Απορίες για Cosmote TV

Αφού αυτή είναι η τακτική τους και διορθώνονται οι λογαριασμοί στο επόμενο δίμηνο γιατί δεν σου το λένε στο τηλέφωνο για να μην ανησυχείς, και σου λένε όχι κύριε στο σύστημα φαίνεται ότι η ενεργοποίηση έγινε στης 10?
Δεν μου χρέωσαν να πεις ένα μηνα ολόκληρο η ένα δίμηνο k στον επόμενο λογαριασμό να τον αφαιρέσουν, γιατί όλοι οι λογαριασμοί βγαίνουν μαζί k δεν μπορούν να αφαιρούν δεκαήμερα ξεχωριστά. Αν μου χρέωναν όλο τον Ιούλιο θα το καταλάβαινα, αλλα αφού γράψαν συγκεκριμένες μέρες θα έπρεπε να είναι οι σωστές

Επισης στο συμβόλαιο που έκανα πέρυσι είχα τον 13 μηνα δωρεάν, μετά από ένα χρόνο k αφού έχουν μεσολαβήσει 6 λογαριασμοί μου στέλνουν να τον πληρωσω. Κ εδώ λάθος? ποτε θα το διόρθωναν? όταν θα έληγε το συμβόλαιο. Και στο τηλέφωνο να σου λένε όχι κύριε δεν έχετε τον 13 μηνα δωρεάν αλλα τον 3 k τον 24
 
Ναι το ειπαν εντελει, απλά η απορία δεν ειναι για τον λογαρισμό, αυτο ειναι λογικο και αναμενομενο. Φυσικά εχουν οι δικοι μου κανει και τηλεφωνα τα οποια περιμενα να χρεωθώ. Απλά Μου εκανε εντυπωση πως παρα το ο,τι η περιοδος χρησης και χρεωσης ειναι μονο 5-6 ημερες (που σημαινει πως εχει καταχωρηθει η ακυρωση), όλες οι αλλες διαδικασιες συνεχιζονται ακομη 2 εβδομαδες μετα τη ληξη της περιοδου χρησης (αποστολή εξοπλισμου, ενεργοποιηση ιντερνετ και τηλεορασης).
 
Επισης στο συμβόλαιο που έκανα πέρυσι είχα τον 13 μηνα δωρεάν, μετά από ένα χρόνο k αφού έχουν μεσολαβήσει 6 λογαριασμοί μου στέλνουν να τον πληρωσω.

Είμαι και εγώ συνδρομητής από την περσινή προσφορά με τους τρεις μήνες δώρο. Μου ήρθε και εμένα λογαριασμός στον οποίο πρέπει να πληρώσω τον 13ο μήνα ο οποίος, βάσει συμβολαίου, υποτίθεται πώς ήταν δωρεάν. Θα τους πάρω ένα τηλέφωνο να δω αν θα βγει άκρη
 
Πόσο κάνουν για να ενημερώσουν τα συστήματά τους μετά την εγκατάσταση της cosmote tv ώστε να μπορείς να ενεργοποιησεις το GO από το my cosmote;
 
Λογικά μέσα σε 48 ώρες απο το Ίντερνετ. Αλλά μπορείς να το ενεργοποιήσεις άμεσα τηλεφωνώντας στο 13888.
 
Ενεργοποιήθηκε....
Αλλά γιατί βλέπω στο mycosmote "ονομαστική τιμή 27.90" ενώ έχω κλείσει με την προσφορά των 22 ;
Τι είναι αυτά ακόμα δεν αρχίσαμε;
 
Ενεργοποιήθηκε....
Αλλά γιατί βλέπω στο mycosmote "ονομαστική τιμή 27.90" ενώ έχω κλείσει με την προσφορά των 22 ;
Τι είναι αυτά ακόμα δεν αρχίσαμε;
Και εγώ τα ίδια! Τους πήρα τηλέφωνο και μου είπανε ότι είχε περάσει η προσφορά κανονικά.
 
