλοι πάλι σκέφτονται ότι καλό το πτυχίο αλλά κοίτα να πάριες πτυχίο και να κάνεις κάτι που έχει λεφτά , το καλύτερο είναι αστυνομίες στρατιωτικές σχολές που είσαι απο τη πρώτη μέρα με μισθό και εξασφαλισμένος και όχι σαν τους άλλους " χαραμοφάιδες οιτητες που περιμένουν απο τον πατέρα τους να πληρώνει " .

ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΣΥ ΣΑΝ ΝΕΟΣ ΤΙ ΟΝΕΙΡΑ ΕΧΕΙΣ ; ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΕΣΥ ΘΕΣ
ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΜΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΜΕΡΑΚΙ ; ΚΙ ΑΣ ΜΗ ΒΓΑΖΕΙΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ;

Η λογική των γονέων έχει περάσει στα παιδιά μια ανασφάλεια μια μίζερη νοοτροπία που δεν επιτρέπει στο παιδί και στον νέο να επιλέξει αυτό που του αρέσει και να κάνει τα πάντα για να γίνει όσο καλύτερος μπορεί σε αυτό.

Είναι λογικό να επιθυμούν οι γονείς τα παιδιά τους να έχουν μια ζωή που να μη τους λείπει τίποτα , αλλά τι πιο σημαντικό απο το νόημα που έχει η ζωή απο μόνη της. Δεν θα γίνεις ποτέ με το ζόρι ένας καλός γιατρός , ούτε ένας καλός αστυνομικός ούτε ένας καλός μαραγκός . Θέλει μεράκι για όλα κι όταν αυτό το μεράκι το δουλέψεις και ξεφύγεις απο τη μιζέρια και αναπτύξεις τις ικανότητες σου και χρήματα θα βγάλεις και στην κοινωνία θα προσφέρεις ότι καλύτερο μπορείς.

Αλλά και οι κοινωνία μας είναι άδικη και η νοοτροπία των ανθρώπων που λένε " ά ο τάδε γιατρός και ο τάδε δικηγόρος και ο τάδε ..... " μέ ένας άκρατο θαυμασμό. Και πλέον οι σπουδές δεν είναι κάτι που έχουν κάνει 100 στα 100 000 άτομα. και οι πέτρες έχουν ένα πτυχίο.

όλοι οι άνθρωποι έχουν θέληση να προσφέρουν και όλοι προσφέρουν ο καθένας με τον τρόπο του στην κοινωνία. Είναι άδικο να διαχωρίζουμε τους ανθρώπους λόγω επαγγέλματος.
 
Μάλιστα σήμερα 2/10/06, Βαγγέλη θέλεις να μας πείς ότι οι δάσκαλοι συνεχίζουν την απεργία όχι για καθαρά συντεχνιακά οικονομικά κριτήρια;. Τα υπόλοιπα εσύ σαν λογικός άνθρωπος πιστεύεις ότι θα ικανοποιηθούν ή ότι είναι τα βασικότερα στην κοινωνία μας σήμερα και κάνετε 15 μέρες απεργία;
Μην θεωρείτε τον κόσμο βλάκες, δεν είστε η πιό δυστυχισμένη επαγγελματική τάξη. Λειτούργημα απο την στιγμή που βιοπορίζεσαι απο αυτήν την δουλειά δεν είναι, καθαρά επάγγελμα.
Οσο για την μαζικότητα μην τρελαθούμε στο σχολείο των παιδιών μου απο τα 19 τμήματα μόνο ένας δάσκαλος κάνει συνεχώς απεργία και άλλος ένας επιλεκτικά Παρασκευή και Δευτέρα, και απο ότι άκουσα απο τοπικά μέσα η μαζικότητα ήταν στο 30%. Δηλαδή ήρθε η ώρα να πάρει ο δάσκαλος 1400,00 € ο νεοδιοριζόμενος μήπως ζείτε σε καμμιά άλλη Ελλάδα; Και γιατί να αμειφθείτε; τι προσφέρετε; είστε ικανοποιημένοι με το έργο που προσφέρετε; Στην Λάρισα δεν υπάρχουν διπλοβάρδιες, σαφώς και λειτουργεί το ολοήμερο σωστά πλέον με ξένη γλώσσα, μουσική, καλλιτεχνικά χορό κλπ. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να μορφωθούν εξ ιδίων, και αυτοί που φεύγουν ένα χρόνο για εκπαίδευση και πληρώνονται και παίρνουν και αύξηση μετά; μήπως είστε παιδιά κανενός ανώτερου Θεού; Είστε εκπαιδευτικοί όταν για καθαρά οικονομικά συμφέροντά σας κρατάται ομήρους τα παιδιά μας; Αν δεν σας αρέσει παραιτηθείτε και βγείτε έξω στον ιδιωτικό τομέα. Πώς μπορεί ο πολίτης σήμερα να αντιδράσει στην απεργία σας και στο παράδειγμα που δίνετε στα παιδιά μας; την απεργία τους την μαθαίνετε καλά γράμματα δεν τους μαθαίνετε, μήπως γνωρίζεται πόσοι δάσκαλοι αγράμματοι υπάρχουν; Φυσικά αγαπητέ Ευάγγελε αυτά δεν τα απευθύνω προσωπικά σε σένα, αλλά γενικά στον διδασκαλικό κλάδο. Όσο για τον Δημοτικό Αστυνομικό (όχι βέβαια ότι ήταν απο τα πιό αναγκαία επαγγέλματα), δουλεύει κάτω απο αντίξοες καιρικές συνθήκες, 11 μήνες το χρόνο και όχι 7 μήνες το χρόνο και μέσα στην αίθουσα.).
 
