Αρχη του τελους για το Wii?

Dion999

AVClub Addicted Member
13 November 2006
1,808
Athens-προς τα βορεια
Φαινετε πως τελειωσε ο χρονος του "μονοπολιου" της Nintendo στο θεμα του ασυρματου χειρισμου των games.Ηδη εχει ανακοινωθει ενα νεο συστημα ασυρματης διαχειρισης παιχνιδιων που θα μπει στην παραγωγη πριν το τελος του χρονου και θα υοθετιθει απο τις υπολοιπες παιχνιδομηχανες.Το νεο συστημα ονομαζεται Gametrak Fusion.
(πολυ φοβαμαι οτι αν αυτο γινει πραγματικοτητα τοτε το wii θα εχει την καταληξη του game-cube...μακαρι να πεσω εξω)
http://www.in2games.uk.com/corporate....php?newsid=14
 
Όλα είναι θέμα υποστήριξης από xbox και PSP3. Αν ενσωματώσουν την τεχνολογία Gametrak Fusion εύκολα και οι εταιρίες παραγωγής παιχνιδιών την χρησιμοποιήσουν τότε το Wii θα μείνει στην ιστορία ως το πρώτο βήμα που άνοιξε το δρόμο και μόνο...
 
__Μα το Wii -αν δεν κάνω λάθος- έχει ήδη ξεπεράσει τις πωλήσεις στο Cube, ή θα το περάσει μέσα στη χρονιά με το ρυθμό παραγωγής του. Η ίδια η Nintendo προσπαθεί να ανεβάσει (και πρόσφατα τα κατάφερε) τους ρυθμούς παραγωγής του γιατί δεν είχε να τροφοδοτήσει τη ζήτηση στην αγορά (και ακόμα δεν έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν οι καλύτεροι και πιο αναμενόμενοι τίτλοι, καθώς παιχνίδια 2ης γενειάς).

__Εχετε δει τις πωλήσεις στην Ιαπωνία?!! Αλλά και σε Αμερική και Ευρώπη... Πουλάει πολύ περισσότερο απ' τους ανταγωνιστές (προτιμώ συναγωνιστές, μιας και ακολουθεί παράλληλη και όχι ίδια πορεία με τα άλλα δύο συστήματα, άλλη κατηγορία τα μεν, άλλη το δε). Σίγουρα, τουλάχιστον για το προσεχές μέλλον (2 χρόνια) ΔΕΝ κινδυνεύει.

__Αλλωστε, άλλο ένα υπέροχο περιφεριακό (π.χ. Eye Toy) που θα βγουν γι' αυτό ΚΑΠΟΙΑ παιχνίδια (βλέπε και πάλι Eye Toy ή και Sega CD κ.ο.κ) και άλλο η φύση της κονσόλας να οριζεται απο μία ιδιεταιρότητα. Να ξέρουν οι developers (και το target group ΦΥΣΙΚΑ) πως αυτός είναι ο πρωταρχικός σχεδιασμός /φύση της κονσόλας.

__Και η MS έχει πειραματιστεί με κάτι παρόμοιο πρόσφατα (ένα wand /σα ραβδάκι) που αντιλαμβανόταν 3D κίνηση, αλλά το αναπτύσω μία καινούργια τεχνολογία, μέχρι το εκδίδω τη νέα τεχνολογία έχει μεγάλη απόσταση. Το WiiMote, ήταν υπο ανάπτυξη περίπου απο εποχής N64 και σκόπευαν να το κυκλοφορήσουν ως περιφεριακό του CUBE (αλλά δεν ήταν τόσο ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα και κάθισαν να το βελτιώσουν κι άλλο), για να πάρετε μια ιδέα.

