απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

ρε βαλε οσα κατεβατα θες εσυ .............


δεν ακουσες τον ΚΩΣΤΑ που ειπε οτι ελαβε την Λαικη εντολη να συνεχισει την μεταρυθμιση ;;;;;;;

τι σκοτωνεστε ;;;;;;

αφου αυτον πατε και ψηφατε παλι ......





( καμια προσωπικη αιχμη .....)
 
Μπελλος Ευαγγελος said:
ρε βαλε οσα κατεβατα θες εσυ .............


δεν ακουσες τον ΚΩΣΤΑ που ειπε οτι ελαβε την Λαικη εντολη να συνεχισει την μεταρυθμιση ;;;;;;;

τι σκοτωνεστε ;;;;;;

αφου αυτον πατε και ψηφατε παλι ......





( καμια προσωπικη αιχμη .....)


το τι είπε, το άκουσα. το τι θα κάνει - όχι μόνο αυτός, αλλά οποιοσδήποτε στη θέση του - ούτε περνάει, ούτε περνούσε, ούτε θα περνάει ποτέ απ'το χέρι του, αν και εφόσον ο λαός θελήσει όντως να δώσει λαϊκή εντολή:slapface:
ενίοτε, οι λαϊκές εντολές δεν δίνονται μέσω κάλπης, αλλά και με άλλους τρόπους.
 
Αγαπητε φιλε Βαγγελη Νικ,

γιατι δεν σκεφτεστε να βαλετε ενα διακριτικο (αυτοκολητο; ) που να γραφει ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ, και να πατε στα σχολειά και να κανετε μαθημα με αυτο;

Νομιζω θα γυρισει ολη την κοινη γνωμη (ακομα και αυτους που διαφωνουν εχοντας τα δικα τους σωστα η λαθος κριτιρια) με το μερος σας.

Αφηστε το εκει ολο το υπολοιπο χρονικο διαστημα και καντε τον αγωνα σας μεσα απο τα σχολειά.

Φιλικα,
Ηλιας Μ.
 
το πα ο λουστης το πα αλλα τιποτα αν δεν εχει ταλαιπωρια το πραγμα δεν το θελουν
καντε μια λευκη απεργια μπειτε μεσα στην ταξη και μουγκαμαρα!!!!!
 
Ηλιας Μ. said:
Αγαπητε φιλε Βαγγελη Νικ,

γιατι δεν σκεφτεστε να βαλετε ενα διακριτικο (αυτοκολητο; ) που να γραφει ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ, και να πατε στα σχολειά και να κανετε μαθημα με αυτο;

Νομιζω θα γυρισει ολη την κοινη γνωμη (ακομα και αυτους που διαφωνουν εχοντας τα δικα τους σωστα η λαθος κριτιρια) με το μερος σας.

Αφηστε το εκει ολο το υπολοιπο χρονικο διαστημα και καντε τον αγωνα σας μεσα απο τα σχολειά.

Φιλικα,
Ηλιας Μ.


αυτες οι ερωτησεις, οπως και αλλες, εχουν γινει εδω και εβδομαδες σε αυτο το thread και ποτε δεν απαντηθηκαν. αν παρεις απαντηση τωρα, μαγκια σου!!!
 
Ηλιας Μ. said:
Αγαπητε φιλε Βαγγελη Νικ,

γιατι δεν σκεφτεστε να βαλετε ενα διακριτικο (αυτοκολητο; ) που να γραφει ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ, και να πατε στα σχολειά και να κανετε μαθημα με αυτο;

Νομιζω θα γυρισει ολη την κοινη γνωμη (ακομα και αυτους που διαφωνουν εχοντας τα δικα τους σωστα η λαθος κριτιρια) με το μερος σας.

Αφηστε το εκει ολο το υπολοιπο χρονικο διαστημα και καντε τον αγωνα σας μεσα απο τα σχολειά.

Φιλικα,
Ηλιας Μ.

αγαπητέ Ηλία, θα μπορούσαμε ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ να διεκδικήσουμε τη δημόσια δωρεάν παιδεία με τον τρόπο που αναφέρει ο lary παραπάνω (οπότε, και ο μισθός θα έτρεχε κανονικά, και τα παιδιά βγαίνοντας τον Ιούνη από τα σχολεία θα ήταν όπως τον προηγούμενο Σεπτέμβρη που μπήκαν). προτιμήσαμε το δύσκολο - αλλά αξιοπρεπή - δρόμο του οικονομικού και ψυχολογικού κόστους. για το μέλλον, θα δούμε από τις αυριανές συνελεύσεις και μετά.
 
Βαγγέλης Νικολουδάκος said:
αγαπητέ Ηλία, θα μπορούσαμε ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ να διεκδικήσουμε τη δημόσια δωρεάν παιδεία με τον τρόπο που αναφέρει ο lary παραπάνω (οπότε, και ο μισθός θα έτρεχε κανονικά, και τα παιδιά βγαίνοντας τον Ιούνη από τα σχολεία θα ήταν όπως τον προηγούμενο Σεπτέμβρη που μπήκαν). προτιμήσαμε το δύσκολο - αλλά αξιοπρεπή - δρόμο του οικονομικού και ψυχολογικού κόστους. για το μέλλον, θα δούμε από τις αυριανές συνελεύσεις και μετά.



Ολες οι αποψεις ειναι σεβαστες. Και ο χωρος της παιδειας νοσει. Μακαρι να βγει κατι καλο απο τις κινητοποιησεις.
 