Εγώ ως εργαζόμενος θα απεργήσω προκειμένου να δείξω ότι το έργο μου δεν αναγνωρίζεται και οι παροχές μου είναι πολύ κατώτερες της απόδοσής μου. Αν το αποτέλεσμα της εργασίας μου δεν είναι το πρέπον (για οποιονδήποτε λόγο), δεν θα διαμαρτυρηθώ εγώ, αλλά αυτός που το εισπράττει. Ώστε να επιληφθεί αυτός που μου αναθέτει την εργασία και να κρίνει αν μου λείπει το κίνητρο, τα μέσα ή οι ικανότητες.

Οι δάσκαλοί μας μπορούν να ισχυριστούν -συλλογικά, όχι μεμονωμένα- ότι το έργο τους είναι ικανοποιητικό; Δέχονται την αξιολόγηση, ώστε να φανεί πότε φταίνε τα μέσα και πότε οι ικανότητες; Θα δέχονταν την απομάκρυνση των ακατάλληλων συναδέλφων τους;

Πέραν των οικονομικών, πιστεύω πως η μάχη για την ποιότητα της εκπαίδευσης δίνεται μέσα στο σχολείο. Βρίσκω παραδοξολογία το να παρουσιάζεται η απεργία ως απάντηση στις χαμένες ώρες διδασκαλίας! Το κείμενο που απευθύνεται στον απεργοσπάστη που ακριβώς λαμβάνει υπόψη του
την ποιότητα της εκπαίδευσης; Διαφωνείτε με την ποιότητα των βιβλίων, αλλά (μέσα στη γενικότερη έλλειψη ελέγχου) δεν σας εμποδίζει κανείς να διδάξετε κάτι σωστότερο.
 
Απάντηση: Re: απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ said:
Μάλιστα σήμερα 2/10/06, Βαγγέλη θέλεις να μας πείς ότι οι δάσκαλοι συνεχίζουν την απεργία όχι για καθαρά συντεχνιακά οικονομικά κριτήρια;. Τα υπόλοιπα εσύ σαν λογικός άνθρωπος πιστεύεις ότι θα ικανοποιηθούν ή ότι είναι τα βασικότερα στην κοινωνία μας σήμερα και κάνετε 15 μέρες απεργία;
Μην θεωρείτε τον κόσμο βλάκες, δεν είστε η πιό δυστυχισμένη επαγγελματική τάξη. Λειτούργημα απο την στιγμή που βιοπορίζεσαι απο αυτήν την δουλειά δεν είναι, καθαρά επάγγελμα.
Οσο για την μαζικότητα μην τρελαθούμε στο σχολείο των παιδιών μου απο τα 19 τμήματα μόνο ένας δάσκαλος κάνει συνεχώς απεργία και άλλος ένας επιλεκτικά Παρασκευή και Δευτέρα, και απο ότι άκουσα απο τοπικά μέσα η μαζικότητα ήταν στο 30%. Δηλαδή ήρθε η ώρα να πάρει ο δάσκαλος 1400,00 ο νεοδιοριζόμενος μήπως ζείτε σε καμμιά άλλη Ελλάδα; Και γιατί να αμειφθείτε; τι προσφέρετε; είστε ικανοποιημένοι με το έργο που προσφέρετε; Στην Λάρισα δεν υπάρχουν διπλοβάρδιες, σαφώς και λειτουργεί το ολοήμερο σωστά πλέον με ξένη γλώσσα, μουσική, καλλιτεχνικά χορό κλπ. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να μορφωθούν εξ ιδίων, και αυτοί που φεύγουν ένα χρόνο για εκπαίδευση και πληρώνονται και παίρνουν και αύξηση μετά; μήπως είστε παιδιά κανενός ανώτερου Θεού; Είστε εκπαιδευτικοί όταν για καθαρά οικονομικά συμφέροντά σας κρατάται ομήρους τα παιδιά μας; Αν δεν σας αρέσει παραιτηθείτε και βγείτε έξω στον ιδιωτικό τομέα. Πώς μπορεί ο πολίτης σήμερα να αντιδράσει στην απεργία σας και στο παράδειγμα που δίνετε στα παιδιά μας; την απεργία τους την μαθαίνετε καλά γράμματα δεν τους μαθαίνετε, μήπως γνωρίζεται πόσοι δάσκαλοι αγράμματοι υπάρχουν; Φυσικά αγαπητέ Ευάγγελε αυτά δεν τα απευθύνω προσωπικά σε σένα, αλλά γενικά στον διδασκαλικό κλάδο. Όσο για τον Δημοτικό Αστυνομικό (όχι βέβαια ότι ήταν απο τα πιό αναγκαία επαγγέλματα), δουλεύει κάτω απο αντίξοες καιρικές συνθήκες, 11 μήνες το χρόνο και όχι 7 μήνες το χρόνο και μέσα στην αίθουσα.).