__Οπότε τα 2 χρόνια που αναφέρω, ίσως είναι και λίγα. Αν θα υπάρξει θέμα για τη Nintendo, αυτό θα αφορά την ΕΠΟΜΕΝΗ γενειά κονσολών κατά τη γνώμη μου, όπου σίγουρα θα έχουν ενσωματώσει τη Wii φιλοσοφία και οι άλλοι ανταγωνιστές (ανταγωνιστές πλέον), όπως έγινε με τόσες άλλες πρωτοποριακές ιδέες της Nintendo (αλλά και άλλων), π.χ. το rumble ή οι αναλογικοί μοχλοί που πλέον είναι ένα standar σε όλες τις κονσόλες.
 
Παιδιά μπορεί να είμαι από την μειοψηφία, αλλά τις προάλλες έπαιξα λίγο με το wii σε ένα Πλαίσιο που το είχε στημένο. Τι να σας πω..εντάξει πλάκα είχε αλλά δεν μου είπε τίποτα.
Μεγάλο μειονέκτημα (για μένα) είναι τα γραφικά. Προφανώς για να μπορέσει ο επεξεργαστής να σηκώσει τόση πληροφορία (real time κινήσεις χεριού κλπ) έχουν ρίξει σε ποιότητα τα γραφικά τα οποία, (για μένα το ξαναλέω), είναι από τα κυριότερα attractions για μια παιχνιδομηχανή.
Τι να το κάνω κι αν η κίνηση γίνεται ακόμα και με την σκέψη αν τα γραφικά θυμίζουν PS1.....
 
__Τάσο, έχεις ένα δίκαιο, αλλά για μένα τα πάντα είναι στο gameplay... Τρανό παράδειγμα το TETRIS... ;)

__Καλά και τα γραφικά, αλλά ΟΧΙ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ. Το wii είναι μια άλλη φιλοσοφία... π.χ. ΥΠΕΡΟΧΑ τα γραφικά του Virtual Tennis (και έχει και υπέροχο gameplay, αυτό μάλιστα!), αλλά η αίσθηση που παίρνεις όταν παίζεις tennis στο wii sports, ε, δεν υπάρχει πουθενά! Ειδικά στα διπλά κλπ... Μακάρι η Sega να βγάλει και μία έκδοση του V. Tennis με όμορφα γραφικά και για το Wii...

__Γιατί ΜΗ νομίζεις πως τα γραφικά που είδες στο Wii Sports είναι τα γραφικά που μπορεί να βγάλει το Wii!! Καμία σχέση..! ΒΕΒΑΙΑ, ποτέ δε μπορέσει να βγάλει γραφικά επιπέδου PS3 & 360. ΑΛΛΑ, μπορεί να βγάλει ΑΝΕΤΑ καλύτερα γραφικά απο το Xbox και 3 φορές καλύτερα απ' ότι του GameCube...

__E, τέτοια γραφικά νομίζω είναι ΥΠΕΡαρκετά για να πεις πως είναι όμορφα και δεν ενοχλούν (εκτός κι αν πια κάποιος θέλει μόνο super-hiend γραφικά οπότε πάει για tech-demos και για μένα χάνει το νόημα του ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ και της απόλαυσης)... Δείτε τα γραφικά του Resident Evil 4 για το Cube (η καλύτερη έκδοση), δείτε και τα γραφικά του Zelda: Twilight Princess όπου τα γραφικά είναι φτιαγμένα για το Cube και απλά το μετέφεραν και στο wii με μικροαλλαγές, π.χ. σε widescreen. Εχετε στο νου, τα πιο όμορφα παιχνίδια του Xbox... Ε, το Wii μπορεί να δώσει σαφώς καλύτερα γραφικά! Δεδομένου πως η κονσόλα έχει και άλλο προσανατολισμό, δε σας φτάνουν τέτοια γραφικά για να μπορείτε να παίζεται χωρίς να σας χαλάνε τα γραφικά... Δε νομίζω...

__Σαφώς όμως, θέλει χρόνο το μηχάνιμα για να το μάθουν οι προγραμματιστές (π.χ. άλλα γραφικά έβγαζαν απο το PS2 στην αρχή της ζωής του και άλλα σήμερα ;) ), δείτε τα παιχνίδια που σας ανέφερα, καθώς και άλλα όπως τα νέα Metroid & Mario...