Αθήνα 18/ 10/ 2006
Προς
Τα ΜΜΕ
(συντάκτες εκπ/κού ρεπορτάζ)

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΑΠΟΦΑΣΗ – ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ Δ.Ο.Ε.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά ότι ο μεγαλειώδης αγώνας των εκπαιδευτικών της Π.Ε. ανέδειξε σ’όλη την κοινωνία:
 Το αίτημα για Δημόσια Δωρεάν εκπαίδευση, για όλα τα παιδιά χωρίς αποκλεισμούς, ως αναγκαίο, ενάντια στην πολιτική της ιδιωτικοποίησης και εμπορευματοποίησης της εκπαίδευσης,
 Την ανάγκη να σταματήσει η σκληρή, παρατεταμένη και μονόπλευση λιτότητα στην Παιδεία αλλά και στους εργαζόμενους, που καταδικάζει στη φτώχεια και την ανέχεια μεγάλα τμήματα των εργαζομένων. Κατοχύρωσε το αίτημα των 1400 ευρώ -το όριο φτώχειας- ως αναγκαίο για την εξασφάλιση της στοιχειώδους αξιοπρεπούς αμοιβής για τους εργαζόμενους,
 Τη δυνατότητα να υπάρχουν πραγματικοί αγώνες που να θέτουν τις ανάγκες και τα δικαιώματα των εργαζομένων,
 Ο αγώνας μας επέδρασε καθοριστικά στις πολιτικές εξελίξεις, υποχρέωσε την κυβέρνηση και όλες τις πολιτικές δυνάμεις να τοποθετηθούν γύρω από τα ζητήματα που έθεσε η απεργία μας,
 Αποκάλυψε το πραγματικό πρόσωπο της σκληρής αντιλαϊκής και αντιεκπαιδευτικής πολιτικής και τη σκληρή αδιαλλαξία αλλά και έδωσε την ελπίδα ότι μπορούμε να την αμφισβητήσουμε και να υποχρεώσουμε την κυβέρνηση σε υποχωρήσεις,
 Ανέδειξε την ανάγκη να διαμορφωθεί ένα πλατύ πανεκπαιδευτικό και πανεργατικό μέτωπο για τα ζητήματα της Παιδείας – Εργασίας ικανό να ανατρέψει την αντιλαϊκή και αντιεκπαιδευτική πολιτική.

Είμαστε σε αγώνα διαρκείας ενάντια στην αντιεκπαιδευτική και αντιλαϊκή πολιτική, τώρα που :
- Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ επέμεινε στο ίδιο σκληρό αδιάλλακτο πρόσωπο στην τελευταία συνάντηση (17/10/06) με τη ΔΟΕ,
- Η κυβέρνηση ξεκινάει την Τετάρτη 25/10/06 τη συζήτηση στη Βουλή για τη συνταγματική αναθεώρηση του άρθρου 16 επιμένοντας στην ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης,
- Ανακοίνωσε προκλητικά, κατά τη διάρκεια της απεργίας, τη μείωση του ποσοστού των δαπανών για την Παιδεία στο 3,09 % του ΑΕΠ,
- Το πανεκπαιδευτικό μέτωπο εμφανίζεται με την κοινή απεργία με την ΟΛΜΕ,
- Οι εργαζόμενοι συμμετέχουν όλο και περισσότερο στον αγώνα που μεγαλώνει.
Προτείνουμε

Τη συνέχιση της απεργιακής κινητοποίησης και την ερχόμενη εβδομάδα με τριήμερη απεργία (24, 25 και 26 Οκτώβρη 2006).

ΑΠΟ ΤΗ Δ.Ο.Ε.

www.doe.gr
 
Ο.Λ.Μ.Ε.
Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255 Αθήνα, 18/10/06
FAX: 210 32 27 382 – 33 11 338
www.olme.gr
e-mail: [email protected] ΠΡΟΣ:
- τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΙΣ Γ.Σ. ΤΩΝ ΕΛΜΕ

Συνάδελφοι,
Στην κοινή συνάντηση των Δ.Σ. των ΔΟΕ – ΟΛΜΕ με την Υπουργό Παιδείας, που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης, 17/10/06, γίναμε μάρτυρες μιας νέας επίδειξης της κυβερνητικής αδιαλλαξίας με την απόρριψη των δίκαιων αιτημάτων του αγωνιζόμενου κόσμου της εκπαίδευσης. Για προφανείς λόγους σκοπιμότητας η άκαμπτη αδιαλλαξία συνοδεύονταν από χαμηλούς τόνους, από εκφράσεις δήθεν συμπάθειας για τους εκπαιδευτικούς και ένα κλίμα τεχνητής ευπρέπειας. Η Υπουργός Παιδείας επέμεινε στον εμπαιγμό της «παροχής» των περιβόητων 105 ευρώ σε έξι (6) εξαμηνιαίες δόσεις καθώς και στην πολιτική της διαρκώς επιδεινούμενης υποχρηματοδότησης της δημόσιας εκπαίδευσης. Παίζοντας με διάφορες αριθμητικές αλχημείες έφτασε να αθροίζει τους κοινοτικούς πόρους του Δ´ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης (ΚΠΣ) με τις δημόσιες δαπάνες. Είναι όμως γνωστό ότι οι κοινοτικοί πόροι δίνονται με τέτοιες προδιαγραφές που συνήθως δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες, όπως, για παράδειγμα, η κάλυψη μόνο βραχυχρόνιων μορφών επιμόρφωσης και σε προκαθορισμένα αντικείμενα. Επιπλέον, έχουν συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα, με πολλές, γνωστές αρνητικές συνέπειες, όπως προγράμματα χρηματοδοτούμενα από το ΕΠΕΑΕΚ, που έμειναν ξαφνικά στον αέρα κ.ά. Επίσης, η Υπουργός δε δεσμεύτηκε συγκεκριμένα σε κανένα από τα υπόλοιπα κοινά αλλά ούτε και στα ιδιαίτερα εκπαιδευτικά ή εργασιακά αιτήματα και των δύο κλάδων.
Συγκεκριμένα, παρέπεμψε σε «διάλογο» στο αόριστο μέλλον τα δίκαια και ώριμα αιτήματά μας για ετήσια επιμόρφωση και πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας. Όσον αφορά δε τα αιτήματά μας για την ΤΕΕ, να μην καταργηθούν σχολεία και να διασφαλιστεί η μόνιμη εργασία όλων των εκπαιδευτικών της ΤΕΕ, απάντησε αόριστα και χωρίς καμία δέσμευση για το τι θα συμβεί τόσο με τα σχολεία που καταργούνται όσο και με το μέλλον των τομέων και ειδικοτήτων που θα ενταχθούν στα ΕΠΑΛ.

