al capone
AVClub Enthusiast
- 8 July 2014
- 1,026
Αφού αυτή είναι η τακτική τους και διορθώνονται οι λογαριασμοί στο επόμενο δίμηνο γιατί δεν σου το λένε στο τηλέφωνο για να μην ανησυχείς, και σου λένε όχι κύριε στο σύστημα φαίνεται ότι η ενεργοποίηση έγινε στης 10?
Δεν μου χρέωσαν να πεις ένα μηνα ολόκληρο η ένα δίμηνο k στον επόμενο λογαριασμό να τον αφαιρέσουν, γιατί όλοι οι λογαριασμοί βγαίνουν μαζί k δεν μπορούν να αφαιρούν δεκαήμερα ξεχωριστά. Αν μου χρέωναν όλο τον Ιούλιο θα το καταλάβαινα, αλλα αφού γράψαν συγκεκριμένες μέρες θα έπρεπε να είναι οι σωστές
Επισης στο συμβόλαιο που έκανα πέρυσι είχα τον 13 μηνα δωρεάν, μετά από ένα χρόνο k αφού έχουν μεσολαβήσει 6 λογαριασμοί μου στέλνουν να τον πληρωσω. Κ εδώ λάθος? ποτε θα το διόρθωναν? όταν θα έληγε το συμβόλαιο. Και στο τηλέφωνο να σου λένε όχι κύριε δεν έχετε τον 13 μηνα δωρεάν αλλα τον 3 k τον 24
Δεν μου χρέωσαν να πεις ένα μηνα ολόκληρο η ένα δίμηνο k στον επόμενο λογαριασμό να τον αφαιρέσουν, γιατί όλοι οι λογαριασμοί βγαίνουν μαζί k δεν μπορούν να αφαιρούν δεκαήμερα ξεχωριστά. Αν μου χρέωναν όλο τον Ιούλιο θα το καταλάβαινα, αλλα αφού γράψαν συγκεκριμένες μέρες θα έπρεπε να είναι οι σωστές
Επισης στο συμβόλαιο που έκανα πέρυσι είχα τον 13 μηνα δωρεάν, μετά από ένα χρόνο k αφού έχουν μεσολαβήσει 6 λογαριασμοί μου στέλνουν να τον πληρωσω. Κ εδώ λάθος? ποτε θα το διόρθωναν? όταν θα έληγε το συμβόλαιο. Και στο τηλέφωνο να σου λένε όχι κύριε δεν έχετε τον 13 μηνα δωρεάν αλλα τον 3 k τον 24