περιμένεις απάντηση τώρα Βαγγέλη;

ωραία λοιπόν, σεβαστές οι απόψεις σου. τίποτε άλλο.
 
Last edited:
ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ said:
Όσο για τον Δημοτικό Αστυνομικό (όχι βέβαια ότι ήταν απο τα πιό αναγκαία επαγγέλματα), δουλεύει κάτω απο αντίξοες καιρικές συνθήκες, 11 μήνες το χρόνο και όχι 7 μήνες το χρόνο και μέσα στην αίθουσα.).

Τώρα μάλιστα...
 
Καλά αυτό όντως μη το δέσουμε και κόμπο, τους βλέπω τους δημοτικούς αστυνομικούς στη Θεσσαλονίκη, τη μισή μέρα κάνουν βόλτες με αυτοκίνητα, γράφουν τον άλλο που άφησε το αυτοκίνητο 5 λεπτά διπλοπαρκαρισμένο , αλλά το πάρκινγκ που εκμεταλλεύεται τους τριγύρω δρόμους σχεδόν μονοπωλιακά χωρίς να πληρώνει ενοίκιο γι αυτούς ,δε το γράφει κανείς... έτσι είναι .... βησματίες όλοι και ο κοσμάκης ταλαιπωρείται.
 
η συνεισφορά μου στο παρόν thread θα είναι πλέον καθαρά ενημερωτική από διάφορα άρθρα που αφορούν τη συνεχιζόμενη απεργία των εκπαιδευτικών και τις διάφορες κινητοποιήσεις και εκδηλώσεις που θα λαμβάνουν χώρα στο εξής. φυσικά, αφορούν μόνο όσους ενδιαφέρονται για το θέμα ...


έταξαν λαγούς…εισπράττουν απεργίες!