Συνάδελφοι,
Συνεκτιμώντας όλα τα δεδομένα, θετικά και αρνητικά (όπως είναι, π.χ., ο βαθμός συμμετοχής των συναδέλφων στην τελευταία απεργιακή κινητοποίηση), πιστεύουμε ότι μοναδική δυνατότητα και επιλογή μας για να καμφθεί η κυβερνητική αδιαλλαξία και να υπάρξουν έτσι ουσιαστικά αποτελέσματα για τις διεκδικήσεις μας είναι η συνέχιση των αγώνων μας, που στη συγκυρία αυτή θα συμβάλουν και θα ενισχύσουν την ορατή, ήδη, παρουσία και ένταξη στον κοινό πανεκπαιδευτικό αγώνα των μαθητικών αλλά και των φοιτητικών κινητοποιήσεων. Ο μετασχηματισμός αυτών των αγώνων, με την ιδιαίτερη δυναμική που έχουν, σε γενικευμένη κοινωνική διεκδίκηση με επίδικα ζητήματα την ανατροπή της λιτότητας καθώς και την υπεράσπιση της δημόσιας εκπαίδευσης, θα υποχρεώσει την κυβέρνηση να εγκαταλείψει την αδιαλλαξία της. Παράλληλα, έτσι μπορούμε να ακυρώσουμε και τις προσπάθειες των κυρίαρχων κύκλων για συντριβή κάθε αγωνιστικής διάθεσης και κίνησης στους κόλπους των εργαζομένων.
Σημαντικό στοιχείο, επίσης, στις εκτιμήσεις και στις αποφάσεις μας αποτελεί το γεγονός της επανέναρξης της συζήτησης για την αντιδραστική αναθεώρηση του Συντάγματος στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, στις 25/10/2006. Είναι γνωστές οι επιχειρούμενες ανατροπές του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου: α) ίδρυση ιδιωτικών Πανεπιστημίων, όπου δεν εκχωρούνται απλά στους ιδιώτες νέα πεδία κερδοφορίας αλλά επιδιώκεται να αποτελέσουν μηχανισμούς επιτάχυνσης, της επιχειρηματικής άλωσης συνολικά της δημόσιας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και β) γενικευμένη άρση της μονιμότητας των εργαζομένων στη μοναδική νησίδα σταθερής εργασίας, στο στενό Δημόσιο τομέα, με νέα αναθεώρηση του άρθρου 103 το οποίο ήδη με την προηγούμενη αναθεώρηση καθιέρωνε την πρόσληψη, για πρώτη φορά, συμβασιούχων στη Δημόσια Διοίκηση. Επιπλέον, υπάρχουν και άλλα σημαντικά ζητήματα που περιλαμβάνει η εν λόγω αναθεώρηση, τα οποία εκτείνονται από την προστασία των δασών και γενικότερα του περιβάλλοντος μέχρι την αυταρχική θωράκιση του συστήματος απονομής της δικαιοσύνης (Συνταγματικό Δικαστήριο) που, προφανώς, συνδέεται με τα δημοκρατικά δικαιώματα και τις γενικότερες ελευθερίες. Έχει επομένως ιδιαίτερη αξία η εμφάνιση ενός αποφασιστικού μετώπου κοινωνικών αγώνων, που να μπορεί να ακυρώσει στην πράξη τις επιχειρούμενες προσπάθειες για αυτές τις θεμελιώδεις ανατροπές.
Με βάση τα παραπάνω προτείνουμε:
1. 3ήμερη απεργιακή κινητοποίηση στις 24, 25 και 26/10/06.
2. Πανεκπαιδευτικά - Παλλαϊκά Συλλαλητήρια την Τετάρτη, 25/10/06 στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη.
3. Οι νέες Γ.Σ. των ΕΛΜΕ θα πραγματοποιηθούν στις 26/10/06 και η νέα Γ.Σ. των Προέδρων των ΕΛΜΕ θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 27/10 στις 10 π.μ για εκτίμηση της κατάστασης και συνέχιση των αγώνων μας.
Συνεχίζουμε να διεκδικούμε:
• Άυξηση των δημόσιων δαπανών για την παιδεία τουλάχιστον στο 5% του
ΑΕΠ
• 1.400 ευρώ καθαρά στο εισαγωγικό μισθολογικό κλιμάκιο
• Σύνταξη στα 30 χρόνια υπηρεσίας χωρίς όριο ηλικίας – Όχι στους
αντιασφαλιστικούς νόμους και στις σχεδιαζόμενες νέες αντιασφαλιστικές
ανατροπές
• Γνήσιες Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας
• Μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους. Κατάργηση του θεσμού του
ωρομίσθιου αλλά και του αναπληρωτή με εξαίρεση τις περιπτώσεις
πραγματικής αναπλήρωσης
• Κατάργηση του Ν. 3475 για την ΤΕΕ
• Καμιά κατάργηση σχολείου - Διασφάλιση της μόνιμης εργασίας όλων των
εκπαιδευτικών της ΤΕΕ
• Καθιέρωση ολοκληρωμένου συστήματος επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών
σύμφωνα με τις προτάσεις του κλάδου
• Κατάργηση του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης - Παιδαγωγική ελευθερία
και δημοκρατία στο σχολείο
• 25 μαθητές στο τμήμα, 20 στις κατευθύνσεις και 10 στα εργαστήρια
• Άμεση καθιέρωση 12χρονης υποχρεωτικής δημόσιας εκπαίδευσης
με προοπτική το Ενιαίο 12χρονο Σχολείο
• Κατάργηση της βαθμολογικής βάσης του 10 ως προϋπόθεσης εισαγωγής στα
ΑΕΙ – ΑΤΕΙ
• Κατάργηση της περιβόητης Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Ν.2811/2000)
που ποινικοποιεί τις μαθητικές κινητοποιήσεις
• Απόσυρση του απαράδεκτου σχεδίου νόμου – πλαισίου για τα ΑΕΙ
• Κατάργηση του νόμου για την επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης και
ψήφιση νέου νόμου αντικειμενικού και αξιοκρατικού για την επιλογή των
• στελεχών της εκπαίδευσης
• Όχι στην αντιδραστική αναθεώρηση του Συντάγματος

ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΣΕ ΚΟΙΝΟ
ΜΕΤΩΠΟ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ!

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΑΔΙΑΛΛΑΞΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΔΕΡΕΝΙΟ Ή ΒΕΛΟΥΔΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ ΤΗΣ!

www.olme.gr
 
ΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ...

Γ.Καλός: Οι ωρομίσθιοι καθηγητές υπάρχουν για να καλύπτουν έκτακτες ανάγκες
Ο κ. Γιώργος Καλός, υφυπουργός Παιδείας μίλησε στον Άρη Πορτοσάλτε

Για τους ωρομίσθιους
ΔΗΜ.: Λέτε ότι πρέπει ο ωρομίσθιος όταν τελειώνει ο χρόνος της υπηρεσίας του, να φεύγει από το σχολείο;
ΚΑΛ.: Φυσικά, φυσικά, γιατί είναι μια σύμβαση ορισμένου χρόνου, σε ορισμένες ώρες να κάνει ένα ορισμένο έργο. Εμείς δώσαμε μάλιστα κατά περίπτωση την ευχέρεια στα σχολεία, στις διευθύνσεις σπουδών -κατά περίπτωση όμως, όχι γενικευμένα- όταν υπάρχει έργο το οποίο μπορεί να επιτελέσει ο ωρομίσθιος μέχρι τις 31/6, δηλαδή μέχρι το τέλος Ιουνίου, να μην απολύεται αλλά να κάνει αυτό το άλλο έργο.

ΔΗΜ.: Όμως την προηγούμενη χρονιά το εκπαιδευτικό μας σύστημα δευτεροβάθμιας και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κύριε υφυπουργέ, στηρίχτηκε ακριβώς πάνω στους ωρομίσθιους
ΚΑΛ.: Όπως δήλωσαν και η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ, κακώς στηρίχτηκε στους ωρομίσθιους, ήταν μια κακή αρχή. Οι ωρομίσθιοι υπάρχουν για να καλύπτουν κάποιες ανάγκες έκτακτες, όμως η δουλειά που έγινε, έγινε εις βάρος των προσλήψεων των αναπληρωτών. Δηλαδή για λόγους ευνόητους -και κατανοείτε τι εννοώ- η προηγούμενη κυβέρνηση έσπασε το έργο των αναπληρωτών στα δυο και αντί για κάθε αναπληρωτή έπαιρνε δυο ή τρεις ωρομίσθιους. Αυτό δεν είναι ορθό εκπαιδευτικώς και από πλευράς πολιτικής αντιμετώπισης ...

ΔΗΜ.: Δεν θα επαναληφθεί το Σεπτέμβριο δηλαδή...
ΚΑΛ.: Εμείς θα κάνουμε το παν να προσλαμβάνονται οι αναπληρωτές δάσκαλοι και καθηγητές για να κάνουν ένα σοβαρό έργο και όπου υπάρχει μέγιστη ανάγκη για λίγες ώρες, τότε εκεί σοβαρά θα κάνουμε χρήση του θεσμού των ωρομισθίων.

Σύλλογος Αδιόριστων Εκπαιδευτικών
(Νηπιαγωγών-Δασκάλων και Καθηγητών)
ν. Θεσσαλονίκης

17 Οκτωβρίου 2006

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ- ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράσταση μας στον δίκαιο αγώνα των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των φοιτητών. Εμείς οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων και όλων των κατηγοριών πορευόμαστε κι εμείς το δικό μας Γολγοθά, απότοκο της πολιτικής του ΥΠΕΠΘ.