Kαι εμενα ετσι δειχνει αλλα στον λογαριασμο που εκδοθηκε τις προαλλες ειναι η κανονικη τιμη με την προσφορα
 
Και σε μένα το ίδιο φαίνεται. Όταν τους πήρα τηλέφωνο μου είπαν ότι στο σύστημα φαίνεται 22 .
 
Και μένα το ίδιο μου είπαν πριν λίγο.
Έχουν βάλει όμως ενεργοποίηση της υπηρεσίας τη μέρα που έστειλαν τον εξοπλισμό και όχι όταν έγινε η εγκατάσταση - τους το επεσήμανα κι αυτό, για να δούμε...
Όπου σε πιάσουν αδιάβαστο, συγγνώμη αλλά δεν είναι συμπεριφορά σε πελάτες αυτή
 
Εμένα σήμερα ηρθαβ για εγκατάσταση και ηταν χαλασμενος ο αποκωδικοποιητης. Υποβλήθηκε μέσω του τεχνικού αιτημα για αντικατάσταση με καθησυχασαν ιτι σήμερα θα λαβω sms στο κινητό για άμεση αντικατάσταση σε κατάστημα.
Αντι αυτού ελαβα μήνυμα καλως ήρθατε στην cosmote tv ενεργοποιησε κωδικιυς κλπ.
Προσπαθήσα να το λύσω μέσω chat αλλα μιυ είπαν οτι θα επικοινωνησουν μαζι μου. Ακομη περιμένω. Δεν εχω τηλ cosmote. Eχει τυχει αε κανεναν;
 
Έχει πάρει κανένας πρόσφατα αποκωδικοποιητή για το εξοχικό του και σε πια τιμή;
 
Καλησπέρα παιδιά, θέλω να κάνω αίτηση για διακοπή του ΟΤΕ TV, και παλευώ απο χθες και δεν μπορώ να βγάλω με γραμμή. Και στο chat που μίλησα με πήρανε τηλέφωνο και πάλι εκλείσε αυτόματα μέτα από λίγο λόγο μεγάλης αναμονής. Έχω στείλε και μέσω τις επικοινωνίας μνμ για διακόπη, γνώριζετε αν πιάνετε ή θα πρέπει υποχρεωτικά να μιλήσω στο τηλέφωνο. Όχι και τίποτα δεν θέλω να βγει και λογαριασμός για σεπτεμβρη
 
Εγω μίλησα μεσημέρι στο chat και με καλεσαν 20.30 στο κινητό.
Ρώτησα επίκειται αυξηση στο πακετο μου;
Λεει ναι 0.88 λεπτα και βρηκα ευκαιρια να διακόψω.
Το τερμάτισαν και αυτοί χειρότερη απο νοβα έγιναν
 
Καλησπέρα παιδιά, θέλω να κάνω αίτηση για διακοπή του ΟΤΕ TV, και παλευώ απο χθες και δεν μπορώ να βγάλω με γραμμή. Και στο chat που μίλησα με πήρανε τηλέφωνο και πάλι εκλείσε αυτόματα μέτα από λίγο λόγο μεγάλης αναμονής. Έχω στείλε και μέσω τις επικοινωνίας μνμ για διακόπη, γνώριζετε αν πιάνετε ή θα πρέπει υποχρεωτικά να μιλήσω στο τηλέφωνο. Όχι και τίποτα δεν θέλω να βγει και λογαριασμός για σεπτεμβρη

Μίλα μαζί τους μέσω τηλ, γιατί με αυτόν τον τρόπο κάνουν και επιβεβαίωση των στοιχείων σου. Επίσης είσαι σίγουρος 100% ότι έχει γίνει το αίτημα διακοπής.
 
καλησπερα ηθελα να ρωτησω οι τιμες στο site της cosmote για cosmote tv συνδυάζονται και με τηλ και ιντερνετ?