__Τέλος, να πω πως, επειδή τα πάει εξαιρετικά σε πωλήσεις το Wii και είναι πιο φτηνό να αναπτύξεις παιχνίδια γι' αυτό, πολλοί έχουν βγάλει ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΕΣ παιχνίδια, "του ενός λεπτού", με πολύ χαμηλά production values και ΜΕΤΡΙΟΤΑΤΑ γραφικά... Στο μέλλον αυτό σίγουρα θα αλλάξει.

__Ακόμα όμως, υπάρχουν και παιχνίδια, που επίτηδες δεν έχουν wow γραφικά, μιας και βοηθάει και η φύση των παιχνιδιών για κ;aτι τέτοιο (π.χ. wario ή wii sports)...
 
Last edited:
__Λοιπόν! Το Wii ΣΙΓΟΥΡΑ θα είναι πίσω στο θέμα των γραφικών, αλλά πως θα τα καταφέρει μια χαρά κι αυτό και δεν είναι ανάγκη να βιαζόμαστε ή να κολλάμε εκεί. Με βάση τα όσα σας έλεγα πριν, σας ετοίμασα και μερικά παραδείγματα, καθώς, "1 εικόνα = 1000 λέξεις".




__Καταρχήν, photo απο επερχόμενα παιχνίδια ή παιχνίδια που κυκλοφορούν:



(Νο More) Heroes
(παιχνίδι με ιδιαίτερη αισθητική, απο τους διμιουργούς του "Killer 7"):
no_more_heroes_travis_touchdown_vs_shinobu_20061201.jpg






Zelda -Twilight Princess
(παιχνίδι που αναπτύχθηκε για το GC, αυτά είναι γραφικά επιπέδου GameCube!):
zelda1.jpg





Red Steel (παιχνίδι μόλις πρώτης γενιάς -απ' το launch της κονσόλας- απ' τη Ubisoft):
10_m.jpg






Metroid Prime 3 -Corruption
(και αναμένουμε βελτίωση, είναι ακόμα υπό ανάπτυξη):
metroid_prime_3_corruption_screenshots_2.jpg





Mario Galaxy (και αναμένουμε βελτίωση, είναι ακόμα υπό ανάπτυξη):
super-mario-galaxy-20060914080419050.jpg





Super Paper Mario (γραφικά που φαίνονται απλά, αλλά δεν είναι -βάζω δύο εικόνες για να φανεί πως μπορείς να γυρνάς απο 2D προοπτική σε 3D!!)
spm01.jpg


ME0000686059_2.jpg





Wario Ware (η περίπτωση που λέγαμε, επιτηδευμένα απλοϊκά γραφικά, αλλά διασκεδαστικό gameplay):
Wario%20Ware%20shot--screenshot_large.jpg






__Δείτε κι ένα αστείο και πετυχημένο video (Wii VS Ps3) ΕΔΩ.




__Tέλος, δείτε στις επισυναπτόμενες εικόνες, ποια η διαφορά μεταξύ των γραφικών σε GameCube και Wii (και έχετε στο νου, πως το Cube έφτασε στο ζενίθ των δυνατοτήτων του σχεδόν -με παιχνίδια όπως το Resident Evil 4 και τα Zelda):
 

Attachments

  • 3.jpg
    3.jpg
    63.7 KB · Views: 10
  • 5.jpg
    5.jpg
    66.3 KB · Views: 11
  • 1.jpg
    1.jpg
    124.4 KB · Views: 14
  • 2.jpg
    2.jpg
    65.6 KB · Views: 12
Εντάξει, δεν είναι το δυνατό του σημείο τα γραφικά που βρίσκονται μερικά χρόνια πίσω...Αλλά είναι φτηνό, πρωτότυπο, διασκεδαστικό και Nintendo!!! i vote for wii!
 
Wario Ware (η περίπτωση που λέγαμε, επιτηδευμένα απλοϊκά γραφικά, αλλά διασκεδαστικό gameplay):
Wario%20Ware%20shot--screenshot_large.jpg



Μακράν το εθιστικότερο, διασκεδαστικότερο και πιο πρωτότυπο παιχνίδι που έχω παίξει, ανεξαρτήτως πλατφόρμας!
 