1. Όμηροι της ρουσφετολογικής πολιτικής του υπουργείου βλέπουμε κάθε χρόνο να απομακρύνεται η προοπτική μόνιμου διορισμού αφού μειώνονται συνολικά οι θέσεις των μόνιμων διορισμών.

2. Παραμένουμε απλήρωτοι και κακοπληρωμένοι. Δυο τρίμηνα έχουν να παίρνουν οι ωρομίσθιοι της Π.Δ.Σ. (ένα πέρσι κι ένα πρόπερσι). Οι ωρομίσθιοι του κανονικού προγράμματος έχουν να λαμβάνουν απ το Πάσχα του 2006 !

3. Κανείς δεν ξέρει και φέτος αν θα γίνει η Π.Δ.Σ. και φυσικά αν θα γίνουν οι προσλήψεις με τον ίδιο ρουσφετολογικό διαβλητό τρόπο. Απ ότι φαίνεται όμως το θράσος κάποιων περισσεύει!!

4. Σ´ όλα αυτά ήρθε να προστεθεί τις τελευταίες μέρες και η αθρόα πρόσληψη ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ! Όταν υπάρχουν εκατονταδες κενά τα οποία θα έπρεπε κανονικά να καλυφθούν με προσλήψεις αναπληρωτών! Όταν από την αρχή της χρονιάς η υπουργός διατυμπάνιζε σ´ όλους τους τόνους πως έχουν εξασφαλιστεί οι πιστώσεις και όλα τα κενά που θα προκύψουν θα καλυφθούν από αναπληρωτές , τι άλλαξε;

Μήπως όλα τα κονδύλια δόθηκαν στον Χριστόδουλο και δεν περισσεύει τίποτα ούτε για τους δασκάλους, ούτε πολύ περισσότερο για τους αδιόριστους!!

Καλούμε την ΟΛΜΕ να παρέμβει για να σταματήσει η κατάπτυστη αυτή διαδικασία του κομματιάσματος των κενών και της πρόσληψης ωρομισθίων σε θέσεις αναπληρωτών.

Όλοι πρέπει να καταγγείλουμε την πολιτική του ΥΠΕΠΘ που αποφάσισε να «μοιράσει» την ανεργία.

Όλοι έχουν ευθύνη και δεν πρέπει να σταθούν στις ανέξοδες διακηρύξεις.

¨ Όλοι μαζικά στις αυριανές πανεκπαιδευτικες κινητοποιήσεις.

¨ Συμμετέχουμε και στηρίζουμε τις απεργίες των εκπαιδευτικών.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ
¨ Να καταβληθούν άμεσα όλα τα δεδουλευμένα.

¨ Κατάργηση του θεσμού του ωρομισθίου.

¨ Κάλυψη των έκτακτων κενών με διορισμούς αναπληρωτών.

¨ Μαζικοί διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών για να καλυφθούν όλες οι πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης.


www.alfavita.gr
 
Και ένα μικρό (και επίκαιρο) συμβάν

Πριν 10 ημέρες επισκέφθηκε το νησί ο προϊστάμενος Β βάθμιας εκπαίδευσης του νομού.
Φυσικά επισκέφθηκε όλα τα σχολεία του νησιού και ανάμεσά τους και αυτό που υπηρετώ. Μετά τους συνηθισμένους λόγους ο διευθυντής του σχολείου του ζήτησε μία διευκρίνηση για το πόσες μέρες άδεια θα έχουμε λόγω εκλογών, εννοώντας βέβαια για το αν την Τρίτη πρέπει να έρθουν οι καθηγητές που ψηφίζουν εκτός νησιού (κυρίως αυτοί που δεν μπορούν να έρθουν την Δευτέρα επειδή είτε είναι μακρυά απο τα λιμάνια, είτε δεν ταιριάζουν τα δρομολόγια).
Προς έκπληξη όλων ο διευθυντής μας είπε οτι για όσους ψηφίζουν σε περιοχές που θα γίνουν εκλογές και την δεύτερη Κυριακή τους δίνει την προφορική του άδεια να λείψουν όλη την εβδομάδα...

σημείωση 1η: Ο διευθυντής υπήρξε συνδικαλιστικό στέλεχος της παράταξης που πρόσκειται στην κυβέρνηση.

σημείωση 2η: Λίγο μετά ανακοινώθηκε η εισήγηση της ΟΛΜΕ για απεργία στο τριήμερο 17-19/10.

σημείωση 3η: Τα παραπάνω ελέχθησαν ΜΟΝΟ στο σχολείο μας το οποίο είχε ποσοστό συμμετοχής στην απεργία (την πρώτη εβδομάδα) 100%.

Κατα τα άλλα όλοι θέλουν να μην χάνονται μαθήματα εκτός απο τους απεργούς και τους μαθητές... Δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Σε πολλά σημεία υπάρχει φαύλος κύκλος.
 
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟN ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα 18 Oκτωβρίου 2006

Αναφορικά με τη χθεσινή συνάντηση που είχε η Υπουργός Παιδείας κα Μαριέττα Γιαννάκου με τα προεδρεία της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ και τα όσα θεσμικά ζητήματα συμφωνήθηκαν αμοιβαία και ικανοποιούνται από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας διευκρινίζονται τα εξής:

Α. Προσχολική αγωγή:
Aνακοινώθηκε ότι από το επόμενο σχολικό έτος η προσχολική αγωγή διάρκειας 1 έτους θα καταστεί υποχρεωτική.