του Χρήστου Κάτσικα


Οι καθηγητές ετοιμάζονται να ακολουθήσουν τους δασκάλους και τους νηπιαγωγούς. Είναι φανερό πλέον ότι το μήνυμα βγαίνει έξω από τις πύλες των σχολείων, καθώς η ανατάραξη έχει λόγους και αιτίες σοβαρές.
Η Υπουργός παιδείας για μια ακόμη φορά αθετεί, εμπαίζει και προκαλεί. Αυτή είναι και η μπαταρία που φορτίζει τη μεγάλη αναταραχή που έχει ξεσπάσει σήμερα σε όλους τους εκπαιδευτικούς χώρους.
Οι μάσκες έπεσαν και η εκπαιδευτική κοινότητα ετοιμάζεται να ξεσπάσει μπροστά στα «17 ευρώ σε δόσεις», ενώ την ίδια ώρα το ΥΠΕΠΘ προσλαμβάνει δεκάδες εκατοντάδες ωρομίσθιους δασκάλους και καθηγητές με μισθό 300 ευρώ το μήνα καθώς ο κρατικός προϋπολογισμός γίνεται ανοιχτοχέρης στην πρόσληψη «φθηνών» εκπαιδευτικών (7 ευρώ την ώρα). Έτσι στην Α/βάθμια εκπαίδευση οι δαπάνες για πρόσληψη ωρομισθίων υπερδιπλασιάζονται το 2006 σε σχέση με το 2005 και από 17, 2 εκατ. € γίνονται 40 εκατ. € ενώ στην Β/βάθμια εκπαίδευση οι αντίστοιχες δαπάνες υπερτριπλασιάζονται καθώς από 4,6 εκατ. € το 2005 γίνονται 17 εκατ. € το 2006.
Την ίδια επίσης ώρα τα ολοήμερα σχολεία φυλλορροούν, η ενισχυτική διδασκαλία στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο δεν έχει αρχίσει ακόμη ενώ εκατοντάδες ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί Γερμανικής και Γαλλικής που κατά το σχολικό έτος 2005-06 εργάστηκαν στα 219 δημοτικά σχολεία, στα οποία εφαρμόστηκε η πιλοτική εισαγωγή του μαθήματος της ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (Γερμανικά και Γαλλικά), κλείνουν ήδη ένα χρόνο απλήρωτοι.
Αν κανείς ψάχνει για αιτίες ας τις αναζητήσει ανάμεσα σε άλλα και στις ανεκπλήρωτες υποσχέσεις της Κυβέρνησης στο σώμα των δεκάδων χιλιάδων εκπαιδευτικών. Καθώς συμπληρώθηκαν ήδη 2,5 χρόνια διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, ένα κοίταγμα προς τα πίσω, στις διακηρύξεις και τις υποσχέσεις που έδωσε το κυβερνών κόμμα την περίοδο της προεκλογικής αναμέτρησης, φανερώνει ότι, δεν υπάρχει σήμερα εκπαιδευτική βαθμίδα, από το Νηπιαγωγείο έως το Πανεπιστήμιο, δεν υπάρχει μαθητής ή φοιτητής, δεν υπάρχει εκπαιδευτικός, που να μην αναρωτιέται τι έγιναν όλες εκείνες οι «υποσχετικές» που τον αφορούσαν. Γιατί, πράγματι, στο προεκλογικό του πρόγραμμα το κυβερνών κόμμα, την περίοδο του μέλιτος, «έδωσε τα ρέστα του» φροντίζοντας να έχει υποσχέσεις για όλους. Για επαρκή δημόσια χρηματοδότηση, για βελτίωση της θέσης των χιλιάδων εκπαιδευτικών, για επέκταση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, για Νηπιαγωγεία που δε θα αφήνουν κανένα παιδί έξω από αυτά, για ενίσχυση των ΑΕΙ-ΤΕΙ, για επιμόρφωση και εκπαιδευτικές άδειες για μεταπτυχιακά, για τις ξένες γλώσσες, τα σχολικά βιβλία και τις σχολικές βιβλιοθήκες, για τις υποτροφίες, την ειδική αγωγή την διαπολιτισμική εκπαίδευση, την αξιοκρατική στελέχωση των σχολείων και άλλα πολλά.
Η πρώτη υποσχετική της Κυβέρνησης αφορούσε την αύξηση του ποσοστού των κρατικών δαπανών για την εκπαίδευση στο ύψος του 5% από 3,4 –3,6% που ήταν τα τελευταία δέκα χρόνια. Όμως ο Προϋπολογισμός για την παιδεία για το 2005 και το 2006 ήταν μικρότερος και από αυτόν του 2004 (3,61%), κατατάσσοντας τη χώρα μας στις τελευταίες θέσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ιδιαίτερη μνεία κάνει το πρόγραμμα της Ν.Δ. για τους εκπαιδευτικούς: «θεμελιώδης παράγοντας για την ανύψωση του επιπέδου της εκπαίδευσης …αναβάθμιση του κύρους των εκπαιδευτικών… η Πολιτεία οφείλει όχι μόνο να αναγνωρίσει την ιδιαιτερότητα και τη σημασία του έργου των εκπαιδευτικών αλλά και να δείξει έμπρακτα τη στοργή, με την οποία τους περιβάλλει. Η αναγνώριση αυτή πρέπει να εκδηλώνεται και με τη φροντίδα για ικανοποιητικές συνθήκες εργασίας και με καλύτερες αποδοχές». Αντ´ αυτών είχαμε τα γνωστά χημικά εναντίον των εκπαιδευτικών, ύβρεις «μίζεροι», «ανέντιμοι», και καλύτερες αποδοχές της τάξης των 17 ευρώ μικτά σε έξι εξαμηνιαίες δόσεις !
Παράλληλα ενώ στο προεκλογικό πρόγραμμα του κυβερνώντος κόμματος προβάλλονταν σε περίοπτη θέση η υπόσχεση ότι «καταπολεμάται και περιορίζεται η παραπαιδεία που εξανεμίζει τα οικονομικά της ελληνικής οικογένειας» ο σχολικός προϋπολογισμός των οικογενειών είναι ίσως περισσότερο διογκωμένος από ποτέ καθώς η απελευθέρωση των διδάκτρων αυξάνει τις δαπάνες για τα φροντιστήρια ξένων γλωσσών αλλά και για τις γνωστές «εξωσχολικές δραστηριότητες» όπως και για τα απαραίτητα σχολικά είδη (τσάντες, τετράδια, φόρμες, κ.λπ.). Αυτό σημαίνει μια επιπλέον επιβάρυνση των οικογενειών που έχουν παιδιά σε κάποια βαθμίδα της εκπαίδευσης γεγονός που λιπαίνει το έδαφος της αγανάκτησης καθώς οι ιδιωτικές δαπάνες των ελληνικών νοικοκυριών για εκπαίδευση είναι τέσσερις φορές πάνω από τον μέσο όρο της E.E.


