Αποριες για ελλατωματικη τηλεοραση εγγυηση, αντικατασταση κλπ...

ThePunisher91

New member
1 September 2016
14
Καλησπερα ειμαι νεος στο φορουμ και χρειαζομε μερικες απαντησεις απο ειδικους που ξερουν το αθλημα για να ξερω τι συμβαινει... Πριν 3 μερες αγορασα μια lg 32lf5610 η οποια ειχε backlight bleeding σε αρκετα μεγαλο βαθμο με αποτελεσμα σε σκοτινες σκηνες η ακομα και οταν αλλαζες καναλι ηταν αντιληπτο και ενοχλητικο. Εφοσον η τηλεοραση ειναι καινουργια και εχει κανονικα εγγυηση επικοινωνησα με το καταστημα και μου ειπαν να επικοινωνησω με την αντιπροσωπεια οπως και εκανα. Πηγα στην αντιπροσωπια και αφου κανανε ελεγχο οντως διαπιστωσαν οτι υπηρχε backlight bleeding και μου ειπαν θα βαλουν νεο πανελ. Και τωρα οι αποριες:

1) Εφοσον η τηελοραση εχει προβλημα δε δικαιουμαι αντικατασταση με καινουργια ιδιου μοντελου?
2) Τη τηλεοραση την πηγα μονος στην αντιπροσωπεια δε θα επρεπε να την πανε απο το μαγαζι που την αγορασα?
3) Το πανελ που θα μπει θα ειναι του ιδιου μοντελου και ιδιων χαρακτηριστικων και οχι καποιου αλλου με κατωτερα χαρακτηριστικα?
4) Εφοσον το αντικαταστησουν (το πανελ) η εγγυηση θα συνεχισει να ισχυει κανονικα?

Συγνωμη για τις πολλες ερωτησεις απλα θελω να ενημερωθω επι του θεματος
 
Να επισημανω επισης πως αυτη τη στιγμη η tv βρισκεται στο σερβις της LG Μανωλοπουλος που με εστειλε το μαγαζι και αφου εψαξα λιγο για το σερβις τους δεν διαβασα και τα καλυτερα και αρχισα να φοβαμαι λιγο. Τι πρεπει να προσεχω οταν την παραλαβω?
 
Εφόσον η τηλεόραση είναι λίγων ημερών δικαιούσαι αντικατάσταση. Κανονικά όλη η διαδικασία θα έπρεπε να είχε γίνει από το κατάστημα χωρίς δική σου εμπλοκή με το service. Διεκδίκησε από το κατάστημα αυτό που δικαιούσαι και σε δεύτερο χρόνο από την LG την αντικατάσταση με καινούργια.