Β. Ολιγοθέσια σχολεία:
Η ΔΟΕ έθεσε το θέμα της διευθέτησης του ωραρίου των δασκάλων που υπηρετούν στα ολιγοθέσια σχολεία και την εναρμόνισή του με το ωράριο των δασκάλων που υπηρετούν στα πολυθέσια.
Βούληση του Υπουργείου Παιδείας είναι να ικανοποιηθεί το αίτημα αυτό μετά από συνεργασία με τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών.

Γ. Αύξηση της ωριαίας αποζημίωσης των ωρομισθίων εκπαιδευτικών:
Η Υπουργός υποσχέθηκε ότι θα συνεργαστεί με το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών ώστε, αξιοποιώντας και τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα, να αντιμετωπιστεί θετικά από το επόμενο σχολικό έτος η αύξηση της ωριαίας αποζημίωσης των ωρομισθίων εκπαιδευτικών τόσο της Πρωτοβάθμιας όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Δ. Μείωση αριθμού μαθητών ανά τάξη:
Παρά το γεγονός ότι, ύστερα από 21 χρόνια, μειώθηκε φέτος ο αριθμός των μαθητών σε κάθε τμήμα στην μεν Πρωτοβάθμια από 30 σε 25, στη δε Δευτεροβάθμια από 35 σε 30, η πολιτική ηγεσία συμφώνησε, αφού μελετηθούν τα αποτελέσματα της εφαρμογής του μέτρου αυτού, να εξεταστεί το αίτημα για περαιτέρω μείωση.

Ε. Επιμόρφωση εκπαιδευτικών:
Σε ό,τι αφορά στη γενικότερη και διαρκή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, τους ανακοινώθηκε ότι το θέμα αυτό εντάσσεται ήδη στα κονδύλια που θα διατεθούν από το Δ’ ΚΠΣ που θα φθάσουν τελικά, περίπου στα 4 δισ. ευρώ και σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς το Υπουργείο Παιδείας θα διαμορφώσει προγράμματα πολύμορφης επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.

Τέλος, σε ό,τι αφορά στο αίτημα για αύξηση του βασικού μισθού των εκπαιδευτικών στα 1400 ευρώ, το Υπουργείο Παιδείας επανέλαβε ότι το αίτημα δεν μπορεί να ικανοποιηθεί από την Κυβέρνηση, διότι βρίσκεται εκτός των ορίων του Προϋπολογισμού και της γενικότερης εισοδηματικής πολιτικής και είναι αναντίστοιχο με ό,τι ισχύει στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα.
Ωστόσο, η Υπουργός Παιδείας επανέλαβε ότι από 1/1/2007 θα αρχίσει να καταβάλλεται σταδιακά το επίδομα των 105 ευρώ.
Συμπερασματικά, τα βασικά θεσμικά αιτήματα που έθεσαν οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίστηκαν με σοβαρότητα και υπευθυνότητα από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας
.


www.ypepth.gr
 
Αθήνα 18/10/2006

Προς
Τα ΜΜΕ
(συντάκτες εκπ/κού ρεπορτάζ)
ΚΟΙΝ.: Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με αφορμή σημερινή ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. επισημαίνει τα εξής:
1. Καμιά «αμοιβαία συμφωνία», όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του Υπουργείου, δεν υπήρξε κατά τη χθεσινή συνάντηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με την Υπουργό Παιδείας που να αφορά τα θεσμικά αιτήματα του κλάδου, παρά το γεγονός ότι το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έθεσε για μια ακόμη φορά, στην Υπουργό Παιδείας όλα τα αιτήματα, όπως αυτά καταγράφονται στην απόφαση της 75ης Γ.Συνέλευσης του κλάδου.
2. Επειδή παράγοντες του Υπουργείου Παιδείας, και χθες και σήμερα, υποστηρίζουν στα ΜΜΕ ότι υπήρξε ικανοποίηση των θεσμικών αιτημάτων του κλάδου, η ΔΟΕ ζήτησε από την πολιτική ηγεσία να ανακοινώσει γραπτώς τις προτάσεις της.
3. Και από το δελτίο τύπου του Υπουργείου, προκύπτει ότι τίποτε συγκεκριμένο δεν υπάρχει ως δέσμευση, αφού ακόμη και αυτά τα ελάχιστα που ανακοίνωσε η Υπουργός ότι εξετάζει, παραπέμπονται στον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας για περαιτέρω μελέτη, πράγμα που αποδεικνύει ότι δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός για την επίλυση των θεσμικών μας αιτημάτων.
Σε ό,τι αφορά στο αίτημα του κλάδου για την καθιέρωση δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής, η Υπουργός ανακοίνωσε την πρόθεσή της για καθιέρωση ενός χρόνου υποχρεωτικότητας. Επισημαίνουμε βέβαια, ότι αν δεν υπάρξει δέσμευση και άμεση νομοθετική ρύθμιση, η συγκεκριμένη εξαγγελία θα παραμείνει κενό γράμμα.
Είναι φανερό ότι η κυβέρνηση, παρά τις επικοινωνιακές προσπάθειες να πείσει περί του αντιθέτου, συνεχίζει την αδιαλλαξία απέναντι στους απεργούς της Π.Ε. και στα αιτήματά τους, χωρίς να δίνει ουσιαστική απάντηση για τη στήριξη των εκπαιδευτικών και της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

Ο αγώνας συνεχίζεται


ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΕ

www.doe.gr
 
ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ said:
Συγνώμη, να κάνω μια ερώτηση; Τον Σύλλογο Αδιόριστων Εκπαιδευτικών, ποιοι τον απαρτίζουν, ποιά είναι τα μέλη του;


αδιόριστοι - όπως αναφέρεται και στον τίτλο του συλλογικού τους οργάνου - εκπαιδευτικοί οι οποίοι - ανάλογα με τις ανάγκες που κρίνει το υπουργείο - καλούνται κάθε χρόνο να καλύψουν κενά που προκύπτουν στα σχολεία. όσοι απ'αυτούς χρησιμοποιηθούν, αμείβονται με 7 ευρώ την ώρα, με απασχόληση 10 ως 20 ώρες την εβδομάδα. συνήθως, απασχολούνται στα ολοήμερα τμήματα (όσον αφορά την πρωτοβάθμια εκπαίδευση).
 