artro1001ab.jpg



artro1002aa.gif

Η υπόσχεση ότι η ενισχυτική διδασκαλία θα ενισχυθεί και θα συμπεριλάβει και τις πρώτες τάξεις του δημοτικού όχι μόνο δεν τηρήθηκε αλλά όλα τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας φανερώνουν ότι φέτος θα έχουμε υπολειτουργία του θεσμού της Ενισχυτικής, η οποία σε αρκετές περιπτώσεις αγγίζει τα όρια της σιωπηλής κατάργησής του, καθώς δεν υλοποιείται ούτε το 30% των προγραμματισμένων ωρών ενισχυτικής διδασκαλίας στο Γυμνάσιο.
Και ενώ δεν έχει γίνει το παραμικρό βήμα για «κάλυψη των αναγκών φοίτησης όλων των νηπίων στο νηπιαγωγείο», «Εξοπλισμό τους με σύγχρονα μέσα, βιβλιοθήκες και οπτικοακουστικό υλικό», «Συνεχής επιμόρφωση των νηπιαγωγών», όπως είχε διακηρυχθεί, αντίθετα αυξήθηκε ο αριθμός των παιδικών σταθμών που εισπράττουν τροφεία, (το 63% σύμφωνα με την έρευνα της Ελληνικής Εταιρείας Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης που διενεργήθηκε σε 1.346 σταθμούς που λειτουργούν σε 565 δήμους της χώρας).
Τέσσερις σελίδες για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών έχει το προεκλογικό πρόγραμμα για την εκπαίδευση. Αναλυτικά αναφέρεται στα είδη της επιμόρφωσης που προβλέπονταν να εφαρμόσει η Ν.Δ. καθώς και στην «αποζημίωση που θα παρέχεται στον κάθε επιμορφούμενο» (σελ. 28 - 31). Τίποτε από αυτά δεν έγινε.
Κι αν η Κυβέρνηση υποσχέθηκε πριν δυόμιση χρόνια «αύξηση του αριθμού των υποτροφιών (με ταυτόχρονη αύξηση του ποσού) τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο», η πραγματικότητα στον τομέα αυτόν φανερώνει ότι οι υπότροφοι φοιτητές μήνες τώρα, από την αρχή της ακαδημαϊκής χρονιάς, ζητιανεύουν τα όσα στοιχειώδη δικαιούνται, ώστε να μπορέσουν να εξασφαλίσουν τη συνέχιση των σπουδών τους και τη δυνατότητα διαβίωσής τους ο κρατικός φορέας υποτροφιών (ΙΚΥ) που εποπτεύεται από το ΥΠΕΠΘ καθυστερεί μήνες ολόκληρους στην εξόφληση των υποχρεώσεών του. Την ίδια στιγμή λόγω υποχρηματοδότησης περιορίζονται από το ΙΚΥ οι υποτροφίες σε πρωτεύσαντες εισακτέους των ΑΕΙ-ΤΕΙ.



πηγή: www.alfavita.gr
 
Προς: τα Μ.Μ.Ε.
Κοιν.: Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε. και Δ.Ε.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Δ.Ο.Ε. και η Ο.Λ.Μ.Ε διοργανώνουν την Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2006 και ώρα 19:30, συναυλία στα Προπύλαια στα πλαίσια των απεργιακών κινητοποιήσεων.

Μαζί μας θα είναι:
Καλλιόπη Βέττα, Χρήστος Θηβαίος, Γιάννης Ιωάννου, Βασίλης Καζούλης, Κίτρινα Ποδήλατα, Μαρίζα Κωχ, Κώστας Μάντζιος, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, Magic de Spell , Αναστασία Μουτσάτσου, Αλεχάντρο Ντιαζ, Φίλιππος Πλιάτσικας, Αφεντούλα Ραζέλη, Διονύσης Τσακνής, ΓιάννηςΧαρούλης, Αλέξης Στρωματάς-Παιδομάζωμα, Θέρος, Blue Rock, Κουμπάροι…


Για τρίτη εβδομάδα συνεχίζουμε!