__Συμφωνώ! ;)


__Βέβαια, ακόμα δε με έχει πείσει (λόγω software, περιορισμένα πράγματα ακόμα), έτσι ώστε να αγοράσω την κονσόλα, αλλά σίγουρα θα το κάνω στο άμεσο (λαμπρό όπως αναμένεται) μέλλον. Μακάρι βέβαια, να πάρω και τα 360 & PS3 (ίσως με τα πρώτα price drop). Δεν είμαστε υπερ καμίας εταιρίας, είμαστε υπερ της διασκεδασής μας!

__Πάντως, καμία σχέση με τα γραφικά του GameCube... Φαίνεται πως οι δυνατότητες υπάρχουν απλά υπάρχουν και πολλοί τεμπέλιδες developers... Και παρόλο που σε πωλήσεις το Wii πουλάει σα τρελό (ειδικά στην Ιαπωνία, έχει αφήσει ΠΟΛΥ πίσω τον ανταγωνισμό -που να έρθει και δυνατότερο sotware) και πολλές εταιρίες δηλώνουν θα επικεντρωθούν στο Wii, συμφωνώ πως ακόμα δεν έχουμε δει πολύ δυνατά δείγματα για το Wii (όπως και το PS3 δεν έχει δείξει ακόμα τα δόντια του ως παιχνιδομηχανή)...

__Είδωμεν...
 
To Sixaxis του PS3 δεν υποστηριζει ηδη "εναεριο" χειρισμο?

Προχθες ετυχε να δω σε Γερμανικο καναλι που ασχολειται με Video Games (Giga) εναν τυπο που επαιζε μπασκετακι και "σούταρε" οχι με τους μοχλους ή τα fire buttons, αλλα κανοντας την κινηση του σουτ και απλα κρατωντας το Sixaxis στην χουφτα του.
 
Απάντηση: Re: Αρχη του τελους για το Wii?

To Sixaxis του PS3 δεν υποστηριζει ηδη "εναεριο" χειρισμο?

Προχθες ετυχε να δω σε Γερμανικο καναλι που ασχολειται με Video Games (Giga) εναν τυπο που επαιζε μπασκετακι και "σούταρε" οχι με τους μοχλους ή τα fire buttons, αλλα κανοντας την κινηση του σουτ και απλα κρατωντας το Sixaxis στην χουφτα του.
Όπως λέει κ ο Βασίλης παραπάνω, το χειριστήριο αντιλαμβάνεται έξι αισθήσεις.
Το παιχνίδι παραπάνω που λες είναι το nba 2k7. Όταν εκτελείς βολές τότε 'τραβάς' το χειριστήριο προς τα πάνω, προς τον εαυτό σου, ο παίκτης σηκώνει τα χέρια του για να εκτελέσει κ τότε κάνουμε το χειριστήριο προς τα κάτω για να αφήσει την μπάλα ! Θέλει λίγο προπόνηση αλλά είναι πανέξυπνο σύστημα.
 
Η διαφορά δηλαδη του WiiRemote απο το SixAxis ειναι οτι το πρωτο αντιλαμβανεται και την κινηση και τον χωρο, ενω το δευτερο μονο την κινηση?

Γιατι ετσι οπως το ειδα εγω, θα μπορουσες καλιστα να παιξεις και tennis ή bowling ή Wiiπαιχνιδα γενικα και με το SixAxis...

Οσο για την προπονηση που λες Μιχαλη, ο Γερμανος παρουσιαστης εριξε καμια δεκαρια βολες και δεν εβαλε καμμια!
 
Απάντηση: Re: Αρχη του τελους για το Wii?

Η διαφορά δηλαδη του WiiRemote απο το SixAxis ειναι οτι το πρωτο αντιλαμβανεται και την κινηση και τον χωρο, ενω το δευτερο μονο την κινηση?