Δεοντολογία;


Στο βιβλίο της Γλώσσας της Στ Δημοτικού στο Α τεύχος και στη σελίδα 31 προτείνεται μια άσκηση ευρύτερων οριζόντιων δραστηριοτήτων (διαθεματικών). Η άσκηση είναι η εξής:

Έχετε σκεφτεί τι μπορεί να κρύβεται πίσω από το όνομα του δρόμου όπου μένετε; Φτιάξτε ομάδες και «εξερευνήστε» τη γειτονιά σας.
Καταγράψτε όλους τους δρόμους που βρίσκονται γύρω από το σχολείο σας.
§ Τι γνωρίζετε γι’ αυτούς;
§ Αν δε γνωρίζετε την ιστορία κάποιων δρόμων, ζητήστε πληροφορίες από τους μεγαλύτερους. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα ψάχνοντας στις εγκυκλοπαίδειες τα αντίστοιχα ονόματα των δρόμων.
§ Η κάθε ομάδα θα αναλάβει κι από ένα όνομα δρόμου. Μόλις συγκεντρώσετε το υλικό σας, θα γράψετε ένα άρθρογια την εφημερίδα του σχολείου σας με θέμα: «0 δρόμος είχε τη δική του ιστορία».

Δείτε τώρα το http://11dim-kaval.kav.sch.gr/main/roads/intro.htm
Αν το ζητούσαν, θα ήταν τιμή για το σχολείο και τους μαθητές μου. Δεν το έκαναν…

Μιχάλης Ευαγγελίδης δάσκαλος του 11ου Δημοτικού σχολείου Καβάλας - http://11dim-kaval.kav.sch.gr/


www.edra.gr
 
Απόφαση Πανελλαδικού Συντονιστικού Αγώνα Σχολείων
Απόφαση Πανελλαδικού Συντονιστικού Αγώνα Σχολείων
Πάνω από 800 καταλήψεις σε όλη την Ελλάδα
και συνεχίζουμε.....
Χιλιάδες μαθητές ,από εκατοντάδες σχολεία, διαδηλώσαμε σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας, από την Αλεξανδρούπολη ως την Κρήτη πως....

ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

μας κοιμίζει αντί να μας εξοπλίζει

μας εξοντώνει αντί να μας μορφώνει

μας κοστίζει σε χρήμα, αντί να μας πλουτίζει σε γνώσεις

ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ

με το πόρισμά τους οι «σοφοί» της Κυβέρνησης ,οι ευρωπαίοι ηγέτες, οι βιομήχανοι και τα κόμματα που τους στηρίζουν και

Λέμε όχι σε όσα φέρνει το πόρισμα:

Στις πολλαπλές πανελλαδικές εξετάσεις από τη γ γυμνασίου, αλλά και στη βάση του 10 γιατί θέλουν να μας πετάξουν έξω από τα σχολεία και τα ΑΕΙ-ΤΕΙ.
Στο διαχωρισμό σε σχολεία ελίτ και σε σχολεία ερείπια που θα φτιάξει η αποκέντρωση και η αξιολόγηση .
Λέμε όχι στα σχολεία που θα λειτουργούν ως επιχείρηση. Θα βγαίνουν στη ζητιανιά για λεφτά, οι γονείς μας θα πληρώνουν οι εκπαιδευτικοί θα είναι managers και η Coca-cola και τα MacDonalds θα μας « μαθαίνουν γράμματα».
Στο φάκελο που θέλει να μας κατατάξει σε ανυπάκουους και υποτακτικούς, για να μας ελέγχουν και να μας κατευθύνουν, για να ξέρουν οι εργοδότες αύριο με ποιον έχουν να κάνουν.
Λέμε όχι στους νόμους:

Στο νόμο για τα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ.

Θέλουν να πιστέψουμε ότι δεν παίρνουμε τα γράμματα και πρέπει να πάμε πρόωρα στην κατάρτιση. Γι αυτό διατηρούν και φτιάχνουν σχολεία πολλών τύπων.
Στο νόμο που κάνει τα πανεπιστήμια να λειτουργούν ως επιχειρήσεις. Ζητάμε να μην κατατεθεί ο νόμος πλαίσιο για τα ΑΕΙ, να μην αναθεωρηθεί το άρθρο 16 του Συντάγματος που κατοχυρώνει τη δωρεάν παιδεία.
Ζητάμε την κατάργηση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου που ποινικοποιεί τους αγώνες μας.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ

Μαζί με τους φοιτητές, τους σπουδαστές, τους καθηγητές μας και όλο το λαό στον αγώνα.
...Γιατί μας «υποκινούν» τα προβλήματα της παιδείας και της ζωής μας.
Γιατί θέλουμε


ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΜΟΡΦΩΝΕΙ ΚΑΙ ΌΧΙ ΝΑ ΕΞΟΝΤΩΝΕΙ