Στον αγώνα μπαίνουν και οι καθηγητές και διαμορφώνεται ένα πανεκπαιδευτικό μέτωπο.
Εμείς οι εκπαιδευτικοί έμπλεοι από πάθος, ελπίδα και αποφασιστικότητα απαντάμε στη θορυβώδη σιωπή, αδιαλλαξία και αυταρχισμό της κυβέρνησης και του ΥΠΕΠΘ.


ΝΑΙ, έχουμε όνειρο ένα καλύτερο ΣΧΟΛΕΙΟ!

Δ.Ο.Ε - Ο.Λ.Μ.Ε



πηγή: www.doe.gr
 
-------------------------------------------------------------------------------
Μάλιστα σήμερα 2/10/06, Βαγγέλη θέλεις να μας πείς ότι οι δάσκαλοι συνεχίζουν την απεργία όχι για καθαρά συντεχνιακά οικονομικά κριτήρια;. Τα υπόλοιπα εσύ σαν λογικός άνθρωπος πιστεύεις ότι θα ικανοποιηθούν ή ότι είναι τα βασικότερα στην κοινωνία μας σήμερα και κάνετε 15 μέρες απεργία;
--------------------------------------------------------------------------

Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι προσβλητικό για έναν εργαζόμενο να κάνει απεργία για οικονομικά κριτήρια. Οι υπόλοιποι εργαζόμενοι όταν απεργούν δεν το κάνουν για οικονομικά κριτήρια;

Είναι από τα βασικότερα δικά μας προβλήματα. Δηλαδή θα μας απαγορέψετε να κάνουμε απεργία επειδή εσείς πιστεύετε ότι δε θα ικανοποιηθούν ή ότι δεν είναι τα βασικότερα στην κοινωνία μας;




-----------------------------------------------------------------------------
Μην θεωρείτε τον κόσμο βλάκες, δεν είστε η πιό δυστυχισμένη επαγγελματική τάξη. Λειτούργημα απο την στιγμή που βιοπορίζεσαι απο αυτήν την δουλειά δεν είναι, καθαρά επάγγελμα.
---------------------------------------------------------------------------\

Όχι δεν είμαστε. Αυτό τι σημαίνει; Να ψάξουμε ποια είναι η πιο αδικημένη τάξη και να περιμένουμε να κάνουν απεργία πρώτα αυτοί; Απο οικονομικά μαυρα χάλια έχουμε. Ξέρεις πολλούς χειρότερα αμοιβόμενους πτυχιούχους από τους δασκάλους και τους καθηγητές;

Η λέξη λειτούργημα έχει να κάνει με το τι παρέχεις στην κοινωνία. ¨οχι με το αν πληρώνεσαι η δεν πληρώνεσαι. Άμα θέλεις να το κάνουμε σαν την εποχή του Πυθαγόρα. Δηλαδή να μην πληρωνόμαστε και να μας παρέχουν οι μαθητές στέγη και φαϊ:grandpa: :flipout:


------------------------------------------------------------------------------------
Οσο για την μαζικότητα μην τρελαθούμε στο σχολείο των παιδιών μου απο τα 19 τμήματα μόνο ένας δάσκαλος κάνει συνεχώς απεργία και άλλος ένας επιλεκτικά Παρασκευή και Δευτέρα, και απο ότι άκουσα απο τοπικά μέσα η μαζικότητα ήταν στο 30%.
--------------------------------------------------------------------------
Το σχολείο σου και ο νομός σου αποτελούν ανιπροσωπευτικό δείγμα; Σήμερα στι Χίο οι καθηγητές είχαν 85% συμμετοχή. Μετράς πόσοι από το υπόλοιπο 15% βιοπορίζονται αποκλειστικά από το μισθό τους;

---------------------------------------------------------------------------
Δηλαδή ήρθε η ώρα να πάρει ο δάσκαλος 1400,00 ο νεοδιοριζόμενος μήπως ζείτε σε καμμιά άλλη Ελλάδα;
--------------------------------------------------------------------------

Όχι ζούμε στην Ελλάδα που παίρνει αυτά τα λεφτά ο δημοτικός υπάλληλος, ο δημοτικός αστυνομικός και πολλαπλάσια όλοι οι φοροκλέφτες


-------------------------------------------------------------------------
Και γιατί να αμειφθείτε; τι προσφέρετε; είστε ικανοποιημένοι με το έργο που προσφέρετε;
--------------------------------------------------------------------------

Προσωπικά είμαι 1000% ευχαριστημένος με το έργο πο προσφέρω και βάζω και από τη τσέπη μου για να το προσφέρω. Και θα συνεχίσω να το προσφέρω χωρίς εκπτώσεις ακόμα και αν ο μισθός μου πάει 300 ευρώ το μήνα γιατί τη δουλειά μου τη λατρεύω και το ίδιο και τα παιδιά.