Γιατι ετσι οπως το ειδα εγω, θα μπορουσες καλιστα να παιξεις και tennis ή bowling ή Wiiπαιχνιδα γενικα και με το SixAxis...

Οσο για την προπονηση που λες Μιχαλη, ο Γερμανος παρουσιαστης εριξε καμια δεκαρια βολες και δεν εβαλε καμμια!
Με το wii δεν έχω παίξει για να ξέρω διαφορές.
Προφανώς καταλαβαίνει σε ποιο σημείο βρίσκεσαι ?

Στο μπάσκετ πάντως αλλιώς χτυπά βολές ο Σακίλ κ αλλιώς ο Kidd. Εγώ το έχω ψιλομάθει πάντως κ βάζω 1 σίγουρα!

Στο Blazing Angels (εξομειωτής αεροπλάνων β' παγκοσμίου) μπορείς να χειρίζεσαι το αεροπλάνο χωρίς τα κουμπιά πέραν της σκανδάλης για το όπλο...! Αντιλαμβάνεται πως κινείς το χειριστήριο !!!
 
__Φίλε Supacoopa,

__Το ένα αντιλαμβάνεται κινήσεις, ενώ το άλλο οποιαδήποτε κίνηση προς οπουδήποτε. Δες το σαν τους κανονικούς και αναλογικούς μοχλούς. Ο ένας το κάνεις αριστερά και πάει αριστερά. Ο άλλος κάνεις κίνηση προς τ' αριστερά και πάει προς τα αριστερά, αλλά όσο συνεχίζεις, συνεχίζει και αυτό, αν στην πορεία χωρίς να σταματήσεις την κίνησή σου αλλάξεις έστω και ελάχιστα πορεία θα αλλάξει και αυτό, προς ΟΠΟΙΑ κατεύθυνση στον χώρο.

__Για να βαρέσεις βολές, πρέπει να κάνεις, πρώτα πάνω (τέλος) και μετά κάτω (τέλος), στο ένα, ενώ στο άλλο μπορείς να ακολουθήσεις όλη την πορεία. Δεν κάνεις (1,2,3 κ.ο.κ.) "κινήσεις προς", κάνεις την κίνηση.

__Στο Redsteel π.χ. με ότι κλίση κρατάς το όπλο (κανονικά ή πλάγια π.χ. όπως οι ράπερς στις ταινίες) έτσι φαίνεται και στην οθόνη και μπορείς να εκτελείς κάθε κίνηση κανονικά ενώ ταυτόχρονα έχεις στραμένο έτσι το όπλο. Ο,ΤΙ κίνηση και να κάνεις μέσα στο χώρο (=άπειρες κατευθύνσεις=3D), μέ όποια επιτάχυνση, δύναμη κλπ, το αντιλαμβάνεται. Ακόμα, μπορεί να υπάρχει με το WiiMote πλαστικότητα και συνέχεια στην κίνηση (εξού και το tennis).

__Αυτό π.χ. κάνει τέλειο το WiiMote για ένα παιχνίδι π.χ. με drums (φαντάσου ένα εικονικό drum set και δύο Wiimote, ένα στο κάθε χέρι). Εχεις την ελευθερία να κάνεις τα πάντα. Το ίδιο και για τα FPS, είναι ένα mouse, που όμως δεν το κινείς στις δύο διαστάσεις, αλλά στις τρεις!

__Δες ΕΔΩ ένα πολύ ωραίο video, απο demo για το Wii Drums.
 
__A, κι ένα ακόμα που φαίνονται οι πιθανές χρήσεις του WiiMote, που με τα παραπάνω, μάλλον θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις ακόμα καλύτερα.


__Είναι το πρώτο trailer του WiiMote. Είναι και αρκετά αστείο... Απο τα παραδείγματα που έχει, και κυρίως το πώς τα κινούν το WiiMote στον χώρο, φαίνεται αυτό που σου περιέγραφα στο προηγούμενό μήνυμά μου.


__Κλικ ΕΔΩ.