Διεκδικούμε:


Δημόσιο και Δωρεάν σχολείο, χωρίς φροντιστήρια. Κανένας ιδιώτης και επιχείρηση στην εκπαίδευση. Ούτε ευρώ από την τσέπη των γονιών μας για τη μόρφωσή μας.
Ένα σχολείο κοινό για όλους τους μαθητές μέχρι τα 18. Σχολείο που να μας μορφώνει και να διαμορφώνει ολοκληρωμένες προσωπικότητες. Όχι στο σχολείο εξεταστικό κέντρο
Δωρεάν επαγγελματικές σχολές μετά το σχολείο, για όσα επαγγέλματα δε χρειάζονται πανεπιστημιακή μόρφωση.
Δωρεάν Ανώτατη εκπαίδευση.
Κανένας με το φόβο της ανεργίας-μόνιμη και σταθερή δουλειά για τους γονείς μας και για το δικό μας μέλλον.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:


Να μην καταργηθεί του Άρθρου 16 του Συντάγματος που κατοχυρώνει το δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης. Αύξηση των δαπανών για την παιδεία στο 15% του κρατικού προϋπολογισμού.
Αποσύνδεση του σχολείου από τη εισαγωγή στα ΑΕΙ-ΤΕΙ. Καμιά συζήτηση για περισσότερες εξετάσεις.
Κατάργηση των κατευθύνσεων και των πανελλαδικών εξετάσεων στη ´Γ λυκείου.
Οι εξετάσεις για την εισαγωγή μετά το σχολείο αφού όλοι θα έχουμε πάρει τη βασική μόρφωση
Απεριόριστη δυνατότητα για επιλογές σχολών.
Δικαίωμα επανάληψης της διαδικασίας όσες φορές το επιθυμούμε.
Κατοχύρωση βαθμολογίας.
Κατάργηση της βάσης του 10.
Κατάργηση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου που ποινικοποιεί τους αγώνες μας και έσυρε χιλιάδες συμμαθητές μας στα δικαστήρια επειδή αγωνίστηκαν. Όχι στο φάκελο και στους σχολικούς κανονισμούς.
Απαιτούμε η Κυβέρνηση να δεσμευτεί ότι δε θα φέρει όσα προβλέπει το πόρισμα.
Συναντάμε την Υπουργό Παιδείας.
Απαιτούμε να δεσμευτεί για τα αιτήματά μας.
Δεν θα μας σταματήσουν οι απειλές , οι εκβιασμοί, ο αυταρχισμός

Προχωράμε σε Γενικές Συνελεύσεις των σχολείων μας για να αποφασίσουμε.

Καταλήψεις την επόμενη βδομάδα..
Κινητοποιήσεις σε όλες τις πόλεις την Τετάρτη 25/10 που συζητιέται στη βουλή η κατάργηση του άρθρου 16.
Νέες γενικές συνελεύσεις και Συντονιστικά Πόλεων μετά τις 2510
Συναυλίες, μπλόκα, κλεισίματα δρόμων σε όλες τις πόλεις.
Μεγάλη μαθητική κινητοποίηση στις 3 Νοέμβρη.
Αγωνιστικές παρελάσεις με πικέττες, αυτοκόλλητα και συνθήματα του Συντονιστικού.
4 Νοέμβρη συναντιόμαστε ξανά σε Πανελλαδικό Συντονιστικό για να συζητήσουμε τη συνέχεια..

Πανελλαδικό Συντονιστικό Αγώνα Σχολείων



www.alfavita.gr
 
Κοινώς είμαστε τεμπελχανάδες και θέλουμε να μπαίνουμε σε ΑΕΙ-ΤΕΙ με μοναδικό εφόδιο τον τσαμπουκά της αμορφωσιάς μας και της αγραμματοσύνης μας .
 
ΤΑΞΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
«ΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ»
Σε απάντηση της κυβέρνησης και του ΥΠΕΠΘ για τα κλειστά σχολεία λόγω της απεργίας των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ανακοινώνουμε τα κενά των εκπαιδευτικών στη Νομαρχία Πειραιά, ένα και πλέον μήνα από την έναρξη του σχολικού έτους 2006-07.

Δάσκαλοι: 83
Δάσκαλοι Τάξεων Υποδοχής: 39
Νηπιαγωγοί: 16
Αγγλικών: 7
Μουσικής: 5
Ειδικής αγωγής: 13
Σύνολο: 163


Ο αριθμός των 163 εκπαιδευτικών ίσως να ξεπερνάει κατά πολύ τους 300, αν σ’ αυτούς υπολογιστούν οι ειδικότητες του Ολοήμερου Σχολείου, που ακόμα δεν έχουν προσληφθεί.
Τα στοιχεία αυτά δείχνουν ποιος πραγματικά ευθύνεται για το κατάντημα της παιδείας. Αν αύριο το πρωί έληγε η απεργία των εκπαιδευτικών, 163 τμήματα μόνο στον Πειραιά δε θα είχαν το αναγκαίο εκπαιδευτικό προσωπικό για να διδάξουν στους μαθητές. Ανάλογη εικόνα υπάρχει και σ’ άλλες περιοχές της χώρας. Γι’ αυτές τις χιλιάδες χαμένες διδακτικές ώρες τι απαντά η κυβέρνηση και το ΥΠΕΠΘ;

Πειραιάς 19-10-06
Ο αιρετός του ΠΥΣΠΕ Πειραιά

Λεωνίδας Νίκας




www.alfavita.gr