Και δεν πρόκειτε να με αποθαρρύνει κανένας να ζητήσω καλύτερες συνθήκες εργασίας και τα χρήματα που πιστεύω ότι αξίζω.

Κριτές μου είναι οι μαθητές μου και όσοι γονείς ενδιαφέρονται και παρακολουθούν τι κάνουν τα παιδειά τους στο σχολείο. Κανένας άλλος.


-------------------------------------------------------------------
Στην Λάρισα δεν υπάρχουν διπλοβάρδιες, σαφώς και λειτουργεί το ολοήμερο σωστά πλέον με ξένη γλώσσα, μουσική, καλλιτεχνικά χορό κλπ.
-----------------------------------------------------------------------
Χαίρομαι που είναι έτσι στη Λάρισα



-------------------------------------------------------------------------
Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να μορφωθούν εξ ιδίων, και αυτοί που φεύγουν ένα χρόνο για εκπαίδευση και πληρώνονται και παίρνουν και αύξηση μετά; μήπως είστε παιδιά κανενός ανώτερου Θεού;
--------------------------------------------------------------------------

Η συντριπτική πλειοψηφία εξ ιδίων μορφώνεται. Αν θέλεις μπορώ να σου επισυνάψω τις αποδείξεις από τα βιβλία που αγόρασα φέτος. Τα 3 τελευταία κόστισαν 100 ευρώ. Αλλιώς θα έπρεπε να διδάξω μαθητές ειδικότητας πληροφορικής με βιβλία 7ετίας.

Οι εκπαιδευτικές άδειες είναι 4-5 ανα νομό το χρόνο και πάνε συστημένες τους αξιότιμους συναδέλφους που ανήκουν στο εκάστοτε κυβερνόν κόμμα.

Όσο για την τρομερή αύξηση μεταπτυχιακού είναι 30 ευρώ το μήνα ακαθάριστα.
Απόσβεση ποτέ. Βέβαια τα οφέλη για το μαθητή είναι πολλαπλά. Τουλάχιστον αξίζει τον κόπο για τους μαθητές μας. Πληροφοριακά, έχω κάνει ήδη ένα χωρίς εκπαιδευτική άδεια και πάω για το δεύτερο. Πάλι χωρίς άδεια.


---------------------------------------------------------------------------
Είστε εκπαιδευτικοί όταν για καθαρά οικονομικά συμφέροντά σας κρατάται ομήρους τα παιδιά μας; Αν δεν σας αρέσει παραιτηθείτε και βγείτε έξω στον ιδιωτικό τομέα.
--------------------------------------------------------------------------

Τα αιτήματα μας δεν είναι μόνο οικονομικά. Αλλά και μόνο οικονομικά να ήταν τι έγινε; Η απεργία είναι κατοχυρωμένο συνταγματικό δικαίωμα. Δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε οι δάσκαλοι και οι καθηγητές να εξαιρεθούν. Δεν κρατάμε κανέναν όμηρο. Η λογική του άμα δε σου αρέσει φύγε είναι πέρα για πέρα λανθασμένη. Ο κάθε εργαζόμενος έχει δικαίωμα να απεργεί για καλύτερες συνθήκες στη δουλειά του, όχι να αλλάζει δουλειά επειδή κακοπληρώνεται. Οι φιλόλογοι και οι μαθηματικοί τι δουλειά θα κάνουν στον ιδιωτικό τομέα; Όταν έρθουν και εδώ οι συνθήκες που θα κάνουν ανεπιθύμητο το επάγγελμα του δασκάλου θέλω να δώ αν θα είναι καλό για τα παιδιά μας να κάνουμε δασκάλους εισαγωγή. Όπως γίνεται στην Αγγλία που δεν έχουν μαθηματικούς και φυσικούς.

------------------------------------------------------------------------
Πώς μπορεί ο πολίτης σήμερα να αντιδράσει στην απεργία σας και στο παράδειγμα που δίνετε στα παιδιά μας;
------------------------------------------------------------------------
Θα προτιμούσατε να δίναμε στα παιδιά σας το παράδειγμα ότι ο κόσμος δεν αλλάζει, η αντίσταση είναι μάταιη και να μην διεκδικούν τίποτα; Ή να τους λέμε, μη σπουδάσετε γιατί δείτε τι σεβασμό έχει ο πτυχιούχος σήμερα στην κοινωνία και τι λεφτά παίρνει; Αντε παιδί μου στο μπαμπά σου να σου ανοίξει μαγαζί μπας και δεις άσπρη μέρα.


------------------------------------------------------------------------
την απεργία τους την μαθαίνετε καλά γράμματα δεν τους μαθαίνετε, μήπως γνωρίζεται πόσοι δάσκαλοι αγράμματοι υπάρχουν;
------------------------------------------------------------------------
Τι καλά γράμματα δεν μαθαίνει το δικό σας παιδί στο σχολείο; Άν εννοείτε τα απαρχαιωμένα προγράμματα σπουδών και τα αντιπαιδαγωγικά βιβλία συμφωνώ μαζί σας. Μόνο που δεν φταίνε και για αυτά οι δάσκαλοι. Εσείς γνωρίζετε πόσοι αγράμματοι δάσκαλοι υπάρχουν; Εγώ δεν έχω καταφέρει ακόμα να τους μετρήσω. Εσεις πως τους μετρήσατε; Και πως γίνεται σε αυτή τη χώρα που όλοι ισχυρίζονται ότι τα Πανεπιστήμια είναι κορυφαία και βγαίνουν τόσοι πολλοί δάσκαλοι αγράμματοι;





---------------------------------------------------------------------------
Φυσικά αγαπητέ Ευάγγελε αυτά δεν τα απευθύνω προσωπικά σε σένα, αλλά γενικά στον διδασκαλικό κλάδο. Όσο για τον Δημοτικό Αστυνομικό (όχι βέβαια ότι ήταν απο τα πιό αναγκαία επαγγέλματα), δουλεύει κάτω απο αντίξοες καιρικές συνθήκες, 11 μήνες το χρόνο και όχι 7 μήνες το χρόνο και μέσα στην αίθουσα.
---------------------------------------------------------------------------

Συγνώμη αλλά εδώ δεν μπορώ να μη γελάσω για τις αντίξοες καιρικές συνθήκες.
Μη μιλήσω για εξειδίκευση κλπ

:flipout: :flipout: :flipout: :flipout: :flipout: :flipout: :flipout: :flipout:


Όσον αφορά το χρόνο εργασίας:
1 Σεπτεμβρίου - 1 Ιουλίου (-15 μέρες Χριστούγεννα - 15 Πάσχα) = 9 μήνες και όχι 7

Μένουν 3 μήνες. Αφαίρεσε Σαββατοκύριακα και αργίες. Μένουν 2 μήνες χοντρικά.

30 ημέρες άδεια για τους υπόλοιπους εργαζόμενους = 45 μέρες με Σαββατοκύριακα και αργίες. Συν κάτι ειδικές άδειες πληροφορικής κλπ.

Δηλαδή οι δάσκαλοι έχουν 15 μέρες παραπάνω άδεια από τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα. Και δεν μπορούν και να την πάρουν όταν θέλουν αλλά συγκεκριμένες πάντα ημερομηνίες. Ακόμα και αν αφαιρέσεις τα ημερομίσθια των επιπλέον ημερών αδείας (η οποία είναι αναγκαία παιδαγωγικά για δασκάλους και μαθητες και έτσι γίνεται σε όλο τον κόσμο) πάλι δε φτάνεις το μηνιαίο μισθό του Δημοτικού Αστυνομικού και της καθαρίστριας του Υπουργείου οικονομικών.

Τέλος να σας πώ ότι είτε με 140 είτε με 1400 τα παιδιά σας θα τα εκπαιδεύουμε όσο καλύτερα γίνεται. Όταν βλέπω τους παλιούς μου μαθητές στο δρόμο και με χαιρετούν εγκάρδια πληρώνομαι 14.000 κάθε φορά και όχι 1400.

Μπορεί να μας εξαθλιώσουν οικονομικά αλλά την περηφάνια μας και την αγάπη μας για τους μαθητές μας και τη δουλειά μας δεν θα μας την πάρουν ποτέ.

Ένας καθηγητής
 
Εμ φυσικά περιμένω να απαντήσεις. Αυτά που γράφτηκανι τα ακούμε και στην τηλεόραση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο Ελληνικός λαός τα επικροτεί, δεν βλέπω και καμίά μαζικότητα. Δεν γυρίζει ο κόσμος όλος γύρω απο τον μισθό του δάσκαλου.
 
ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ said:
Δεν γυρίζει ο κόσμος όλος γύρω απο τον μισθό του δάσκαλου.

Φυσικά και δε γυρίζει. Ο καθένας σε αυτή τη χώρα θεωρεί τον εαυτό του αδικημένο και τους υπόλοιπους ευνοημένους. Και ενδιαφέρεται μόνο για την πάρτη του. Είναι δείγμα κοινωνικής συνοχής και αλληλεγγύης :fahne90:
 
Αν παρουν 2000 εγω παραταω την αρχιτεκτονικη και γινομαι δασκαλος. 22 ωρες την εβδομαδα και 2000 ακουγονται super... και με τα παιδια ειμαι πολυ καλος :smile: